mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som sidder i kø til Nordeas telefonbank! 3 minutters ventetid!!!
Det var så lidt mere end tre minutter.
Det var så lidt mere end tre minutter.
Jakob Jakobsen (15604) skrev:...der tror TV2 redaktionen mangler reelt arbejde.
Wow... just wow...
Kris (15605) skrev:...der undrer sig over at en pakke hun bestilte hos et svensk firma er blevet pakket i Frankrig, sendt til England, været igennem tolden i Sverige og så endelig til Danmark.
OMG :O
Hvad havde du bestilt?
#fail
..der lige har lavet fremlæggelsen færdig til, International Økonomi, imorgen. :-D
Kris (15611) skrev:#Jonas
Bare en ekstern harddisk. 200 kr for en 320gb verbatim var jo billigt nok og fragten var det samme som fra de danske butikker.
Okay cool. Bare sygt alle de lande den blev sendt til :)
..der hører [url=
omgawd, det er genialt :D
...Der leder efter en seng.
Hvorfor er det så svært at finde senge? :S markedet er møgkedelig medmindre man bor i staden.
Hvorfor er det så svært at finde senge? :S markedet er møgkedelig medmindre man bor i staden.
...der vaskede killingen i dag, det kunne den egentlig ikke li'
Til gengæld er de fleste af lopperne væk - i morgen vil jeg gentage succesen
Nu med billede
Til gengæld er de fleste af lopperne væk - i morgen vil jeg gentage succesen
Nu med billede
tazimn (15625) skrev:3 af bilerne, tilhørte min kæreste's chef, chefens mor og chefen bror.. de 2 andre tilhørte ansatte på resturanten ved siden af..
...der godt vil have et optagelse af samtalen imellem dig og din chef.
"Så kan du lade være med at hugge min plads en anden gang!"
En lille by på små 50k har flere store butikker/supermarkeder/centre/kager med senge. Det kan jeg skrive under på.SlettetBruger (15622) skrev:omgawd, det er genialt :D
Jeg har lige købt en 200x140 (eller 140x200 afhængig af, hvordan man sover på den) boksmadras i Bilka for 1795,-.
hvis indbakke er alt for tom........hvis i skriver noget sødt til mig skriver jeg måske noget sødt tilbage.
Er det med HTC Sense UI? (kan ikke lige huske hvad model det er du har købt :))
Jeg har oplevet meget store hastighedsforskelle efter jeg skiftede til LauncherPro..
Tager mig fx under 3 sekunder fra jeg trykker på SMS ikonet, til jeg er klar til at skrive.. Og det er på en væsentlig langsommere Hero ^^
Er det med HTC Sense UI? (kan ikke lige huske hvad model det er du har købt :))
Jeg har oplevet meget store hastighedsforskelle efter jeg skiftede til LauncherPro..
Tager mig fx under 3 sekunder fra jeg trykker på SMS ikonet, til jeg er klar til at skrive.. Og det er på en væsentlig langsommere Hero ^^
...der tror Gnarfsan har rodet lidt for voldsomt med sin telefon, siden han kan gøre den så langsom.
...der bruger under ½ sekund på at starte SMS-programmet på hans Desire.
...der bruger under ½ sekund på at starte SMS-programmet på hans Desire.
Magten (15641) skrev:Er det med HTC Sense UI?
Samsung Galaxy S med Launcher Pro. Det er iøvrigt den eneste gui modifikation, jeg har installeret. Alting hakker lige så slemt uden Launcher Pro.
Jakob Jakobsen (15642) skrev:...der bruger under ½ sekund på at starte SMS-programmet på hans Desire.
Du kører vel også Froyo? Og nej, performance var helt af helvede til, da jeg tændte fen første gang.
gnarfsan (15643) skrev:Du kører vel også Froyo?
Ja, men jeg har dog ikke lagt mærke til en hastighedsforskel efter jeg opdaterede.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.