mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der vil ha denne
http://www.engadget.com/2011/01/06/blackberry-play...
Eller vente på en Zune Tablet >_<
http://www.engadget.com/2011/01/06/blackberry-play...
Eller vente på en Zune Tablet >_<
...der drikker en Chia Fresca
http://www.myopure.com.au/images/chia-fresca_1.jpg
...Der overvejer Boxer. Men kun fordi man kan få det til indbygning. og fordi de har history chanel, animal planet og discovery science. og så fordi jeg tror en flot væghængt antenne ikke skæmmer så meget som en klam boks og en ekstra fjernbetjening.
...Der overvejer Boxer. Men kun fordi man kan få det til indbygning. og fordi de har history chanel, animal planet og discovery science. og så fordi jeg tror en flot væghængt antenne ikke skæmmer så meget som en klam boks og en ekstra fjernbetjening.
SlettetBruger (20704) skrev:...der drikker en Chia Fresca
Vil helst ikke vide hvad der er i det.
Min første tanke var frøæg.SlettetBruger (20704) skrev:...der drikker en Chia Fresca
Hvad er det dog?
Magten (20706) skrev:Min første tanke var frøæg.SlettetBruger (20704) skrev:...der drikker en Chia Fresca
Hvad er det dog?
Look no further
Nice, det lyder faktisk meget lækkert :)Norrah (20707) skrev:Magten (20706) skrev:Min første tanke var frøæg.SlettetBruger (20704) skrev:...der drikker en Chia Fresca
Hvad er det dog?
Look no further
Magten (20708) skrev:Nice, det lyder faktisk meget lækkert :)Norrah (20707) skrev:Magten (20706) skrev:Min første tanke var frøæg.SlettetBruger (20704) skrev:...der drikker en Chia Fresca
Hvad er det dog?
Look no further
Det er det ikke... har du nogensinde prøvet at drikke "HUSK"?
Chiafrøene suger vand til sig og danner en slags gele udenom sig, så næringstofferne er nemt fordøjelige.
Det gør dem nemme at drikke også, fo de glider bare ned :P næsten ubemærket.
I min udgave puttede jeg 5 teskefulde chia i ½ liter vand ( det er halvt så meget vand som der burde. Sku se om det dræber mig :D )
Så efter de har sugt alt vand til sig hælder jeg det overskydene vand fra. og erstatter med saften fra 2 appelsiner. Mums :)
det ligner pisset fra en person med en voldsom omgang nyresten :D
Det gør dem nemme at drikke også, fo de glider bare ned :P næsten ubemærket.
I min udgave puttede jeg 5 teskefulde chia i ½ liter vand ( det er halvt så meget vand som der burde. Sku se om det dræber mig :D )
Så efter de har sugt alt vand til sig hælder jeg det overskydene vand fra. og erstatter med saften fra 2 appelsiner. Mums :)
det ligner pisset fra en person med en voldsom omgang nyresten :D
Uddybet: Nyt system sat i drift hos en kunde. Det er gået grusomt galt og der er brugt minimum 550 timer på support+fejlretning (til knap 450 brugere) de sidste 4 dage.Magten (20703) skrev:...der hader amatør projektledere der ikke fatter en skid..
Projektlederens reaktion var: "Det er da en succes. Det andet land vi satte det i drift i, der var det meget værre."
Hvad er det dog for et succeskritiere at have?!
Magten (20716) skrev:Uddybet: Nyt system sat i drift hos en kunde. Det er gået grusomt galt og der er brugt minimum 550 timer på support+fejlretning (til knap 450 brugere) de sidste 4 dage.
Projektlederens reaktion var: "Det er da en succes. Det andet land vi satte det i drift i, der var det meget værre."
Hvad er det dog for et succeskritiere at have?!
Så er projektlederen vist ved at være klar til at udbyde opgaver til det offentlige !
Magten (20719) skrev:Det var nu mere konsistensen.. Hvis det er meget tykkere end gajol shots, så springer jeg over :P
Det er usammenhængende gele perler i vand ^^ Det har nær samme konsistens som vand.
Jeg sender dig lige en flaske
@Porre.
Lige et dumt spørgsmål...
Nu du er så forskrækket over medicin og konstant proklamerer at du ikke indtager medicin, hvorfor går du så og indtager "naturmedicin" der ikke er specielt veldokumenteret og faktisk ikke er tilladt i danmark?
Lige et dumt spørgsmål...
Nu du er så forskrækket over medicin og konstant proklamerer at du ikke indtager medicin, hvorfor går du så og indtager "naturmedicin" der ikke er specielt veldokumenteret og faktisk ikke er tilladt i danmark?
JJ
Oktober 2009 tillod EU brugen af Chia som "Novel food" Med en indholdsgrænse på 5%
Grunden til de maks 5% er at spiser man en teskefuld af dette på tom mave, så suger de alt væsken ud af mavesækken og giver trælse smerter :D
lærte dette ved at drysse en teskefuld ud på mine frugter til morgenmad. Og havde det så efterfølgene underligt indtil efter middag... Medmindre jeg dog drak et glas vand inden jeg spiste min morgenmad.
Det skal ikke ses som medicin, det var træls sagt synes jeg. Det er nok mere tilsvarene kosttilskud. rig på fibre, omegafedtsyre og Calcium.
Samtidig indeholder de alle typer aminosyre der skal til for at danne proteiner :) 16% af frøene er proteiner.
I mit tilfælde eksperimentere jeg blot med blandingsforhold, smag og så videre. Til når løbe"sæsonen" skrider ind. Egenskaben med at danne en geleboble gør at næringsstofferne i frøene optages meget nemmere :)
Link til EU snak
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?...
Link til indhold
http://nutritiondata.self.com/facts/nut-and-seed-p...
Oktober 2009 tillod EU brugen af Chia som "Novel food" Med en indholdsgrænse på 5%
Grunden til de maks 5% er at spiser man en teskefuld af dette på tom mave, så suger de alt væsken ud af mavesækken og giver trælse smerter :D
lærte dette ved at drysse en teskefuld ud på mine frugter til morgenmad. Og havde det så efterfølgene underligt indtil efter middag... Medmindre jeg dog drak et glas vand inden jeg spiste min morgenmad.
Det skal ikke ses som medicin, det var træls sagt synes jeg. Det er nok mere tilsvarene kosttilskud. rig på fibre, omegafedtsyre og Calcium.
Samtidig indeholder de alle typer aminosyre der skal til for at danne proteiner :) 16% af frøene er proteiner.
I mit tilfælde eksperimentere jeg blot med blandingsforhold, smag og så videre. Til når løbe"sæsonen" skrider ind. Egenskaben med at danne en geleboble gør at næringsstofferne i frøene optages meget nemmere :)
Link til EU snak
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?...
Link til indhold
http://nutritiondata.self.com/facts/nut-and-seed-p...
JJ
tæt på
ikke oktober, men
"Den 15. juli 2009 tillod EU-Kommissionen at chia-frø sælges som levnedsmiddelingrediens hele EU. Godkendelsen gælder alene 5 % iblanding af frøene til brødblandinger.
Forbrugerrådet har i forbindelse med høringsproceduren gjort opmærksom på, at der er en risiko for at peanut- og sesamallergikere vil krydsreagere på chia-frø. Vi finder det således uheldigt, at denne information foreløbigt ikke mærkes på pakningen idet chia-frø er relativt ukendte i Danmark og det kan ikke antages, at sesam- og peanutallergikere er opmærksomme på dette problem.
"
http://www.forbrugerraadet.dk/svar-alle/hoeringsno...
Det er dog retarderet at de så ikke fjerner artikler som den du linkede til. :D Forbrugerrådet kan selv være uveldokumenterede
tæt på
ikke oktober, men
"Den 15. juli 2009 tillod EU-Kommissionen at chia-frø sælges som levnedsmiddelingrediens hele EU. Godkendelsen gælder alene 5 % iblanding af frøene til brødblandinger.
Forbrugerrådet har i forbindelse med høringsproceduren gjort opmærksom på, at der er en risiko for at peanut- og sesamallergikere vil krydsreagere på chia-frø. Vi finder det således uheldigt, at denne information foreløbigt ikke mærkes på pakningen idet chia-frø er relativt ukendte i Danmark og det kan ikke antages, at sesam- og peanutallergikere er opmærksomme på dette problem.
"
http://www.forbrugerraadet.dk/svar-alle/hoeringsno...
Det er dog retarderet at de så ikke fjerner artikler som den du linkede til. :D Forbrugerrådet kan selv være uveldokumenterede
De er alene blevet gjort lovlige som tilsætning til brødblandinger i mindre mængde (5%). Ikke som naturmedicin eller kosttilskud, som flere online butikker netop sælger dem som.
De er alene blevet gjort lovlige som tilsætning til brødblandinger i mindre mængde (5%). Ikke som naturmedicin eller kosttilskud, som flere online butikker netop sælger dem som.
Stedet jeg købte dem fra solgte dem sammen med en opskrift på brød. heh så det blander jeg mig ikke i.
"Nok mere tilsvarene kosttilskud"
Med dette mente jeg ikke at det ER kosttilskud. Men nu jeg læser om det på TAENK, så kan jeg da godt se det ikke er tilladt. Men 5% reglen er for at imødekomme manglen på Allergi advarsler.
Ikke at jeg prøver at retfærdiggøre mit brug, bruger det sådan som jeg har læst det beskrevet i Born To Run.
[Joke]
:P kom lige til at tænke på en sjov konspirationsteoristtilgang.
Selvfølgelig gør EU det ulovligt. Hvis mennesker fandt ud af at Kød i de mængder der indtages idag, er usundt og unødvendige. Så vil der være en potentiel mulighed for at udrydde sult over hele verdenen. Så kan regeringer ikke længere score points hos deres borgere ved at "Støtte sult i U lande"
[/joke]
^^ Overstående bygget på det at der skal 8kg korn til at danne 1kg kød.
Hvis chia var skadeligt på nogen måde ville man vide det. ikke alene er det utrolig brugt i mexico. Men det var daglig kost ved hos de mellemamerikanske indianere. Og det var så vidt jeg ved spaniolere og ikke Chia der nær-ved-udryddede dem :D
Skal nok melde tilbage hvis det er ved at slå mig ihjel ^^
"Nok mere tilsvarene kosttilskud"
Med dette mente jeg ikke at det ER kosttilskud. Men nu jeg læser om det på TAENK, så kan jeg da godt se det ikke er tilladt. Men 5% reglen er for at imødekomme manglen på Allergi advarsler.
Ikke at jeg prøver at retfærdiggøre mit brug, bruger det sådan som jeg har læst det beskrevet i Born To Run.
[Joke]
:P kom lige til at tænke på en sjov konspirationsteoristtilgang.
Selvfølgelig gør EU det ulovligt. Hvis mennesker fandt ud af at Kød i de mængder der indtages idag, er usundt og unødvendige. Så vil der være en potentiel mulighed for at udrydde sult over hele verdenen. Så kan regeringer ikke længere score points hos deres borgere ved at "Støtte sult i U lande"
[/joke]
^^ Overstående bygget på det at der skal 8kg korn til at danne 1kg kød.
Hvis chia var skadeligt på nogen måde ville man vide det. ikke alene er det utrolig brugt i mexico. Men det var daglig kost ved hos de mellemamerikanske indianere. Og det var så vidt jeg ved spaniolere og ikke Chia der nær-ved-udryddede dem :D
Skal nok melde tilbage hvis det er ved at slå mig ihjel ^^
Jeg har intet i mod chiafrø som sådan.
Men jeg har en veninde som kan være ekstrem at høre på.
Hun går konstant og belærer os om hvor farlig vores medicin er, samtidig med at hun æder en masse "naturmedicin" med begrundelsen at det enten er naturligt, eller at man har spist det i tusinde år.
Lige så naturligt som ricin og velkendt som åreladning :)
Jeg har intet i mod chiafrø som sådan.
Men jeg har en veninde som kan være ekstrem at høre på.
Hun går konstant og belærer os om hvor farlig vores medicin er, samtidig med at hun æder en masse "naturmedicin" med begrundelsen at det enten er naturligt, eller at man har spist det i tusinde år.
Lige så naturligt som ricin og velkendt som åreladning :)
... Der lige advarer at der ligger noget skarpt og gemmer sig i sneen foran Blockbuster i strandbygade Esbjerg.
Barefoot running win
Barefoot running win
En kvindelig, (mere ekstremistisk) udgave af mig... must introduce us ;D
Hader ting der reklameres som naturmedicin. Det er endnu en penge maskine. Endda en værre da den kører meget på placebo, og på ting der går over af sig selv. ^^
En korrekt kost >forebygger< sku det meste :)
At være positiv hjælper også ( jaja bla bla, lidt Buddha skulle der jo med )
Hader ting der reklameres som naturmedicin. Det er endnu en penge maskine. Endda en værre da den kører meget på placebo, og på ting der går over af sig selv. ^^
En korrekt kost >forebygger< sku det meste :)
At være positiv hjælper også ( jaja bla bla, lidt Buddha skulle der jo med )
...Der glæder sig til at fortælle på work imorgen at jeg fik noget i foden da jeg løb. Dem havde jeg nemlig fortalt om min drøm:
I nat drømte jeg nemlig netop dét ( der var det dog blot kanyler i 5 cm længden. Men det skete også under en barfods løbetur ) ^^
I nat drømte jeg nemlig netop dét ( der var det dog blot kanyler i 5 cm længden. Men det skete også under en barfods løbetur ) ^^
Den vanvittige skabninger løber åbenbart i bare fødder. Dumme menneske altså .. Der er opfundet sko ^^
History:
Nike indså i 2002 at de siden begyndelsen havde solgt lort. Der startede de deres Nike Free serie, som tillod foden at fungere som den er designet.
de blev dog i det traditionelle markede, for pengenes skyld. Der omsættes for over 20Mia hvert år på unødvendige og potentielt skadelige sko ^^
Dette skete efter de team de sponsorede hos standford Uni. trænede i bare tæer fordi træneren havde fundet ud af det minimerede skader markant.
Nike burde ha lært det da de i 1968 fik overtalt nogen indianere til at løbe for dem i OL.
Inden løbet smed de deres sko og tog deres egne frem der var lavet af gamle bildæk. :P Er ikke sikker på de vandt, for mennesker er bygget til distance, ikke hastighed.
Men da de havde gennemført marathon fortsatte de. Det var imod reglerne at stoppe dem fra at løbe. og man fik dem først overtalt efter de havde løbet 65 miles :D
/spisetid
Nike indså i 2002 at de siden begyndelsen havde solgt lort. Der startede de deres Nike Free serie, som tillod foden at fungere som den er designet.
de blev dog i det traditionelle markede, for pengenes skyld. Der omsættes for over 20Mia hvert år på unødvendige og potentielt skadelige sko ^^
Dette skete efter de team de sponsorede hos standford Uni. trænede i bare tæer fordi træneren havde fundet ud af det minimerede skader markant.
Nike burde ha lært det da de i 1968 fik overtalt nogen indianere til at løbe for dem i OL.
Inden løbet smed de deres sko og tog deres egne frem der var lavet af gamle bildæk. :P Er ikke sikker på de vandt, for mennesker er bygget til distance, ikke hastighed.
Men da de havde gennemført marathon fortsatte de. Det var imod reglerne at stoppe dem fra at løbe. og man fik dem først overtalt efter de havde løbet 65 miles :D
/spisetid
Jeg kender udmærket godt til folk der løber barfodet, og jeg tror skam de har helt ret.
Men det ændre ikke ved at det er pisse koldt udenfor, og der ligger sne overalt. Jeg ville sgu hellere løbe i et par sko.
Men det ændre ikke ved at det er pisse koldt udenfor, og der ligger sne overalt. Jeg ville sgu hellere løbe i et par sko.
Ingen sne på fortorvet i Esbjerg... med undtagelse af foran Blockbuster :)
Der er tilgengæld vådt. af samme grund tager jeg heller ikke mere end en ½km :) Ikke nok til at blive forpustet. Men perfekt til at småhærde huden :)
Der er tilgengæld vådt. af samme grund tager jeg heller ikke mere end en ½km :) Ikke nok til at blive forpustet. Men perfekt til at småhærde huden :)
...der fik læst 3001: The final odyssey igår.
...der vist blev en smule skuffet.
...der har sovet mindre end 20 timer i denne uge? 0o
...der vist blev en smule skuffet.
...der har sovet mindre end 20 timer i denne uge? 0o
...Der pillede end 2-3mm gulgrøn glasplint ud af foden
Tror da fanden jeg syntes det nagede lidt når jeg gik..
Tror da fanden jeg syntes det nagede lidt når jeg gik..
En simpel glassplint er nu ikke noget der stopper mig.
en sexsygdom stopper jo heller ikke een fra at ha ubeskyttet sex vel!?
Følelsen af at løbe barfodet er altså speciel. Det er skønt, og det summer i tæerne efter en tur :) Ens fødder bliver levende igen! ;D
en sexsygdom stopper jo heller ikke een fra at ha ubeskyttet sex vel!?
Følelsen af at løbe barfodet er altså speciel. Det er skønt, og det summer i tæerne efter en tur :) Ens fødder bliver levende igen! ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.