mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson ⅍ (66999) skrev:...der mener at verden ville være et bedre sted hvis frysepizzaproducenterne lagde alle toppings i en pose ved siden af, så man kan få det livsnødvendige EO under dem. Hvor det hører hjemme.
Ak og ve - jeg må nøjes med det i dag og gøre noget ved det i morgen..
EO?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (67001) skrev:Ronson ⅍ (66999) skrev:...der mener at verden ville være et bedre sted hvis frysepizzaproducenterne lagde alle toppings i en pose ved siden af, så man kan få det livsnødvendige EO under dem. Hvor det hører hjemme.
Ak og ve - jeg må nøjes med det i dag og gøre noget ved det i morgen..
EO?
Gætter på Ekstra Ost.... Eller Ekstra Oregano, men gætter på osten....
Qw_freak (67012) skrev:Jeg tvivler på at de laver pizza i kantinen i dag... :)
Har du prøvet senzo?
Nej, men de ligger et stenkast fra lejligheden. Skal det prøves? Kammeraten jeg sidder med her roser dem meget.
Qw_freak (67013) skrev:Apropos frysepizzaer.
Har nogen prøvet de der pizza burgere fra Dr. Oetger? mums.
Ja, vi prøvede en for 8-9 mdr siden, medmindre de er forbedret så er det lidt noget skrammel imho
IT-ekspert Yvossen (67015) skrev:Qw_freak (67012) skrev:Jeg tvivler på at de laver pizza i kantinen i dag... :)
Har du prøvet senzo?
Nej, men de ligger et stenkast fra lejligheden. Skal det prøves? Kammeraten jeg sidder med her roser dem meget.
Bedste pizzaer i byen IMHO, men hvad ved jeg, det lyder til at jeg er den eneste der synes de der pizza burgere er goe.... (╯°□°)╯
Qw_freak (67017) skrev:IT-ekspert Yvossen (67015) skrev:Qw_freak (67012) skrev:Jeg tvivler på at de laver pizza i kantinen i dag... :)
Har du prøvet senzo?
Bedste pizzaer i byen IMHO, men hvad ved jeg, det lyder til at jeg er den eneste der synes de der pizza burgere er goe.... (╯°□°)╯
Jeg synes også de er ganske gode, en af de bedre fryse pizzaer og så hylder jeg konceptet!
Det afhænger af hvad slags ost der snakkes om.XorpiZ (67011) skrev:Ost skal selvfølgelig under fyldet. Fyldet skal bages, ikke koges under osten!
Frisk mozzarella skal helst være øverst, ellers smelter det ikke.
... der har bestilt nyt kamera
Canon EOS 6D med EF 3,5-5,6/24-105 IS STM objektiv, til den nette pris af €1869 euro.
Full-frame here I come!
Canon EOS 6D med EF 3,5-5,6/24-105 IS STM objektiv, til den nette pris af €1869 euro.
Full-frame here I come!
... der står og mangler ny pc.
Jeg havde egentligt regnet med at bygge noget selv, men ved ikke lige om jeg orker.
Jeg faldt over: http://topdata.dk/product.asp?product=10113
Den er ikke 100% lydløs, men den virker nice?
Jeg ville smide en ssd i (jeg køber et andet sted da de er vildt overpriced hos topdata??)
Er det et ok køb eller hvad? Jeg regnede på delene på edbpriser og det er ca 400kr billigere at købe det der. Også får jeg også garanti for lortet samlet.
Jeg havde egentligt regnet med at bygge noget selv, men ved ikke lige om jeg orker.
Jeg faldt over: http://topdata.dk/product.asp?product=10113
Den er ikke 100% lydløs, men den virker nice?
Jeg ville smide en ssd i (jeg køber et andet sted da de er vildt overpriced hos topdata??)
Er det et ok køb eller hvad? Jeg regnede på delene på edbpriser og det er ca 400kr billigere at købe det der. Også får jeg også garanti for lortet samlet.
Claus Jørgensen (67020) skrev:... der har bestilt nyt kamera
Full-frame here I come!
Tillykke :)
Dog, no offence, så er 6D'eren lidt "lala", på en del punkter er den dårligere end mange crop huse, men selvfølgelig er det bare min mening :)
IT-ekspert Yvossen (67026) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (67024) skrev:#67023
Jeg har en Ultimo '11 MBP, har smidt en Samsung SSD og 8 GB ram i, kører upåklageligt
Jeg har smidt en Samsung SSD i min Mac Mini og det kører af røven til.
Hvad er det der ikke fungerer hos dig? Altså, andet end du generelt hader Mac?
Hånter (67027) skrev:Hvad er det der ikke fungerer hos dig? Altså, andet end du generelt hader Mac?
Den er blevet laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsom. Ved ikke om det er mangel på TRIM. Men, ikke noget jeg roder med. Den ligger i en kasse under sengen alligevel.
IT-ekspert Yvossen (67028) skrev:Hånter (67027) skrev:Hvad er det der ikke fungerer hos dig? Altså, andet end du generelt hader Mac?
Den er blevet laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsom. Ved ikke om det er mangel på TRIM. Men, ikke noget jeg roder med. Den ligger i en kasse under sengen alligevel.
Kunne det være at den er i udu? Kan det ske den skal genstartes? Kan du ikke bare slå TRIM til?
Ellers må du jo lave Windåse-løsningen og formatere den ;)
Hånter (67029) skrev:Kunne det være at den er i udu? Kan det ske den skal genstartes? Kan du ikke bare slå TRIM til?
Ellers må du jo lave Windåse-løsningen og formatere den ;)
TRIM er ikke supported out-of-the-box med en uoriginal SSD på OSX. Ja, du kan slå det til, men det betyder også at du slår kernel extension signing fra, hvilket ikke lyder rart.
Windåse får heller ikke lov til at køre TRIM på Mac'en.
SSD'en fungere fint når den smides i en Windåse computer.
Men som sagt, ingen problemer, den ligger i en kasse under sengen. Altså, i min skrammel kasse.
...der linker:
Elgiganten superweekend: PC | Hvidevarer/grill/mv | TV | Mobil/GPS
Webhallen weekendtilbud
Dustin weekend rush
Elgiganten superweekend: PC | Hvidevarer/grill/mv | TV | Mobil/GPS
Webhallen weekendtilbud
Dustin weekend rush
... Der vil høre om der er nogen der vil købe en mikrofon? Den skulle efter sigende være ret dyr normalt.
IT-ekspert Yvossen (67044) skrev:... der sidder i Abu Dhabi lufthavn.
... der har tilbragt den første dag i Beijing.
... der glæder sig til at der kommer en tolk i morgen.
... der ikke kommer langt med engelsk i Kina.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.