mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (66608) skrev:....der savner en anmeldelse fra pewbe af oneplus one når han engang har afprøvet den.
Meget kort:
[list]
[li]Den er billig.[/li]
[li]Den er kæmpe stor - man skal bruge to hænder.[/li]
[li]Med flip cover behøver man ikke tænke på at tænde/slukke for skærmen. Det er rart.[/li]
[li]Man kan dobbelt-tappe på notifikationslinjen for at slukke skærmen, og et vilkårligt sted for at tænde igen. Det kan jeg godt lide.[/li]
[li]Sidder man på Cassiopeia med LTE hos Oister får man en god hastighed.[/li]
[li]Den er umiddelbart hurtig, men jeg har stadig kun haft den i mindre end et døgn.[/li]
[li]Lollipop skulle komme engang snart.[/li]
[li]Den er billig.[/li]
[/list]
Hvis der er mere specifkke ting du vil vide må du spørge.
Hånter (66613) skrev:OxxY (66612) skrev:Hånter (66602) skrev:... der mangler en Newz'er i/omkring Taastrup - any takers? Der er en liter mælk på højkant!
Hvad skal vedkommende bruges til?
Hente en MacMini og sende den til undertegnede :)
Snakker vi rigtig Taastrup eller oppe i høje Taastrup? Jeg kunne måske overtales :)
OxxY (66614) skrev:Hånter (66613) skrev:OxxY (66612) skrev:Hånter (66602) skrev:... der mangler en Newz'er i/omkring Taastrup - any takers? Der er en liter mælk på højkant!
Snakker vi rigtig Taastrup eller oppe i høje Taastrup? Jeg kunne måske overtales :)
Vi snakker det "rigtige" Taastrup - Pælestykkerne nærmere specificeret :)
Det kunne være super. Jeg skulle egentligt have været i KBH mandag, men mødet blev aflyst, så jeg kunne ikke selv afhente. Du vil naturligvis blive aflønnet med en liter mælk i valgfri farve + de omkostninger der nu er forbundet med det ^^
Hånter (66615) skrev:OxxY (66614) skrev:Hånter (66613) skrev:OxxY (66612) skrev:Hånter (66602) skrev:... der mangler en Newz'er i/omkring Taastrup - any takers? Der er en liter mælk på højkant!
Det kunne være super. Jeg skulle egentligt have været i KBH mandag, men mødet blev aflyst, så jeg kunne ikke selv afhente. Du vil naturligvis blive aflønnet med en liter mælk i valgfri farve + de omkostninger der nu er forbundet med det ^^
Smid en PB og vi finder ud af noget.
OxxY (66616) skrev:Hånter (66615) skrev:OxxY (66614) skrev:Hånter (66613) skrev:OxxY (66612) skrev:Hånter (66602) skrev:... der mangler en Newz'er i/omkring Taastrup - any takers? Der er en liter mælk på højkant!
Smid en PB og vi finder ud af noget.
Done and done.
... der holder weekend om en halv time !
praktikant muffe AKA pewbe (66609) skrev:Med flip cover behøver man ikke tænke på at tænde/slukke for skærmen. Det er rart.
Det er pisse træls i bilen. Man finder ret hurtigt på noget andet.
Det er blevet udsat flere gange, bliver det nok igen.praktikant muffe AKA pewbe (66609) skrev:Lollipop skulle komme engang snart.
IT-ekspert Yvossen (66606) skrev:Hvor skal vi flytte hen? it-storm?
Har ikke tændt min pc i snart 2 uger, har klaret alt fra min mobil, blev sku lidt for kedeligt at side foran pc'en konstant <.< nu arbejder jeg hen imod at flytte til tyskland >.> der skal ske noget nyt!
snesman (66608) skrev:....der savner en anmeldelse fra pewbe af oneplus one når han engang har afprøvet den.
praktikant muffe AKA pewbe (66609) skrev:Meget kort:
[list]
[li]Den er billig.[/li]
[li]Den er kæmpe stor - man skal bruge to hænder.[/li]
[li]Med flip cover behøver man ikke tænke på at tænde/slukke for skærmen. Det er rart.[/li]
[li]Man kan dobbelt-tappe på notifikationslinjen for at slukke skærmen, og et vilkårligt sted for at tænde igen. Det kan jeg godt lide.[/li]
[li]Sidder man på Cassiopeia med LTE hos Oister får man en god hastighed.[/li]
[li]Den er umiddelbart hurtig, men jeg har stadig kun haft den i mindre end et døgn.[/li]
[li]Lollipop skulle komme engang snart.[/li]
[li]Den er billig.[/li]
[/list]
Hvis der er mere specifkke ting du vil vide må du spørge.
Man behøver ikke nødvendigvis bruge to hænder. Men ja, den er stor. Dejligt stor <3 Og man kan starte kameraet når skærmen er slukket ved at tegne en cirkel. Og flashlight ved at tegne et V. Den holder batteri ret længe. Jeg har haft min i cirka 7 måneder.
XorpiZ (66627) skrev:Det sagde hun også i går.
Hvordan kunne jeg vide, at der ville blive joket med det? ;)
Claus Jørgensen (66630) skrev:... der er tilbage i civilisationen efter 4 dage i bjergene på Inka ruten til Machu Picchu
Har du rysteture? Du ved.. :P
didriksen86 (66631) skrev:Har du rysteture? Du ved.. :P
En erfaren
Sælger nogle gamle DD3 Sodimm ram.. 2x2GB 1333MHz So-dimm 204pin.
Har link her: http://www.dba.dk/annonce/1014339212/
Der er selvfølgelig privatgaranti og newz-rabat, hvis nogle gerne vil have dem...
Befinder sig i 8000 Aarhus C
Har link her: http://www.dba.dk/annonce/1014339212/
Der er selvfølgelig privatgaranti og newz-rabat, hvis nogle gerne vil have dem...
Befinder sig i 8000 Aarhus C
Qw_freak (66639) skrev:Men ikke overrasket, det er efterhånden blevet ret stille her..
Ganske rigtigt. Jeg kan slet ikke forestille mig at newz.dk overlever sommerferien og den endnu lavere aktivitet der.
kinaholm (66643) skrev:Hvor er Terra? Plz link?
http://newz.dk/gdc-2015-nvidia-giver-sneak-preview...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.