mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der ville bruge hjerteknappen på flaskeposter. hvis det ikke var fordi man ikke selv bestemmer hvad pengene går til >_<
...der kastede op igår. Totalt random, var ikke syg eller noget og havde det ikke dårligt. Jeg havde lige spist et stykke rugbrød med pålægschokolade, og så ville jeg børste tænder (jeg skulle i seng), men bagefter bestemte min krop sig altså for at brække det hele op igen. Det smagte stadig af chokolade <3
Norrah (20791) skrev:#20789 Held og lykke, hils eksaminator fra mig!
Tak. Det gik over forventning. Den var skriftlig, så det nærmeste jeg kom en eksaminator var hende den 70-årige trunte, som sad og strikkede og drak kaffe i alle tre timer. Hun kendte dog ingen Norrah fra newz.dk, men sagde pænt tak alligevel.
Jeg synes ikke, at I hylder Caek helt så meget som hun har fortjent for sin evne til at skide kage ud af fissen. LinguaIgnota er fucking imponeret.
Jeg ved ikke om I har et eller andet stort ønske om, well, cupcaeks of doom, men bare fordi jeg brækker chokoladerugbrød op en aften betyder det dæleme ikke at jeg er gravid :( ...eller stripper
...Der har fået sin 2mbit internetforbindelse igen. Og kan nu loade XKCD!
Den her var jeg mest glad for:
It is not nutritionally necessary to combine multiple sources of vegetable protein in a single meal in order to metabolize a "complete" protein in a vegetarian diet. Unless a person's diet was heavily dependent on only fruit, only tubers, or only junk food, he or she would be virtually certain of getting enough protein if he or she were eating enough calories.
Hvornår har du tænkt dig at holde Madlavningskurser, JJ?
Eller kan du måske anbefale en bog der går virkelig til Basics?
Den her var jeg mest glad for:
It is not nutritionally necessary to combine multiple sources of vegetable protein in a single meal in order to metabolize a "complete" protein in a vegetarian diet. Unless a person's diet was heavily dependent on only fruit, only tubers, or only junk food, he or she would be virtually certain of getting enough protein if he or she were eating enough calories.
Hvornår har du tænkt dig at holde Madlavningskurser, JJ?
SlettetBruger (20820) skrev:Hvornår har du tænkt dig at holde Madlavningskurser, JJ?
Nu skal jeg lige selv lære at lave mad, før jeg begynder at lære fra mig :D
Men jeg kan anbefale at man ser Good eats. Specielt de første par sæsoner giver rigtig gode ideer.
Jeg kan specielt lide at man lærer en del af kemien bag maden i stedet for bare at få opskrifter smidt i hovedet.
I don't se it.
Giver da ingen mening at det skal være i ét ord.
Medmindre du mener sådan generelt ^^ For granted, der er jeg ikke for heldig nogen gange.
Giver da ingen mening at det skal være i ét ord.
Medmindre du mener sådan generelt ^^ For granted, der er jeg ikke for heldig nogen gange.
Systran (20835) skrev:Hej Daniel, kan du ikke lide at blive rettet, siden jeg fik en irrelevant? :)
Daniel-Dane (20828) skrev:Gad vide, hvilken han mente.
Systran (20835) skrev:...der flytter til Fredericia i 4 måneder fra 1. februar pga. værnepligt. Men regner med at vende stærkt tilbage til Købnehavn en gang i sommeren.
Hej Daniel, kan du ikke lide at blive rettet, siden jeg fik en irrelevant? :)
Så er vi jo naboer :)
Magten (20839) skrev:...der stadig ikke forstår hvordan en projektleder kan se et projekt bygget af fail, som en succes..
PR.
Eller også har det været en økonomisk succes. Hvilket betyder han er en fanatisk kapitalist og burde dø. Han kunne blive statsminister!?
...Der lige har kåret sig selv som Social mester, efter at kunne konstatere at 4 af de sidste 6 opkald i min telefon er til Canon Danmarks servicecenter. På trods af at jeg har en arbejdsmobil ved siden af.
vandfarve (20843) skrev:... der scorede 10 i kurset International Negotiations, bondede med censoren Ove Kaj Pedersen og endda hermed kan kalde sig bachelor i statskundskab.
I <3 BSc in Political Science.
Tlyk, du er nu et skridt tættere på at blive gymnaselærer eller politker :P
Man kan sige hvad man vil om DELL;
...Der kan spille Pink floyd's "Marooned" for fulde hammer på de indbyggede højtalere. og det er bare perfekt.
Studio 1555 blev dog også priset af anmeldere for den fantastiske lyd.
Så mangler jeg kun at maskinen kan holde strøm længere end 2 numre >_<
...Der kan spille Pink floyd's "Marooned" for fulde hammer på de indbyggede højtalere. og det er bare perfekt.
Studio 1555 blev dog også priset af anmeldere for den fantastiske lyd.
Så mangler jeg kun at maskinen kan holde strøm længere end 2 numre >_<
vandfarve (20843) skrev:... der scorede 10 i kurset International Negotiations, bondede med censoren Ove Kaj Pedersen og endda hermed kan kalde sig bachelor i statskundskab.
...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.