mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (13750) skrev:...der har lavet is! :D
..der synes godt om!
..der synes grooveshark er en fantastisk opfindelse.
...der lige lavede og spiste en Jalapeno POP Burger, og hold kæft det smagte godt! Kan virkelig anbefales.
Jonasdonbaek (13756) skrev:..der synes godt om!
Der påpeger at Grooveshark ikke er helt legalt... idet de ikke har fået lov til at dele det musik de ligger derude... før de ligger det derud
...der er ret sur på Cirkus Arena efter de har tømt samtlige deres toiletter ud på jorden lige ved siden af hundeskoven i Stege.
...der har en hund der stank ret voldsomt efter at have rullet sig i det.
Jakob Jakobsen (13760) skrev:...der er ret sur på Cirkus Arena efter de har tømt samtlige deres toiletter ud på jorden lige ved siden af hundeskoven i Stege.
Selvtægt...
...Der savner et privat "law enforcement" selskab som også var lovligt.
...der overvejer at tage ud og fotodokumentere den kubikmeter pis, lort og toiletpapir Cirkus Arena har dumpet og så politianmelde dem.
Jakob Jakobsen (13762) skrev:...der overvejer at tage ud og fotodokumentere den kubikmeter pis, lort og toiletpapir Cirkus Arena har dumpet og så politianmelde dem.
...der støtter Jakob.
Gør det, de har godt af det! Evt, ringe efter en journalist, bare for sjov skyld?
doh09 (13757) skrev:PICS FFS, os folk her uden da cook skillz vil også savle over dem :D
"..der synes godt om!"
dette er ikke facebook :D
..det var også bare for sjov :D
SlettetBruger (13759) skrev:Jonasdonbaek (13756) skrev:..der synes godt om!
Der påpeger at Grooveshark ikke er helt legalt... idet de ikke har fået lov til at dele det musik de ligger derude... før de ligger det derud
okay, det vidste jeg ikke :-)
Jakob Jakobsen (13762) skrev:...der overvejer at tage ud og fotodokumentere den kubikmeter pis, lort og toiletpapir Cirkus Arena har dumpet og så politianmelde dem.
Kom ikke og sig du aldrig har gjort noget forkert eller umoralsk?
Ikke sagt at jeg støtter at de smider det ud i skoven, det gør jeg absolut ikke! Nogen gange skal man bare passe på, med at være efter andre.
SlettetBruger (13763) skrev:Do it.
Det kan umuligt være sundt
...Der glæder sig til 1. september
Hvorfor? :D
Hvis jeg boede i sønderborg havde jeg nok kommet smut forbi med en kasse bajere ZiN.
Det er +2 år siden jeg boede PÅ SKOLEHJEM i Sønderborg :P
...Der bor på landet ud for Tønder - byen der også er kendt som Pedobears fødeby
Det er +2 år siden jeg boede PÅ SKOLEHJEM i Sønderborg :P
...Der bor på landet ud for Tønder - byen der også er kendt som Pedobears fødeby
I det mindste holder de deres klamme afføring på ét sted. Hunde pisser og skider over det hele.
Og så har jeg lige gået en runde golf (det udtales "galf"). Det kan anbefales.
I onsdags tog jeg et spil bowling for første og sidste gang. Det kan ikke anbefales. Pøbelsport.
Og så har jeg lige gået en runde golf (det udtales "galf"). Det kan anbefales.
I onsdags tog jeg et spil bowling for første og sidste gang. Det kan ikke anbefales. Pøbelsport.
ZiN (13770) skrev:... der igen er beroliget over SlettetBrugers situation.
Takker,
Ville også snart hellere bo i sønderborg... men der er intet arbejde der
Jonasdonbaek (13765) skrev:Kom ikke og sig du aldrig har gjort noget forkert eller umoralsk?...
Jo jeg har skam gjort ting som er umoralske eller forkerte.
Men jeg mener det er langt over grænsen for et stort firma som Cirkus Arena at tømme deres toiletter direkte ud på jorden, specielt når man tænker på det er klods op ad en hundeskov og legeplads, hvor der i sagens natur kommer en del børn og hunde.
Ansat mig...
...der godt træt af brugere der klager over opstartstid.
især når de tænder pcen. smutter ud og drikker kaffe kommer tilbage og SÅ logger ind. selvom det er det EFTER login der tager længst til.
"min pc er 30 minutter om at starte op"
Vi satte timer på. 4,5 minut
WOW for en 4 år gammel pc med 30 stykker software på som han selv har installeret
...der godt træt af brugere der klager over opstartstid.
især når de tænder pcen. smutter ud og drikker kaffe kommer tilbage og SÅ logger ind. selvom det er det EFTER login der tager længst til.
"min pc er 30 minutter om at starte op"
Vi satte timer på. 4,5 minut
WOW for en 4 år gammel pc med 30 stykker software på som han selv har installeret
... som var på druk i nat. Da jeg kiggede i spejlet i dag, fandt jeg et udslæt af små, røde pletter over hele ansigtet (ikke bumser, nej).
... som var på Vinyl (en sød lille bar), og pludselig kommer der et vindue frem på deres skærme: "Denne version af Windows er ikke lovlig". Hah.
... som var på Vinyl (en sød lille bar), og pludselig kommer der et vindue frem på deres skærme: "Denne version af Windows er ikke lovlig". Hah.
...der tror der er en rengøringsdame, der får Skat på besøg til aftenskaffen.
SlettetBruger (13766) skrev:...Der der flytter til Esbjerg woo
okay :D
Jakob Jakobsen (13772) skrev:Jo jeg har skam gjort ting som er umoralske eller forkerte.
Men jeg mener det er langt over grænsen for et stort firma som Cirkus Arena at tømme deres toiletter direkte ud på jorden, specielt når man tænker på det er klods op ad en hundeskov og legeplads, hvor der i sagens natur kommer en del børn og hunde.
Godt nok! :-)
Det må også være klamt!
..der har været på Ørbæk marked hele dagen!
... som har installeret Tiny7 (rev01), og den er møghurtig! (Desværre er UAC fjernet, selvom der ellers står, at den forblev urørt!)
der siger at Esbjerg til enhver tid pwner Sønderborg :P
der rigtig godt kan lide esbjerg ^^
der godt ku tænke sig at prøve at bo i esbjerg :P
der tror at hans had til sønderjylland nok hænger sammen med en mængde dårlige oplevelser
der tror at hans grund til at kunne lide esbjerg er fordi alle folk der er nice og venlige og super cool ^^
der nok også ville mene at en af grundene er at de fleste af hans venner bor der :P
der forventer at blive raget på pga. hans voldsomme misbrug af smileyer ^^
der rigtig godt kan lide esbjerg ^^
der godt ku tænke sig at prøve at bo i esbjerg :P
der tror at hans had til sønderjylland nok hænger sammen med en mængde dårlige oplevelser
der tror at hans grund til at kunne lide esbjerg er fordi alle folk der er nice og venlige og super cool ^^
der nok også ville mene at en af grundene er at de fleste af hans venner bor der :P
der forventer at blive raget på pga. hans voldsomme misbrug af smileyer ^^
Ronson (13782) skrev:...der har måtte smide 3 killinger ud de seneste par uger :/
Smide ud eller slå ihjel?
...Der synes at de folk der "leverer" dyreunger tilbage til naturen ved at efterlade dem i en vejkandt uden for byen burde straffes med 500 piskeslag over 3 dage!
...der har trænet sin dræbehund til at angribe vandmolekyler i dag.
doh09 (13781) skrev:nice og venlige og super cool ^^
hvad? hvis jeg holder for en fodgænger der skal over så er der ikke engang så meget som et smil :S
Her forleden var der en trunte der cyklede, hoppede af cyklen ud i et og gik ud på overgangen... hun kiggede ikke engang tilbage. var nød til at blokke bremsen. og så tillader hun sig at kigge surt... kælling
...der har set samtlige afsnit af Dexter og har problemer med at vente til første afsnit af sæson 5.
...der synes sæson 4 sluttede på den værst tænkelige måde.
...der har set samtlige afsnit af Dexter og har problemer med at vente til første afsnit af sæson 5.
...der synes sæson 4 sluttede på den værst tænkelige måde.
..der lige er kommet hjem efter en pisse fed familie fødselsdag! Med deltagere op til 96 år, sådan nogle mennesker er virkelig hyggelige!!!! :)
...der simpelthen elsker jaloux kvinder, som spørger hvorfor JEG skriver til HENDES KÆRESTE (som jeg hverken kender og er pænt ligeglad med) Claus kl 22.30 lørdag! Puha fyyy!
...der engtlig synes at det var sjovt at hun havde hidset sig så meget op at hun først et par dage efter fandt ud af at jeg tydeligvis var den forkerte.
...der engtlig synes at det var sjovt at hun havde hidset sig så meget op at hun først et par dage efter fandt ud af at jeg tydeligvis var den forkerte.
NioBe (13797) skrev:...der simpelthen elsker jaloux kvinder, som spørger hvorfor JEG skriver til HENDES KÆRESTE (som jeg hverken kender og er pænt ligeglad med) Claus kl 22.30 lørdag! Puha fyyy!
Der er skuffet... Du skulle da ha svaret hende med noget omkring at du bare ville skrive "tak for en vidunderlig nat" "intet mere i det"
SlettetBruger (13798) skrev:NioBe (13797) skrev:...der simpelthen elsker jaloux kvinder, som spørger hvorfor JEG skriver til HENDES KÆRESTE (som jeg hverken kender og er pænt ligeglad med) Claus kl 22.30 lørdag! Puha fyyy!
Der er skuffet... Du skulle da ha svaret hende med noget omkring at du bare ville skrive "tak for en vidunderlig nat" "intet mere i det"
Nah, var mere på vej i en retning af: Din vamle kæreste rager mig, skrub dog af... Men holdte mig til den professionelle side og spurgte om jeg kunne få en kopi af den besked.
Kan bare ikke tage jaloux mennesker...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.