mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (17601) skrev:... der synes Jonasdonbaek burde være ude og forsvare DK's rekord i undgomsdruk, istedet for at sidde og skrive med gamle mennesker på newz..
Ungdommen nu til dags... I ødelægger det vi andre har arbejdet hårdt på! :(
Nu tog jeg tidligt hjem, da jeg har noget arbejde der skal laves :)
Fuck da jer, gamle mennesker :D
Rasmus064 (17604) skrev:...der er lidt træt.
...der har 9 timer tilbage på arbejdet :(
Hvad arbejder du da med?
pewbe (17606) skrev:...der tager til Viborg om snart :O
...der også skal til Viborg imorgen :O
Interessant, hvad skal du der?
Magten (17548) skrev:Hvis bare jeg vidste det.. Har det med at ende på druk når jeg ikke har nogen planer, men mit mål er lidt at holde mig fra det i noget tid :(
http://www.leagueoflegends.com/
LinguaIgnota (17570) skrev:Jeg har ikke brug for en bil. Ligesom jeg ikke har brug for en traktor eller en mejetærsker. Den slags er sikkert fint nok, når man har bosat sig 8 km. fra den nærmeste nabo og skal spendere 2 dage på at rejse ned til Brugsen - men jeg kan nå rundt i hele København med et periodekort til et par hundrede kroner, før du kan nå at få Volvoen ud af parkeringskælderen.
De "trautere" smider faktisk brød på dit bord hver dag d:
Rasmus064 (17612) skrev:Vi har også savnet dig.
...der ikke har lagt mærk til at NioBe har været væk i en uge :(
...der går i seng igen.
Luv U 2.
...der har bestilt bordplade til køkkenet. :P
...der pludselig fra det ene minut i de 6 måneder været helt sikker på en Kompaktlaminat-bordplade, men skiftede over til en træ-bordplade. WTF...
...der er træt.
Jakob Jakobsen (17618) skrev:...der siger kvinder! De burde tvinges til at bruge venstre hjernehalvdel en gang imellem :)
...det var af tekniske årsager at VI skiftede mening. :) Den anden ville ikke kunne holde til det vi skulle bruge den til. Sku ærgelig at smide penge i noget der nok ikke ville holde 100 %.
*smug smile*NioBe (17619) skrev:...det var af tekniske årsager at VI skiftede mening. :) Den anden ville ikke kunne holde til det vi skulle bruge den til. Sku ærgelig at smide penge i noget der nok ikke ville holde 100 %.
http://farm4.static.flickr.com/3057/2367515373_515...Daniel-Dane (17620) skrev:*smug smile*
... der sidder og glor WCG. CS finale nu, med DK. :D
http://live.wcg.com/Video/Live.aspx?id=19299
http://live.wcg.com/Video/Live.aspx?id=19299
Caek of Doom (17608) skrev:
...der er kommet hjem efter en tur i byen i Viborg med en dame :O
...der et øjeblik troede han ikke kunne komme hjem, fordi en anden havde nøglen, og den andens søster var væk med nøglen D:
...der heldigvis fik nøglen :P
...der burde gå i seng og sove så han er klar til imorgen :P
pewbe (17627) skrev:Caek of Doom (17608) skrev:
...der er kommet hjem efter en tur i byen i Viborg med en dame :O
...der et øjeblik troede han ikke kunne komme hjem, fordi en anden havde nøglen, og den andens søster var væk med nøglen D:
...der heldigvis fik nøglen :P
...der burde gå i seng og sove så han er klar til imorgen :P
Det der giver meget lidt mening.
Sjovt, jeg har også et seriøst problem med at være søvnig for tiden- især efter sidste weekend hvor jeg festede og ikke fik mere end 4 timers søvn mellem fredag og lørdag.
Jeg har hele denne uge været så træt i løbet af dagen at hvis jeg lukker øjnene i 30 sekunder falder jeg i søvn, Derfor har jeg også været rigtigt uproduktiv.
Jeg har brugt denne weekend på at lagre mine søvnlagre op(14 timer i døgnet) så jeg forhåbenligt kommer igennem denne uge smertefrit.
Jeg tror at det er årstiden der gør mig så søvnig
Jeg har hele denne uge været så træt i løbet af dagen at hvis jeg lukker øjnene i 30 sekunder falder jeg i søvn, Derfor har jeg også været rigtigt uproduktiv.
Jeg har brugt denne weekend på at lagre mine søvnlagre op(14 timer i døgnet) så jeg forhåbenligt kommer igennem denne uge smertefrit.
Jeg tror at det er årstiden der gør mig så søvnig
...der er mega smadret og træt og har evål hovedpine.
...der sidder på skolen
...der skal være færdig med noget Mayalol og skitser til imorgen
...der sidder på skolen
...der skal være færdig med noget Mayalol og skitser til imorgen
Magten (17640) skrev:...der planlagde sin første skiferie igår.. Nu må det godt snart blive uge 5! :)
Nice!! Hvorhen? :)
Mov->
Jeg har det på samme måde :S og jeg sover 7-8 timer dagligt.
Må være solpletter eller noget i den retning
Jeg har det på samme måde :S og jeg sover 7-8 timer dagligt.
Må være solpletter eller noget i den retning
.. der lige har haft en sær oplevelse med en 14 årig der er lidt for meget i løbetid. Hun stjal min iPhone og stak den ned i hendes BH.. ..Hvad fanden gør man i den situation? Man kan jo ikke gøre noget aktivt uden at modtage et "go directly to jail" kort.
.. som måtte vente i 10min før jeg fik min telefon tilbage..
.. som måtte vente i 10min før jeg fik min telefon tilbage..
WTF Norrah. Du sku da ha raget hende i patterne.. det var du fuldt berrettiget til.
Skuffende.
På den anden side. du er også en 25 stykker..
Hvordan i hulen skete det? pointers?
Skuffende.
På den anden side. du er også en 25 stykker..
Hvordan i hulen skete det? pointers?
... der synes Norrah skulle have bragt det til hendes opmærksomhed at tyveri i den alder ofte straffes ved at sætte barnet i fosterpleje eller lignende.
... der også synes, Norrah skulle vise tøsen; "When you play with fire, you get burned".
... der nok har et problem. :O
... der også synes, Norrah skulle vise tøsen; "When you play with fire, you get burned".
... der nok har et problem. :O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.