mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
På den anden side kan man vel undskylde hans sørgelige præstation med det faktum, at han døde i en ballonulykke for ganske nyligt. Det kan være svært at samle tankerne efter sådan en omgang.
JEg savner tilgengæld Lotus notes ^^
HAr ednu ikke fundet en tast der gør det tilsvarende som F9 i Notes. altså den der opdatere hvem man sender til
HAr ednu ikke fundet en tast der gør det tilsvarende som F9 i Notes. altså den der opdatere hvem man sender til
Hmm, kan man ikke bare skrive username og trykker enter? Kan slet ikke huske alle de ting i Outlook :D
Der bare så mange småting i Notes der ikke giver mening..
Mails der ikke kan besvares i første forsøg (kommer en eller anden random fejl), men prøver man igen så virker det fint.. Billeder der ikke kan vises i mails... Random crashes hvor man skal bruge KillNotes.. Scroll ned i mails kører rimelig hurtigt, scroll op tager et ondt år...
Ovenstående ting er så primært i en fælles postkasse, men det giver stadig ingen mening :(
Og så er interfacet bare eventyrligt grimt!
Der bare så mange småting i Notes der ikke giver mening..
Mails der ikke kan besvares i første forsøg (kommer en eller anden random fejl), men prøver man igen så virker det fint.. Billeder der ikke kan vises i mails... Random crashes hvor man skal bruge KillNotes.. Scroll ned i mails kører rimelig hurtigt, scroll op tager et ondt år...
Ovenstående ting er så primært i en fælles postkasse, men det giver stadig ingen mening :(
Og så er interfacet bare eventyrligt grimt!
Magten (20857) skrev:Mails der ikke kan besvares i første forsøg (kommer en eller anden random fejl),
Tvivler på det er IBMS skyld :P Implementering fail
Killnotes er da en fornøjelse... Det er lækkert at DRÆBE det forbandede system MUHAHAHAHA
Men Domino er så meget mere end Mail ^^
Savner Locations systemet. Hvor man kan skifte bruger på mailbox uden at skulle logge af som bruger på windows. rigtig smart på en pc der bliver brugt af flere
Om det er implementeringen der er gal med ved jeg ikke, men jeg har set andre firmaer med samme fejl. Der er ikke noget der tyder på at den overhovedet kommunikerer med serveren på det tidspunkt.. Det sker sådan her -> "Reply" -> Error -> Ok -> Reply -> Fine
Bruger desværre kun mail.. Eller heldigvis? Ved ikke rigtig om jeg ville give mig i kast med at arbejde med andet i Notes :D
Bruger desværre kun mail.. Eller heldigvis? Ved ikke rigtig om jeg ville give mig i kast med at arbejde med andet i Notes :D
mikk4237880 (20861) skrev:..Som syndes at mit afsluttende projekt til elektriker eksamen i morgen er blevet pæn.
Der synes mærkningen på sikringsskabet halter lidt, samt der ser ud til at mangle aflastning på kablet imellem de to udendørslamper.
Der er aflastning i udtaget, så ja de må godt hænge i udtaget, men lampen må ikke hænge som den gør.
Men da det er et eksamensprojekt, er pærerne der bare for at vise at kip/korrespondance osv. er til stede. De skal jo ikke bruges sådan permanent.
Der er aflastning i udtaget, så ja de må godt hænge i udtaget, men lampen må ikke hænge som den gør.
Men da det er et eksamensprojekt, er pærerne der bare for at vise at kip/korrespondance osv. er til stede. De skal jo ikke bruges sådan permanent.
Magten (20866) skrev:Ren nysgerrighed.. De to lamper der hænger til venstre må de godt bare hænge sådan ud af væggen?
Jep..de er spændt fast inde i lampe stedet(bag de plader som sider på ledningerne). vi skulle have 2 lampesteder på væggen så det var nødvendigt.
Jeg er ikke... Starter på uddannelsen på mandag :)
Men må indrømme at jeg har lavet en del installationer, så jeg håber jeg kan skøjte rimeligt nemt hen over det.
Men må indrømme at jeg har lavet en del installationer, så jeg håber jeg kan skøjte rimeligt nemt hen over det.
...Der har taget grundforløb som elektronikfagtekniker.
Random info ftw
...Der har høje forventninger til Priest
http://filmz.dk/film/priest/trailers/37494
Random info ftw
...Der har høje forventninger til Priest
http://filmz.dk/film/priest/trailers/37494
Jeg er heldigvis gammel nok så jeg kan få voksenelevløn, ellers havde jeg skam heller ikke haft råd.
SlettetBruger (20856) skrev:JEg savner tilgengæld Lotus notes ^^
Er ikke 100% på om jeg forstår det rigtigt (har aldrig brugt notes), men ctrl+k autocompleter dem man sender til. Gir det mening til det du skal?
mikk4237880 (20863) skrev:Det er den første problem som jeg har haft med Chrome. Gider bare ikke alle de andre browser da de er så fucking langsomme.
Opera er din ven. Ved ikke hvorfor Chrome altid skal have ros for at være den hurtige, Opera har sku alle dage givet Firefox baghjul lige på den front.
OxxY (20875) skrev:Gir det mening til det du skal?
Det tester jeg lige i morgen :D tak indtil videre. Jeg er træt af at skulle vente på at den selv tjekker. og gider ikke bruge musen. Takker
OxxY (20876) skrev:Opera er din ven. Ved ikke hvorfor Chrome altid skal have ros for at være den hurtige, Opera har sku alle dage givet Firefox baghjul lige på den front.
Når jeg snakker hastighed så er det den tid det tager fra at man klikker på genvejen til at det er klar til at bruge..og der ar Chrome den hurtigste så derfor får den ros for det..men den virker af lort til nor det gælder Flash player
Jeg har også haft lidt problemer med Flash i Chrome på Windows efter jeg fik v9.0.597.45 beta. Før det har det aldrig været et problem...mikk4237880 (20879) skrev:Når jeg snakker hastighed så er det den tid det tager fra at man klikker på genvejen til at det er klar til at bruge..og der ar Chrome den hurtigste så derfor får den ros for det..men den virker af lort til nor det gælder Flash player
Magten (20880) skrev:Jeg har også haft lidt problemer med Flash i Chrome på Windows efter jeg fik v9.0.597.45 beta. Før det har det aldrig været et problem...
updated den lige..og der kom flere bugs...så jeg holder mig til firefox. Den nye version er 9.0.597.47 beta
mikk4237880 (20879) skrev:Når jeg snakker hastighed så er det den tid det tager fra at man klikker på genvejen til at det er klar til at bruge..og der ar Chrome den hurtigste så derfor får den ros for det..men den virker af lort til nor det gælder Flash player
Må sige, at antallet af chrash jeg har haft i Chrome kan tælles på én hånd. Og jeg har da immervæk brugt det i over 2 år nu. Det er bedre end nogen anden browser jeg har oplevet.
Colapusheren (20882) skrev:Må sige, at antallet af chrash jeg har haft i Chrome kan tælles på én hånd. Og jeg har da immervæk brugt det i over 2 år nu. Det er bedre end nogen anden browser jeg har oplevet.
har også brugt det siden det kom ud...men har døjet med flash crash i snart 2 måneder. så er godt træt af det.
...Der er ved at lære om hvad Oxidanter er for nogen banditter. Nu har man hørt dem nævnt så ofte, så nu skal jeg altså vide hvad de er for nogen banditter!
Indtil videre ser det ud til de er nogen slemme banditter.
Indtil videre ser det ud til de er nogen slemme banditter.
Ja, ilt er farligt. Det er jo en fri radikal, som ødelægger alt, hvad det kommer i nærheden af. Men man har stadig behov for det. Ligesom kvinder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.