mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tak JJ, det har du sendt mig før.
Kan det passe den kun vil ændre så og så mange filer af gangen? synes at kunne huske en fejl.
Men mit problem er mere "Hvorfor gør de det?" Hvor går det galt henne, når itunes og andre opretter det samme album flere gange fordi der er forskellige kunstnere. Har de aldrig tænkt på at tænkt på at der er nogen der laver "feat.." numre?
Eller er det kunstnerne der laver en fejl et sted?
Kan det passe den kun vil ændre så og så mange filer af gangen? synes at kunne huske en fejl.
Men mit problem er mere "Hvorfor gør de det?" Hvor går det galt henne, når itunes og andre opretter det samme album flere gange fordi der er forskellige kunstnere. Har de aldrig tænkt på at tænkt på at der er nogen der laver "feat.." numre?
Eller er det kunstnerne der laver en fejl et sted?
hehe, hvordan skal det nogensinde kunne være kunstnerens skyld?
Et bestemt BPM udløser en bug i itunes?
Et bestemt BPM udløser en bug i itunes?
Bare et eksempel.
Det kunne være vedkommens skyld, som uploader informationerne til iTunes database.
Et eller andet må der være gået galt ^^
Det må de få løst. Jeg skal ikke ha hverken iPhone eller iPod når jeg ikke kan have min musik deri uden det destrueres :S
Sortere altid efter albums. det ville være møggrimt hvis det samme album er representeret 11gange når man bladre.
Det kunne være vedkommens skyld, som uploader informationerne til iTunes database.
Et eller andet må der være gået galt ^^
Det må de få løst. Jeg skal ikke ha hverken iPhone eller iPod når jeg ikke kan have min musik deri uden det destrueres :S
Sortere altid efter albums. det ville være møggrimt hvis det samme album er representeret 11gange når man bladre.
SlettetBruger (17551) skrev:Kan det passe den kun vil ændre så og så mange filer af gangen? synes at kunne huske en fejl.
Jeg har lavet batch ændringer på over 10.000 filer af gangen uden problemer, så det er nok ikke der problemet ligger.
Men jeg synes generelt det er det ultimative program til at redigere tags i lydfiler.
Det tager en smule tid at vænne sig til det, men i sidste ende, så sparer det en masse tid.
måske man burde lave en ny standard hvor at lydfilens info lå i en fil med samme navn, bare med .info efter- Det er så en xml fil med alle de normale id3 tags.
Den standard ville også virke på tværs af mp3/ogg/wav etc.
Den standard ville også virke på tværs af mp3/ogg/wav etc.
Norrah (17556) skrev:#17554 Brug da Pollux i stedet for.
Der er da ikke noget værre end et program der bestemmer hvad ens musik skal hede, er jo netop derfor SlettetBruger er problemer til at starte med ;) Men ok hvis det bare er noget free-db lignende noget der virker uden cd'erne kan deemåske du, men min erfaring er nemlig at der kommer alt mulig featuring/remix/whateverr gøjl ind når man bruger de programmer.
Det ser ud til at hvis jeg retter det i itunes... hver sang. så husker den det og overskriver det ikke igen... dejligt.
det er absolut kun fordi jeg lige havde det på pc'en jeg bruger det ^^
det er absolut kun fordi jeg lige havde det på pc'en jeg bruger det ^^
Lad da være at være en spasser og lær at bruge programmet. Du kan vel for helvede bare markere, at sangene er en del af en samling, i stedet for at spasse rundt og flæbe som en lille pige. Jebus, mand.
Og iTunes ændrer ikke på en skid, hvis du ikke beder det om det - når du importerer første gang, skal du vælge, om du vil bibeholde organiseringen eller om iTunes skal oprette mapper mv.
Fejl 40 i dit klamme veganerfjæs.
Og iTunes ændrer ikke på en skid, hvis du ikke beder det om det - når du importerer første gang, skal du vælge, om du vil bibeholde organiseringen eller om iTunes skal oprette mapper mv.
Fejl 40 i dit klamme veganerfjæs.
Og skulle jeg have misforstået, hvad du prøver at fortælle, så er dit DIN fucking fejl og jeg vil bare hade dig endnu mere. Lede jydesvin. Må du falde død om under en alpevandring eller få en blodprop i yogamusklen, når du sidder og mediterer i din selvfedhed, ækle Buddhanossesutter.
LinguaIgnota har haft en skidt dag med sygdom i luftvejene og alt for mange mennesker i det her motherfucking lortetog. :'(
LinguaIgnota (17563) skrev:LinguaIgnota har haft en skidt dag med sygdom i luftvejene og alt for mange mennesker i det her motherfucking lortetog. :'(
Og her gik jeg og troede at du var i superduper humør. En anden gang må du altså lade være med at poste sådan nogen rosenrøde, optimistiske og glade posts, man kunne jo komme til at få den helt forkerte opfattelse.
ps. hvorforialhelvede kan lorte iTunes ikke læse flac? Damen brokker sig over at hun ikke kan importere vores cd'er fra serveren på sin mac til når hun er på farten. Apple må da være de eneste der syntes det er en dårlig ide at understøtte afspilning af et åbent format [/brok]
... der stadig er på arbejde.
Jarh, jeg ville gerne se dig parkere din fede røv + Volvo i indre by. Held og lykke.
Det er jo ikke os allesammen, der har valgt at bo på en parkeringsplads kaldet Fyn. Lissom.
Det er jo ikke os allesammen, der har valgt at bo på en parkeringsplads kaldet Fyn. Lissom.
Hellere bo på Fyn, end ikke at kunne eje en bil. Hvor må det være trist, min kæreste Ignota :)
Ingen grund til at blive sur, bare fordi man ikke kan have sin egen bil.
I må da ellers have for mange parkeringspladser, siden I render og (over)sælger dem? Thumbs up til jeres lokalpolitikere!
Ingen grund til at blive sur, bare fordi man ikke kan have sin egen bil.
I må da ellers have for mange parkeringspladser, siden I render og (over)sælger dem? Thumbs up til jeres lokalpolitikere!
.. der vil bruge aftenen på at se CBT's OS X videoer.. Måske man kunne lære noget nyt og smart :D
Jeg har ikke brug for en bil. Ligesom jeg ikke har brug for en traktor eller en mejetærsker. Den slags er sikkert fint nok, når man har bosat sig 8 km. fra den nærmeste nabo og skal spendere 2 dage på at rejse ned til Brugsen - men jeg kan nå rundt i hele København med et periodekort til et par hundrede kroner, før du kan nå at få Volvoen ud af parkeringskælderen.
Det koster mig ikke engang et par hundrede kroner at køre Fyn rundt.
Jeg kan køre lige hen til min destination. Og hvilken som helst destination, der behøver ikke være en tog/bus/metro-station i nærheden.
Jeg kan fylde min bil op med alverdens ting og sager der skal transporteres med. Jeg kan sågar køre til udlandet og fylde den op med billig sprut.
Jeg kan spille min bizare musik lige så højt jeg vil og råbe med hvis jeg lyster.
Jeg kan tænde min A/C hvis der bliver for varmt. Og slukke den hvis der bliver for koldt.
Jeg behøver ikke dele sæde med en indvandrer.
Jeg tror jeg beholder bilen...
Jeg kan køre lige hen til min destination. Og hvilken som helst destination, der behøver ikke være en tog/bus/metro-station i nærheden.
Jeg kan fylde min bil op med alverdens ting og sager der skal transporteres med. Jeg kan sågar køre til udlandet og fylde den op med billig sprut.
Jeg kan spille min bizare musik lige så højt jeg vil og råbe med hvis jeg lyster.
Jeg kan tænde min A/C hvis der bliver for varmt. Og slukke den hvis der bliver for koldt.
Jeg behøver ikke dele sæde med en indvandrer.
Jeg tror jeg beholder bilen...
hehe, hvorfor nævner du lige en invandrer at sidde ved siden af når du taler om dårlige ting ved offentlig transport?
Er vi lidt racistiske idag?
Er vi lidt racistiske idag?
...der brugte 25 minutter på at få kommunikationen mellem SGS'en og computeren for at komme på nettet. Suk.
...der overvejer at skrive til Samsung og bede om erstatning for de 25 minutter af mit liv, der er spildt.
...det var 25 minutter, hvor Kies gik ned, telefonen gik ned, en af delene ikke ville oprette forvindelse osv. Opsætningen er simpel, men det hjælper bare ikke noget, når kommunikationen er så elendig.
...der overvejer at skrive til Samsung og bede om erstatning for de 25 minutter af mit liv, der er spildt.
...det var 25 minutter, hvor Kies gik ned, telefonen gik ned, en af delene ikke ville oprette forvindelse osv. Opsætningen er simpel, men det hjælper bare ikke noget, når kommunikationen er så elendig.
Ronson (17571) skrev:Jeg kan køre lige hen til min destination.
Oh reeeallyyy. Jeg kan lynhurtigt komme i tanke om mindst 10 steder i byen, hvor du må holde mindst 500 m. væk. Hvis du er så heldig at komme kl. 6 om morgenen, hvor der måske er en ledig parkeringsplads. Til gengæld ligger der busstoppesteder fortræffelig bekvemt lige ved distinationerne.
Ronson (17571) skrev:Det koster mig ikke engang et par hundrede kroner at køre Fyn rundt.
Gå amok.
Ronson (17571) skrev:Jeg kan fylde min bil op med alverdens ting og sager der skal transporteres med. Jeg kan sågar køre til udlandet og fylde den op med billig sprut.
Så kan du more dig med at køre rundt med billig sprut, mens vi andre morer os med at drikke billig sprut. Vi skal nemlig ikke køre, for vi tager bare metroen, mkay.
Ronson (17571) skrev:Jeg kan tænde min A/C hvis der bliver for varmt. Og slukke den hvis der bliver for koldt.
Der er A/C i toget - og jeg behøver ikke at pille ved den, for togpersonalet sørger selv for en behagelig, konstant temperatur.
Ronson (17571) skrev:Jeg behøver ikke dele sæde med en indvandrer.
Jeg ved ikke, hvordan det foregår på Fyn, men her i Danmark er det slet ikke usædvanligt, at man får et helt sæde for sig selv. Man behøver ikke at dele med nogen, hverken med indvandrere eller med folk, der er handicappet på anden vis.
Ronson (17571) skrev:Jeg tror jeg beholder bilen...
Tænk på mig, når du om en måneds tid eller to står klokken lort om morgenen og skraber is af forruden...
...der synes vi skal holde et minuts stilhed for vandfarve
http://ekstrabladet.dk/112/article1422817.ece
http://ekstrabladet.dk/112/article1422817.ece
Mig bekendt kører metroen ikke forbi tyskland, men jeg kan tage fejl.LinguaIgnota (17576) skrev:Så kan du more dig med at køre rundt med billig sprut, mens vi andre morer os med at drikke billig sprut. Vi skal nemlig ikke køre, for vi tager bare metroen, mkay.
Holy crap, 40 kr/dag! Gange 20 dage er det jo 800 kr.LinguaIgnota (17576) skrev:Gå amok.
Der er ikke noget bedre end et fyldt tog/en fuld bus og solskin og svedige mennesker! Held og lykke med din A/C :DLinguaIgnota (17576) skrev:Der er A/C i toget - og jeg behøver ikke at pille ved den, for togpersonalet sørger selv for en behagelig, konstant temperatur.
Right...LinguaIgnota (17576) skrev:Jeg ved ikke, hvordan det foregår på Fyn, men her i Danmark er det slet ikke usædvanligt, at man får et helt sæde for sig selv. Man behøver ikke at dele med nogen, hverken med indvandrere eller med folk, der er handicappet på anden vis.
Har du hørt om en carport eller garage? Det gør mig da ondt I ikke har den slags i Sverige.LinguaIgnota (17576) skrev:Tænk på mig, når du om en måneds tid eller to står klokken lort om morgenen og skraber is af forruden...
Ronson (17582) skrev:Holy crap, 40 kr/dag! Gange 20 dage er det jo 800 kr.
Et stk. døgnlicens til parkeringszonen ved Falkoner Alle - 55 kr. (såvidt jeg husker).
LinguaIgnota (17576) skrev:Oh reeeallyyy. Jeg kan lynhurtigt komme i tanke om mindst 10 steder i byen, hvor du må holde mindst 500 m. væk.
Wow... man må være halvdoven hvis det er hårdt at gå 500m til sin bil.
Mindst ligeså doven, som hvis man ikke kan gå 40 m. fra et busstoppested, amirite? Men sådan er Ronson åbenbart indrettet.
..der synes at battlen om at kunne køre længst i traktor, Volvo eller andre transportmidler, er lidt latterlig.
Go' weekend!
Go' weekend!
Hold kæft hvor er Live fra Bremen pinligt. De laver de samme tekniske fejl igen og igen. Glemmer at skrue op og ned for mikrofoner. Publikum klapper i takt. Folk på scenen sidder og råber, som om det var en lokal revy uden mikrofoner. Akustikken er elendig. Usjovt materiale. Og så har de den frækhed at påstå at det er 100% live, når hver andet indslag er filmet i forvejen.
Jeg beklager dette ot indlæg. Her er noget [url=
Jeg beklager dette ot indlæg. Her er noget [url=
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.