mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://newz.dk/~ronsonqw_freak (20921) skrev:.. der gerne vil hvide hvad Ronson arbejder som, og hvad det går ud på?
...der er træt
...der endnu ikke har et grafikkort der virker, så jeg kan ikke game noget vildt :(
... der synes det er fesent at ingen er interesseret i at kontakte mig når jeg føler mig ensom :p
...der endnu ikke har et grafikkort der virker, så jeg kan ikke game noget vildt :(
... der synes det er fesent at ingen er interesseret i at kontakte mig når jeg føler mig ensom :p
Har du prøvet at opdatere firmwaren, eller lægge den samme firmware på igen?mikk4237880 (20961) skrev:..som har et temmelig stort problem med min router/dns for nogle gange kan jeg kun gå ind på en hjemmeside vis jeg kender dens ip og det er pænt fucking irriterende
Det har flere gange hjulpet på nogle af min routere.
mikk4237880 (20964) skrev:Magten (20963) skrev:Har du prøvet at opdatere firmwaren, eller lægge den samme firmware på igen?
Det har flere gange hjulpet på nogle af min routere.
trode jeg også var problemet men det virkede ikke
din dns server er sikkert noget crap, prøvat skift til opendsn eller google dsn og se om det hjælper.
Eller se om "ipconfig -flushdns" løser det.
Caek of Doom (20960) skrev:...der er træt
Du skriver bare :P
...der nu har næsten 6GB gratis plads på Dropbox efter deres Dropquest
...der stadig gerne vil have mere gratis plads, hvis i er interesserede i at hjælpe ;)
pewbe (20967) skrev:Caek of Doom (20960) skrev:...der er træt
Du skriver bare :P
...der nu har næsten 6GB gratis plads på Dropbox efter deres Dropquest
...der stadig gerne vil have mere gratis plads, hvis i er interesserede i at hjælpe ;)
skulle du have sagt for en uge siden for så havde jeg brugt din invite i stedet for den normale
gnarfsan (20962) skrev:Jammen så find en dating side, og sæt et lidt mere tiltalende profilbillede på...
Pft.. dating my ass. (yeah)
Jeg har ikke nogen tiltalende billeder :(
Hvorfor kan I ikke lide hunters?! Gawd, I er dårlige nørder. :(
Jeg har ikke nogen tegning af terra..
Jeg har ikke nogen tegning af terra..
gnarfsan (20975) skrev:kom forbi, så tager jeg nogle stykker, hvor du ikke ser ud som om du lige har haft nærkontakt med en lastbil uden bremser ;-)
Photoshop FTW! :)
snesman (20972) skrev:
Terra ligner ikke en trold...
Hvordan ved du det?
gnarfsan (20975) skrev:kom forbi, så tager jeg nogle stykker, hvor du ikke ser ud som om du lige har haft nærkontakt med en lastbil uden bremser ;-)
But that's impossible!
...der synes det er meget skræmmende som han lyder som min tidligere skizofrene og bipolare bror.
gnarfsan (20980) skrev:Man kan meget med photoshop og HDR...
Jeg ville nu gerne vide hvordan HDRi kan hjælpe på et dårligt modelbillede.
Farver og skygger ser lidt eventyrlige ud. Huden får en gang photoshop, så den bliver glat og pæn. Jeg har gjort det før og resultatet var nydeligt. Tøjet kommer til at ligne noget fra en reklame.Jakob Jakobsen (20981) skrev:Jeg ville nu gerne vide hvordan HDRi kan hjælpe på et dårligt modelbillede.
Hvordan får du lavet flere pæne eksponeringer i træk af en levende model, uden at han/hun flytter sig så det kan ses?
Hvordan får du lavet flere pæne eksponeringer i træk af en levende model, uden at han/hun flytter sig så det kan ses?
nogen kameraer kan tage HDR billeder selv.
Er dog ikke klar over hvor hurtigt den gør det - så en evt. bevægelse kan ses?
nogen kameraer kan tage HDR billeder selv.
Er dog ikke klar over hvor hurtigt den gør det - så en evt. bevægelse kan ses?
Ja, mit kamera kan også sagtens tage billederne selv, men det foregår typisk over et sekund eller længere, da der skal tages 3, men helst flere billeder og så længe er der ikke mange der kan holde en positur. Det kræver desuden meget ofte et kamerastativ, medmindre man her exceptionel belysning.
Ja, mit kamera kan også sagtens tage billederne selv, men det foregår typisk over et sekund eller længere, da der skal tages 3, men helst flere billeder og så længe er der ikke mange der kan holde en positur. Det kræver desuden meget ofte et kamerastativ, medmindre man her exceptionel belysning.
gnarfsan (20980) skrev:Man kan meget med photoshop og HDR...
Lol, hvis jeg kun kan score ved at fake mit udseende med photoshop så kan det hele vist bare være ligemeget ;D
Jakob Jakobsen (20984) skrev:Hvordan får du lavet flere pæne eksponeringer i træk af en levende model, uden at han/hun flytter sig så det kan ses?
Brute force... aka mange forsøg og stativ ;) Navnligt fordi mit kamera ikke kan gøre det selv, så man skal holde tungen lige i munden, men det er lykkedes for mig.
Caek of Doom (20989) skrev:Lol, hvis jeg kun kan score ved at fake mit udseende med photoshop så kan det hele vist bare være ligemeget ;D
Det er bare gas ;)
Du er newz.dks personificerede version af af /b/, selvfølgelig kan vi ikke undvære dig, du er jo grunden til halvdelen af alle besøg på siden. :)
Du er newz.dks personificerede version af af /b/, selvfølgelig kan vi ikke undvære dig, du er jo grunden til halvdelen af alle besøg på siden. :)
gnarfsan (20993) skrev:Kan vi få et, hvor du smiler uden krigsmaling?
FYI er der ikke "krigsmaling" på mit profilbillede... O.o
Edit: værsgo, lol
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.