mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
oxxy (12156) skrev:Jeg får helt lyst til at tage hjem og smide noget metal på anlægget :P
Hvornår har man ikke lyst til det? O_O
Tumleren (12160) skrev:HALLO GUTTER -> BACK ON TRACK MED TRÅDEN
..der skriver engelsk der skulle afleveres i går.. Efter en uges udsættelse
..der håber det bedste for Tumleren :D
..der snakket med en masse mennesker på skype :D
gnarfsan (12168) skrev:...der undrer sig over hvad det er for nogle procenter akvarelmanden snakker om...
... update af Settlers 7. Ja, jeg hader Ubisoft og DRM, men jeg kunne ikke holde mig på måtten.
Nu har min BA-makker desuden skubbet mødet til kl. 14 i morgen, hvilket giver noget nær en mulliard timer til at spille i.
gnarfsan (12168) skrev:...der undrer sig over hvad det er for nogle procenter akvarelmanden snakker om...
..der netop er kommet i tanke om at han engang mødte en Dansk spiller på en WoW server, der hed Gnarfsan.. hm.
gnarfsan (12173) skrev:...der ikke har en character, der hedder gnarfsan... der iøvrigt ikke har spillet wow i et par måneder.
..der spørger Gnarfsan efter hvad hans character hedder..
Jonasdonbaek (12172) skrev:..der netop er kommet i tanke om at han engang mødte en Dansk spiller på en WoW server, der hed Gnarfsan.. hm.
Hvis du mødte en der hed det hedder han det ikke længere
Jakob Jakobsen (12178) skrev:...der glemte at lukke vinduerne her til aften.
...der har omkring 50.000 myg på loftet og skærmen.
Myg er naturens jehovas vidner....
Spis hvidløg :P eller ha en busk med Citronmelisse stående i en vase, det hader de :)
Tumleren (12181) skrev:Hvis du mødte en der hed det hedder han det ikke længere
Det sagde han selv..
ZiN (12185) skrev:... der synes Settlers ikke har været noget værd siden 3'eren. :-)
Settlers 2 10th anniversery :) genialt spil.
kunne nu godt li 5'eren :) men der var INTET settlers over det
...Der godt kunne li det :) det var jo settlers 2, bare med ny grafik.
HVad er der ikke at kunne li - når du nu siger alt efter 3'eren var skidt må man antage du synes 2 er godt ( pun intended ) ^^ hvis ikke skal du brændes på et bål.
HVad er der ikke at kunne li - når du nu siger alt efter 3'eren var skidt må man antage du synes 2 er godt ( pun intended ) ^^ hvis ikke skal du brændes på et bål.
oxxy (12195) skrev:NioBe (12194) skrev:...der ikke har mere Xbox Live Gold.
...der føler sig afhæning...!
Så er det jo godt et års abonnement ikke er det dyreste i denne verden :)
Det er jo det. :D Har set et 12 mdr til 250 kr et sted, skal bare lige finde den igen :P
...Der lige fik besøg på kontoret af Den amerikanske miss universe.
Vi er ved at implementere SAP, så derfor har vores moderselskab sendt en sending amerikanere herover til at hjælpe. en af dem er selvfølgelig en 160cm høj Asiatertøs.
...Der har yellow fever
Nu kan jeg normalt godt aggere hæmmingsløst overfor piger... men der er bare nogen mennesker der intimidere een fuldstændig. Går helt i koma overfor den trunte her. Lykkedes mig en dag også at gå ind i en dør fordi jeg snakkede med dem.
HALP
...Der måske skulle skrive til Joan Ørtings brevkasse
Split screen RTS, med en ps2 mus og en serial mus. :P kæft det var godt...
...Der leder efter et sted hvor man kan købe og downloade Settlers 2 10th anni.
Vi er ved at implementere SAP, så derfor har vores moderselskab sendt en sending amerikanere herover til at hjælpe. en af dem er selvfølgelig en 160cm høj Asiatertøs.
...Der har yellow fever
Nu kan jeg normalt godt aggere hæmmingsløst overfor piger... men der er bare nogen mennesker der intimidere een fuldstændig. Går helt i koma overfor den trunte her. Lykkedes mig en dag også at gå ind i en dør fordi jeg snakkede med dem.
HALP
...Der måske skulle skrive til Joan Ørtings brevkasse
fjols (12191) skrev:Puha, kan huske at spille 1'eren i split screen. En med mus og en med joypad.
Split screen RTS, med en ps2 mus og en serial mus. :P kæft det var godt...
...Der leder efter et sted hvor man kan købe og downloade Settlers 2 10th anni.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.