mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jarh, hver gang nogen giver luft for deres problemer med Android, så stikker vi bare fingrene i ørerne og råber DOA. Must. Protect. Android.
Jeg synes stadig, det er sjovt, at en Galaxy S tilsyneladende kører ringere end en 2+ år gammel 3G med 4.0. Haha-haha-ha. Harh!
Jakob Jakobsen (15656) skrev:...der troede vi levede i et retssamfund
Hvad ialverden har dog givet dig den naive idé?
Hvorfor kalder man det ellers en retssal?oxxy (15657) skrev:Hvad ialverden har dog givet dig den naive idé?
.. der under sig over om kafkask overhovedet er et ord?
http://nyhederne.tv2.dk/article/32968228/?forside
http://nyhederne.tv2.dk/article/32968228/?forside
Jakob Jakobsen (15656) skrev:...der troede vi levede i et retssamfund
Jamen det er jo terror? :O
...der, uden succes, har prøvet af forklare sin far, at han ikke kan lade et 6V batteri op med en 4,5V strømforsyning.
Elskov (15658) skrev:... der skal være med i top model 2011 Oo
..fixed.
..der har siddet og stenet en hel time, før bussen kom.
... som har købt en cykel (MTB) til 120 koronas på cykelauktion. Jeg kunne sikkert få den for 60/90 kroner, hvis jeg ikke havde hoppet direkte fra 30 til 120... (intervallet lå på 30)
Anywho, jeg skal bare have en ny slange i, så er den finno (og slangen tager jeg fra min gamle cykel, som nu er blevet til et reservedelslager).
Anywho, jeg skal bare have en ny slange i, så er den finno (og slangen tager jeg fra min gamle cykel, som nu er blevet til et reservedelslager).
Daniel-Dane (15667) skrev:... som har købt en cykel (MTB) til 120 koronas på cykelauktion. Jeg kunne sikkert få den for 60/90 kroner, hvis jeg ikke havde hoppet direkte fra 30 til 120... (intervallet lå på 30)
Hvilket mærke er det?
...Der gør klar til at skulle ud at løbe en lille tur på bare tær.
...Der igen klager over vejarbejdet i Ribe.
Nu har de lagt nyt asfaldt på det første stykke. Men fanme ikke om det er som at køre med firkantede hjul nu. Det hopper og gynger som var vejen lagt af en russisk skibsofficer.
Mind mig om at sende en klagemail til Ribe kommune.
...Der ikke har været på Newz i arbejdstid i 2 eller måske 3 dage nu ! :o!
...Der igen klager over vejarbejdet i Ribe.
Nu har de lagt nyt asfaldt på det første stykke. Men fanme ikke om det er som at køre med firkantede hjul nu. Det hopper og gynger som var vejen lagt af en russisk skibsofficer.
Mind mig om at sende en klagemail til Ribe kommune.
...Der ikke har været på Newz i arbejdstid i 2 eller måske 3 dage nu ! :o!
SlettetBruger (15680) skrev:En skam, men så lever Samsung da op til deres navn hvad angår langsomme interfaces
Ja, det var ikke så hurtigt som den nye launcher, men det havde nu ikke hele skylden. Det optog dog 125 MB system RAM, hvilket jeg ikke kunne se, fordi min taskmanager viste 33 MB. Men det har nok ikke talt tråde med.
Daniel-Dane (15671) skrev:Really? I have no idea.
Hvis man vedligeholder dem, så kan det være en fin cykel :-)
snesman (15683) skrev:...der undrer sig over at kommentaren "Android <3" er flamebait.
Dramaqueens anyone?
Jeg forstår det heller ikke :-)
XorpiZ er den ene der har rated flamebait..
Jeg ved ikke hvad der er med ham, han er bare imod alt hvad jeg skriver. Hate <3
Skriver manden, der selv rater apple-fjendtlige indlæg negativt. Flot..
...der kan anbefale denne (specielt fra komplett)
Bør man købe trommesættet også?
...der kan anbefale denne (specielt fra komplett)
Bør man købe trommesættet også?
#15687: Det var til Jonas
...der lige linker til noget hvis det er i orden med jer
#15686: Fordi det er godt/bedre end dem der følger med guitar hero eller fordi du vil have gang i økonomien?
...der lige linker til noget hvis det er i orden med jer
#15686: Fordi det er godt/bedre end dem der følger med guitar hero eller fordi du vil have gang i økonomien?
Nej, men han skrev det jo som "typisk android"
+ det er lang tid siden jeg har givet en flamebait rating
Din arm der holder din søster?
+ det er lang tid siden jeg har givet en flamebait rating
Ronson (15688) skrev:...der lige linker hvis det er i orden med jer
Din arm der holder din søster?
Fordi jeg under dig det, RonRon. Du er en sød dreng, selvfølgelig skal du ha' dine trommer. Kvaliteten kender jeg ikke noget til, men bare du er glad. <3
Tja, der er sand, muslinger og tang på den, så den ligner noget, som er blevet fisket op af havnen. Men der er intet rust overhovedet!Jonasdonbaek (15684) skrev:Hvis man vedligeholder dem, så kan det være en fin cykel :-)
...der lige vil informere om at kondomland.dk giver gratis kondomer og glidecreme ud
De skriver godt nok at kondomerne er gratis ved ordrer og at glidecremen er gratis ved ordrer over 100 kr, men:
Bestil løs..
De skriver godt nok at kondomerne er gratis ved ordrer og at glidecremen er gratis ved ordrer over 100 kr, men:
http://www.forbrugerstyrelsen.dk/Forbrugerpolitik/forbrugerforum/Nyhedsbreve/Nyhedsbrev-nr6 skrev:Anvendelse af begrebet ”gratis” kan alene ske i tilfælde, hvor forbrugeren ikke afkræves nogen form for betaling for den gratis ydelse.
Bestil løs..
...der har glemt at spise siden i morges.
...der kom hjem til et tomt køleskab.
...der smed en gang nachos med hjemmehøstede tomater, chili, oksekød og ost i ovnen.
...der... OMNOMNOM!!
...der kom hjem til et tomt køleskab.
...der smed en gang nachos med hjemmehøstede tomater, chili, oksekød og ost i ovnen.
...der... OMNOMNOM!!
Daniel-Dane (15691) skrev:Tja, der er sand, muslinger og tang på den, så den ligner noget, som er blevet fisket op af havnen. Men der er intet rust overhovedet!
Yeah! Custom bikes, rules!
Jonasdonbaek (15684) skrev:
Jeg ved ikke hvad der er med ham, han er bare imod alt hvad jeg skriver. Hate <3
Nah, kun når du skriver lamme indlæg og indlæg, der ikke har andet formål end at provokere - f.eks. dit Android <3 indlæg.
SlettetBruger (15682) skrev:...Der fandt ud af på den hårde måde at "Chick" betyder Luder og Bitch. på Taiwan'sk.
Nej det gør ej, deres officielle sprog er mandarin (kinesisk).
Dog har kineserne gerne deres helt egen opfattelse af hvad man mener med nogle ord. F.eks. fortalte jeg en pige at kinesiske piger var nemme at omgåes ("easy going"), men for hende betød "easy" om en pige at hun var billig, så hun var temmelig sur.
Skøre kinesere.
XorpiZ (15695) skrev:Jonasdonbaek (15684) skrev:
Nah, kun når du skriver lamme indlæg og indlæg, der ikke har andet formål end at provokere - f.eks. dit Android <3 indlæg.
Er det flamebait når man provokere?
Så tror jeg du har en lidt forkert opfattelse af det begreb..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.