mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (61051) skrev:En ASA 5512-X :)didriksen86 (61050) skrev:
Hvilken Cisco box? Vi skal nemlig også væk fra TMG om et par år.. :P
Vi skifter fordi vi flytter alle vores servere (undtagen en enkelt DC) til Azure, så Hyper-V miljøet TMG'en kører på bliver snart slukket og solgt :P
Det lyder godt nok modigt at flytte hele serverparken til Azure.. Det er vel ikke så lang tid siden at de havde store problemer?
Har ikke umiddelbart hørt om nogen store problemer på deres IaaS.didriksen86 (61052) skrev:
Det lyder godt nok modigt at flytte hele serverparken til Azure.. Det er vel ikke så lang tid siden at de havde store problemer?
Vi har egentlig ikke så mange servere når vi er færdige, for vi flytter også til Office 365 istedet for vores egen SharePoint og Exchange. Det ender så vidt jeg lige husker ud med 3 SCOM servere, 2xSQL, 1xDC, 1xADFS..
Med lidt availability sets kan vi undgå det meste der måtte være..
... der har købt flere elektroniske stumper
... der stadig venter på mit BeKit + shield + board fra Indiegogo kampagnen >_<
... der stadig venter på mit BeKit + shield + board fra Indiegogo kampagnen >_<
Men swype er altså sjovere med ordbog!Magten (61049) skrev:Jeg er ligeglad med ordbog
Hvornår er det nu der er BUILD konference igen?
Hvem ved.
Ultrasonic Ranging Module HC-SR04 (Qty 2)
PIR Motion Sensor Module (Qty 1)
Waterproof DS18B20 Temperature Sensor (Qty 1)
Og så har jeg alt det løse ^_^
Hvem ved.
Ultrasonic Ranging Module HC-SR04 (Qty 2)
PIR Motion Sensor Module (Qty 1)
Waterproof DS18B20 Temperature Sensor (Qty 1)
Og så har jeg alt det løse ^_^
Og så alligevelClaus Jørgensen (61061) skrev:... der ikke gad lave mad efter 12 timer på kontoret
http://i.imgur.com/bR1Zx6C.jpg
http://i.imgur.com/qjAXicK.jpg
Claus Jørgensen (61062) skrev:Og så alligevelClaus Jørgensen (61061) skrev:... der ikke gad lave mad efter 12 timer på kontoret
http://i.imgur.com/bR1Zx6C.jpg
http://i.imgur.com/qjAXicK.jpg
Bare sådan fordi jeg er nysgerrig, hvad laver du medens du sipper cocktails?
...Som får sin Chromecast på mandag.
Mind mig om at fortælle UPS manden at den aden chromecast i bilen er til mig.
Mind mig om at fortælle UPS manden at den aden chromecast i bilen er til mig.
...der har lavet et mindre fuckup.. Heldigvis uden for arbejdstid, men det var ikke heeelt godt.. Fik sgu sat maintenance windows i SCCM forkert og pushet ud til 10 servere hos en kunde, så de begyndte at opdatere og genstarte >_<
...der er glad for jeg ikke valgte at pushe til alle deres 120 servere :D
...der er glad for jeg ikke valgte at pushe til alle deres 120 servere :D
Barkane (61075) skrev:csstener(^,^) (61074) skrev:...som skal have fjernet en wisdoms tand D:::
...som får sin chromecast på mandag ^-^
[url=
o.0 tjuramizest? wtf sårdan kan man skuda ikke udtale det
XorpiZ (61085) skrev:.. der er ødelagt efter 12 timers druk i går. En god portion bacon, pølser og æg har dog hjulpet.
Om 3½ time går det løs igen :(
2 shots fernert branka, lidt fløde is også en Burn. det plager at hjælpe ;)
Jeg bytter gerne med 4-10 timers arbejde hvis det bliver for hårdt at drikke igen :DXorpiZ (61087) skrev:Barkane (61086) skrev:
Kan du ikke sige fra?
Næe.. for de kommer her til mad. Så det er lidt sendt at melde fra :D
...der ikke kan bestemme sig for hvad jeg vil have at spise...
Magten (61089) skrev:...der ikke kan bestemme sig for hvad jeg vil have at spise...
HVis du er i tvivl, er en #20 altid god.
Kan man blokere enkelte numre der? Jeg husker det omvendt nemlig, at man skal godkende dem der må ringe, og det duer ikke da jeg ikke kender alle vores kunders numre :)PHP-Ekspert Thoroughbreed (61092) skrev:#91
iPhone og slå DnD til! Den funktion er fandme guld værd!
Nokia har mulighed for at blokere enkelte numre, men det er ikke så fleksibelt så man kan gøre det om natten bare.. Må finde en app :)
... der for tredie gang har splittet kærestens Laptop ad.
Kaffe i HELE maskinen - igen igen.
"Du slukkede vel med det samme så?"
"Næh, det fordamper vel af sig selv. 5 minutter efter gik den i blå skærm, og nu vil den ikke tænde?"
10 timer senere tager jeg ud til hende.
Efter rens og tørring (det løb ud af den!) fik jeg samlet den igen - VIRKER :O
Ok, tastaturet er færdigt, men det er vist billigt sluppet.
... der klart kan anbefale Toshiba L20 (gammel, men hun VIL ikke have en ny) til fjumrehoveder.
Kaffe i HELE maskinen - igen igen.
"Du slukkede vel med det samme så?"
"Næh, det fordamper vel af sig selv. 5 minutter efter gik den i blå skærm, og nu vil den ikke tænde?"
10 timer senere tager jeg ud til hende.
Efter rens og tørring (det løb ud af den!) fik jeg samlet den igen - VIRKER :O
Ok, tastaturet er færdigt, men det er vist billigt sluppet.
... der klart kan anbefale Toshiba L20 (gammel, men hun VIL ikke have en ny) til fjumrehoveder.
...Der ikke aner hvordan man får fat i et image til Win 7 Pro..
Der er en side som linker til alle versioner og alle sprog, men alle links er døde - kan det virkelig passe at man skal torrente det pis?
Der er en side som linker til alle versioner og alle sprog, men alle links er døde - kan det virkelig passe at man skal torrente det pis?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.