mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En Note KUNNE være en mulighed, afhængig af hvordan den nyeste Note bliver udformet....
A Serien er the missing link mellem S5 og S6, nej tak...
Tizen misbruger samsung til low end skod phones, nej tak...
(Tizen havde MEGET potentiale, men det har Samsung kvalt IMO.... Derfor har jeg også rettet min signatur så der nu står Sailfish i stedet for Tizen)
Samsungs telefoner er stadigvæk meget ens når det kommer til stykket.... dog granted at de indtil videre har lagt i front hvad angår diversitet (efter at Nokia stoppede som smartphone producent)
Jeg har hørt. kender og snakket med mange som nyder og benytter muligheden for at kunne skifte batteri på deres telefon.
En Note KUNNE være en mulighed, afhængig af hvordan den nyeste Note bliver udformet....
A Serien er the missing link mellem S5 og S6, nej tak...
Tizen misbruger samsung til low end skod phones, nej tak...
(Tizen havde MEGET potentiale, men det har Samsung kvalt IMO.... Derfor har jeg også rettet min signatur så der nu står Sailfish i stedet for Tizen)
Samsungs telefoner er stadigvæk meget ens når det kommer til stykket.... dog granted at de indtil videre har lagt i front hvad angår diversitet (efter at Nokia stoppede som smartphone producent)
Jeg har hørt. kender og snakket med mange som nyder og benytter muligheden for at kunne skifte batteri på deres telefon.
CBM (66901) skrev:En Note KUNNE være en mulighed, afhængig af hvordan den nyeste Note bliver udformet...
Godt, så er vi vel enige om at du har rigeligt med valg. Note serien dækker lige netop de behov du har efterspurgt her i tråden.
CBM (66901) skrev:A Serien er the missing link mellem S5 og S6, nej tak...
Dækker den, eller dækker den ikke de krav du har fremturet med her?
CBM (66901) skrev:Tizen misbruger samsung til low end skod phones, nej tak..
Fair pointe. Men Tizen er stadig under udvikling.
CBM (66901) skrev:Samsungs telefoner er stadigvæk meget ens når det kommer til stykket
Det er fordi de har et brand. Der er 7 forskellige "store" brands på det danske markedet. Hvis det er udseendet du har et problem med, så køb et andet mærke. HTC one M9, f.eks.
CBM (66901) skrev:Jeg har hørt. kender og snakket med mange som nyder og benytter muligheden for at kunne skifte batteri på deres telefon
Hmm fair nok. Det eneste jeg kan sige som modsvar her er, at jeg har en kammerat som arbejder for Telia, og han svarede lige over face, at han ikke kan mindes nogensinde at blive adspurgt om udskiftelige batterier, så det kan have en del af gøre med din omgangskreds, og at den er meget meget specifik fokuseret.
Bare det at man slet ikke kan købe extra eller nye batterier i butikkerne, men skal ud i netshops, må da fortælle os lidt om hvor udbredt behovet er.
Hånter (66903) skrev:Kan i ikke lave et andet topic til jeres diskussion?
Nej..
....der undre sig over hvorfor hans strømforsyning til hans bærbar pludseligt er hold op med at virke.
....der prøver at finde ud af om en universel oplader er til at komme til for penge.
Såfremt Note serien fortsat er top of the line, har udskifteligt batteri og sd kort så ja. Men igen indtil Samsung fremviser næste note er det uvist.
A serien er en modedille midrange nejtak
Klart jeg har mulighed for at købe fra andre producenter. Jeg kigger meget i LGs retning pt og også kinesiske som huawei m.fl.
Såfremt Note serien fortsat er top of the line, har udskifteligt batteri og sd kort så ja. Men igen indtil Samsung fremviser næste note er det uvist.
A serien er en modedille midrange nejtak
Klart jeg har mulighed for at købe fra andre producenter. Jeg kigger meget i LGs retning pt og også kinesiske som huawei m.fl.
Min bekymring for smartphones som helhed er grundet det dramatiske skift der er sket i hvem der benytter smartphones....
før var en smartphone kun noget som nørder og forretningsfolk købte, de var noget særligt, og funktionerne afspejlede dette kunde segment
der var praktikalitet, funktionalitet og high tech i højsædet
så kom Apple og gjorde smartphones populære...
nu er det hr og fru danmark der køber smartphones (og derved bestemmer ALT omkring hvordan en best seller smartphone) og som tror de er pisse seje fordi de kan finde ud af at bruge penge på den nyeste hypede telefon...
hr og fru Danmark aner intet om hvad der for en nørd er en god smartphone... jeg kunne lige så godt sætte en børnehave til qat designe en ny smartphone.. den ville blive mindst lige så relevant for ægte nørder...
nu er gimmicks, facebook knapper, selfie cams og andet pop pis det som skal sælge en smartphone... og siden 90% af forbrugerne er hr og fru danmark, så er der ikke længere en smartphone som er bygget til nørder og forretningsfolk af nørder...
Vi som nørder er blevet skubbet til side, kørt ned og tromlet over af hr og fru danmark,,,
en smartphone for den almene bruger
en smartphone som har fokus alle de forkerte steder
en række features har ladet livet og/eller kæmper for at overleve på dette nye telefon marked...
1) opladning og håndfri via et enkelt kabel
2) qwerty tastaturet
3) udskifteligt batteri (tak samsung)
4) SD kort (tak samsung)
5) connectivity (tak samsung)
6) rimelig indbygget mængde storage (jaja der er 128 GB telefoner men tendensen går i den modsatte retning)
Nokia havde fat i noget af det rigtige dengang med deres communicator form factor....
En smartphone anno 2015 med 2015 relevant hardware med denne form factor og så touch på den interne skærm tak....
Vis mig en moderne telefon anno 2015 med 2015 relevant hardware som IKKE følger samme form factor som iPhone (dvs. miniature tablet form factor)
...
når hr og fru danmark stolt viser mig og praler med deres nyeste telefoner... så kan jeg kun trække på skulderen og sige... ja tillykke du kan finde ud af at købe den nyeste hypede telefon.. og hvad så...
mildest talt så pisser det mig af.... det er frustrerende af h til at alle telefoner pludselig udelukkende skal lefle for laveste fælles nævner
Min bekymring for smartphones som helhed er grundet det dramatiske skift der er sket i hvem der benytter smartphones....
før var en smartphone kun noget som nørder og forretningsfolk købte, de var noget særligt, og funktionerne afspejlede dette kunde segment
der var praktikalitet, funktionalitet og high tech i højsædet
så kom Apple og gjorde smartphones populære...
nu er det hr og fru danmark der køber smartphones (og derved bestemmer ALT omkring hvordan en best seller smartphone) og som tror de er pisse seje fordi de kan finde ud af at bruge penge på den nyeste hypede telefon...
hr og fru Danmark aner intet om hvad der for en nørd er en god smartphone... jeg kunne lige så godt sætte en børnehave til qat designe en ny smartphone.. den ville blive mindst lige så relevant for ægte nørder...
nu er gimmicks, facebook knapper, selfie cams og andet pop pis det som skal sælge en smartphone... og siden 90% af forbrugerne er hr og fru danmark, så er der ikke længere en smartphone som er bygget til nørder og forretningsfolk af nørder...
Vi som nørder er blevet skubbet til side, kørt ned og tromlet over af hr og fru danmark,,,
en smartphone for den almene bruger
en smartphone som har fokus alle de forkerte steder
en række features har ladet livet og/eller kæmper for at overleve på dette nye telefon marked...
1) opladning og håndfri via et enkelt kabel
2) qwerty tastaturet
3) udskifteligt batteri (tak samsung)
4) SD kort (tak samsung)
5) connectivity (tak samsung)
6) rimelig indbygget mængde storage (jaja der er 128 GB telefoner men tendensen går i den modsatte retning)
Nokia havde fat i noget af det rigtige dengang med deres communicator form factor....
En smartphone anno 2015 med 2015 relevant hardware med denne form factor og så touch på den interne skærm tak....
Vis mig en moderne telefon anno 2015 med 2015 relevant hardware som IKKE følger samme form factor som iPhone (dvs. miniature tablet form factor)
...
når hr og fru danmark stolt viser mig og praler med deres nyeste telefoner... så kan jeg kun trække på skulderen og sige... ja tillykke du kan finde ud af at købe den nyeste hypede telefon.. og hvad så...
mildest talt så pisser det mig af.... det er frustrerende af h til at alle telefoner pludselig udelukkende skal lefle for laveste fælles nævner
Jeg forstår bare ikke den der mentalitet med "jeg er nørd og sej, og du må ikke have noget af det jeg også har. Tænk hvis du også fik adgang til teknologi, så ville jeg slet ikke være så sej mere, og så mister jeg min høje status i samfundet og så vil ingen lækre piger have mig mere".
hr og fru danmark må gerne have nørd telefoner for min skyld... problemet er at de telefoner som hr og fru danmark vælger reelt seet ikke er nørd telefoner... det er facebook terminaler og selfie cams
og så vil de ellers skide på hvilke features som burde have været til stede i telefonen fordi de ikke fatter nødvendigheden og/eller kender til det og/eller er ligeglade fordi det ikke har med facebook, snapchat eller selfies at gøre
hr og fru danmark må gerne have nørd telefoner for min skyld... problemet er at de telefoner som hr og fru danmark vælger reelt seet ikke er nørd telefoner... det er facebook terminaler og selfie cams
og så vil de ellers skide på hvilke features som burde have været til stede i telefonen fordi de ikke fatter nødvendigheden og/eller kender til det og/eller er ligeglade fordi det ikke har med facebook, snapchat eller selfies at gøre
Det er vel ikke den normale forbrugers skyld. De vil have en telefon jf deres behov, ikke dine. Så må du betale mere for en telefon som kun kan sælges til 0,1% af befolkningen.
Du lyder ligesom terracide der ikke kan forstå folk køber en konsol. Ikke alle går op i om det er det allernyeste og bedste grafik, de vil bare have det sjovt med deres venner. Ligesom at ikke alle går op i at deres telefon har en masse huller der kan udfyldes med SD-kort og andre små ting.
konsol markedet og markedet for high-end grafik kort kan sagtens eksistere fredeligt samtidigt ...
det kan markedet for facebook-snapchat-selfie telefoner og nørd-telefoner ikke....
jeg betalte gerne en hel del for en telefon som var bygget af nørder til nørder
vis mig en nørd telefon anno 2015 (iPhone er ikke et ok svar da den spiller på popularitet) ?
konsol markedet og markedet for high-end grafik kort kan sagtens eksistere fredeligt samtidigt ...
det kan markedet for facebook-snapchat-selfie telefoner og nørd-telefoner ikke....
jeg betalte gerne en hel del for en telefon som var bygget af nørder til nørder
vis mig en nørd telefon anno 2015 (iPhone er ikke et ok svar da den spiller på popularitet) ?
CBM (66917) skrev:konsol markedet og markedet for high-end grafik kort kan sagtens eksistere fredeligt samtidigt ...
Det kan mobiltelefoner vel også, men siden du mener at de ikke gør det, må det være fordi der ikke er penge i at henvende sig til så få mennesker. Men at sige at hr. og fru Danmark nærmest har ødelagt dit liv, det er sgu lidt tudefjams.
Reelt set er det Apple da de gjorde smartphones til alle mands eje, de sørgede for at fokus skiftede til at passe til de ønsker som hr og fru DK har til en telefon i stedet for.
Dvs. fokus skiftede fra seriøsitet til tant og fjas fordi det er det som hr og fru DK vil have...
Det er klart at der er flest penge i at lave det de fleste vil have... og de de fleste er hr og fru DK.
Man KUNNE sagtens lave smartphones med det hele... Men producenterne vurderer nok at der er for få ekstra kunder at kapre ved at gøre det.... Dvs. Der er for få nørder i forhold til hr og fru DK.
Det næste bliver nok at super liga resultaterne fremover skal tilføjes på alle telefoner som en APP der ikke kan fjernes .
Reelt set er det Apple da de gjorde smartphones til alle mands eje, de sørgede for at fokus skiftede til at passe til de ønsker som hr og fru DK har til en telefon i stedet for.
Dvs. fokus skiftede fra seriøsitet til tant og fjas fordi det er det som hr og fru DK vil have...
Det er klart at der er flest penge i at lave det de fleste vil have... og de de fleste er hr og fru DK.
Man KUNNE sagtens lave smartphones med det hele... Men producenterne vurderer nok at der er for få ekstra kunder at kapre ved at gøre det.... Dvs. Der er for få nørder i forhold til hr og fru DK.
Det næste bliver nok at super liga resultaterne fremover skal tilføjes på alle telefoner som en APP der ikke kan fjernes .
CBM (66919) skrev:Reelt set er det Apple da de gjorde smartphones til alle mands eje
Fuck hvor er de onde. Smartphones tilhører os nørder! Det er os der begyndte at bruge dem først!
CBM (66919) skrev:
Så køber jeg kraftedme en Nokia 3310!
Du kan sagtens få en smartphone efter dit behov, du skal bare lige smide et par millioner kr i at produsere all hardwheren og lave dit ejet OS, det er bare fordi du er for nærig til at betale JA ALSÅ!!!
<3
<3
Oki lidt mere seriøs, så kan jeg godt forstå at #CBM er træt af ikke at kan købe en smartphone som er lavet af kvali, den nyste og mest hightech hardwhere og hvor der ikke var all det bloatwere på fra man har købt den. ville jeg sku gerne betale en 15-20k for, men kan man få det? næææ
csstener(^,^) (66924) skrev:hvor der ikke var all det bloatwere på fra man har købt den.
Hvis du køre med standard install på telefonen, er du vist ikke en "telefon nørd" alligevel?
Jeg kan egentligt også godt følge frustrationen over, ikke at kunne få en telefon der dækker ligepræcis sit eget behov, men det ting han brokker sig over, føles som bagateller.
Men ville du virkeligt betale 20k, for at telefonen kommer med en clean install, og eventuelt kan have præcis feature X eller Y? for telefoner med det nyeste hardware, de findes sgu
Påatod aldrig at jeg er nørd >.> sage bare jeg godt kunne fotstå hans frustration, også selv om det er små ting han brokker sig over.
...Der har hørt om 3D printere alt for længe nu
...Der venter spændt på 4D printere..
...Der i alt alvor synes det lyder spændende det borup laver.
...Der venter spændt på 4D printere..
...Der i alt alvor synes det lyder spændende det borup laver.
...der undre sig over hvordan AMD kunne tabe bolden SÅ kraftigt:
http://i.imgur.com/bNqJYgA.png
NVIDA og ATi lå side om side, kømpede om markedsandele.
Efter AMD købte ATI, skete der noget.
Og det er gået HELT i hegnet i 2014...
Det er vel det samme som dengang for mange år siden hvor AMD var milevidt foran Intel ... Det er jo - desværre - også lidt en joke nu ...
Det er vel det samme som dengang for mange år siden hvor AMD var milevidt foran Intel ... Det er jo - desværre - også lidt en joke nu ...
terracide (66930) skrev:...der undre sig over hvordan AMD kunne tabe bolden SÅ kraftigt:
Hvem er kilden?
Clauzii (66933) skrev:
Der allerede er blevet træt af 4D printere og vil have 9D nu!
Du må arbejde for microsoft sådan som du hopper i nummerene.
Clauzii (66932) skrev:Hvem er kilden?
Nårh lille AMD-pusser da...det er fra et PRO-AMD site, fra deres forum ^^
https://forum.beyond3d.com/threads/nvidia-shows-si...
terracide (66937) skrev:AMD var aldrig "milevidt" foran Intel i markedsandele...
Tænkte nu også performance wise
...der officielt har en 40/10, hastigheden har dog ikke ændret sig siden de kaldte det en 30/10 og tog 10 kr mere
Apropos tog
http://www.capell.dk/images/tog1.jpg
Apropos tog
Ronson ⅍ (66942) skrev:...der officielt har en 40/10, hastigheden har dog ikke ændret sig siden de kaldte det en 30/10 og tog 10 kr mere
Apropos tog
Er det ikke noget med at hvis de lover en bestemt hastighed så skal de levere den?
Ronson ⅍ (66942) skrev:Apropos tog
Hey det kan jeg huske, et sporskifte sat forkert og kaos.
Qw_freak (66943) skrev:Er det ikke noget med at hvis de lover en bestemt hastighed så skal de levere den?
https://internettjek.dk/blog/ny-lov-om-internethastigheder skrev:Dette begreb må stadig bruges, men så skal internetudbyderen stå til ansvar at dette er den reelle hastighed at 80% af deres kunder rent faktisk kan få.
Tillykke med dit 12 tal.
Du skal finde en oplader som opfylder 3 krav:
1) ladestikket skal passe til din bærbars model
2) den skal kunne levere præcist det antal Volt din bærbare kræver
3) den skal kunne levere minimum det antal Ampere din bærbare kræver...
her rådgiver de (tilsyneladende) baseret på din specifikke bærbare computer
her er en række producent specifikke opladere
en række universelle (en af dem er på 150W niice :-)
Uden lige at kende din specifikke bærbare computer så ville personligt overveje den store kleppert på 150W da den er mest universel/versatil brugbar i min optik.
god jagt :-)
Tillykke med dit 12 tal.
Du skal finde en oplader som opfylder 3 krav:
1) ladestikket skal passe til din bærbars model
2) den skal kunne levere præcist det antal Volt din bærbare kræver
3) den skal kunne levere minimum det antal Ampere din bærbare kræver...
her rådgiver de (tilsyneladende) baseret på din specifikke bærbare computer
her er en række producent specifikke opladere
en række universelle (en af dem er på 150W niice :-)
Uden lige at kende din specifikke bærbare computer så ville personligt overveje den store kleppert på 150W da den er mest universel/versatil brugbar i min optik.
god jagt :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.