mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (12051) skrev:SlettetBruger (12050) skrev:...Der lige har set Constantine
Der har ejet dvd'en siden den udkom, men først nu har set det der kommer efter rulleteksterne
Hvad kommer der efter rulleteksterne?!
*rodder rundt i hans bunker af DVD'er*
[url=
LinguaIgnota (12052) skrev:vandfarve (12051) skrev:[quote=SlettetBruger (12050)]...Der lige har set Constantine
Der har ejet dvd'en siden den udkom, men først nu har set det der kommer efter rulleteksterne
Hvad kommer der efter rulleteksterne?!
*rodder rundt i hans bunker af DVD'er*
[url=
Yeesssz
The city and the Zone of Alienation are now bordered with guards and police, but obtaining the necessary documents to enter the zone is not considered particularly difficult. A guide will accompany visitors to ensure nothing is vandalized or taken from the zone.
Booooring
...Der ikke forstår folks had mod Two Worlds
Har købt spillet til pc for $9,99. og jeg ejede det som et af de første spil til min xbox.
Elsker det. Det er den grimme ælling om igen. Der er flotte ting ved grafikken, og så er der tinger der stinker abnormt. Animationer er klamme, voice acting er til grin.
Men hold kæft hvor er det underholdene, Det er simpelt. ikke så meget pis med millioner af måde man kan bygge skills op på, som de bruger i snart alle spil for at give genspilningsværdi.
Har købt spillet til pc for $9,99. og jeg ejede det som et af de første spil til min xbox.
Elsker det. Det er den grimme ælling om igen. Der er flotte ting ved grafikken, og så er der tinger der stinker abnormt. Animationer er klamme, voice acting er til grin.
Men hold kæft hvor er det underholdene, Det er simpelt. ikke så meget pis med millioner af måde man kan bygge skills op på, som de bruger i snart alle spil for at give genspilningsværdi.
Toff. (12066) skrev:...der lige har fået aftalt date nr 2!
...der har det som han er på lykkepiller
Du oplever en følelsesafmatning og
føler, at du er i en boble?
Toff. (12066) skrev:...der lige har fået aftalt date nr 2!
...der har det som han er på lykkepiller
Yeah man!. Vi sønderjyder har snart et godt ry her på newz ^^
Toff. (12069) skrev:#12067
Det sku ligefør....
Det er en underlig fornemmelse og også en dejlig fornemmelse på samme tid :P
...der opfatter det som lykkepiller
Nogle kalder det også bare forelskelse? :)
Jonasdonbaek (12072) skrev:Toff. (12069) skrev:#12067
Det sku ligefør....
Det er en underlig fornemmelse og også en dejlig fornemmelse på samme tid :P
...der opfatter det som lykkepiller
Nogle kalder det også bare forelskelse? :)
Hvilket biokemisk set er en afart af sindsyge, som varer omtrent 6 måneder.
fjols (12075) skrev:#12074: Har du et link til det?
Kunne forestille mig det kunne indbringe meget lulz.
http://www.berlingske.dk/viden/vi-bliver-sindssyge...
Så jeg havde bestilt 10 par hvide tennissokker på Tøjekspertens hjemmeside, for sådan nogle har jeg ikke haft, siden jeg var 11. Der er fri fragt, hvilket er lidt imponerende, når sokkerne kun koster 100 kr., og de bliver sendt med GLS, så modsat pakkeposten kommer de gerne ud 2 gange - anden gang efter aftale. Allerede dér er det jo lidt fantastisk; men sateme, om ikke også der lå en seddel i pakken med navnet på den medarbejder, der havde plukket ordren, og en e-mailadresse til selvsamme, så man kan klage direkte til vedkommende, hvis man finder det nødvendigt. Lækker service.
Det stoppede så bare ikke dér, for lur mig, om ikke også der lå et Femina-blad i kassen (jeg havde bestilt skidtet i kærestens navn og fik det sendt til hendes adresse) og et par motherfucking sorte sokker, der er prismærket med 29,95 kr.
'Amen, for helvede, der bliver kræset om kunden.
Jeg har i hvert fald fundet mig en ny sokke-pusher, selvom priserne på selve sokkerne er lidt højere end så mange andre steder.
Det stoppede så bare ikke dér, for lur mig, om ikke også der lå et Femina-blad i kassen (jeg havde bestilt skidtet i kærestens navn og fik det sendt til hendes adresse) og et par motherfucking sorte sokker, der er prismærket med 29,95 kr.
'Amen, for helvede, der bliver kræset om kunden.
Jeg har i hvert fald fundet mig en ny sokke-pusher, selvom priserne på selve sokkerne er lidt højere end så mange andre steder.
Mort (12076) skrev:fjols (12075) skrev:#12074: Har du et link til det?
Det værste er at folk ikke tager det for gode varer.
Jeg var oppe at debattere med en kristen kvinde engang, hun var 100% overbevist om at hendes følelser sad i hjertet...for det kunne hun "mærke".
Til trods for jeg forklarede hende at hun ikke har neuroner i hjertet og følelser alt sammen er biokemi/elektricitet og amn f.eks kunne måle forelskelse i boldet, så lukkede hun bare af.
Folk bryder sig ikke om at få deres "super-super-fuzzy-warm-feelings" pillet ned fra et piedestal og dermed taget "magien" væk fra det.
Og det er jo latterligt, selv om man ved det er ren neurokemi, ændre ikkke på hvordan det føles/opfattes.
Terra - Desværre fortrækker mange at leve i uvidenhed...
Ignorance is a bliss
tror jeg det hedder :) Der er steder hvor det kan være en fordel ikke at vide noget. eller tro man ved noget.
Hvis vi tager den efter "Can't fill a cup that is already half full"
tror jeg det hedder :) Der er steder hvor det kan være en fordel ikke at vide noget. eller tro man ved noget.
Hvis vi tager den efter "Can't fill a cup that is already half full"
terracide (12079) skrev:Mort (12076) skrev:fjols (12075) skrev:#12074: Har du et link til det?
Det værste er at folk ikke tager det for gode varer.
Jeg var oppe at debattere med en kristen kvinde engang, hun var 100% overbevist om at hendes følelser sad i hjertet...for det kunne hun "mærke".
Til trods for jeg forklarede hende at hun ikke har neuroner i hjertet og følelser alt sammen er biokemi/elektricitet og amn f.eks kunne måle forelskelse i boldet, så lukkede hun bare af.
Folk bryder sig ikke om at få deres "super-super-fuzzy-warm-feelings" pillet ned fra et piedestal og dermed taget "magien" væk fra det.
Og det er jo latterligt, selv om man ved det er ren neurokemi, ændre ikkke på hvordan det føles/opfattes.
Terra - Desværre fortrækker mange at leve i uvidenhed...
At den biokemiske reaktion, der foregår i hjernen, kan måles og påvises betyder jo ikke at der ikke også er andre ting som spiller ind. Set fra den omtalte kvindes synspunkt kan hjertet være det som får den biokemiske process i hjernen til at starte.
Der er også andre faktorer som spiller ind, end de kemiske signalstoffer som bliver udskildt. Den individuelle opfattelse af følelserne vil blandt andet være påvirket af personens tidligere erfaringer og personlighed.
Det er først når vi er i stand til kunstigt at reproducere følelsen at vi kan sige at vi har forstået det fulde omfang af den.
#12081:
Du kan pakke dit bavl sammen, der frigives ingen hormoner fra hjertet, alle dine neuroner sidder i hjernen...du er et prime example på hvad jeg snakkede om.
Alle følelser sidder i hjernen og er biokemisk/elektrisk...at postulere andet er at postulere ud fra udvidenhed.
Du kan pakke dit bavl sammen, der frigives ingen hormoner fra hjertet, alle dine neuroner sidder i hjernen...du er et prime example på hvad jeg snakkede om.
Alle følelser sidder i hjernen og er biokemisk/elektrisk...at postulere andet er at postulere ud fra udvidenhed.
terracide (12082) skrev:#12081:
At du er uenig i mit indlæg gør ikke mit indlæg til "bavl". Lige så snart du begynder mudderkastning og latterliggørelse i stedet for saglig argumentation, så afsporer du emnet og viser i stedet at du er løbet tør for saglige argumenter og hellere vil agere troll.
Jeg må sige jeg holder med Terra her, at påstå at "kvindens synspunkt" kan ændre fakta er da "bavl"
Vi er ikke andet end en stor håndfuld transistorer, vi har ingen sjæl og der er ingen gud.
Først når folk begynder at fatte dette, så kan man begynde at diskutere seriøst.
Vi er ikke andet end en stor håndfuld transistorer, vi har ingen sjæl og der er ingen gud.
Først når folk begynder at fatte dette, så kan man begynde at diskutere seriøst.
#12083:
Når du begynder at omskrive biolgiske fakta pga. "fornemmelser" så er det dig der er lost, ikke mig.
Du kunne fremlægge doumentation for dit postulat...istedet for, ja INTET(!!!)...men det er vel for meget forlangt, nu da magiske feer, nisser og andet bavl er blevet blandet ind i sagen.
Når du begynder at omskrive biolgiske fakta pga. "fornemmelser" så er det dig der er lost, ikke mig.
Du kunne fremlægge doumentation for dit postulat...istedet for, ja INTET(!!!)...men det er vel for meget forlangt, nu da magiske feer, nisser og andet bavl er blevet blandet ind i sagen.
Ronson (12030) skrev:...der får spat af det Star Wars-pis på DR HD
Det er bare en omgang reklame for lortefilmene.
Der køer SW-underlægningsmusik under hele udsendelsen. Og udsendelsen går ud på at vi alle skal lære, at Star Wars egentlig ikke er så langt ude i fremtiden. For hvis vi ændrer *lidt* på forudsætningerne (rigtig meget, usandsynligt meget endda) så har vi ALLE teknologierne allerede nu. Hvorfor fanden bekriger vi så ikke aliens allerede nu?!?
Nåja, fordi Star Wars er noget urealistisk pjat, til folk der læser illustreret videnskab.
[url= Trek, derimod, er the shizzle![/url]
blasfemi!
Star Wars er the shit <3 bortset fra den der animationsseriebullshit... filmene er pure awesomeness.
... der også bøjer sig i støvet for zhadu, der sørgede for mega sej dag (hvor Caek fik brev om, at hun er kommet ind på Animationsskolen!! Sig til lykke til hende! DO IT!) uden at jeg skulle springe mit budget 8D I love.
... der faktisk er enig med terra for en gangs skyld :O (selvom han stadig er mindst lige så træls som en splintret træpæl oppe i røven, som nu oveni købet har fået cuttet bollerne. bwahaha!) Forelskelse er ren kemi, alle følelser er ren kemi. Det skal man bare ikke give sig til at tænke over, når man er mega forelsket :P det ville gøre hele livet ret nederen...
LinguaIgnota (12086) skrev:Be vewy, vewy quiet, jeg troller trolls på MacNation. Shh...
Meh, nu er der vist ikke mere at komme efter dér.
Jeg så aldrig Indiana Jones som barn, og jeg havde meget lave forventninger, da jeg satte den første film på for 2 års tid siden. Alligevel blev jeg vildt skuffet. Der gik ikke mere end tyve min., før jeg blev nødt til at slukke. So. Much. Lameness. :(
LinguaIgnota (12088) skrev:Meh, nu er der vist ikke mere at komme efter dér.
Jeg så aldrig Indiana Jones som barn, og jeg havde meget lave forventninger, da jeg satte den første film på for 2 års tid siden. Alligevel blev jeg vildt skuffet. Der gik ikke mere end tyve min., før jeg blev nødt til at slukke. So. Much. Lameness. :(
Hvem har slået dig for hårdt med et bat, da du var lille?!
NioBe (12090) skrev:LinguaIgnota (12088) skrev:Meh, nu er der vist ikke mere at komme efter dér.
En gurker hvis man skal dømme efter andre posts her på forumet :P :P
Well det handler vel om at film var noget helt andet "back in the days" :) Det er det sammed med grafik på en pc.
Dengang var det måske DA SHITE men idag ligner det pixellort
Dengang var det måske DA SHITE men idag ligner det pixellort
NioBe (12090) skrev:LinguaIgnota (12088) skrev:Meh, nu er der vist ikke mere at komme efter dér.
Tydeligvis Harrison Ford?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.