mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mange tak Z. Det var rart.
First class lesbian!
NioBe (21054) skrev:Jeg har bare en svaghed for blødende ting...
First class lesbian!
I modsætning til at sutte på en blødene, svagt behåret storetå med en negl der sidder løs fra midten?
...Der har en bruger med en HP der indeholder et BD drev. Samtidig kan den brænde DVD'er men når man sætter DVD'er genkender windows det som en CD :S
...Der har en bruger med en HP der indeholder et BD drev. Samtidig kan den brænde DVD'er men når man sætter DVD'er genkender windows det som en CD :S
SlettetBruger (21057) skrev:I modsætning til at sutte på en blødene, svagt behåret storetå med en negl der sidder løs fra midten?
Generelt bare klamt, tænk at sutte noget på dig! xP
#RONSON!
Købte en ny skærm for internet pris i butikken (spurgte pænt), betaler så de ca 1700 i stedet for 1999 kr. Kigger nu på hvad elgiganten har trukket, ca 1200 kr.
Win!?
NioBe (21059) skrev:Generelt bare klamt, tænk at sutte noget på dig! xP
Det har nu heller aldrig været min stærke side at blive pattet på ^^ Men lad det nu være det.
Blødningen er stoppet!
...Der lige fik en historie fra chefen om engang han lå i koma. åbenbart, når man ligger i koma er der nogen splitsekunder hvor man vågner hvor man ser syner. I hans tilfælde folk og dyr der ville slå ham ihjel. Skræmmende.
gad vide om man kan drømme? For så er 7 måneder lang tid hvis man er mester i Lucid Dreaming :D
...der har siddet og kigget på SI-præfikser halvdelen af dagen.
...der, på trods af sin erfaring, ikke kan få merit for "basis elektronik" "IT for begyndere" og førstehjælp, da han ikke har papirer på det.
...der går nogle meget kedelige uger i møde.
...der, på trods af sin erfaring, ikke kan få merit for "basis elektronik" "IT for begyndere" og førstehjælp, da han ikke har papirer på det.
Magten.
Det er noget MS har aftalt med TDC i en lumsk plan.
Så tjener TDC flere penge på trafik ved dem der kører deres servernetværk på 3G
Ja, det må være noget i den stil :DSlettetBruger (21069) skrev:Magten.
...der godt kunne have brugt den her information inden han disablede IPv6 på den server -.-
Altid noget det kun er et testmiljø..
Så der er andre ting, du gerne VIL sutte?NioBe (21059) skrev:Generelt bare klamt, tænk at sutte noget på dig! xP
#RONSON!
Købte en ny skærm for internet pris i butikken (spurgte pænt), betaler så de ca 1700 i stedet for 1999 kr. Kigger nu på hvad elgiganten har trukket, ca 1200 kr.
Win!?
Jakob Jakobsen (21068) skrev:...der har siddet og kigget på SI-præfikser halvdelen af dagen.
sådan har de sku altid været på tekniske skoler.
Jeg havde ikke fjernbetjeningen :(snesman (21078) skrev:Må jeg foreslå et andet program, eller noget andet end tv?
...der ikke ville kunne sige nej til det her smil..
De forstå at finde nogle flotte pigebørn i Californication!
... der har skøjtet over en 30-40 meter lang sø, der ligger på Middelfart afkørslen i østgående retning, med 110 km/t, hvor bilen begyndte dreje mod højre.
... der stadig er høj på adrenalin efter 15 min.
... der stadig er høj på adrenalin efter 15 min.
Magten (21084) skrev:
...der ikke ville kunne sige nej til det her smil..
De forstå at finde nogle flotte pigebørn i Californication!
Hun ligner i øvrigt en smeltet mongol.
NioBe (21071) skrev:...der lige er blevet kørt ned af en cykel.... :/
Jeg hader fandme de lortecykler... især sofacykler
Rasmus064 (21092) skrev:Hvad skete der med dig og din sofacykel?
MIN?!?! hahahahahahahhahahha....
...HAHAHAHA
Edit: hahaha.
Woller (21083) skrev:...der hader nemid
...der kun har kunne komme ind på sin netbank 4 gange siden han har fået det
...der har snakket med nemid's support op til flere gange, men de genkender ikke fejlen -,-
well de kan sku bare spørge mig for oplever det sku ver gang.
:(LinguaIgnota (21089) skrev:Hun ligner i øvrigt en smeltet mongol.
...der oplevede noget mærkeligt her til morgen.. Mit vækkeur ringer, jeg slukker det, står op, går i bad, lytter til radio, spiser morgenmad, gør mig klar til at gå ud af døren, tager fat i døren...
Og vågner.... Kunne så konstatere det hele havde været en drøm og jeg vågnede på det tidspunkt hvor jeg normalt tager afsted på arbejde og at jeg lige havde drømt mig igennem min sædvanlige morgen ^_^
LinguaIgnota (21088) skrev:...der ikke ville kunne sige nej til det her smil...
En lille NSFW advarsel ville måske være på sin plads...
Magten (21095) skrev::(
...der oplevede noget mærkeligt her til morgen.. Mit vækkeur ringer, jeg slukker det, står op, går i bad, lytter til radio, spiser morgenmad, gør mig klar til at gå ud af døren, tager fat i døren...
Og vågner.... Kunne så konstatere det hele havde været en drøm og jeg vågnede på det tidspunkt hvor jeg normalt tager afsted på arbejde og at jeg lige havde drømt mig igennem min sædvanlige morgen ^_^
Uha, det kunne have været meget værre... Tænk hvis drømmen havde fortsat hele din arbejdsdag igennem, indtil du havde fri. Så ville du vågne op og skulle gennem endnu en arbejdsdag, før du virkelig havde fri.
gnarfsan (21096) skrev:En lille NSFW advarsel ville måske være på sin plads...
Knock yourself out.
Du checker vel URL'en, før du klikker på links, no? Clue is in the title...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.