mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Du glemte at nævne, at du bruger Linux, er religiøs, tror, at LHC kan skabe sorte huller, etc.OpenSourceCookieKid (21000) skrev:Tror det er adfærdsrelateret.
Men pas nu på, jeg har et ATI-grafikkort og AMD processor! ;)
Daniel-Dane (21001) skrev:Du glemte at nævne, at du bruger Linux, er religiøs, tror, at LHC kan skabe sorte huller, etc.OpenSourceCookieKid (21000) skrev:Tror det er adfærdsrelateret.
Og sælger WoW Accounts! Dagligt!!
Daniel-Dane (21001) skrev:Du glemte at nævne, at du bruger Linux, er religiøs, tror, at LHC kan skabe sorte huller, etc.OpenSourceCookieKid (21000) skrev:Tror det er adfærdsrelateret.
Såså, nu var det jo' bare en venlig spøg! :)
Det er som regel sjovest, når begge parter kan grine lidt!
terracide (20994) skrev:...der gang på gang undres over hvordan jeg kan være rammen for en debat uden at deltage...
Som man siger..
Den man tugter, elsker man ;)
Newz ville slet ikke være det samme uden dig, så nyd din fame.
Og smut du nu ud og få nogle ATI børn til at græde.. =)
Bllets (21004) skrev:Som man siger..
Den man tugter, elsker man ;)
Newz ville slet ikke være det samme uden dig, så nyd din fame.
Og smut du nu ud og få nogle ATI børn til at græde.. =)
ATi er død.
Det er AMD det nu.
Men jeg behæver ikke gøre noget, bare vent til Bulldozer kommer..så kan jeg nøjes med et simpelt "HA-HAA!!!...told you so" 0:)
OxxY (21007) skrev:jorh, tror jeg nu fint du kunne. Spørgsmålet er bare om du gider *shrugs*
Spørgsmålet er om jeg kan score ham jeg er interesseret i ;) (svaret er nej)
Wow, 4 der skriver til mig :P
Nej, ad, wtf?
Ja masser af gange.
I lol'ed.
Haha, true.
Bllets (21015) skrev:Nu er det vel ikke George Clooney som så mange andre single kvinder?.....
Nej, ad, wtf?
OxxY (21016) skrev:Se det er jo noget helt andet, men har du prøvet, hmm?
Ja masser af gange.
Magten (21017) skrev:Jeg har da ikke sagt nej?
I lol'ed.
gnarfsan (21018) skrev:Whether you think you can or you think you cant, you are right - Stewie Griffin
Haha, true.
vandfarve (21022) skrev:Okay, guys (evt. gays)...
Der er en grund til, at datingz.newz.dk er skabt. Brug den.
Er sgu da det vi gør ....
Jeg er mere til Kim og hallo, men vi finder nok ud af det...vandfarve (21026) skrev:I dag? Du kender mig alt for godt, så jeg behøver slet ikke svare Savage Garden.
Er du til noget frækt?
Noget frækt... hmmm hvad med en hundelort i en parpirspose med ild i på onkel ignotas måtte?
gnarfsan (21030) skrev:Det er sgu en aftale. Ved du hvor stodderen bor?
Det er huset med den gay-farvede Mini for enden af vejen med det gay-agtige lyskryds, et par blokke fra gay-verdenens centrum, Frederiksberg Rådhus.
Easy peasy.
EDIT: HAR DU SET DET MONSTER FALLOSSYMBOL AF ET TÅRN, SOM RÅDHUSET HAR? JA?!
Det har jeg ikke. Kan du fortælle om det?
Good point! Han har jo en Mac...vandfarve (21031) skrev:Det er huset med den gay-farvede Mini for enden af vejen med det gay-agtige lyskryds, et par blokke fra gay-verdenens centrum, Frederiksberg Rådhus.
Easy peasy.
Et meget kort og meget tykt fallos. Jeg tror at det er derfor ignota føler en så stærk relation til området.vandfarve (21031) skrev:EDIT: HAR DU SET DET MONSTER FALLOSSYMBOL AF ET TÅRN, SOM RÅDHUSET HAR? JA?!
gnarfsan (21032) skrev:Good point! Han har jo en Mac...
Og rygterne lader vide, at han endda også benytter sig af den mobile kommunikationsenhed, der på det gay marked går under titlen "iPhone". Jeg græmmes.
Et meget kort og meget tykt fallos. Jeg tror at det er derfor ignota føler en så stærk relation til området. [/quote]vandfarve (21031) skrev:EDIT: HAR DU SET DET MONSTER FALLOSSYMBOL AF ET TÅRN, SOM RÅDHUSET HAR? JA?!
Aha. Det siger jo i den grad noget om den gode herre.
gnarfsan (21034) skrev:Ja, han hører nok til i den "passive" lejr...
At hans bukser altid vender forkert, you say? Jeg kender det kun alt for godt.
Sådanne nogle bøsserøve skal bare prygles, som vi gjorde det i 'Nam 1969. De tager kraftedeme alle vores kællinger og knepper mine geder. Eller, hov, vent...
...der har hovedpine, er snottet og nyser.
...der er taget i skole alligevel, fordi vi skal aflevere problemformulering.
...der er taget i skole alligevel, fordi vi skal aflevere problemformulering.
Rasmus064 (21040) skrev:Der har haft det på præcis samme måde de sidste 5 dage. Snart kommer hosten hvis du ikke allerede har den.
Tak for at minde mig om den -.-'
...der lige har fået Ayla - Nirwana med posten! Så skal den sgu høres i bilen..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.