mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der lige er blevet omringet af en telefon sælger:
Goddag, Jonas!
Du har lige vundet 6 blade!
3 M og 3 Vmax!
Hvis vi ordner det over telefonen nu, så får du kvitteringen imorgen!
Det koster kun 29,- pr. blad!
FFS! Så er det jo ikke gratis! :D
Goddag, Jonas!
Du har lige vundet 6 blade!
3 M og 3 Vmax!
Hvis vi ordner det over telefonen nu, så får du kvitteringen imorgen!
Det koster kun 29,- pr. blad!
FFS! Så er det jo ikke gratis! :D
... der hader sælgere, de er spooky.
... der til gengæld elsker den væg, hvor jeg har hængt mine bedste langtidsstudier (tegninger) op :D det ser fedt ud - så længe de bliver hængende...
... der glæder sig til i morgen, hvor veninden kommer hjem fra Rom :O
... der skriver: MILLØH! skriv, når du vågner/kommer på newz.. same thing..
... der spillede sims 3 lige før. Lavede en temmelig sej opfinder, der lavede de fedeste dimser og lige da hun var ved at blive god nok til at lave robotter (wuhu!), så sætter hun ild til sig selv og dør -.- dummøh!
... der til gengæld elsker den væg, hvor jeg har hængt mine bedste langtidsstudier (tegninger) op :D det ser fedt ud - så længe de bliver hængende...
... der glæder sig til i morgen, hvor veninden kommer hjem fra Rom :O
... der skriver: MILLØH! skriv, når du vågner/kommer på newz.. same thing..
... der spillede sims 3 lige før. Lavede en temmelig sej opfinder, der lavede de fedeste dimser og lige da hun var ved at blive god nok til at lave robotter (wuhu!), så sætter hun ild til sig selv og dør -.- dummøh!
...der har fået brændsår af sin trimmer.
...der prøvede at se hvordan den kørte med et 3,7V Li+ batteri i stedet for det standard 1,5V.
...der prøvede at se hvordan den kørte med et 3,7V Li+ batteri i stedet for det standard 1,5V.
oxxy (15554) skrev:#..53:
Hah elsker når man "vinder" ting og skal betale næsten hele varens pris i porto+gebyr. Men altså der må være idioter der hopper på den jo, ellers genrede de jo ikke folk med sådan nogle løgne.
Ja, for pokker der findes dumme mennesker da!
Jeg sagde til ham, at jeg simpelthen ikke havde tid til at snakke med ham, (Vi havde lige fået Frokostspause), og at jeg skulle til prøve efter.
Hans svar: Hmm, okay! Så ringer jeg bare en anden dag, og så kan du købe bladede der!
Min tanke: Gtfo!
oxxy (15559) skrev:... der syntes politikens artikel om LA's finansudspil er rimelig tynd.
..det er deres artikler tit.
oxxy (15565) skrev:Med sværd i hånd, eller af anden grund?
Yess :P
http://www.tv2regionerne.dk/?r=7
søndag d 15
Østjylland idag
starter 2min 6sec inde
ser mig ca 3 gange
mig de sidste 3 sek af klippet hvor jeg prikker lidt til min kammerat :P
...Hvis lillesøster går i klasse med en trunte der har 2 rækker piercinger ned af ryggen. og så et tyndt silkebånd snørret ind som var det sko.
Forstyrrende, skrækkeligt. Men monster frækt.
SlettetBruger (15571) skrev:...Hvis lillesøster går i klasse med en trunte der har 2 rækker piercinger ned af ryggen. og så et tyndt silkebånd snørret ind som var det sko.
hahaha hun har sikkert linket det oldtussegamle billede og så er du faldet i fælden ...
Det er ikke ret godt til fede kællinger, men ja, det kan fungere udmærket.
Heh. Lige i det sidste minut retter du kanonen op mod ryggen og unloader på hendes sløjfe.
^^ best finisher ever.
...Der egentlig burde sove.
...Der er gået igang med sæson 3 af Blackadder.
Sæson 2 er nu den bedste :D han er ultra sej i den.
^^ best finisher ever.
...Der egentlig burde sove.
...Der er gået igang med sæson 3 af Blackadder.
Sæson 2 er nu den bedste :D han er ultra sej i den.
...der ikke har den aller fedeste morgen...
...der glemte, sit månedskort og adgangskort.
...der kun har en trøje imod det modbydelige-lorte-regn.
...der SKAL gå i åbne sko uden sokker, men pisse fryser om tærene...
...der har en trøje der af en eller anden grund lugter vammel, selv om den er helt ren.
...der har en lorte tirsdag...
...der glemte, sit månedskort og adgangskort.
...der kun har en trøje imod det modbydelige-lorte-regn.
...der SKAL gå i åbne sko uden sokker, men pisse fryser om tærene...
...der har en trøje der af en eller anden grund lugter vammel, selv om den er helt ren.
...der har en lorte tirsdag...
... der er en teeny weeny smule misundelig http://epn.dk/teknologi2/branchen/article2152618.e...
Elskov (15591) skrev:... der lige har været i bad,
Cause...
Elskov (15591) skrev:og nu mener at det badeværelse simpelthen er så pisseulækkert, at jeg er nødt til at gøre rent. wtf?
Effect.
:)
Elskov (15591) skrev:... der lige har været i bad, og nu mener at det badeværelse simpelthen er så pisseulækkert, at jeg er nødt til at gøre rent. wtf?
Nu hvor du er igang... kommer du så ikke lige forbi Køge-området og gør rent der!?
...der konstant blir smidt af Newz.dk og skal logge ind hele tiden.. :/
Elskov (15587) skrev:
... der var ved at falde ned af stolen over at DoomCaek er vågen :O omgwtfbbq!
hvornår den dør..
...der også var ved at falde ned af stolen. Jeg er egentligt ret træt.
fjols (15595) skrev:#15593: Det er ikke fordi du har både et trådet og et trådløst netværk kørende på 2 internet forbindelser? Det problem havde jeg nemlig på et tidspunkt.
Jeg bliver logget af newz hver gang jeg skifter netværk. Dvs. hvis jeg på klappen skifter mellem, hjemme arbejde og 3g bliver jeg logget af newz hver gang jeg besøger siden med en forbindelse der ikke var magen til den sidste.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.