mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (13834) skrev:i know, men det var derfor jeg skrev lyn _nedslag_ ^^Jakob Jakobsen (13833) skrev:Omkring hver femte gang, slår lynet ned. Det kommer 100% an på polarisationen imellem jorden og skyen.
Oka, jeg må lige wiki det en dag.
Der er steget 15lvl's i World of Ihavenolife iløbet af 2 dage ( 24-39 )
Hahahaha!!
lad vær med at se tv i dagstimerne? :P gå i blockkbusterNioBe (13853) skrev:...der er træt af tour de france, og alle de skide-fucking genudsendelser!!!
Work?
...Der ikke havde tænkt over at vi ikke havde weekend længere
3 dage uden søvn fucker ens dagrytme.
Hvorfor har i dog også en skærm der viser tv2 newz?
Jeg forstår virkeligt ikke de mennesker der absolut skal ha ALT med hvad der sker. Jeg mener, hva fuck kan man bruge det til? er det fordi de vil have øjeblikkelig besked når dommedag indtræffer?
Var det ikke bedre i hoppede på Windows 7 eller vista og bruge RSS gadgetten? :P
Jeg forstår virkeligt ikke de mennesker der absolut skal ha ALT med hvad der sker. Jeg mener, hva fuck kan man bruge det til? er det fordi de vil have øjeblikkelig besked når dommedag indtræffer?
Var det ikke bedre i hoppede på Windows 7 eller vista og bruge RSS gadgetten? :P
Wolfgang (13857) skrev:.. Der altid er lidt bagud og først efter 8 år på newz har taget sig sammen til at oprette en bruger.
Velkommen
Men der skal altså 3 punktummer inden "Der"
... Nå
...Der har hadet SHG. og sværget til Proshop
for så at finde ud af at det er samme firma -.-
De virker dog mere ... Pro
for så at finde ud af at det er samme firma -.-
De virker dog mere ... Pro
SlettetBruger (13856) skrev:Work?
Jeg sidder på Win 7, men jeg har ikke brug for den daglige nyheds dope... Men de gamle har...
Tsk! Gamle mennesker...
...der bander over en brænde-robot!
...der lige kommer med et addendum til mit barfodsløberi
På den her tid af året krydser skovsnegle vejene.
Prøv lige at spørg om det var sjovt sådan semi-nat når man ikke kan se dem men bare mærke pludselig snask under ens fod...
På den her tid af året krydser skovsnegle vejene.
Prøv lige at spørg om det var sjovt sådan semi-nat når man ikke kan se dem men bare mærke pludselig snask under ens fod...
LinguaIgnota (13863) skrev:Hey, hvis du vil lave fejl i dine indlæg, så er Porrehovedet en førsteklasses instruktør.
Ja det er faktisk rigtigt. typo's er blevet en del værre på det sidste... lidt wierd. Måske går det bare for hurtigt ^^
I dagstimerne giver jeg dog skylden til det IBM style Lenovo tastatur jeg sidder med ^^
...der har fundet den ultimative metode til at stege/grille kyllingebryster.
...der sidder og inhalerer et par gode kyllingeburgere.
Jakob Jakobsen (13874) skrev:...der har fundet den ultimative metode til at stege/grille kyllingebryster.
...der læste det som killingebryster 0o
...hvis kæreste er smuttet ud, uden nøgle. Igen.
...Der lige studsede over at anbefalet alder på MW2 i US er 18... mens man kun skal være 16 for at komme i hæren :P
Jakob Jakobsen (13874) skrev:...der har fundet den ultimative metode til at stege/grille kyllingebryster.
..der godt gad se hvordan man kan inhalere en burger, for det må godt nok se lidt sjovt ud :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.