mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der kunne myrde den hjerneblødning af en idiot der opfandt kabinetblæsere med selv-skærende gevind.
... der netop har skulle montere 7 blæsere i sit kabinet.
... der altså har skullet skrue 32 (7*4 + 4 til fan grill) skruer i.
... der har ondt i sine små, blege, pikhudsbeklædte nørdfingre.
... der fandme svedte af arbejdet (arrigskab).
... der er tilfreds med indsatsen der har sænket, dels støjniveauet, men også samtlige komponenters temperatur med 5 grader.
... der netop har skulle montere 7 blæsere i sit kabinet.
... der altså har skullet skrue 32 (7*4 + 4 til fan grill) skruer i.
... der har ondt i sine små, blege, pikhudsbeklædte nørdfingre.
... der fandme svedte af arbejdet (arrigskab).
... der er tilfreds med indsatsen der har sænket, dels støjniveauet, men også samtlige komponenters temperatur med 5 grader.
...der endnu ikke har mødt en kabinetblæser med selvskærende gevind.
...der mener at man må have mere end pikhud på fingrene hvis man ikke kan tåle at skrue 32 skruer i.
...der sidder og kigger på den enlige 160mm blæser der sidder i hans kabinet og sukker over personer der mener de har brug for flere.
...der mener at man må have mere end pikhud på fingrene hvis man ikke kan tåle at skrue 32 skruer i.
...der sidder og kigger på den enlige 160mm blæser der sidder i hans kabinet og sukker over personer der mener de har brug for flere.
Gamle, tyske røvhuller. Jeg hører konsekvent [url= version[/url], når jeg vasker op. Det fungerer klart bedst uden video. Men stadig, man laver bare ikke sådan noget musik mere. :(
Shh. Har du ikke et orgel, der skal pudses?
Jeg siger ikke, at du har dårlig smag, men når man uploader en orgel-video med Vikingarna-"musik" til Youtube, så... Fuck it. Du har godtnok dårlig smag.
Jeg siger ikke, at du har dårlig smag, men når man uploader en orgel-video med Vikingarna-"musik" til Youtube, så... Fuck it. Du har godtnok dårlig smag.
Der var møg stiv igår...
Der drømte at knægten der stjal mine dankort oplysninger, også løb med "min" dame.
Der drømte at knægten der stjal mine dankort oplysninger, også løb med "min" dame.
...der har lavet en gang chili con carne.
...der har fundet ud af at det er dumt at stå og kigge ned i gryden, når man svitser 3 Habanero'er
...der har fundet ud af at det er dumt at stå og kigge ned i gryden, når man svitser 3 Habanero'er
...Der lige er kommet hjem fra Vojens.
...Der skulle køre en veninde fra Toftlund til Vojens
Hvad gør man ikke for kvinder?
Imperial (11991) skrev:...Der bapper løg på min ven, imens han drikker bajer :I
..der er fik bappet løg af Imperial! :P
SlettetBruger (12023) skrev:...Der lige er kommet hjem fra Vojens.
¨
Wtf.. min far bor nær Vojens :D
Hvor går du så i skole? :D
...Der bor i Tønder, ikke Vojens ^^
...Der ikke har gået i skole i 2 år nu.
Ok Niobe here goes:
En gut som jeg havde drukket med hele aftenen ( til forfest ) trak hans trøje op og bandt den så der var mave - og begyndte at danse for sig selv i ægte homo stil.
Jeg følger selvfølgelig efter og gør det samme ^^ med flette fingre og det hele heh.
Jeg gik så hen til en pige der sad med ryggen til på en stol. tog fat i stolen og trak hende ud på gulvet. så gav vi hende en ordentlig omgang lapdance ^^ stakkel var forlegen og meget overrasket.
Anywho, det stoppede og jeg drak nogen hippier/punk ting fulde og prøve forgæves flere gange at lægge an på en kostbar trunte :/
Ok Niobe here goes:
En gut som jeg havde drukket med hele aftenen ( til forfest ) trak hans trøje op og bandt den så der var mave - og begyndte at danse for sig selv i ægte homo stil.
Jeg følger selvfølgelig efter og gør det samme ^^ med flette fingre og det hele heh.
Jeg gik så hen til en pige der sad med ryggen til på en stol. tog fat i stolen og trak hende ud på gulvet. så gav vi hende en ordentlig omgang lapdance ^^ stakkel var forlegen og meget overrasket.
Anywho, det stoppede og jeg drak nogen hippier/punk ting fulde og prøve forgæves flere gange at lægge an på en kostbar trunte :/
...Der er godt træt af folk der mener vi ikke har været på månen.
"jamen hvorfor er det så vi ikke kan tage derop nu, når vi gjorde det for 40 år siden?"
"FUNDS!!!"
"jamen hvorfor er det så vi ikke kan tage derop nu, når vi gjorde det for 40 år siden?"
"FUNDS!!!"
Hvad sker der for at det tog mig 30 minutter at finde bus "terminalen" i Toftlund?
...Der lige har fået det værste æde EVAR
...Der lige har fået det værste æde EVAR
...der får spat af det Star Wars-pis på DR HD
Det er bare en omgang reklame for lortefilmene.
Der køer SW-underlægningsmusik under hele udsendelsen. Og udsendelsen går ud på at vi alle skal lære, at Star Wars egentlig ikke er så langt ude i fremtiden. For hvis vi ændrer *lidt* på forudsætningerne (rigtig meget, usandsynligt meget endda) så har vi ALLE teknologierne allerede nu. Hvorfor fanden bekriger vi så ikke aliens allerede nu?!?
Nåja, fordi Star Wars er noget urealistisk pjat, til folk der læser illustreret videnskab.
[url= Trek, derimod, er the shizzle![/url]
Det er bare en omgang reklame for lortefilmene.
Der køer SW-underlægningsmusik under hele udsendelsen. Og udsendelsen går ud på at vi alle skal lære, at Star Wars egentlig ikke er så langt ude i fremtiden. For hvis vi ændrer *lidt* på forudsætningerne (rigtig meget, usandsynligt meget endda) så har vi ALLE teknologierne allerede nu. Hvorfor fanden bekriger vi så ikke aliens allerede nu?!?
Nåja, fordi Star Wars er noget urealistisk pjat, til folk der læser illustreret videnskab.
[url= Trek, derimod, er the shizzle![/url]
SlettetBruger (12025) skrev:...Der bor i Tønder, ikke Vojens ^^
Ok Niobe here goes:
Okay :)
SlettetBruger (12025) skrev:...Der bor i Tønder, ikke Vojens ^^
Ok Niobe here goes:
Nårh ja, du var fuld. Sådan er det, mine venner er ligesådan. xP
bwahahaha :D
Der lige har set avatar.
Synes nu det er en udemærket film. God underholdning, medrivende.
Der lige har set avatar.
Synes nu det er en udemærket film. God underholdning, medrivende.
...Der engang var gadget-anmelder ved Gamereactor
Klik på se rettelser hvis i vil se links.. Newz kan ikke klare links med Colon i
...Der savner det
EDIT: er det fordi der er " : " i alle undtagen Touch dual at det ikke fungere? fuck det bras
Klik på se rettelser hvis i vil se links.. Newz kan ikke klare links med Colon i
...Der savner det
EDIT: er det fordi der er " : " i alle undtagen Touch dual at det ikke fungere? fuck det bras
...der lige har smækket et hjemmelavet mikroskop sammen :D
Skal lige have nogle nye batterier i, så lyset ikke dør. Og måske optage lortet på en maskine der kan encode i andet end xvid via ffdshow - for kontrasten på videoen er da godt nok fucked...
Skal lige have nogle nye batterier i, så lyset ikke dør. Og måske optage lortet på en maskine der kan encode i andet end xvid via ffdshow - for kontrasten på videoen er da godt nok fucked...
Ronson (12043) skrev:...der lige har smækket et hjemmelavet mikroskop sammen :D
..der sidder og stener indhold på Ronson's hjemmeside, billeder af egern, klassebilleder, interior og film.. TOTAL SPÆNDENDE..
Og tak til Ronson. Jeg har haft "Selvsving - Poul Krebs, Lars Lilholt & Johnny madsen parodi.mp3" i tankerne i flere uger, men jeg bliver ved med at komme fra det, og jeg vidste ikke, hvem der havde lavet den. Nu ligger den i iTunes. <3
Jeg skal forsøge at overbevise kærestens familie om, at vi bør holde vores efterårsfamilieferie i Kiev, så jeg kan få lov at betale $125 ($135 inkl. frokost!) for at besøge Pripyat. Indtil videre har jeg absolut ingen argumenter udover "Jamen, det vil jeg altså gerne. :("
De andre fabler om Spanien eller Italien. Gab, lissom.
LinguaIgnota (12046) skrev:Jeg skal forsøge at overbevise kærestens familie om, at vi bør holde vores efterårsfamilieferie i Kiev, så jeg kan få lov at betale $125 ($135 inkl. frokost!) for at besøge Pripyat. Indtil videre har jeg absolut ingen argumenter udover "Jamen, det vil jeg altså gerne. :("
Kan du ikke tale hendes far til rette ved at tilbyde en mafioso-style byttehandel?
Ukrainsk atomkatastrofe for Lingualsk katastrofe (læs: forlovelsesring), no?
... der forudser, at Wikipedia.org bliver ramt af Newz-effekten omkring kl. 10-11 i morgen, når Danmark er stået op og begynder at søge efter "Pripyat" på Google med morgenkaffen i hånden til lyden af symfonien af servere, der én efter én står af og må kobles fra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.