mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
CBM (66950) skrev:Uden lige at kende din specifikke bærbare computer så ville personligt overveje den store kleppert på 150W da den er mest universel/versatil brugbar i min optik.
i følge mit batteri skal jeg op i en 180W -.-
Yikes!
Det må være en gamer laptop?
Så er her et forslag
og her
og her er en fra en dansk side
umiddelbart ville jeg vælge den fra den danske side, men det er fordi jeg foretrækker at handle i DK webshops :-)
Yikes!
Det må være en gamer laptop?
Så er her et forslag
og her
og her er en fra en dansk side
umiddelbart ville jeg vælge den fra den danske side, men det er fordi jeg foretrækker at handle i DK webshops :-)
Hvis det er prislejet så kan det vist ligeså godt betale sig, at jeg ringer til asus og får sendt en original :(
men tak for hjælpen
men tak for hjælpen
... der har fået ny mobil- og netbank
... der måtte ringe til support for at få adgang til netbank (bonus: ventemusikken var The Beatles)
... der har fået aktiveret sin nye mobilbank
... der nu skal bruge Nem ID >_<
... der måtte ringe til support for at få adgang til netbank (bonus: ventemusikken var The Beatles)
... der har fået aktiveret sin nye mobilbank
... der nu skal bruge Nem ID >_<
zymes (66959) skrev:Jeg frygter den dag min mobilbank bliver opdateret..
Jeg stoppede mere eller mindre med at bruge netbank, da jeg fik mobilbank - ingen nemid, fik en SMS der skulle bruges ved godkendelser ... Hvorfor skal det være SÅ bøvlet?!
...der spekulerer på om Playstation 5 vil gøre brug af AMD/ATI's GPU'er ligesom Playstation 4, XBOX 360 og XBOX One gjorde det?
Det virker til at AMD/ATI er stolte over at de kunne levere en GPU som NVidia tilsyneladende ikke kunne?
Det virker til at AMD/ATI er stolte over at de kunne levere en GPU som NVidia tilsyneladende ikke kunne?
...der undrer sig over hvordan indlæg i det hele taget kan betragtes som irrelevante sålænge de befinder sig i denne FB wannabe tråd ?
Du skal bare få dig et alkoholmisbrug og så begynde at skrive om det herinde, så vil du få en masse "informativ"-ratings.
CBM (66965) skrev:#66964
vel ikke hvis indlægget giver udtryk for personlige holdninger? :)
Personlig holdning, men irrelevant kommentar. skrev:"Det kan godt være du mener dit om AMD grafikkort vs Nvidea grafikkort, men jeg synes det er AMD's er bedst fordi min mor arbejder for end der kender en der engang har arbejdet for et firma der videresolgt AMD graffikort. Måske solgte de også Nvidea kort men de er så dumme dumme lortepølse dumme..."
Velkommen tilbage.. :)
Jacob Jacobsen er død.
SlettetBruger og Daniel Dane er smuttet.
Terracide er tilbage.
Pigerne er væk.
Hvis du ser her: Statistik over de sidste 30 dage, så kan du få et billede af hvor meget der sker og hvem der stadig er aktive..
Velkommen tilbage.. :)
Jacob Jacobsen er død.
SlettetBruger og Daniel Dane er smuttet.
Terracide er tilbage.
Pigerne er væk.
Hvis du ser her: Statistik over de sidste 30 dage, så kan du få et billede af hvor meget der sker og hvem der stadig er aktive..
Hængerøven (66953) skrev:Hvis det er prislejet så kan det vist ligeså godt betale sig, at jeg ringer til asus og får sendt en original :(
men tak for hjælpen
Tjah når først universal forsyningerne ryger over 120-130 Watt så bliver prisen astronomisk.
No problem.
Wow, den her side er virkelig gået tilbage efter jeg smuttede.
Der var heller ikke så mange nyheder, så det var lidt som at gå på en arkæologisk ekspedition. :)
Trist med Jakob, det var ham der var rigtig elektronik kompetent right? Håber i gjorde noget ud af hændelsen.
Hvad skete der? Sygdom eller uheld?
og SlettetBruger.. good riddens.. blev træt af at høre om hans klamme fodfetish. :)
Der var heller ikke så mange nyheder, så det var lidt som at gå på en arkæologisk ekspedition. :)
Trist med Jakob, det var ham der var rigtig elektronik kompetent right? Håber i gjorde noget ud af hændelsen.
og SlettetBruger.. good riddens.. blev træt af at høre om hans klamme fodfetish. :)
Norrah (66976) skrev:Trist med Jakob, det var ham der var rigtig elektronik kompetent right? Håber i gjorde noget ud af hændelsen.
Kræft, og ja der blev gjort lidt: http://newz.dk/forum/newz-dk/indsamlingstraaden-ti...
OxxY (66977) skrev:Norrah (66976) skrev:Trist med Jakob, det var ham der var rigtig elektronik kompetent right? Håber i gjorde noget ud af hændelsen.
Kræft, og ja der blev gjort lidt: http://newz.dk/forum/newz-dk/indsamlingstraaden-ti...
Det var da fint af jer.
Norrah (66976) skrev:#66791
1: Vi samlede ind til JJ > http://peecee.dk/uploads/062014/image2_big_thumb.j...
2: Noget nyt er vel Know Your Newz - http://www.kynz.dk
3: Mht Porre, så er han begyndt at gå i normale sko - dog har hans sokker stadig tæer ... Men han snakker ikke så meget om femfingersko mere
Norrah (66976) skrev:Wow, den her side er virkelig gået tilbage efter jeg smuttede.
Yep, det hele falder stille og roligt fra hinanden fordi Newz.dk's ejere ikke gør noget ved siden længere.
...der tænker at brugerne i denne tråd, tager denne tråd alt alt for seriøst, specielt hvis det skulle forestille at være en FB lignende tråd.
#TB: Årh, lille ven. Vi skal nok lade være med at sige til nogen at du også har brug for et Facebook-fix engang imellem :)
XorpiZ (66984) skrev:.. der stadig er skuffet over, at TB ikke har en SSD liggende.
Sig mig, tvinger du mig til at købe en ny til mig selv så du kan få min gamle billigt?!
...der undrer sig over #66983's reaktion...
da jeg har skrevet indlæg i "jeg er ham..." tråden ud fra den opfattelse.... Grunden til at jeg har opfattet tråden som sådan er følgende indlæg fra railgun udgaven af "jeg er ham..." tråden ...
så det kunne se ud til at der er uenighed angående formålet med denne tråd i så fald ?
da jeg har skrevet indlæg i "jeg er ham..." tråden ud fra den opfattelse.... Grunden til at jeg har opfattet tråden som sådan er følgende indlæg fra railgun udgaven af "jeg er ham..." tråden ...
CBM (62225) skrev:...der syntes denne tråd er begyndt at mindre om facebook status opdateringer.
IT-ekspert Yvossen (62226) skrev:#62225
... der lige vil tilføje at ifølge Ronson (OP), så er det også meningen med tråden. Han har selv refereret til den som Facebook-tråden.
så det kunne se ud til at der er uenighed angående formålet med denne tråd i så fald ?
Ronson ⅍ (62232) skrev:IT-ekspert Yvossen (62226) skrev:#62225
... der lige vil tilføje at ifølge Ronson (OP), så er det også meningen med tråden. Han har selv refereret til den som Facebook-tråden.
Jeg har sikkert skrevet det, men det var aldrig meningen med tråden fra start.
... der er ved at få fornemmelsen af at Oracle er som Microsoft for forbrugerne og Apple for udviklerne.
XorpiZ (66993) skrev:Er der nogen der går op i hvilke ratings de får? :D
Mig!
Men det vidste du nok godt i forvejen :)
XorpiZ (66997) skrev:
Du er også en.. ja.. hængerøv!
Det kan der være noget om..
Det er egentligt lidt ligegyldigt med de positive ratings, jeg er bare af den overbevisning, at skal du beskylde en person for f.eks. "flamebait" skylder man at uddybe, og ikke bare rate folk, i en debat man ikke er del af.
Det er ikke god debat skik, det er egentligt min anke.
Claus Jørgensen (66996) skrev:.. der kurer insomnia med en god stærk whisky (48%)
Er du begyndt at bringe alkohol ud?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.