mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (13800) skrev:Nah, var mere på vej i en retning af: Din vamle kæreste rager PÅ mig, skrub dog af...
Fixed..
Come on Z.. det kan du gøre bedre
...Der skal ha mad snart :D
NioBe (13802) skrev:...der sidder i for kold aircondition... :/
...Der jævnligt i sidste uge var nede i serverrummet for at "checke noget" og nyde den ultrakolde temp--
mmm
Der har fået et Jabra Arrow BT headset.
og efter at ha brugt den i 2 dage i sidste uge, føltes det nu altid som om der sidder noget i mit øre, og det er mega ubehageligt.
og efter at ha brugt den i 2 dage i sidste uge, føltes det nu altid som om der sidder noget i mit øre, og det er mega ubehageligt.
..der synes det er pisse irriterende at det sker så tit at der ikke kommer nyheder på Macnation i flere dage, det er sket igen igen, 3 dage siden sidste nyhed!
http://newz.dk/news/submitJonasdonbaek (13805) skrev:..der synes det er pisse irriterende at det sker så tit at der ikke kommer nyheder på Macnation i flere dage, det er sket igen igen, 3 dage siden sidste nyhed!
Jonasdonbaek (13805) skrev:..der synes det er pisse irriterende at det sker så tit at der ikke kommer nyheder på Macnation i flere dage, det er sket igen igen, 3 dage siden sidste nyhed!
Fordi der sjældent kommer noget der er værd at nævne vel?
Er du gal, hvor mangler man noget at gå op i, når man tager tid på sin tøjfoldning.
Jeg skal have pulled pork i hjemmebagte boller i aften. Grisen har stået og hygget sig på Weber'en hele dagen. Og coleslaw, sgu.
Jeg skal have pulled pork i hjemmebagte boller i aften. Grisen har stået og hygget sig på Weber'en hele dagen. Og coleslaw, sgu.
Jakob Jakobsen (13810) skrev:...der netop har foldet 15 T-shirts på 2 minutter og 28 sekunder.
...der brugte denne [url= is how you do it[/url]!
...der er irriteret over at folk ikke holder nogen aftaler
...der også syntes det er irreterene at de ikke engang siger de ikke har tid/lyst alligevel
...der nu står igen og mangler en der kan hjælpe med at skære plader ud til mig.
...der lider af tidsnød!
...der ikke har noget imod tordenvejr
...der har noget imod at byen bliver mørkelagt
...der også syntes det er irreterene at de ikke engang siger de ikke har tid/lyst alligevel
...der nu står igen og mangler en der kan hjælpe med at skære plader ud til mig.
...der lider af tidsnød!
...der ikke har noget imod tordenvejr
...der har noget imod at byen bliver mørkelagt
...der hygger sig med sit kamera i tordenvejret.
...der er ked af at det stoppede, lige da det kom til Møn.
Nice...Jakob Jakobsen (13817) skrev:...der hygger sig med sit kamera i tordenvejret.
Jeg kan godt lide lyn, men der var næsten intet at se her. Tilmed er min mor ræd, så alle stik skal rives ud...
SlettetBruger (13809) skrev:Fordi der sjældent kommer noget der er værd at nævne vel?
Jakob Jakobsen (13817) skrev:...der hygger sig med sit kamera i tordenvejret.
Hold da helt kæft et fedt billede!
..der hygger med kæresten ;P
Jonasdonbaek (13823) skrev:
Gå nu væk så da? >.<
...der hygger sig med at flytte sin computer over i et nyt kabinet. Yay.
Rasmus064 (13822) skrev:Der har været lyn over hele Danmark i dag. Man skal være mere end normalt ude på landet for ikke at have set det.
Der synes det er underligt at DMI kalder det LYNNEDSLAG. Når det ikke er lynet der går ned, men det ioniserede luft - lynet går op :S
Det er en myte.
Det er korrekt, at lynet ikke HELT bevæger sig fra top til bund, men at ladning bevæger sig fra top og bund mod hinanden. Men de mødes langt fra midten, faktisk nær jorden.
Source:
Foredrag fra en forsker ved DTU Space om "rumlyn".
Det er en myte.
Det er korrekt, at lynet ikke HELT bevæger sig fra top til bund, men at ladning bevæger sig fra top og bund mod hinanden. Men de mødes langt fra midten, faktisk nær jorden.
Source:
Foredrag fra en forsker ved DTU Space om "rumlyn".
Caek of Doom (13824) skrev:Jonasdonbaek (13823) skrev:
Gå nu væk så da? >.<
...der hygger sig med at flytte sin computer over i et nyt kabinet. Yay.
øh? :S
SlettetBruger (13826) skrev:Der synes det er underligt at DMI kalder det LYNNEDSLAG. Når det ikke er lynet der går ned, men det ioniserede luft - lynet går op :S
Omkring hver femte gang, slår lynet ned. Det kommer 100% an på polarisationen imellem jorden og skyen.
De fleste lyn slår hverken "op" eller "ned", men er imellem 2 skyer af hver sin polarisation.
Jakob Jakobsen (13833) skrev:De fleste lyn slår hverken "op" eller "ned", men er imellem 2 skyer af hver sin polarisation.
i know, men det var derfor jeg skrev lyn _nedslag_ ^^
Jakob Jakobsen (13833) skrev:Omkring hver femte gang, slår lynet ned. Det kommer 100% an på polarisationen imellem jorden og skyen.
Oka, jeg må lige wiki det en dag.
Der er steget 15lvl's i World of Ihavenolife iløbet af 2 dage ( 24-39 )
Den er god nok, og det sker også, at lynene går fra skyen og ind i rummet.
F.eks. stue eller køkken.terracide (13837) skrev:Daniel-Dane (13835) skrev:#13834
Ind i rummet?
Spøg til side, vi var ude ved en kunde i dag der havde fået 'sprængt' sin skorsten væk af et lyn. Nogle stikkontakter var fysisk ødelagt og hans antenneinstallation og 3 tv var døde (blandt mange andre elapparater).
Ja, outer space.terracide (13837) skrev:Daniel-Dane (13835) skrev:#13834
Ind i rummet?
Ved foredraget var der animationer, tegninger, billeder og film af lyn, som går alt for mange kilometer op igennem atmosfæren ud på kanten til verdensrummet.
Det var faktisk et meget spændende foredrag. Der er vist noget at finde her: http://www.space.dtu.dk/Service/searchresult.aspx?...
Jeg er den der C-c-c-c-c-c-combobreaker.
og er for doven til at se om andre har lavet den i løbet af 277 sider ..
og er for doven til at se om andre har lavet den i løbet af 277 sider ..
SlettetBruger (13834) skrev:i know, men det var derfor jeg skrev lyn _nedslag_ ^^Jakob Jakobsen (13833) skrev:Omkring hver femte gang, slår lynet ned. Det kommer 100% an på polarisationen imellem jorden og skyen.
Oka, jeg må lige wiki det en dag.
Der er steget 15lvl's i World of Ihavenolife iløbet af 2 dage ( 24-39 )
der kender en der gik fra 1 til 80 på 2 uger :D
Der varmt kan anbefale SlettetBruger at spille Champions Online, du ka finde en gratis demo på steam ( der dog er begrænset til 1 område at gå rundt i, men tutorial området er større end i WoW), elsker det spil :D man kan customize ALT i det på sin character.
doh09 (13843) skrev:Champions Online
...Der spiller wow for at være lidt mere "social" men hans kammerat han sjældent ser længer :P
Så spil Runes of Magic. Det minder meget om WoW, og så er det tilmed gratis. Der er flere mennesker på end selv de mest besøgte Blizzlike-servere.
...Der var ude på sin første løbetur på bare fødder. 1½km.
Måske i overkanten for en første tur på gammeldags asfalt og kan også mærke 2 eller 3 vabler. Men det betyder bare der skal mere øvelse til :)
strækningen ligger op af en græsmark hvor der går køer. de begyndte at løbe med. i et par 100meter løb de i sådan en pileformation svagt hurtigere end mig. total magisk.
Måske i overkanten for en første tur på gammeldags asfalt og kan også mærke 2 eller 3 vabler. Men det betyder bare der skal mere øvelse til :)
strækningen ligger op af en græsmark hvor der går køer. de begyndte at løbe med. i et par 100meter løb de i sådan en pileformation svagt hurtigere end mig. total magisk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.