mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
70 min til fyraften
Der har lukket en masse lort ud.
Har altid udtalt "Nøgle" som "nøggol" men det skal udtales "Nøchol" :/
Der har lukket en masse lort ud.
Har altid udtalt "Nøgle" som "nøggol" men det skal udtales "Nøchol" :/
...der har købt en saftpresser idag.
Der lå et kort i hvor der stod at jeg kunne vinde et dejligt tv-aparat, hvis jeg registrerede produktet på philips hjemmeside. Det gjorde jeg så og fik en bekræftelsesmail som siger at gavekortet til en frugtkurv vil komme med posten i løbet af 3 uger.
...der er forvirret
Der lå et kort i hvor der stod at jeg kunne vinde et dejligt tv-aparat, hvis jeg registrerede produktet på philips hjemmeside. Det gjorde jeg så og fik en bekræftelsesmail som siger at gavekortet til en frugtkurv vil komme med posten i løbet af 3 uger.
...der er forvirret
SlettetBruger (20756) skrev:Hvad gav du for den bandit?
Søger efter en saftpresser nemmerlig :)
Tilbud i kop og kande for 599 (normalpris 1500). Der var flere af deres butikker hvor den var udsolgt...
Kan ikke give dig en anmeldelse, da jeg ikke har haft mulighed for at prøve den endnu.
Edit: Jeg ringede i forvejen og reserverede den, havde jeg ikke regnet med at de gad.
Blendtec laver desvære ikke en saftpresser :D men deres 1,5 hestes blender gad jeg godt ha.. Bare for blærs skyld.
vandfarve (20759) skrev:Hvordan fanden kan man give 1.500 kroner for en frugtpresser?!
Så har man virkelig for mange penge. Ved I, hvor mange negerslaver det svarer til? I kunne være kørende med billige børn fra Uganda de næste 40 år til den pris!
I er jo sindssyge...
1: Den koster 599
2: Det var til kæresten, som selv betalte. Jeg har sgu ikke råd til sådan noget pjat:)
...der nu er pisse sur:
"Du har nu brugt mobildata for mere end 450 kr udover dem, der er inkluderet i dit abonnement. Undgå overraskelser på regningen og tjek prisen for mobildata på W"
1. 450 kr.. på mobildata??? FUUUUUUUUUUU!!!!!!
2. Undgå overraskelser... Burde der ikke stå: "Undgå FLERE overraskelser"
3. Firefox kan ikke finde serveren www.w.com
"Du har nu brugt mobildata for mere end 450 kr udover dem, der er inkluderet i dit abonnement. Undgå overraskelser på regningen og tjek prisen for mobildata på W"
1. 450 kr.. på mobildata??? FUUUUUUUUUUU!!!!!!
2. Undgå overraskelser... Burde der ikke stå: "Undgå FLERE overraskelser"
3. Firefox kan ikke finde serveren www.w.com
...Der lige så After credits delen af Iron Man 2
Til dem der også vil se det.
(aner ikke om det er den. Men thumbnailen viser det. kan ikke se den pga hastigheden )
Fik at vide videon var lort. vi prøver en anden
Til dem der også vil se det.
(aner ikke om det er den. Men thumbnailen viser det. kan ikke se den pga hastigheden )
Fik at vide videon var lort. vi prøver en anden
...Der lige vil påpege at spillet "NIER" Højst sandsynlig er en slags hyldest til Zelda. Der er rigtig mange ting i spillet der har direkte oprindelse i Zelda.
En svævende hovede med de svage punkter lokaliseret i hænderne.
En by der består af hytter i træstubbe, med et stort træ for enden for der er en åbning i fronten.
Og istedet for en stum fe har man en Svævene meget arrogant bog som sidekick. (Senere får man en meget velformet stykke kvindemennesker der bander ah helvede til xD "I'll rip our your eye and piss in the socket")
Meget hyggeligt.
En svævende hovede med de svage punkter lokaliseret i hænderne.
En by der består af hytter i træstubbe, med et stort træ for enden for der er en åbning i fronten.
Og istedet for en stum fe har man en Svævene meget arrogant bog som sidekick. (Senere får man en meget velformet stykke kvindemennesker der bander ah helvede til xD "I'll rip our your eye and piss in the socket")
Meget hyggeligt.
:)vandfarve (20777) skrev:Du er jo en nørd, er du.
Men det er jo lidt dumt.. Istedet for at man kan sidde og øve sig på sit ESX miljø hvor man tester alt andet, så skal man have fysiske maskiner (til et Hyper-V setup) bare for at lege lidt med MS VDI..
Tror sgu ikke jeg kan overtale chefen til at give mig nogle fysiske maskiner til det :(
Magten (20780) skrev:Tvivler på at man når særlig langt med de maskiner, desværre :p
Må nok bare ofre de ESXi maskiner jeg leger på derhjemme ^_^
Hvor der er en vilje, er der en vej. Eller, noget, som de nu siger, de unge mennesker.
Fuck, det er ved at ramle for mig i dag. 8 timers intensiv læsning kan sparke fundamentet væk fra selv den mest velfungerende person.
Eksamen. PIKPIKPIKPIK!
vandfarve (20782) skrev:Eksamen. PIKPIKPIKPIK!
+1
Skal op i grundlæggende kredsløbsteori i morgen tidlig .. *SIGH*
...Der var i bad for 2 timer siden, sammen med trimmeren
...Der nu kan konstatere at han ikke har husket højre armhule... som den eneste.
...Der nu kan konstatere at han ikke har husket højre armhule... som den eneste.
vandfarve (20786) skrev:TMI.
"Caek of Doom Relevant"
Siger Caek, lang tid siden vi har hørt "...Der skal skide"
^^
Magten (20788) skrev:...der synes det var interessant information..
...der engang kun nåede at trimme halvdelen (den venstre side) af de ædlere dele inden en bytur, fordi trimmeren løb tør for batteri.. Det var en mærkelig bytur..
Det handler om at være i ballance inden en bytur, ellers vælter man.
Mort (20790) skrev:metrosexuelle hippier...
Jeg er på ingen måde seksuel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.