mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der er KOMMET IND PÅ ANIMATIONSSKOLEN! (I know, lidt langsomt, men nu ved I det da.. igen.. -tak Eva xD)
.. der takker Tumleren :P
.. der takker Tumleren :P
Norrah (12104) skrev:#12103 The animation Workshop - Aka KIKA!!
Nevermind, det er vel næppe der hvis du ikke kender navnet.
Det kan godt være det hed KIKA engang, men det gør det altså ikke mere :) http://www.animwork.dk/en/
Norrah (12108) skrev:#12106 Tillykke med det, der har min søster gået for nogle år tilbage.
Tak! :D
Det er fandme awesome!
Norrah (12110) skrev:#12109 Jep, og det er vidst ret svært at komme ind.
Dét har jeg fundet ud af :P Søgte også ind sidste år. Men i år sagde de at niveauet for CGA'erne var højere end normalt :S
Jonasdonbaek (12112) skrev:..der synes alle køber HTC telefoner? :D
Det er netop grunden til jeg IKKE skal ha een.
Det er jo BOOORING
Motorola FTW :)
...Der lige har spist ^^
oh Licenser
...Der idag opdagede hvorfor mit barn - Firmaets wireless ikke fungere rigtigt.
De brugere der var logget på fungerede perfekt.
De brugere der ville på kunne ikke kommer på det interne krypterede. og dem der prøvede gæstenetværket ( samme accespunkt, different VLAN ) kunne få tildelt en IP, men ikke engang pinge gatewayen.
Viste sig at dem der solgte os systemet ikke havde dokumenteret at det var licensstyret og der kun var 32 licenser -.-
...Der idag opdagede hvorfor mit barn - Firmaets wireless ikke fungere rigtigt.
De brugere der var logget på fungerede perfekt.
De brugere der ville på kunne ikke kommer på det interne krypterede. og dem der prøvede gæstenetværket ( samme accespunkt, different VLAN ) kunne få tildelt en IP, men ikke engang pinge gatewayen.
Viste sig at dem der solgte os systemet ikke havde dokumenteret at det var licensstyret og der kun var 32 licenser -.-
...Der lige har spist den nye Ben & jerrys pind is :)
Med Peanutbutter, Kagedej, Peanutbutter "swirls" i vanilieis, betrukket med mørk chokolade med knust kiks.
MUMS
Men 27kr for en sølle lille pind is?
Det er en one time ting, men damn en oplevelse
Med Peanutbutter, Kagedej, Peanutbutter "swirls" i vanilieis, betrukket med mørk chokolade med knust kiks.
MUMS
Men 27kr for en sølle lille pind is?
Det er en one time ting, men damn en oplevelse
..der da også lige ønsker kagen tillykke :) Det er sq stærkt gået.
...der er skuffet over at vandfarve er den eneste som forstår at købe bøger. Og der er endda tilbud lige nu!
...der afventer kl. 24 så hun endelig kan komme til at give kæresten hans fødselsdagsgaver. Der er mere utålmodig når det gælder om at give gaver end at modtage. Synes det er så absolut fantastisk at se andre folk blive glade for ting man kommer med. :)
...der er skuffet over at vandfarve er den eneste som forstår at købe bøger. Og der er endda tilbud lige nu!
...der afventer kl. 24 så hun endelig kan komme til at give kæresten hans fødselsdagsgaver. Der er mere utålmodig når det gælder om at give gaver end at modtage. Synes det er så absolut fantastisk at se andre folk blive glade for ting man kommer med. :)
Kris (12123) skrev:...der er skuffet over at vandfarve er den eneste som forstår at købe bøger. Og der er endda tilbud lige nu!
Har du egentlig nogle bøger om HTML-kodning?
Jeg har egentlig aldrig lært det, men blot været god til at se mønstre og har derfor som "autodidakt" kendskab til en del. Jeg vil dog gerne have en ordentligt, men god lærebog, der kan sætte mig ind i alt det, som jeg ved eller burde vide. :)
#12122: Har også kun prøvet ben & jerry en gang, bedste is nogensinde
http://3.bp.blogspot.com/_kKF6dZjnjn8/S1Fj492g2GI/...
Kostede så også 50 kr, men for fanden det der smulderdej, eller hvad man skal kalde det, gav mig orale orgasmer. Og nu kan jeg ikke finde ben & jerry nogen steder? Skal man da helt til udlandet (jylland) for at finde det?
http://3.bp.blogspot.com/_kKF6dZjnjn8/S1Fj492g2GI/...
Kostede så også 50 kr, men for fanden det der smulderdej, eller hvad man skal kalde det, gav mig orale orgasmer. Og nu kan jeg ikke finde ben & jerry nogen steder? Skal man da helt til udlandet (jylland) for at finde det?
Kvickly har det, statoil har det :)
Prøv Chocolate Fudge brownies, eller Phishfood. den første er min favorit.
Det er kval is.. så godt at man endda kan lade det smelte. putte det i fryseren, og så stadig ikke ha iskrystaller i.
Prøv Chocolate Fudge brownies, eller Phishfood. den første er min favorit.
Det er kval is.. så godt at man endda kan lade det smelte. putte det i fryseren, og så stadig ikke ha iskrystaller i.
vandfarve (12124) skrev:Har du egentlig nogle bøger om HTML-kodning?
Jeg har kun én og det min opslagsbog, så den må du ikke få. :P Men den nye udgave kan købes her. Den er dælme god lige at have ved hånden når man står og ikke helt kan huske alle de fancy ting. Men hvis du vil prøve kræfter med html så kan du da lige så godt starte med html 5 - den nye Sams Teach yourself skulle vidst være nem at gå til.
Personligt er jeg hoppet over på flash vognen og er ved at kværne mig igennem de første 5 bøger om AS 3.
Ronson (12127) skrev:Jeg har været i samtlige butikker her i byen og middelfart (inkl kvickly og føtex) og kan ikke finde det?
HVAD FANDEN GØR JEG FORKERT?!?!
Kig i fryse disken :P
Kan da godt ske at forskellige kvicklys ikke har samme sortiment.
Dunno ^^ 53kr for en B&J et par gange om året er FAIR
New York Super Fudge Chunk er den eneste rigtige vej at gå. Valnødder, mandler, pekannødder og store stykker hvid og mørk chokolade i en cremet, overdrevet chokoladeagtig flødeis, oh Gawd yeah.
B&J fåes i 7-Eleven - og de er ofte på tilbud (a la "2 for something") sammen med Häagen-Dazs.
Flot dog fra landet, srsly.
Og åh ja, så ligger en af DK's eneste Ben & Jerry-forretninger, det er nærmere en bod, i Frb. Centret. De har varianter, som man ikke kan få i butikkerne, og motherfucking milkshakes lavet på B&J-is.
B&J fåes i 7-Eleven - og de er ofte på tilbud (a la "2 for something") sammen med Häagen-Dazs.
Flot dog fra landet, srsly.
Og åh ja, så ligger en af DK's eneste Ben & Jerry-forretninger, det er nærmere en bod, i Frb. Centret. De har varianter, som man ikke kan få i butikkerne, og motherfucking milkshakes lavet på B&J-is.
SlettetBruger (12113) skrev:Det er netop grunden til jeg IKKE skal ha een.
Det er jo BOOORING
Motorola FTW :)
...Der lige har spist ^^
SÅDAN SlettetBruger! :)
Jonasdonbaek (12136) skrev:..der lige "flækkede" af grin midt i samfundsfags timen.. :D
hwhy... i ask you; HWHY
SlettetBruger (12137) skrev:hwhy... i ask you; HWHY
Fordi min status på Facebook var omdannet til et trillende chat room!
5-6 tøser fra min klasse gik helt amok fordi jeg kom med nogle Jokes over folk der gik på HG. Jeg går på hhx, det gør de 5-6 tøser også, men de gik på HG sidste år, og så gik de ellers bare i gang med deres bitching :D
...der seriøst overvejer at tage en tur på skadestuen.
...der pludselig ikke har noget blodomløb i sin brækkede hånd, samt overhovedet ikke kan bevæge fingrene.
...der pludselig ikke har noget blodomløb i sin brækkede hånd, samt overhovedet ikke kan bevæge fingrene.
Borb (12141) skrev:...der synes at Jakob skulle tage på skadestuen med det samme, i stedet for at sidde herinde og fundere over det.
.. der tror vi er ude i noget ala den berømte bash.org-quote:
http://bash.org/?60469
Jakob Jakobsen (12140) skrev:...der seriøst overvejer at tage en tur på skadestuen.
...der var ved at rate Jakob irrelevant. Da hun synes at han skulle prioritere sig selv mere end newz.dk. :/
Kan du så komme afsted!!!
... der lige faldt over en Bloodninja han ikke havde set før
http://bash.org/?642195
oxxy (12148) skrev:... der lige faldt over en Bloodninja han ikke havde set før
Whaaaaat? Det er bare det fedeste BN quote :D HARRRRRR :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.