mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der ikke ligefrem bliver fristet til et Android køb, ved at sidde med en SGS 3 med Android 4.3 på...
Hvorfor kan man, fra apps menuen, trække en app over i en papirkurv uden der sker noget? Så blev jeg lige undervist i at man skal igennem en menu, vælge afinstaller, vælge appen, trykke OK og så gør den stadig ikke noget..
Hvorfor kan man, fra apps menuen, trække en app over i en papirkurv uden der sker noget? Så blev jeg lige undervist i at man skal igennem en menu, vælge afinstaller, vælge appen, trykke OK og så gør den stadig ikke noget..
Du må ikke afinstallere apps fra en Android, hvorfor tror du de bløder ud af økseskaftet når de hører om telefoner uden support for SD kort?
Det kan måske være min egen fejl, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det.
Prøvede at fjerne Intune portalen da login blev afvist af vores ADFS efter telefonen var genstartet. Fandt så ud af telefonen var tilmeldt Intune så det kan være man ikke kan fjerne den når det er tilfældet.. Så kunne det bare være rart med en besked om at man ikke har rettigheder eller noget i den stil, fremfor at man intet får at vide ^^
Prøvede at fjerne Intune portalen da login blev afvist af vores ADFS efter telefonen var genstartet. Fandt så ud af telefonen var tilmeldt Intune så det kan være man ikke kan fjerne den når det er tilfældet.. Så kunne det bare være rart med en besked om at man ikke har rettigheder eller noget i den stil, fremfor at man intet får at vide ^^
Vær sød ikke at dømme Android på TouchWiz! Det er ikke Androids skyld at Samsung har voldtaget den og ødelagt den. Stakkels Android. ;-(
Fri den hellere fra dens lidelser, den har ikke fortjent så frygtelig en tilværelse.
Fri den hellere fra dens lidelser, den har ikke fortjent så frygtelig en tilværelse.
Magten (60954) skrev:...der ikke ligefrem bliver fristet til et Android køb, ved at sidde med en SGS 3 med Android 4.3 på...
Det oplever jeg ikke.
Edit: Så ikke den senere forklaring.
IT-ekspert Yvossen (60957) skrev:Det er ikke Androids skyld at Samsung har voldtaget den og ødelagt den
Jeg har aldrig haft andet en standard samsung rom når det kommer til android...
Er det virkeligt så galt? Går jeg glip af en anden verden?
Bliver helt nysgerrig nu, for mange på newz punker samsungs android
#60960:
Der er både gode og dårlige ting ved Samsungs måde at gøre det på, men generelt er Google-Android en mere helstøbt og lækker oplevelse. Til gengæld har Samsung ofte flere features som nogle ikke ville undvære.
Der er både gode og dårlige ting ved Samsungs måde at gøre det på, men generelt er Google-Android en mere helstøbt og lækker oplevelse. Til gengæld har Samsung ofte flere features som nogle ikke ville undvære.
Hængerøven (60960) skrev:Jeg har aldrig haft andet en standard samsung rom når det kommer til android...
Er det virkeligt så galt? Går jeg glip af en anden verden?
Bliver helt nysgerrig nu, for mange på newz punker samsungs android
Den er sløv i UI. Da Galaxy S4 udkom testede jeg den side om side med min, en del ældre, Galaxy Nexus. I navigation, da gik Galaxy Nexus muligvis ikke hurtigere, men den kørte mere flydende selvom S4'eren havde mere end dobbelt så meget performance.
De holder sig til en menu-knap som næsten alle andre Android-producenter er gået væk fra sammen med Google (det gør det meget irriterende som udvikler).
Jeg er pt. ved at udvikle noget web-baseret og alle Android enheder, undtagen Samsung enheder, viser så fint nummerisk tastatur med mindst punktum og komma når de kommer til en HTML <input> af typen numeric. Samsung, nej de har ingen tegn, kun tal. Også selvom man sætter steps til 0.01 i ens <input>-tag. Det samme sker i en native Android app hvis man ikke laver det på en lidt speciel måde.
...der længe har undret sig over hvad en "kollega" (samme branche, andet firma) har rendt og lavet hos SE.. Det kom der så svar på nu: Windows Azure Pack!
Kan du lide italiensk? I så fald ligger der en skide god restaurent på Ku Damm, på et hjørne på nordsiden, vejnavnet er jeg lidt i tvivl om, men det er under fem minutter fra u-/sbahn og savigny platz
- edit -
Ellers er nordsiden af byen, samt det gamle østberlin helt klart et besøg værd. Tag toget, og stig af på Alexanderplatz
- edit -
Ellers er nordsiden af byen, samt det gamle østberlin helt klart et besøg værd. Tag toget, og stig af på Alexanderplatz
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60966) skrev:Kan du lide italiensk? I så fald ligger der en skide god restaurent på Ku Damm, på et hjørne på nordsiden, vejnavnet er jeg lidt i tvivl om, men det er under fem minutter fra u-/sbahn og savigny platz
- edit -
skal bo lige ved alexanderplatz, så det bliver svært at undgå, og satser kraftig på noget østberlin udflugt.
Magten (60972) skrev:...der gør klar til teoriprøve..
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/366705...
Der er Gas-Bi-Dua i Varde d. 13. Juni. http://www.naesbjerghus.dk/images/Program%202014%2...
Nu har jeg sagt det.
Nu har jeg sagt det.
..der har kigget på leje af motorcykel, bare sådan så jeg kunne komme ud og køre lidt når nu jeg ikke har penge til at købe en i år..
Det er satme dyrt at leje :(
Det er satme dyrt at leje :(
ikke noget at sige til, folk på motorcykler kører som regel lort - medmindre de er enthusiaster eller rockere - og de lejer ikke :P
Det kiggede jeg faktisk på lige efter :Dmrtb (60981) skrev:#79 Nu ved jeg ikke hvor lang tid du gerne vil have cyklen, men hvad med leasing? En hurtig søgning viser nogle ganske ok cykler til 2-3000kr/md.
Man skal vist være lidt varsom med det, men så længe man passer på burde det jo kunne lade sig gøre. Overvejer lidt at tage ind til Aagesen og spørge om det i morgen, ved at de samarbejder med et leasingfirma.
Det er bestemt dyrt i forhold til at købe selv, men når man ikke har pengene til at købe det man gerne ville have så er det jo en mulighed :)PHP-Ekspert Thoroughbreed (60982) skrev:#81
For 24.000-36.000 kan du få en ganske udmærket cykel. Så leasing er også meget dyrt.
Jeg tror ikke jeg vil starte ud på en 1000 ccm :Dmrtb (60985) skrev:#82 Klart :) Men hvis man nu kun har planer om at gøre det for en enkelt sæson, så er det jo fristende at få muligheden for at køre en sprit ny 1000CCM frem for en ældre 5-6½'er som skal passes og plejes :P
Problemet er mest at jeg også lige skal ud og investere en del 1000 kr i tøj og udstyr ^^
Det er en tåbelig bank du har, hvis de ikke vil låne dig 20.000 over et år så du kan eje istedet for at leje o_O
Also, hvad søger du efter? 500, 600, 750?
Det er en tåbelig bank du har, hvis de ikke vil låne dig 20.000 over et år så du kan eje istedet for at leje o_O
Well, jeg har ikke talt med banken, kan helt sikkert godt låne til en men det vil jeg helst ikke ^^PHP-Ekspert Thoroughbreed (60987) skrev:#86
600-750 umiddelbart, en ER6-N eller XJ6-N er fristende :)
Jeg tænkte bare - i stedet for at give 2-3.000 hver måned for at leje/lease, så ville jeg hellere give banken 2-3.000 for så at eje :)
Jeg tænkte bare - i stedet for at give 2-3.000 hver måned for at leje/lease, så ville jeg hellere give banken 2-3.000 for så at eje :)
Intune.. Har jeg også leget lidt med, men det stoppede hurtigt da det ikke understøtter Win8: http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj67661... samt andre små ting..
Intune.. Har jeg også leget lidt med, men det stoppede hurtigt da det ikke understøtter Win8: http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj67661... samt andre små ting..
Hvis jeg skulle lease ville det kun være i 5 mdr (hvis man overhodet kan så kort tid), så det ville være 10-15000 kr. Man får ikke meget mc for de samme penge :)PHP-Ekspert Thoroughbreed (60989) skrev:#88
Well, der er måder at komme udenom det på. Men det er irriterende de har fjernet det, må bare håbe de får fixet de problemer der var og tilføjet det igen snart :)freesoft (60990) skrev:#60951
Det der irriterer mig mest er at portalen er lavet i Silverlight.. Den er godt nok sløv..
Jep, læste godt lidt om deres løsning også. Så det dog også mest som overvågning/fjernsupport end en egentlig MDM løsning.freesoft (60992) skrev:#60991
Ja, nu kan Intune jo lidt mere, men som overvågning og fjernstyring af computere/servere tror jeg TeamViewers nye ITbrain er et bedre bud, den har jeg ikke testet endnu.
Det vil primært være til at håndtere brugeres telefoner og tablets i vores opgaver, fx sende updates ud, kunne remote wipe og rulle apps ud.
Claus Jørgensen (60994) skrev:... der er træt af ikke at have internet I lejligheden. Sverige, bah!
Det havde jeg ikke accepteret. Jeg ville på stedet have emigreret til f.eks. USA.
Satme også tæt på :P Men 3 ugers ferie er lidt nedern.Danish Dude (60995) skrev:Det havde jeg ikke accepteret. Jeg ville på stedet have emigreret til f.eks. USA.
... der nok snart kan skrive JavaScript, jQuery og HTML5 på CV'et.
... der næsten ikke har skrevet andet end det og C# de sidste mange uger.
... der næsten ikke har skrevet andet end det og C# de sidste mange uger.
... der har fundet pigerne for Ronson.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Nej, HTML4 findes ikke, det er noget du bilder dig ind!
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...
Nej, HTML4 findes ikke, det er noget du bilder dig ind!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.