mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Systran (15501) skrev:...der er flyttet til København og er ved at falde til efterhånden.
Nu er det tid til at få et job. Håber jeg. Skal i hvert fald ud og søge. Nogen forslag?
http://www.r98.dk/
... som skal til at se afsnit 1 af sæson 4. Jeg håber, jeg får svar på:Zhadu (15508) skrev:... der sidder og ser Eureka
Question: Hvornår får man mere at vide om Jack og Henry's parallel tidslinje-liv? Jack huskede jo, at Henry slettede hans minde, men har ikke fulgt op på det!
...Der lige fik at vide verdens første helaftensfilm var lavet af Jehova..
Jeg kan dog ikke lige finde beviser for det.
Nogen der kan google sig frem til hvilken film der var den første helaftensfilm? jeg kan nemlig ikke :S
Jeg kan dog ikke lige finde beviser for det.
Nogen der kan google sig frem til hvilken film der var den første helaftensfilm? jeg kan nemlig ikke :S
..der er skuffet over Samsung Galaxy S, når det kommer til kvaliteten af materialer.. Den føles som en playmobil-mobil.. Den er større end Iphone 4, men vejer mindre.. den føles hul.. Jeg spurgte ekspedienten om batteriet var i, og troede ham ikke før jeg selv så efter..
Hvornår fatter firmaer som HTC, Motorola og Samsung at de bliver nødt til at nedsætte deres hyppighed af mobil-udgivelser.
Vi vil have kvalitet og kontinuerlige opdateringer, mens vi venter på deres næste udgivelse året efter..
På det punkt har Apple altså fat i den lange ende..
Hvornår fatter firmaer som HTC, Motorola og Samsung at de bliver nødt til at nedsætte deres hyppighed af mobil-udgivelser.
Vi vil have kvalitet og kontinuerlige opdateringer, mens vi venter på deres næste udgivelse året efter..
På det punkt har Apple altså fat i den lange ende..
tazimn (15514) skrev:..der er skuffet over Samsung Galaxy S, når det kommer til kvaliteten af materialer..
Hærdet glas, alu-ramme og en bagside af polykarbonat. Det kan godt være at du synes at den er let, men materialekvaliteten fejler ikke noget. Jeg er tilfreds med den, og synes nu at min iPhone viker klodset, i forhold til Samsung'en. (Hardwaremæssigt. Softwaren er mere kompliceret at sammenligne)
Så kommer det i løbet af 3'eren.
S04E01 har den bedste slutning af alle. Og så må E02 være den bedste episode (jeg elsker det tema her).
Så kommer det i løbet af 3'eren.
S04E01 har den bedste slutning af alle. Og så må E02 være den bedste episode (jeg elsker det tema her).
S04E02 har den bedste slutning af alle. Og så må E03 være den bedste episode (jeg elsker det tema her).
OMG, no way! Jeg er løbet tør for download-kapacitet hos Megaupload! ):
OMG, no way! Jeg er løbet tør for download-kapacitet hos Megaupload! ):
..der sidder og ser et program på Kanal4,, om en pige der skærer i sig selv :S
..der håber i har haft en god weekend!
..der håber i har haft en god weekend!
LinguaIgnota (15521) skrev:Det ser jeg også. Sjældent har jeg grinet så meget. :D
haha! :D
Hende den sort hårede var fandme lækker!
Hah! Jeg har ikke Kanal4 (længere), så I kan ikke holde mig fra at gå i seng! Men det var nu ellers en god episode af Eureka, så jeg ser liiiige én til.
Meh, hun havde et virkelig spøjst ansigt, næsebenet var nærmest indsunket. Og så trængte hun gevaldigt til en sandwich (den slags med brød og pålæg). Men hendes frakke var cool nok.
Hende den rødhårede med jordbærhatten var klart den sjoveste. Hun havde enten alt for meget terpentin i den loftsmaling eller også var hun kæmpedopet på antipsykotisk medicin. Det var imponerende, at hun kunne høre sig selv snakke uden at falde i søvn.
Men hey, det kunne være lidt frækt, hvis de voldsnavede med et barberblad i munden, tænker jeg.
Hende den rødhårede med jordbærhatten var klart den sjoveste. Hun havde enten alt for meget terpentin i den loftsmaling eller også var hun kæmpedopet på antipsykotisk medicin. Det var imponerende, at hun kunne høre sig selv snakke uden at falde i søvn.
Men hey, det kunne være lidt frækt, hvis de voldsnavede med et barberblad i munden, tænker jeg.
Tumleren (15527) skrev:..der har været ude at lege med sinnyefars gamle tripod
Har du fået ny far?
Tog tyve sekunder at hente. Og hun kan ikke synge.Ronson (15531) skrev:(39MB WMV desværre)
... som lige har set Eureka S04E06 (07 kommer den tyvende). I det mindste er det en afhængighed, som jeg ikke får abstinenser af. Men jeg falder først i søvn klokken TRE! ):
..der sammenlagt har fået 4 timers søvn i nat, pga. lyn :S
..der først har fri 15:25
...ja, jeg whiner! :D
..der først har fri 15:25
...ja, jeg whiner! :D
Jeg måtte også lige læse den to gange, det han mener er:
Vil jeg tro.
Jonasdonbaek (15536) skrev:..der skal skide, men først skal jeg aflevere den cykel jeg har "lånt". Det gik hveken værre eller bedre end at vi drak os æskelamme i går ved 15:25-tiden og derfor kom jeg først i seng ved 4-tiden, derfor de 4 timers søvn.
Vil jeg tro.
LinguaIgnota (15492) skrev:There you go. :)
Gah din kødhat !
Hvordan får jeg nu fjernet dig fra den ignore liste igen ?
(Det hjælper ikke at klikke på ignore en gang til)
Ronson (15539) skrev:Jeg måtte også lige læse den to gange, det han mener er:
Vil jeg tro.
Hahahahah! Faktisk præcis sådan det var :(
..der lige har haft Engelsk.
oxxy (15546) skrev:... der er ved at være tør efter morgenens cykeltur på arbejde
... der HAVDE taget regntøj på...
Pwnd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.