mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
HrJakobsen (61097) skrev:http://www.w7forums.com/threads/official-windows-7-sp1-iso-image-downloads.12325/ ?
SlettetBruger (61096) skrev:Der er en side som linker til alle versioner og alle sprog, men alle links er døde
Virkede ikke i formiddags >_<
...Der håbede på at finde en fin VESA supported, passivt kølet, Bay trail pc som jeg kunne bruge til at lege med SteamOS på.
http://www.asus.com/EeeBox_PCs/EB1037/ Så perfekt ud - indtil jeg fandt ud at at ASUS senere har ændret den til at være aktivt køling.
...Der må vente :-(
http://www.asus.com/EeeBox_PCs/EB1037/ Så perfekt ud - indtil jeg fandt ud at at ASUS senere har ændret den til at være aktivt køling.
...Der må vente :-(
... der har fået nyt 180x90cm hæve/sænke skrivebord midt i stuen.
... der er godt tilfreds.
... der åbenbart bor sammen med et meget tolerant stykke pigebarn.
... der er godt tilfreds.
... der åbenbart bor sammen med et meget tolerant stykke pigebarn.
SlettetBruger (61096) skrev:...Der ikke aner hvordan man får fat i et image til Win 7 Pro..
Jeg plejer at bruge denne her.
IT-ekspert Yvossen (61103) skrev:... der har fået nyt 180x90cm hæve/sænkeskrivebordspisebord midt i stuen.
... der ergodt tilfredsclueless.
... der åbenbart bor sammen med et megettolerantudspekuleret stykke pigebarn.
FYP
...der har startet en forfærdelig diskussion på jobbet.. Skal vi fortsætte med at kalde vores servere crap som Sleipner osv, eller kalde dem SQL##? Der er nogen der er meget glade for den nordiske mytologi, og så er vi nogen der gerne vil vide hvad serveren laver ud fra navnet ^^
De skal bare lukke numsen og følge MS standarder - giv dem evt MS biblen på 1200sider og sig de kan læse heri hvorfor.
Magten (61109) skrev:Hah, de skal bare følge mig skal de! :)SlettetBruger (61108) skrev:De skal bare lukke numsen og følge MS standarder - giv dem evt MS biblen på 1200sider og sig de kan læse heri hvorfor.
Vi endte med at give dem "rigtige" navne som SQL## osv ^^
SQL34 aka. Sleipner. Se det er nemt at huske :p
... der kom til at købe nye højtalere.
(bevidst) inkompetence (uden konsekvenser) != korruption.
Den sidste del har vi ganske rigtigt ikke det store af, men det første lever i bedste velgående.
snesman (61112) skrev:..der bliver lidt trist.
Og Danmark er det mindst korrupte land i verden...
(bevidst) inkompetence (uden konsekvenser) != korruption.
Den sidste del har vi ganske rigtigt ikke det store af, men det første lever i bedste velgående.
snesman (61114) skrev:Jeg synes nu nok at nogle af sagerne kunne tyde på, at man dækker over hinanden i politiet...
Jeg troede egentlig korruption krævede udveksling af værdi, men jeg kan se at det også dækker over decideret magtmisbrug. Så jeg må nok trække i land og give dig ret :)
...der havde en uprovokeret hændelse relateret til Lucid Dreaming, selvom jeg ikke har tænkt på det i flere måneder. Det lykkedes mig i en drøm at indse at jeg drømte, dog i samme sekund som jeg når at føle varmen fra solen i drømmen, og rustet på det metal jeg stod ved; blev jeg sugt ind i en stor natte-sort kasse.
Nåede lige at tænke "Nej, jeg må ikke vågne!" og så vågnede jeg ellers med et sæt.
Det er ikke første gang jeg møder en antivirus-agtig skabning som den. Det er som om jeg bliver over-excited og vækker mig selv.
Stadig fedt!
Nåede lige at tænke "Nej, jeg må ikke vågne!" og så vågnede jeg ellers med et sæt.
Det er ikke første gang jeg møder en antivirus-agtig skabning som den. Det er som om jeg bliver over-excited og vækker mig selv.
Stadig fedt!
SlettetBruger (61116) skrev:...der havde en uprovokeret hændelse relateret til Lucid Dreaming, selvom jeg ikke har tænkt på det i flere måneder. Det lykkedes mig i en drøm at indse at jeg drømte, dog i samme sekund som jeg når at føle varmen fra solen i drømmen, og rustet på det metal jeg stod ved; blev jeg sugt ind i en stor natte-sort kasse.
Stadig fedt!
Jeg prøvede lidt at få lucid dreaming men når det endelig var ved at ske så blev jeg bange-ish og vågnede op.. Er det normalt?
Sensationen af at blive lucid kan meget nemt vække en. Det er en af de store forhindringer.
det skal ikke være nemt jo
det skal ikke være nemt jo
... der synes at ordet "lucid" lyder som noget frækt
... der har fået opgave at lave en webapp
... der får lange nosser af jQuery lige nu >_<
... der har fået opgave at lave en webapp
... der får lange nosser af jQuery lige nu >_<
--- der fandt fejlen!
Det ene JS havde jeg sakset fra github .... Havde bare lavet en brainfart, og klippet source på hele siden, i stedet for kun det jeg skulle bruge -.-'
--- der fandt fejlen!
Det ene JS havde jeg sakset fra github .... Havde bare lavet en brainfart, og klippet source på hele siden, i stedet for kun det jeg skulle bruge -.-'
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61124) skrev:#23
http://peecee.dk/uploads/032014/image20_big_thumb....
En Trolli og en kop sort kaffe, en fornuftig og nærende morgenmad.
Tolli'en var ikke min (heldigvis!)
Morgenmad (05:15): yoghurt med müsli
Formiddagsmad (08:20): Halvanden rundstykke, en stor skinkebolle, 0,5 liter mælk og kaffe ad libitum
Porren driller mig med pulverkaffe, da jeg kom til at kalde Nescafé for "pulverkaffe" istedet for "kapselkaffe"
Tolli'en var ikke min (heldigvis!)
Morgenmad (05:15): yoghurt med müsli
Formiddagsmad (08:20): Halvanden rundstykke, en stor skinkebolle, 0,5 liter mælk og kaffe ad libitum
Porren driller mig med pulverkaffe, da jeg kom til at kalde Nescafé for "pulverkaffe" istedet for "kapselkaffe"
Magten (61130) skrev:...der, efter et kig i krystalkuglen, glæder sig endnu mere til WP8.1.. Kom nuuuuu Microsoft!
Ved du om alle WP8 telefoner får 8.1?
Magten (61132) skrev:Så vidt jeg har forstået så får alle WP8 telefoner opdateringen, ja.
Godt. Så gerne at opdateringen kommer til kærestens Lumia 620.
...Der fik sin ChromeCast
...Der fik nyheden om at amerikanerne i moderselskabet vil erstatte SCCM/Secunia/WSUS med IBM BigFix - Vi ved ikke i hvilken omfang men det er som minimum Patch Management - værst bliver det hvis det også gælder Software management og OSD - for det er mine ansvarsområder.
Er der andre firmaer der bruger BigFix i DK? har jeg noget at bruge det til på mit CV?
...Der fik nyheden om at amerikanerne i moderselskabet vil erstatte SCCM/Secunia/WSUS med IBM BigFix - Vi ved ikke i hvilken omfang men det er som minimum Patch Management - værst bliver det hvis det også gælder Software management og OSD - for det er mine ansvarsområder.
Er der andre firmaer der bruger BigFix i DK? har jeg noget at bruge det til på mit CV?
Så vidt jeg husker har Arrow ECS kurser i BigFix, så der må vel være nogen der bruger det. Jeg er dog ikke stødt på det nogen steder..
...der har fået sit kælenavn på navneskiltet i firmaet.. Sådan går det når sælgeren kun omtaler mig som Futte overfor dem >_<
...der har fået sit kælenavn på navneskiltet i firmaet.. Sådan går det når sælgeren kun omtaler mig som Futte overfor dem >_<
Magten (61139) skrev:Til hvad? :D
...der leger med PowerShell på VMs i Azure... Det er altså mærkeligt skruet sammen..
Test og sjov.
.. der hygger sig med denne badboy på jobbet:
http://www.notebookreview.com/notebookreview/hp-pa...
Der er lidt Macbook Pro over den, synes jeg.
http://www.notebookreview.com/notebookreview/hp-pa...
Der er lidt Macbook Pro over den, synes jeg.
Nah.. Har lagt en dæmper på mig selv og besluttet jeg nok hellere må vente til næste år :)Qw_freak (61144) skrev:Magten (61142) skrev:...der skal på køreteknisk anlæg lørdag aften, og til køreprøve på næste torsdag...
Så er det sgu lige pludselig tæt på jeg får pappet :D
Har du valgt kværn?
Har dog planer om at leje en i nogle dage til sommer. Og nok også en dag eller to på min USA tur.
Korrekt.Magten (61132) skrev:Så vidt jeg har forstået så får alle WP8 telefoner opdateringen, ja.
Og ja, glæd jer :)
... der har bestilt en Audioengine D1
Et dyrere par hovedtelefoner gav en kæmpe forskel. Nu må jeg så se om en ordentlig DAC/amp gør en forskel.
Et dyrere par hovedtelefoner gav en kæmpe forskel. Nu må jeg så se om en ordentlig DAC/amp gør en forskel.
IT-ekspert Yvossen (61147) skrev:... der har bestilt en Audioengine D1
Min erfaring siger ja, også selvom jeg ikke kender audioengine.
OxxY (61148) skrev:IT-ekspert Yvossen (61147) skrev:... der har bestilt en Audioengine D1
Ifølge Head-Fi.org m.f., så skulle Audioengine D1 være en af de bedste til prisen.
IT-ekspert Yvossen (61149) skrev:OxxY (61148) skrev:IT-ekspert Yvossen (61147) skrev:... der har bestilt en Audioengine D1
Ifølge Head-Fi.org m.f., så skulle Audioengine D1 være en af de bedste til prisen.
De pleger at kunne deres kram derinde, så det er sikkert ikke helt skidt :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.