mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der bliver munter over http://www.theregister.co.uk/2010/05/18/phish_emai...
... der synes mort er kedelig, det var da overhovedet ikke gentagelser! :P tsk tsk..
... der giver zhadu ret i, at jeg har erklæret krig >:D
... der skal hjem til the loverboy i morgen :D både hans far og lillebror har fødselsdag i weekenden... Jeg har ingen penge.. hvad kan jeg give dem?! :O
... der lige har fundet ud af, at der (snart?) kommer en ny udvidelsespakke til sims 3 8D woop woop!
... der nu vil ud at gå med det nuttede kræ. Han er nuttet! :D altså, det er min hund xD
... der skal hjem til the loverboy i morgen :D både hans far og lillebror har fødselsdag i weekenden... Jeg har ingen penge.. hvad kan jeg give dem?! :O
... der lige har fundet ud af, at der (snart?) kommer en ny udvidelsespakke til sims 3 8D woop woop!
... der nu vil ud at gå med det nuttede kræ. Han er nuttet! :D altså, det er min hund xD
Elskov (12205) skrev:både hans far og lillebror har fødselsdag i weekenden... Jeg har ingen penge.. hvad kan jeg give dem?! :O
Er det ikke rimelig indlysende? Måske med et lille flag i hvert næsebor, sådan for festivitasens skyld.
LinguaIgnota (12208) skrev:Jamen, så er det jo afgjort - deep throat all around! Hils fra mig og sig, at det var min idé.
eeew eeeew eeeeeew... jesus christ, der er nogle billeder, der skal ud af mit hoved nu. ARGH! btw kan I lige få en beskrivelse: kærestens far er en småvommet, højtråbende, grillelskende lastbilchauffør, og lillebroren er en 12-årig, møgirriterende, konstant konkurerende, frastødende ved spisebordet, flabet, bedrevidende sprogspasser. Ja, han går mig på nerverne :P
oxxy (12219) skrev:2726 såda! Blir sku først 27 til sommer...
Og der røg quotes i quotes igen ... har ikke engang haft browseren lukket siden det virkede sidst. Hvem fan har kodet den funktion??
<--- øhh say what? Sådan står det ikke i indlæget.
Nå men det var da godt.. Så er du jo ikke gammel. Tag dig sammen. :P
NioBe (12220) skrev:oxxy (12219) skrev:2726 såda! Blir sku først 27 til sommer...
Og der røg quotes i quotes igen ... har ikke engang haft browseren lukket siden det virkede sidst. Hvem fan har kodet den funktion??
<--- øhh say what? Sådan står det ikke i indlæget.
Nå men det var da godt.. Så er du jo ikke gammel. Tag dig sammen. :P
Hrm kan jeg åbenbart ikke, 80% af mine posts herinde i dag kunne ligesågodt have været skrevet af en bitter gammel mand. Så tror desværre skaden er sket ;-)
Du har misforstået, hr. Kaj stalkede hende og var lige ved at voldtage hende. Men stoppede i tide.
Anyway, 2'eren var jo det bedste spil - jubilæumsudgaven gjorde det bedre ved at rette mange af de dumme fejl der var i originale. Grafikken kan da være ligegyldig, den gør det den skal?
wut? Hvordan kan grafikken gå ud over oplevelsen? Vi snakker jo hverken bling bling eller CGA, men derimellem.ZiN (12189) skrev:... der ikke rigtig kunne lide Settlers 2 10th anniversery. Grafik sidder ikke rigtigt hos mig.
Anyway, 2'eren var jo det bedste spil - jubilæumsudgaven gjorde det bedre ved at rette mange af de dumme fejl der var i originale. Grafikken kan da være ligegyldig, den gør det den skal?
Elskov (12205) skrev:... der synes mort er kedelig, det var da overhovedet ikke gentagelser! :P tsk tsk..
..lav et maleri! :P
SlettetBruger har sgu ret, de har ben & jerry i kvickly!
...der har købt is for 160 kr i dag
...der også fik sig en McRonson Special™
Nu må I have mig undskyld, skal have regnet på en McRonson Special Light Olympic 2010 Edition™ til de dage hvor man af en eller anden grund ikke kan presse en McRonson Special™ ned.
...der har købt is for 160 kr i dag
...der også fik sig en McRonson Special™
Nu må I have mig undskyld, skal have regnet på en McRonson Special Light Olympic 2010 Edition™ til de dage hvor man af en eller anden grund ikke kan presse en McRonson Special™ ned.
... der mener alle folk bør hoppe på den rigtige isvogn. Ben & Jerry's var godt, indtil jeg første gang prøvede manu-is.dk
Ronson (12236) skrev:ROFL! Italiensk is.. Selv tankstationer har "hjemmelavet italiensk is". Skal ikke have sådan en omgang inflationsramt spise.
Du kan ikke købe den slags is på en tankstation, selv om æsken prøver at bilde dig noget andet ind.
Det svarer til du sammenligner en frysepizza, med en rigtigt pizza...apples and oranges.
Norrah (12234) skrev:... der mener alle folk bør hoppe på den rigtige isvogn. Ben & Jerry's var godt, indtil jeg første gang prøvede manu-is.dk
Og hvor stopper den isvogn så? (Jeg mener kan den købes i en mainstream forretning...)
Det her er også godt, men det nærmeste sted, jeg kender ligger i Pattaya
...der er helt pjattet med is!
vandfarve (12239) skrev:Pas på med, hvad du siger. Ronson er meget overfølsom, når det kommer til "the pizza issue".
Forhinder dog ikke manden i have ret, italensk is skal haves frisklavet og hjemmelavet, ellers er det sku som at tro på dr oetker reklamerne at man ka få frosset ægte itialensk pizza. der er en itialensk ismager ved Vericenteret i risskov/århus N derer heeelt fantastisk.
Gallato er dog vildt forskelligt fra flødeis som Ben&Jerrys så man ka ikke sige en ting er bedre end den anden, men det kan være riiiiigtig godt.
Som nogen måske husker, så vil jeg enormt gerne til Ukraine på min svigerfamilieefterårsferie. Men kærestens papsøskende, der ellers almindeligvis er nogle rimelig sympatiske mennesker, vil pikkegerne til Spanien eller Italien. Jeg magter ligesom bare ikke spanskere og italienskere. Det er sådan nogle sortsmudskede, sleske spaghettier, der æder voldklamme fisk og skaldyr. Jeg får stress af det lort.
Og jeg gider bare ikke fucking pasta og lufttørret bæpølse fra en eller anden syditaliensk bjergside i en hel uge.
Så ved I dét.
Og jeg gider bare ikke fucking pasta og lufttørret bæpølse fra en eller anden syditaliensk bjergside i en hel uge.
Så ved I dét.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.