mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der har været i UK i nogen timer
...Der allerede har mistet(tabt, formentlig) et Visa kort - skide englændere.
...Der allerede har mistet(tabt, formentlig) et Visa kort - skide englændere.
Ingen problemer med at tabe kortet i al den tid jeg har haft det, i danmark.
Dag ét jeg er i England... BUM tabt.
Det kan ikke være et tilfælde.
SlettetBruger (61009) skrev:Ingen problemer med at tabe kortet i al den tid jeg har haft det, i danmark.
Mon ikke de har det på video, og fra et par forskellige vinkler?
...der fik en Exchange sag fra en kunde hvor en enkelt bruger ikke kunne synce mail på hendes iPad og iPhone - fejlbesked: Kan ikke hente post, forbindelsen til serveren afbrudt.
Prøvede at sætte den op på en iPhone her, virkede ganske rigtigt ikke. Prøvede så på en WP.. Virkede heller ikke, men den gav tilgengæld en fejlkode som ved en hurtig søgning gav løsningen.
...der ville ønske Apple ikke var så vilde med at pakke fejlbeskeder væk i deres forsøg på at gøre det så nemt for brugeren som muligt.
Prøvede at sætte den op på en iPhone her, virkede ganske rigtigt ikke. Prøvede så på en WP.. Virkede heller ikke, men den gav tilgengæld en fejlkode som ved en hurtig søgning gav løsningen.
...der ville ønske Apple ikke var så vilde med at pakke fejlbeskeder væk i deres forsøg på at gøre det så nemt for brugeren som muligt.
SlettetBruger (61009) skrev:Ingen problemer med at tabe kortet i al den tid jeg har haft det, i danmark.
http://imgs.xkcd.com/comics/correlation.png
... der er ved at gå ud af sit gode skind grundet Samsung telefoner.
... der vil påstå at Samsung Galaxy telefoner er Internet Explorer af dette årti.
... der vil påstå at Samsung Galaxy telefoner er Internet Explorer af dette årti.
... der stod tidligt op i dag -.-'
[quote]
Tønder brandvæsen, 18-03-2014 01:24:52 - Bygn.brand- Etageejendom
[quote]
Tønder brandvæsen, 18-03-2014 01:24:52 - Bygn.brand- Etageejendom
... der også er rimelig glad for min SGS2+ (efter den er blevet rootet og diverse Samsung skrald er blevet smidt væk).
Så Samsung Galaxy startede ud som et forhadt, uheldigt produkt, der senere udviklede sig til en smuk blomst der nemt kan konkurrere med alternativerne.
Ronson (61005) skrev:...der også har fået nyt legetøj
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Så det blev en KORG. Tillukke :)
drbravo (61026) skrev:Qw_freak (61024) skrev:Tillyke, velkommen i "far" klubben... :)
- Jeg håber for dig at han/hun har et godt sovehjerte, også efter 3 mdr.... :D
Det var desværre ikke min!
Kiggede du bare på, eller fik du lov at lave noget? Har på fornemmelsen du stadig er tidligt i din karriere?
...der nu kan administrere WP telefoner i firmaet.. Dvs min egen tlf da ingen andre bruger WP >_<
... der pludseligt opdagede at det er omkring 30 grader i Kathmandu.
... der fandt et par shorts og en dunk solcream til rygsækken.
... der glæder sig til på fredag/lørdag
... der glæder sig til på fredag/lørdag
OxxY (61028) skrev:drbravo (61026) skrev:Qw_freak (61024) skrev:Tillyke, velkommen i "far" klubben... :)
- Jeg håber for dig at han/hun har et godt sovehjerte, også efter 3 mdr.... :D
Det var desværre ikke min!
Kiggede du bare på, eller fik du lov at lave noget?
Jeg forsøgt at lave spinalbedøvelse, men ramte desværre knoglen, så chefen overtog. :/
Claus Jørgensen (61030) skrev:... der pludseligt opdagede at det er omkring 30 grader i Kathmandu.
Er der nu også plads til det, mad alle de flasker i i forvejen? Eller har du en seperat taske til alkohol?
Dem har jeg da ikke med, det er jo dyrt I SverigeManofsciencemanoffaith (61032) skrev:Er der nu også plads til det, mad alle de flasker i i forvejen? Eller har du en seperat taske til alkohol?
... Men jeg arbejder på at tømme dem før afgang, lige nu!
Claus Jørgensen (61033) skrev:... Men jeg arbejder på at tømme dem før afgang, lige nu!
2 rettelser på den forholdsvis korte sætning, jo jo.
Skål!
...Der pillede i7 klistermærket af en laptop i ét forsøg (typisk skal man altid bøvle med klistret efterfølgene).
Jeg har ikke dansk ordbog tilgængeligt på det OS build jeg har installeret på min telefon.Manofsciencemanoffaith (61034) skrev:2 rettelser på den forholdsvis korte sætning, jo jo.
Skål!
Jeg er ligeglad med ordbog, gief 8.1! ;)Claus Jørgensen (61048) skrev:Jeg har ikke dansk ordbog tilgængeligt på det OS build jeg har installeret på min telefon.Manofsciencemanoffaith (61034) skrev:2 rettelser på den forholdsvis korte sætning, jo jo.
Skål!
...der har en lang aften foran sig.. Udskiftning af TMG server med en Cisco box på jobbet.. Heldigvis skal jeg kun indover Azure delen og ikke være med i gennemgang af firewall regler ^^
Magten (61049) skrev:Jeg er ligeglad med ordbog, gief 8.1! ;)Claus Jørgensen (61048) skrev:Jeg har ikke dansk ordbog tilgængeligt på det OS build jeg har installeret på min telefon.Manofsciencemanoffaith (61034) skrev:2 rettelser på den forholdsvis korte sætning, jo jo.
Skål!
...der har en lang aften foran sig.. Udskiftning af TMG server med en Cisco box på jobbet.. Heldigvis skal jeg kun indover Azure delen og ikke være med i gennemgang af firewall regler ^^
Hvilken Cisco box? Vi skal nemlig også væk fra TMG om et par år.. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.