mboost-dp1

Jeg er ham...


Gå til bund
Gravatar #70351 - CBM
14. okt. 2017 06:17
...der mangler en billig generisk USB til ps/2 Mus adaptor til USB Mus der ikke understøtter ps/2, for at føre sin plan ud i livet, om at tilkoble et sæt gamer mus og gamer tastatur, til sin Amiga 1200

...der alternativt kan bruge en USB til amiga Mus adaptor som kan klare USB Mus der ikke understøtter ps/2

...der alternativt også kan bruge en ps/2 gamer mus med fx gult led lys

Hvem siger det kun er pc og Mac som skal have lov til at bruge flashy Mus og keyboards? :-)
Gravatar #70352 - CBM
16. okt. 2017 04:33
Der får flg fejl når jeg vil læse tråden om efterårsferie ...

Siden du søgte blev ikke fundet
Gravatar #70353 - CBM
16. okt. 2017 05:26
...der skal have sig en ny gamer laptop på et tidspunkt... Ikke en lenovo, ikke en Acer, ikke en hp (har lige brugt 3k på at få ny skærm på konens dyre pro laptop lenovo maskine).... Nej det skal være en asus .... Men hvor er det bedst at købe... Tyskland?
Gravatar #70354 - CBM
16. okt. 2017 05:50
Der overvejer denne...

http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/asus-rog-gl...

...men som gerne hører om den kan købes billigere i udlandet.



... Som er begyndt at interessere sig for sin hardwares fysiske fremtoning.... Laptops, Keyboards, Mus, headsets, gameboards, kabinetter - med lys osv :-) samt klassiske keyboards som nanoxias steampunk keyboard
Gravatar #70355 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. okt. 2017 06:45
#53

Føj det var dyrt - hvorfor skiftede du den ikke selv?

Also, de kan sagtens købes i tyskland - billigere - men husk på, at det er med et helt andet tastaturlayout. QWERTZ.
Gravatar #70356 - CBM
16. okt. 2017 07:40
@TB: fordi jeg har 10 tommelfingre på hver hånd og ingen fin motorik.. Muligvis derfor jeg hader touch tastatur egentlig...
Maskinen var købt til erhverv og havde derfor kun 1 års garanti, der blev valgt en pro lenovo for at sikre imod hardware fejl og alligevel døde skærmen kort efter der var gået et år, trods normal brug, som jeg har oplevet på 2 Acer... Den ene Acer kan ikke engang vise bios på eksterne skærme...

Jeg har oplevet 2 hp pavillon maskiner som døde fra den ene dag til den anden, kort efter at der var gået 2 år.. Den ene hp kostede 16000 kr

Jeg er vant til QWERTZ på min BlackBerry priv

Jeg har endnu ikke... 7-9-13 haft hardware problemer med ASUS grej.

...der leder efter et moderne spil der minder mest muligt om det gamle monster truck madness
Gravatar #70357 - CBM
16. okt. 2017 07:52
@TB: lenovo maskinen var hundedyr, så det kunne stadig "betale sig" at få den repareret.
Gravatar #70358 - CBM
16. okt. 2017 08:27
...der aldrig har prøvet en Dell maskine... Men som placerer dem i skod bunken sammen med Acer og hp, baseret på hvad jeg har hørt fra Dell ejere

Gravatar #70359 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. okt. 2017 11:46
CBM (70356) skrev:
Maskinen var købt til erhverv og havde derfor kun 1 års garanti

Underligt. Vi har 3 års garanti på Lenovo maskiner (kun 1 år på batteriet dog)
Det er netop derfor at vi bruger Lenovo
CBM (70358) skrev:
...der aldrig har prøvet en Dell maskine... Men som placerer dem i skod bunken sammen med Acer og hp, baseret på hvad jeg har hørt fra Dell ejere

Dell... The computer from Hell!
Gravatar #70360 - brostenen
16. okt. 2017 20:06
Har prøvet Dell, Acer og HP's professionelle maskiner, beregnet til erhvervslivet et par gange i mit liv. Kan ikke huske hvad Dell's linje hedder (eller hed), men Probook fra HP og Extensa fra Acer har aldrig fejlet. Probooken var fantastisk, og den extensa jeg havde, købte jeg i 2010 og har ikke slidt den op endnu. P.T. kører jeg med en IBM Thinkpad R61 med Xubuntu installeret. Fantastisk slidstærk maskine. Indtil nu, har jeg kun slidt batterierne op.
Gravatar #70361 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
17. okt. 2017 05:28
@ "erhvervs" bærbare

Folk brokker sig ofte over prisen på en MacBook - men hvis man ser på en Lenovo eller andre mærker, i deres "pro" serie, så er de ofte lige så dyre som en Mac

Siger ikke at det er okay at tage 15.000 for en bærbar, men synes bare ikke det er fair at sammenligne en Mac med en Acer til 2.000 fra Bilka
Gravatar #70362 - CBM
17. okt. 2017 05:56
@TB: du kan have en pointe. Jeg ville faktisk ønske de kunne have et bredere udvalg af MacBooks, som kunne præsentere en god kvalitet koblet med en acceptabel pris. Selv om det sidste kan være svært at kvantificere da det er subjektivt.

At de kører OSX eller hvis de kørte Linux ville være ok, da der efterhånden findes masser af spil og programmer..

Men jeg har endnu ikke set en macbook med den nyeste cpu+megen ram + nyeste 3d Kurt + stor ssd + lang batteri tid+udskifteligt batteri + masser af porte + funktionstaster i stedet for touchbar

Havde Apples design filosofi ikke afvigede så drastisk fra min egne præferencer, så kunne jeg godt se det attraktive i en laptop der er bygget ordentligt ...


Det virker dig til at mange ikke-loyale Apple fans er blevet skubbet væk af Apple med de seneste generationer af macbooks..

Det har ellers været sådan at folk købte macbooks hvis det VIrKELIG skulle ku holde til alt
Gravatar #70363 - CBM
17. okt. 2017 14:50
der har på fornemmelsen at flere og flere tech firmaer benytter sig af marketing på dilbert maner :-)

http://dilbert.com/strip/2017-10-07
Gravatar #70364 - brostenen
17. okt. 2017 21:58
Apples problem har været dalende byggekvalitet de sidste par år eller tre. Softwaren har haltet siden en gang i 2012. Deres software er simpelthen blevet ringere og ringere. Da de udgav snow leopard, var både hardware og software noget som bare fungerede i apple produkter. Så nej.... Apple er blevet lort, nøjagtigt som jeg forudsagde det ville ske, da Jobs døde. Fremtiden for Apple kommer nok til at ligne den krise de stod i, før han kom tilbage til Apple igen.
Gravatar #70365 - CBM
18. okt. 2017 03:43
@brostenen: jeg tror du har ret. Udover de problemer du nævnte så syntes jeg personligt at de design valg de har truffet både mht hardware og software... Mest hardware... Har været helt i skoven.. Specielt efter Jobs... Jobs ville fx aldrig have sagt ok til at fjerne minijack uden at have haft et ordentligt alternativ (bt is not it) eller at fjerne alle porte på macbooks... Jobs ville have forudset den mobning Apple nu får pga brugen af ordet mod / courage ( det er imo på niveau med at 640 kb er nok til alle o.l.)

Gravatar #70366 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. okt. 2017 05:50
#64 #65

Helt enig, Steve Jobs var Gud! Min MBP er fra 2011, og jeg er vild med den. To harddiske, god skærm og ja - hardwaren er gammel efterhånden, men det er trods alt en relativ stor i7, Radeon 6990 og 16 gb RAM

Anyhow, software - ja, hvad fanden tænker de på? Fjerne Aperture? Amatører!

De bliver - desværre - lidt for mainstream efterhånden, især fordi at de unge skal have en MacBook for at være "smart i en fart"

Håber dog at de strammer ballerne lidt sammen, og holder sig i samme boldgade som f.eks. Lenovo, og har nogle suverene maskiner. Så må de for min skyld godt lave noget hipster-pis til en billig penge. Bare jeg kan få noget "ordentligt"

- gad vide om man kan få en Lenovo Hackintosh o_O
Gravatar #70367 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. okt. 2017 05:50
... der er blevet scammet - hoppede kraftedme i med begge ben >_<

... der er blevet 13 kr fattigere
Gravatar #70368 - CBM
18. okt. 2017 06:06
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70367) skrev:
... der er blevet scammet - hoppede kraftedme i med begge ben >_<

... der er blevet 13 kr fattigere


Hvordan?

@TB: hvis Apple lavede en macbook magen til den fra 2011 men 2017 specs, så ville jeg købe den på stedet og installere Linux på den. Der er alt for få ordentlige laptops tilbage.. Selv mange pro maskiner er lort... Fx med min pro lenovo som skulle have ny skærm efter bare ET år... Selv CONSUMER ACER er bedre end det (2 stk hvor skærmen voldte i 2 år)

Nej, jeg er FÆRDIG med lenovo .. Hvis ikke engang deres hundedyre professionelle linje er ok så ser det skidt ud

Fra nu af køber jeg udelukkende asus

Jeg har 2 ældre asus (win 7 og win xp) der begge fungerer perfekt og en enkelt 2000 kr discount asus (Windows 8 nu 10) der stadig er som ny efter 2 år




Gravatar #70369 - Ronson ⅍
18. okt. 2017 07:26
...der fik klippet det sidste hæk i går
...der håber det holder tørvejr så årets sidste plæneklipning kan finde sted
...der efterfølgende ikke har tænkt sig at lave havearbejde i i hvert fald ½ år
Gravatar #70370 - CBM
18. okt. 2017 07:52
...der ønsker sig gen modificerede hække og græs planter som, efter de når en vis størrelse, stopper med at vokse... samt kvæler ukrudt
Gravatar #70371 - _tweak
18. okt. 2017 09:01
... der stadig mangler at bygge 2 styk 1 meter høje og 30 meter lange støttemure, fordi man har valgt at bosætte sig på kuperet grund ...
Gravatar #70372 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. okt. 2017 09:08
CBM (70368) skrev:
PHP-Ekspert Thoroughbreed (70367) skrev:
... der er blevet scammet - hoppede kraftedme i med begge ben >_<

... der er blevet 13 kr fattigere


Hvordan?

Dumhed. Skulle bruge en manual til noget HW på arbejde, og faldt i sådan en "alle manualer her"-side, kostede 2USD (som man ville få refunderet)

Snydt ... >_<
CBM (70368) skrev:
Nej, jeg er FÆRDIG med lenovo .. Hvis ikke engang deres hundedyre professionelle linje er ok så ser det skidt ud

Fra nu af køber jeg udelukkende asus

Jeg har 2 ældre asus (win 7 og win xp) der begge fungerer perfekt og en enkelt 2000 kr discount asus (Windows 8 nu 10) der stadig er som ny efter 2 år

Jeg har en Lenovo T61p som lever i bedste velgående. 1920x1200 pixels
Har også andre Lenovoer ifbm mit arbejde - ikke helt så gamle - men de fungerer altså også fejlfrit.
Gravatar #70373 - _tweak
18. okt. 2017 09:15
#70372: de er vildt irriterende de der sider.. de lokker med PDFer der er virkelig svære at få fat på, men mit gæt er at de ikke har dem.. jeg skulle bruge en til noget retr0 helløj; og flere gange prøvede de at lokke mig til at betale med belønning i form af en sød sød pdf manual..
Gravatar #70374 - brostenen
18. okt. 2017 09:31
CBM (70370) skrev:
...der ønsker sig gen modificerede hække og græs planter som, efter de når en vis størrelse, stopper med at vokse... samt kvæler ukrudt


Du behøver ikke modeficeret. Elm får elmesyge og dør efter en bestemt højde.... ;-)

Spøg til side. Jeg er ikke tilhænger, da man ikke ved hvordan nye gener kommer til at sprede sig. Det ville være træls, hvis eg, kirsebær og andre træer, kun blev 1 meter høje i fremtiden. Fordi man lukkede væksthæmmende gener ud. Intet der tager blæst og det går ud over dyrelivet, som benytter træer til at leve i og bygge rede udenfor kattens rækkevidde. Juletræer på 25cm er heller ikke særlig fedt at eksportere til udlandet.
Gravatar #70375 - brostenen
18. okt. 2017 09:41
#70366
Jobs var en stjerne psykopat som sked på sin egen datter og behandlede sine ansatte af røven til. Han havde ti tommelfingre og kunne ikke engang udvikle en hundelort hvis han satte sig for det. Nej... Mandens eneste force var at kunne sælge og få folk til at bygge hvad han nu lige tænkte på af finurligheder. Den ægte Apple mand, var Woz. Woz er gud, og havde han slået sig sammen med Gates og Fish/Haynie fra Commodore, var verdenen nok et langt sejere sted. Jobs kunne som sagt kun styre stramt, sælge og sørge for at slutproduktets kvalitet var i top. Han var nu meget god til at råbe højt.
Gravatar #70376 - CBM
18. okt. 2017 09:54
brostenen (70374) skrev:

Spøg til side. Jeg er ikke tilhænger, da man ikke ved hvordan nye gener kommer til at sprede sig.


Sandt nok. Det er mest et udtryk for at jeg er træt af at klippe hæk og græs flere gange om året både hjemme og i sommerhuset :-)

brostenen (70375) skrev:

Jobs var en stjerne psykopat


Enig.. det er også udelukkende hans egenskaber som sælger/forretningsmand som jeg respekterer, resten af hans person havde jeg intet til overs for...

Det Commodore manglede, var en mand der kunne markedsføre og sælge computere... de havde styr på teknikken... Men manglede en der kunne sælge og en der kunne drive dem fremad....

dog havde Jobs evner indenfor at vælge hvordan teknologien skulle udvikle sig, kun været marginalt bedre (fordi de ikke var selvdestruktive som Tim's er nu) i min optik, end Commodores beslutninger, så der skulle de have valgt en af Commodores legendariske ingeniører som udviklingschef

-------


jeg tror også det er HER at Goolge, Samsung m.fl. går "galt i byen"...

de tror de kan kapre Apple kunder ved at kopiere Tim's tekniske beslutninger... men de personer der ønsker teknologi baseret på Tim's beslutninger, de køber Apple, de ville ikke købe Samsung eller Google....

Hvis Google og Samsung vil have en fan skare i stil med Appl's, så skal de i gang med flg.

- lave kvalitets produkter
- lave gode tekniske beslutninger
- finde en karismatisk front figur som er en god sælger
- have ordentligt hardware og software
- undgå begrænsninger og reduktion af funktionalitet for begrænsningens egen skyld
- sætte pris på brugernes privat liv
- undgå at "nickle and dime" kunderne
- sætte fornuftige priser ikke fantasi priser på produkterne

alternativet.. er at de kinesiske android producenter kommer til at eje markedet, med Apple som nr 3, med Huawei og Xaomi som nummer 1 og 2 ... mens Samsung og Google risikerer at falde helt ud af markedet... dog vil Google overleve i kraft af Android... er mit gæt... indtil der kommer noget bedre
Gravatar #70377 - brostenen
18. okt. 2017 09:59
Nu siger jeg jo heller ikke at Apple har været fejlfri før jobs. Apple Lisa! Apple-III og køling! Var det under eller efter Jobs, at Pippin samt Os8 kom?

Alle firmaer laver fejl. Men den største fejl folk gør indenfor IT-Apple optikken, er at Apple har fået langt større credit end de fortjener. Indtil omkring en gang i 1993, har Apple altid været underdog i forhold til Commodore, hvis vi ser på teknikken. Hvem har solgt de fleste eksemplarer af en maskine? Commodore med 64'eren. Hvem leverede 64kb ram i forhold til 32kb? Commodore, og til cirka halv pris. Hvem slog hastighed med samme processor? Ikke Mac, men Amiga. Da jeg var barn, havde en 60 til 70 procent Amiga. 28 til 38 procent havde PC (dos) og omkring 2 procent havde en maskine fra Apple. Selv i 1994, havde jeg kun set en Mac i mit liv og kun hørt om at en enkelt i byen havde en Mac. Det var i Middelfart, og det var præsten. Men jeg havde da set de første 30 Amigaer og 8 pc'er i mit liv den gang. Jeg havde da også set en masse mainframes på min mors arbejde. Som var Elsam på det tidspunkt. Det er i dag en del af Energi syd. Min mor tegnede transformerstationer og andet godt der havde med kraft/stærkstrøm at gøre. Nej... Apples storhedstid har kun været mellem 1998 og 2012.
Gravatar #70378 - brostenen
18. okt. 2017 10:02
#70376
Bare ikke ham den arrogante skid, som lavede det udvendige design. Han ser mig noget lidt for selvoptaget ud. Sådan lidt: "Jeg tror jeg er bedre end alle andre til det jeg gør, så fuck resten af verdenen"-type af menneske.
Gravatar #70379 - CBM
18. okt. 2017 11:58
brostenen (70378) skrev:
#70376
Bare ikke ham den arrogante skid, som lavede det udvendige design. Han ser mig noget lidt for selvoptaget ud. Sådan lidt: "Jeg tror jeg er bedre end alle andre til det jeg gør, så fuck resten af verdenen"-type af menneske.

Nu kender jeg ikke nok til Apple til at vide hvem du refererer til her... Men generelt virker det til at have været Apples holdning... Særligt i nyere tid...
Gravatar #70380 - brostenen
18. okt. 2017 12:50
Han hedder noget med ive eller noget.
Gravatar #70381 - Hånter
18. okt. 2017 13:15
Skulle i ikke tage jeres Apple-bashing i en tråd for sig? Jeg synes efterhånden at i er blevet rigtig gode til at deraile (NEJ! INGEN BILLEDER AF TOG!) denne tråd.

... der godt kan mærke, at det er uge 42 og mange har ferie. Der er jo ingen trafik om morgenen mere! :D
Gravatar #70382 - mrtb
18. okt. 2017 14:47
Hånter (70381) skrev:
... der godt kan mærke, at det er uge 42 og mange har ferie. Der er jo ingen trafik om morgenen mere! :D


Det er skønt! Man kan lige få lov til at sove lidt længere, og stadig nå på arbejde i god tid.
Gravatar #70383 - brostenen
18. okt. 2017 19:18
#70381
Jeg basher ikke noget. Jeg giver kritik hvor det er fortjent, og ros hvor jeg syntes at det er fortjent. Jeg er hård, men fair.
Gravatar #70384 - Ronson ⅍
18. okt. 2017 19:50
...der ingen forskel mærker i trafikken
...der endnu engang sad i kø på vej hjem efter arbejde
Gravatar #70385 - Internet-Ekspert KopNudler
19. okt. 2017 06:01
.. Der nu skal vente 8 timer på han får efterårsferie/forlænget weekend.

.. Der skal hente sin nye bil i morgen formiddag.
Gravatar #70386 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
19. okt. 2017 06:01
_tweak (70373) skrev:
#70372: de er vildt irriterende de der sider.. de lokker med PDFer der er virkelig svære at få fat på, men mit gæt er at de ikke har dem.. jeg skulle bruge en til noget retr0 helløj; og flere gange prøvede de at lokke mig til at betale med belønning i form af en sød sød pdf manual..

Lige netop. Fandt ud af at man kan få lige den PDF man vil have, hvis bare man retter i URL'en >_<

... der fik sine 13 kr refunderet
Gravatar #70387 - Ronson ⅍
19. okt. 2017 07:28
Internet-Ekspert KopNudler (70385) skrev:
.. Der skal hente sin nye bil i morgen formiddag.

Tesla model x?
Gravatar #70388 - Hånter
19. okt. 2017 07:30
brostenen (70383) skrev:
#70381
Jeg basher ikke noget. Jeg giver kritik hvor det er fortjent, og ros hvor jeg syntes at det er fortjent. Jeg er hård, men fair.


... det synes Trump nok også at han er. Du er ikke en skid objektiv, du har bare din holdning - som du da skal have love til at have.

... der holder efterårsferie efter kl. 15:00 i dag!
Gravatar #70389 - Ronson ⅍
19. okt. 2017 07:48
...der, pga andres ferie, skal arbejde fredag 6-13:30 + 15-22, lørdag 6-22 og søndag 6-22.
Gravatar #70390 - brostenen
19. okt. 2017 09:08
#70388
I det mindste ringer jeg ikke til en soldater enke, hvis mand lige er død, og fortæller hende at han selv var ude om det. Hvorefter jeg tager ud og spiller golf, når kisten ankommer til landet. Og efterfølgende skriver at jeg er den præsident som har gjort mest for alle millitærfolk nogensinde i hele verdenshistorien....

...ham der slapper af med ungerne denne ferie. Har været i vandland.
Gravatar #70391 - Internet-Ekspert KopNudler
19. okt. 2017 10:19
Ronson ⅍ (70387) skrev:
Internet-Ekspert KopNudler (70385) skrev:
.. Der skal hente sin nye bil i morgen formiddag.

Tesla model x?


Ford Focus Fun
Gravatar #70392 - brostenen
19. okt. 2017 11:32
...der lige har modtaget en skærm, som skulle være 15khz kompatibel. Hvis den er, så har jeg ikke brug for scandoubler til min Amiga600.


Gravatar #70393 - CBM
20. okt. 2017 14:07
...der har fået at vide at pap periodekort udfase... Wtf?

Til fordel for rejsekort periode kort? Wtf??

De gamle klippekort samt et periodekort har begge den fordel at de altid virker...

'analoge billetter' som altid bare virker uanset om der er knas med teknikken

HVORFOR skal det absolut digitaliseres med vold og magt?!

28 februar udfase pap periode kortet

:'(



Gravatar #70394 - brostenen
21. okt. 2017 08:28
...der havde ungerne i vandland og derefter legeland i går. Det var skallerup klitcenter. De sov til 10 i dag, så det var success vil jeg mene.
Gravatar #70395 - Ronson ⅍
22. okt. 2017 16:01
...der har et videoklip i dårlig kvalitet fra en VHS-optagelse fra tv-trekanten (som gik konkurs i 2000) fra engang i 90'erne på youtube..

...der har fået en copyright notice på omtalte klip ... fra the Oprah Winfrey Network ...
Gravatar #70396 - CBM
23. okt. 2017 05:16
...der mangler en god ide til at udfylde den ekstra plads der er i hans pi top

...der har haft overvejet flg muligheder indtil videre :
1) HAM radio + modem
2) Floppy drev plus USB floppy controller
3) c64sx keyrah
4) vampire + hdmi switch + usb switch
5) extra pi3 med touchskærm
6) et eller to smarture
7) verbatim powerbank+portabel medie server
8) bruge pladsen til opbevaring og opladning af små enheder som telefoner, ure mv
9) galaxy s3 + dock + hdmi switch + usb switch

...der mangler flere ideer da han ikke er tilfreds med de 9 ovenstående ideer

Gravatar #70397 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. okt. 2017 05:24
CBM (70393) skrev:
...der har fået at vide at pap periodekort udfase... Wtf?
Til fordel for rejsekort periode kort? Wtf??
De gamle klippekort samt et periodekort har begge den fordel at de altid virker...
'analoge billetter' som altid bare virker uanset om der er knas med teknikken
HVORFOR skal det absolut digitaliseres med vold og magt?!
28 februar udfase pap periode kortet
:'(

Altså, må sige at jeg altid har været rigtig glad for mit NFC/RFID klippekort. Det blev indført for 15-18 år siden hos daværende SydBus hernede, og det virkede upåklageligt! Kørte i en periode med bus 2,3 gange om dagen, og har kun oplevet en eneste gang hvor det ikke virkede - og det var den lokale terminal der var i udu, det gav bare en gratis tur.

Jeg græd da det blev afskaffet til fordel for rejsekortet.



Ronson ⅍ (70395) skrev:
...der har et videoklip i dårlig kvalitet fra en VHS-optagelse fra tv-trekanten (som gik konkurs i 2000) fra engang i 90'erne på youtube..

...der har fået en copyright notice på omtalte klip ... fra the Oprah Winfrey Network ...

Uh, spændende - hvorfor mener hun at du har lavet noget fy-fy?
Gravatar #70398 - CBM
23. okt. 2017 06:42
@TB: ok, så vidt jeg er orienteret så laver de et særligt periodekort rejsekort i grøn, som ikke kræver tjek ind og ud ifm tog
Gravatar #70399 - Pølle_Baron
23. okt. 2017 08:44
....Der midlertidigt er tilbage som Pølle_Baron fordi mit login ikke vil virke.....
Gravatar #70400 - Qw_freak
23. okt. 2017 08:49
...Der efter at have oprettet mig som Pølle_Baron og logget på kunne ændre mit Pwd med succes og herefter logge mig ind igen...

#WTF !?!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login