mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det piner mig at se at kronen reelt set falder i værdi, og import uden for euro-zonen bliver dyrere ... Bare fordi at Euroen rasler ned -.-
Det piner mig at se at kronen reelt set falder i værdi, og import uden for euro-zonen bliver dyrere ... Bare fordi at Euroen rasler ned -.-
.. der af og til hader at have kvindelige kolleger.
Tre af dem mødtes og brugte 10-15 minutter på at høre på den ene af dem forklare om hendes udslæt i hovedbunden og det sår i nakken, der aldrig gik væk.
Efter det tog en af de andre over og fortalte om hendes mands fodvorter.
Slutteligt indskød den sidste, at hendes datter altså også havde vorter og havde fået ar af det.
Tre af dem mødtes og brugte 10-15 minutter på at høre på den ene af dem forklare om hendes udslæt i hovedbunden og det sår i nakken, der aldrig gik væk.
Efter det tog en af de andre over og fortalte om hendes mands fodvorter.
Slutteligt indskød den sidste, at hendes datter altså også havde vorter og havde fået ar af det.
Ja både og.Magten (66157) skrev:Ser godt ud!
Jeg kan ikke længere kører Windows Update manuelt. Man kan vælge imellem "Automatic (Recommended)" og "Notify to schedule restart".
Den har nu installeret en ny version af nvidia gfx kort drivere, som jeg ikke ville have ind. Super!
Der er dog også ting jeg kan lide.
Søg i startmenuen ser ud til ikke at være så buggy/langsom mere.
Min Plug and Play USB mikrofon virker nu igen :)
Jeg kører altid med automatic updates så det havde jeg ikke lige spottet. Det bør fixes.
Søgning er lidt forvirrende synes jeg. Har jeg start menuen fremme og taster noget så popper Cortana op foran.
Og så skal de finde ud af hvordan de vil håndtere flere gange Cortana i nærheden af hinanden. "Hey Cortana" aktiverer både min pc og telefon nu :D
Søgning er lidt forvirrende synes jeg. Har jeg start menuen fremme og taster noget så popper Cortana op foran.
Og så skal de finde ud af hvordan de vil håndtere flere gange Cortana i nærheden af hinanden. "Hey Cortana" aktiverer både min pc og telefon nu :D
...der ikke forstår at MS vil presse HERE ned over folk. En ting er at den aldrig har kunne finde ud af danske byer og kommuner, noget andet er at den vælger en anden adresse end den man trykker på i Win10 app'en. Den sidste bliver muligvis rettet inden release, men jeg har mine tvivl.
Jeg har brugt HERE på telefonen i >1½ år, i nærmest alle dele af landet og har ikke oplevet problemer.Ronson ⅍ (66167) skrev:...der ikke forstår at MS vil presse HERE ned over folk. En ting er at den aldrig har kunne finde ud af danske byer og kommuner, noget andet er at den vælger en anden adresse end den man trykker på i Win10 app'en. Den sidste bliver muligvis rettet inden release, men jeg har mine tvivl.
Jeg forstår dog ikke hvad man skal med det i Windows...
Fordi de er buggy lige nu.CBM (66160) skrev:#66158
Hvorfor ville du ikke have din grafik driver opdateret?
Jeg har ikke noget imod, at den opdaterer den automatisk som standard indstilling. Men jeg skal have valget.
NVIDIA kontrol panelet har desuden aldrig fungeret for mig, ved drivere via Windows Update.
... der er på vej hjem efter en eftermiddag med SlettetBruger og Mullemusen
... der kan bekræfte at han har det godt, og skal vistnok hilse.
... der kan bekræfte at han har det godt, og skal vistnok hilse.
Også det, ja. Men Rune, vi skal have lavet et webcam feed til dig.
Porre stod og vaskede op (frivilligt!) og markjensen ville have han gjorde det i bar overkrop. Det blev så til nøgen, kun iført mulles tøseforklæde.
Desværre/heldigvis skete det aldrig, da reglen jo foreskriver: "Og Ronson skal kigge på"
Også det, ja. Men Rune, vi skal have lavet et webcam feed til dig.
Porre stod og vaskede op (frivilligt!) og markjensen ville have han gjorde det i bar overkrop. Det blev så til nøgen, kun iført mulles tøseforklæde.
Desværre/heldigvis skete det aldrig, da reglen jo foreskriver: "Og Ronson skal kigge på"
... der lige har snakket med Telia mht. at opsige mobilbredbånd abonnement, fordi jeg ikke rigtig bruger tabletten ude i farten.
... der lige er blevet løjet i fjæset fra en Telia-medarbejder. Han sagde at mobilen bliver slidt hurtigere når der er hotspot aktiveret.
... der lige er blevet løjet i fjæset fra en Telia-medarbejder. Han sagde at mobilen bliver slidt hurtigere når der er hotspot aktiveret.
Barkane (66180) skrev:... der lige har snakket med Telia mht. at opsige mobilbredbånd abonnement, fordi jeg ikke rigtig bruger tabletten ude i farten.
Kundeservice er lavet for at snøre kunder.
YouSee ville lige tjekke krypteringen på min router for at se om den var skyld i at jeg kun kan trække 20 Mbit på trådløs. Når der kun var én på det trådløse håber jeg da ikke at krypteringen bruger så meget CPU at den ikke kan køre mere igennem end en femtedel.
... der har haft en fantastisk dag på pisterne i dag, i Val Thorens.
... der synes at wifi burde være en ret, ikke noget man skal betale 20€ pr device(!) for, i en uge..
... der synes at wifi burde være en ret, ikke noget man skal betale 20€ pr device(!) for, i en uge..
Her har de gratis wifi alle steder nærmest.. Selv ved liftene.. Lidt mærkeligt :Dkinaholm (66185) skrev:... der har haft en fantastisk dag på pisterne i dag, i Val Thorens.
Hvornår laver man lektier på en ferie der består af ski, pister, patter og øl? :Dkinaholm (66187) skrev:#86 der er faktisk også gratis wifi ved liften, men ikke i lejligheden.. tror ikke jeg gider slæbe min computer derned for at lave lektier, though :P
Vsl Thorens er tilgengæld fedt, bare for mange mennesker :/
... der snart brækker mig i lårtykke stråler, og smadrer alt hvad der har med Windows og gøre >_<
HVORFOR VIL DU IKKE VIRKE?!
... der er frustreret, og har vha udelukkelsesmetoden udelukket alt (!) for fejl >_<
... der er frustreret, og har vha udelukkelsesmetoden udelukket alt (!) for fejl >_<
PHP-Ekspert Thoroughbreed (66192) skrev:... der snart brækker mig i lårtykke stråler, og smadrer alt hvad der har med Windows og gøre >_<
Så er det nok dig den er gal med ^^
Fjolle (66194) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (66192) skrev:... der snart brækker mig i lårtykke stråler, og smadrer alt hvad der har med Windows og gøre >_<
Så er det nok dig den er gal med ^^
Han holder den forkert.
IT-ekspert Yvossen (66195) skrev:Han holder den forkert.
Tænk, jeg troede ikke den fejl fandtes i Windows?
... der lige har talt med en inder
... der blev bedt om at aktivere mit Windows
- hvorfor fanden skal Windows gen-aktiveres når jeg tager harddisken fra en Lenovo T61p og sætter over i en (wait for it) Lenovo T61p?
Det giver imho ikke nogen mening - især ikke, at jeg ikke kan bruge den automatiske registrering, ham inderen spurgte ikke engang, men gav mig en aktiveringsnøgle med det samme?..
... der nu har gen-aktiveret mit Windows
- hvorfor fanden skal Windows gen-aktiveres når jeg tager harddisken fra en Lenovo T61p og sætter over i en (wait for it) Lenovo T61p?
Det giver imho ikke nogen mening - især ikke, at jeg ikke kan bruge den automatiske registrering, ham inderen spurgte ikke engang, men gav mig en aktiveringsnøgle med det samme?..
PHP-Ekspert Thoroughbreed (66197) skrev:... der lige har talt med en inder
Fordi Windows aktiveres udfra nogle hardware identifikationsnumre. Hvis en eller flere af disse ændre sig, så kan Windows se det som at du har fået nyt hardware, hvilket jo også er tilfældet. OEM licenser er licenseret til dit hardware, ikke til dig. (PROOMA, men mindes det er sådan det hænger sammen)
IT-ekspert Yvossen (66198) skrev:Fordi Windows aktiveres udfra nogle hardware identifikationsnumre. Hvis en eller flere af disse ændre sig, så kan Windows se det som at du har fået nyt hardware, hvilket jo også er tilfældet. OEM licenser er licenseret til dit hardware, ikke til dig. (PROOMA, men mindes det er sådan det hænger sammen)
Det vil mere eller mindre sige, at hvis jeg opgraderer RAM og skifter grafikkort - skal mit Windows aktiveres igen? Og i så fald, kan man ikke gøre det automatisk, men skal ringe til en inder?
- edit -
Also, det er ikke en OEM licens
PHP-Ekspert Thoroughbreed (66199) skrev:IT-ekspert Yvossen (66198) skrev:Fordi Windows aktiveres udfra nogle hardware identifikationsnumre. Hvis en eller flere af disse ændre sig, så kan Windows se det som at du har fået nyt hardware, hvilket jo også er tilfældet. OEM licenser er licenseret til dit hardware, ikke til dig. (PROOMA, men mindes det er sådan det hænger sammen)
Det vil mere eller mindre sige, at hvis jeg opgraderer RAM og skifter grafikkort - skal mit Windows aktiveres igen? Og i så fald, kan man ikke gøre det automatisk, men skal ringe til en inder?
- edit -
Also, det er ikke en OEM licens
Nogen ting reagerer den mere voldsomt på end andet, og hvis du bare skifter en ting ad gangen så når den at opdage det og registrere det, så hvis du skal skifte mange ting, så tag dem en ad gangen. Ellers så må man ringe til en Inder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.