mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #60751 - Ronson ⅍
4. mar. 2014 13:55
Ronson (60745) skrev:
mail skrev:
Kære Rune Duus

Vi håber, du har været glad for at bo hos os, og at du har tid og lyst til at svare på et par spørgsmål vedr. din fraflytning.

...der er i tvivl om mit nuværende legemål er blevet opsagt - eller om boligselskabet har været 1 år og 2 måneder om at sende en mail ud

mail skrev:
Kære beboer,

Der er desværre sket en fejl i vores system hvorfor du har modtaget en spørgeskemaundersøgelse. Du bedes se bort fra denne undersøgelse.
Og spaden har så CC'et alle beboere. Ikke BCC'et, men CC'et.
Det får han så også lige at vide.
Gravatar #60752 - Ronson ⅍
4. mar. 2014 13:55
IT-ekspert Yvossen (60750) skrev:
Det er vist bare standard 1st line respons. Synes jeg hører fra industrien at 1st line bare er nogle gutter som ikke nødvendigvis har nogen form for viden om emnet, men bare har et spørgeskema.
:(
Gravatar #60753 - XorpiZ
4. mar. 2014 13:58
Det er vist bare standard 1st line respons. Synes jeg hører fra industrien at 1st line bare er nogle gutter som ikke nødvendigvis har nogen form for viden om emnet, men bare har et spørgeskema.

Det kan godt tænkes. Jeg giver Stofa skylden. Det er garanteret deres folk, der er skyld i problemerne!
Gravatar #60754 - Slettet Bruger [1325687806]
4. mar. 2014 14:00
Ronson (60752) skrev:
:(

Kære Rune, du er en lidt speciel form for supporter og ikke 1st line supporter hos et B2C firma som f.eks. en ISP. Mine informationer kommer fra Telfort i Holland. Jeg kender en person der som sidder 2nd line eller noget i den stil.

Nej, du. Rune, din support er fantastisk og jeg har endnu ikke oplevet et problem som Gilbarco ikke har kunne løse (i hvert fald midlertidig, men I kan ikke gøre for at det er et ustabilt lortesystem).
Gravatar #60755 - XorpiZ
4. mar. 2014 14:09
Føj der bliver fedtet. Er det fordi du ved Ronson kan ødelægge din dag, hvis han bliver sur? :D
Gravatar #60756 - Magten
4. mar. 2014 14:16
...der så småt begynder at glæde sig til TechEd, specielt nu når sessionerne er kommet online og man kan se hvad der venter :D
Gravatar #60757 - Ronson ⅍
4. mar. 2014 14:30
Okay, jeg er både 1st og 2nd line supporter der udfører noget af 3rd lines arbejde også ... men ja, jeg ved hvor og hvornår han arbejder. Og hvis der bliver noget bøvl med ham så får han sure kunder på nakken.
Gravatar #60758 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. mar. 2014 14:49
... der ikke blev valgt ind i bestyrelsen

... der ikke gider tænke mere på det

... der har fået ny (brugt) cykel!
Gravatar #60759 - Hængerøven
4. mar. 2014 15:50
.... Der er ved at få spat af Microsoft words
.... Der synes det er den værste gang lort
Gravatar #60760 - OxxY
4. mar. 2014 16:35
Hængerøven (60759) skrev:

Really? Det til dato den bedste word editor jeg har prøvet... hvilket måske ikke siger det er godt, men ligefrem det værste gang lort?
Gravatar #60761 - Hængerøven
4. mar. 2014 16:42
OxxY (60760) skrev:
men ligefrem det værste gang lort

Værste gang lort...Nogensinde...

Jeg har lige siddet og skulle lave en dagsorden til et møde, og måtte hoppe over i wordpad for gøre arbejdet færdigt..

Fordi words fattede hat af sin egen "Automatic numbering" feature, og slå det fra? let, lige indtil næste input i dokumentet og vupti det er tilbage igen..

Bruger jeg tabulator er det lidt random hvor meget af dokumentet den vælger at indskyde.

Det lårt
Gravatar #60762 - OxxY
4. mar. 2014 16:53
Hængerøven (60761) skrev:
OxxY (60760) skrev:
men ligefrem det værste gang lort

Værste gang lort...Nogensinde...

Jeg har lige siddet og skulle lave en dagsorden til et møde, og måtte hoppe over i wordpad for gøre arbejdet færdigt..

Fordi words fattede hat af sin egen "Automatic numbering" feature, og slå det fra? let, lige indtil næste input i dokumentet og vupti det er tilbage igen..

Bruger jeg tabulator er det lidt random hvor meget af dokumentet den vælger at indskyde.

Det lårt

Nu kan det være fordi jeg næsten dagligt hjælper folk med problemer i word og andre programmer, men det lyder som en meget standard "word skal læse mine tanker, det er ikke mig der skal lære at bruge programmet" problem :P (ikke ment som flame)
Gravatar #60763 - Jakob Jakobsen
4. mar. 2014 17:20
...der gakkede lidt ud.
...der kom til at bestille.
En Leatherman Wave, som erstatning for den gamle ulovlige, som alligevel var slidt.
En Leatherman Squirt Ps4, til nøgleringen.
En Leatherman Squirt Es4, til små elektriske opgaver.
En Victorinox Cybertool 41, til altid at have i nærheden.
En Swiss+Tech Micro-Max 19, fordi den er så fucking nuttet.

...der godt kan lide multitools.
Gravatar #60764 - Hængerøven
4. mar. 2014 17:21
OxxY (60762) skrev:
ikke ment som flame

Men lidt modtaget sådan.

Fordi det ene problem går ud på, at jeg slår "Automatic numbering" fra, og stadigvæk bliver alle tal jeg efterfølger med et mellemrum sat i "Numbering" samt ved alle linjeskift efter første gang.

Det er håbløst!

Gravatar #60765 - OxxY
4. mar. 2014 17:34
Hængerøven (60764) skrev:
OxxY (60762) skrev:
ikke ment som flame

Men lidt modtaget sådan.

Fordi det ene problem går ud på, at jeg slår "Automatic numbering" fra, og stadigvæk bliver alle tal jeg efterfølger med et mellemrum sat i "Numbering" samt ved alle linjeskift efter første gang.

Det er håbløst!

Nu er min word dansk (2010), der under autokorrektur, autoformat under skrivning, og så "anvend under skrivning" - der er automatisk opstilling med punktegn og automatisk opstilling med tal og bogstaver. Det er den sidset man skal slå fra før den ikke laver 1) 2) 3) eller a) b) c) lister. Vil tro det er det samme på engelsk.

Det virker fint både slået til og fra her.
Gravatar #60766 - Fjolle
4. mar. 2014 17:47
Hængerøven (60759) skrev:

Måske skulle du prøve Microsoft Word i stedet. Det er et udemærket produkt.

[spoiler]Buy all Microsoft products and services[/spoiler]
Gravatar #60767 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. mar. 2014 18:34

Men du glemte et link!
Gravatar #60768 - Caek of Doom
4. mar. 2014 19:05
...der endelig fik uploadet lidt af det jeg lavede mens jeg var hos Ubisoft Blue Byte
Gravatar #60769 - Qw_freak
4. mar. 2014 20:23
XorpiZ (60746) skrev:
... der skrev en mail til SE/Stofa og fortalte om de pakketab jeg oplever.

.. der fik svar til formiddag, hvor de fablede om, at min router kunne være skyld i dårlig hastighed, og at jeg skulle køre en masse hastighedstest.

De har åbenbart ikke læst min mail. :<

du tror da vel ikke at der sidder nogle kompetente folk og tager imod "klager"???? :) De har ikke anet en disse om hvad du snakkede om så de svarer bare med et standard svar..
Gravatar #60770 - sgt.borup
4. mar. 2014 21:11
... der skal til undersøgelse på audiologisk afdeling v. høreklinikken i Aalborg
... der måske kan få noget tilskud til høreapparat / tinnitusmasker efter mødet i morgen
... der skal møde kl 8, christ almighty !
Gravatar #60771 - Jakob Jakobsen
4. mar. 2014 22:42
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60767) skrev:

Men du glemte et link!

Gahh... Nej glemte det ikke. Men jeg sidder på min tablet, så det er ikke sjovt med kode og copy/paste.
Men here goes.

Leatherman Wave.

Verdens bedste multitool, hvilket ikke kun jeg mener, med en god afvejning mellem funktioner, kvalitet og brugbarhed. Har virkelig savnet at have den på mig altid, efter loven gjorde den ulovlig for en del år siden. Dette er multiværktøjet der virkelig tåler at blive brugt.

Victorinox Cybertool 41.

Rigtig god lommekniv med en overflod af funktioner. Er dog ikke så hårdfør som Leatherman Wave, men den er perfekt til alt fra at skære et æble ud, til at skille computeren ad... Og samle den igen.
Står du og skal bruge et eller andet lige nu, er chancen at det findes i kniven.

Leatherman Squirt Ps4.

Meget lille multitool. Med lille mener jeg at jeg er ret sikker på at der kan ligge to af dem i en normal tændstiksæske.
Den er genial og specielt tangen og saksen er meget gode at bruge og de er begge fjederpåvirkede.

Leatherman Squirt Es4.

Samme størrelse som Ps4 men rettet mod små elektriske reparationer.
Tangen er skiftet ud med en kombineret wiresaks og afisoleringstang.
Har ikke modtaget den endnu, så kan ikke sige meget mere.

Swiss+Tech Micro-Max 19-in-1. Bare fordi den er nuttet og passer i en nøglering. Kvaliteten ser dog ikke alt for god
ud.

Og så har jeg i lang tid haft en Leatherman Charge Tti.

Den blev købt da min Leatherman Wave blev ulovlig, men er ikke andet end en skuffelse for mig.
Alt går uhyggeligt stramt på den, hvad deres support ikke kunne/ville afhjælpe.
Derudover sidder de forskellige funktioner, så de er meget akavede at bruge og man ender ofte med at stå og trykke på en skarp kant på værktøjet.

Har desuden haft over ti Victorinox sweitzerknive, som alle er blevet stjålet eller tabt, da jeg altid havde dem på mig.
Kan stadig huske den dag da jeg fik den første, nemlig min ti års fødselsdag, hvor jeg, ti sekunder efter udpakning, skærer mig selv i armen, da jeg lige skulle se om den var skarp.
Gravatar #60772 - Thalion
4. mar. 2014 23:26
Jakob Jakobsen (60771) skrev:
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60767) skrev:

Men du glemte et link!

....

Leatherman Wave.

Verdens bedste multitool, hvilket ikke kun jeg mener, med en god afvejning mellem funktioner, kvalitet og brugbarhed. Har virkelig savnet at have den på mig altid, efter loven gjorde den ulovlig for en del år siden. Dette er multiværktøjet der virkelig tåler at blive brugt.

....

Ohh nice, den er nu lavet så den er lovlig i Danmark nu. Jeg har tænkt på at opgradere min Kick på et tidspunkt.
Gravatar #60773 - Jakob Jakobsen
4. mar. 2014 23:31
Thalion (60772) skrev:
Ohh nice, den er nu lavet så den er lovlig i Danmark nu. Jeg har tænkt på at opgradere min Kick på et tidspunkt.

Ja. Den jeg har bestilt, og linker til, er den lovlige version.
Men ja, jeg kan godt at det ikke fremstår som om jeg havde bestilt den i mit tidligere indlæg.
Gravatar #60774 - Magten
5. mar. 2014 01:34
...der efterhånden har tjent 4-5000 kr på at blive vækket om natten for at starte en specifik service på en enkelt server hos en kunde.. Utroligt de ikke får gjort noget ved den >_<
Gravatar #60775 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. mar. 2014 04:42
hvor jeg, ti sekunder efter udpakning, skærer mig selv i armen, da jeg lige skulle se om den var skarp.

Haha! Det er sådan en rigtig mand tester skarpheden ;)
Gravatar #60776 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. mar. 2014 04:53
>_< kunne ikke nå at redigere ...

Men apropos knive og multitools, så har jeg en fra Bacho - er egentligt meget tilfreds med den - selvom jeg er typen der kalder en kniv for en kniv, og en tang for en tang :)
http://www.factory-gear.com/resources/upload/produ...

Winchester Ranger, sindsyg skarp (umiddelbart ser mit blad ud til at være længere?)
http://ecx.images-amazon.com/images/I/31GLhmqBIyL....
Og selvfølgelig min redningskniv, som jeg næsten ikke forlader huset uden - også ulovlig (desværre)
http://pics.qxlstatic.dk/12_713715582_Big/jagt--fi...
Gravatar #60777 - Slettet Bruger [1831327921]
5. mar. 2014 05:29
Magten (60774) skrev:
...der efterhånden har tjent 4-5000 kr på at blive vækket om natten for at starte en specifik service på en enkelt server hos en kunde.. Utroligt de ikke får gjort noget ved den >_<

Løsning: Orchestrator?
Gravatar #60778 - Magten
5. mar. 2014 07:04
SlettetBruger (60777) skrev:
Løsning: Orchestrator?
Vi har foreslået dem en Orchestrator til andre oogaver, men det ville de ikke have. Det ville også give mest mening med en SCOM eller lignende - for dem i hvert fald.

Tror jeg foreslår dem et script der trigger på nogle events.. Det er trods alt lidt hurtigt at lave.
Gravatar #60779 - sgt.borup
5. mar. 2014 09:25
... der er blevet tilbudt en tinnitus masker af det offentlige !!
Gravatar #60780 - Qw_freak
5. mar. 2014 09:31
sgt.borup (60779) skrev:
... der er blevet tilbudt en tinnitus masker af det offentlige !!

Tinnitusmaske?
Gravatar #60781 - mrtb
5. mar. 2014 09:35
.. der har fundet ud af at jeg har indtastet en forkert mail på noget af det jeg har bestilt hos Borderless Electronics. Det var godt nok ikke lige en fejl jeg regnede med at lave.

.. der håber at Borderless Electronics reagerer på min mail om at rette det. Det kunne jeg forstå på folk at de var ret dårlige til i sidste kampagne.
Gravatar #60782 - Magten
5. mar. 2014 09:38
...der er pænt træt af DPD.. Elendige programmer, elendig support og elendig dokumentation..
Gravatar #60783 - Slettet Bruger [1325687806]
5. mar. 2014 09:38
mrtb (60781) skrev:
.. der har fundet ud af at jeg har indtastet en forkert mail på noget af det jeg har bestilt hos Borderless Electronics. Det var godt nok ikke lige en fejl jeg regnede med at lave.

.. der håber at Borderless Electronics reagerer på min mail om at rette det. Det kunne jeg forstå på folk at de var ret dårlige til i sidste kampagne.

Hvad? Det var da utroligt gode til at kommunikere i 9$-arduino kampagnen.
Gravatar #60784 - sgt.borup
5. mar. 2014 10:04
Qw_freak (60780) skrev:
Tinnitusmaske?

et lille apparat som sender hvid støj ind i øret
Gravatar #60785 - Qw_freak
5. mar. 2014 10:15
sgt.borup (60784) skrev:
et lille apparat som sender hvid støj ind i øret

Hjælper det?
Gravatar #60786 - sgt.borup
5. mar. 2014 10:23
Qw_freak (60785) skrev:
Hjælper det?

det får i hvert fald den infame lyd til at fade meget mere ud, så det synes jeg personligt
Gravatar #60787 - csstener(^,^)
5. mar. 2014 10:31
sgt.borup (60786) skrev:
Qw_freak (60785) skrev:
Hjælper det?

det får i hvert fald den infame lyd til at fade meget mere ud, så det synes jeg personligt

vidste jeg sku ikke man kunne få, kan da være man skal kigge efter sårdan en >.>
Gravatar #60788 - snesman
5. mar. 2014 10:43
...der reinstallere windows. Kæft der kommer mange opdateringer. 147 er alligevel et par stykker.
Gravatar #60789 - csstener(^,^)
5. mar. 2014 10:45
snesman (60788) skrev:
...der reinstallere windows. Kæft der kommer mange opdateringer. 147 er alligevel et par stykker.

win8? er der allerede så mange updates for det o.o

ok ok, men stadig mange 0.0
Gravatar #60790 - snesman
5. mar. 2014 10:46
7 dog.
Gravatar #60791 - csstener(^,^)
5. mar. 2014 10:47
csstener(^,^) (60789) skrev:
snesman (60788) skrev:

win8? er der allerede så mange updates for det o.o

ok ok, men stadig mange 0.0

Gravatar #60792 - Qw_freak
5. mar. 2014 11:07
csstener(^,^) (60787) skrev:
sgt.borup (60786) skrev:

vidste jeg sku ikke man kunne få, kan da være man skal kigge efter sårdan en >.>

Burde det ikke principielt være nok at still et musik anlæg ved sengen som stille og roligt spiller hvid/rød/pink støj?

Synes personligt Rød støj er det som er rarest at "lytte" til, men så får man selvfølgelig ikke lige meget lyd over hele det hørbare spectrum.
Gravatar #60793 - mrtb
5. mar. 2014 11:19
IT-ekspert Yvossen (60783) skrev:

Hvad? Det var da utroligt gode til at kommunikere i 9$-arduino kampagnen.

Jeg er helt enig i at de var gode til at komme med opdateringer omkring projektets status, men jeg mindes at der var nogen herinde der skrev til dem, og at de ikke rigtig fik noget svar på deres mails.
Gravatar #60794 - didriksen86
5. mar. 2014 11:22
Qw_freak (60792) skrev:
csstener(^,^) (60787) skrev:
sgt.borup (60786) skrev:

Burde det ikke principielt være nok at still et musik anlæg ved sengen som stille og roligt spiller hvid/rød/pink støj?

Synes personligt Rød støj er det som er rarest at "lytte" til, men så får man selvfølgelig ikke lige meget lyd over hele det hørbare spectrum.

Hvad er forskellem imellem de forskellige farver af støj?
Gravatar #60795 - Qw_freak
5. mar. 2014 11:31
didriksen86 (60794) skrev:

Hvad er forskellem imellem de forskellige farver af støj?

Hvordan amplituden over frekvens spectret udvikler sig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Colors_of_noise
Gravatar #60796 - snesman
5. mar. 2014 12:31
...der installerer MS Office. Fejl i en eller anden fil. Okay, jeg prøver at afinstallere og reinstallere. Fejl i fil, så jeg ikke kan afinstallere. Aaaargh.
Gravatar #60797 - Ronson ⅍
5. mar. 2014 12:44
den er perfekt til alt fra at skære et æble ud

Hm, hvorfor skal folk med lommeknive altid skære deres æbler ud? Det er et mærkeligt folkefærd.
Gravatar #60798 - Qw_freak
5. mar. 2014 12:51
Ronson (60797) skrev:
Hm, hvorfor skal folk med lommeknive altid skære deres æbler ud? Det er et mærkeligt folkefærd.

Jamen det ser jo vildt rutineret ud... :/
Gravatar #60799 - Slettet Bruger [1325687806]
5. mar. 2014 12:52
... der er på vej til København.
... der heldigvis forlader stedet igen i aften.
Gravatar #60800 - snesman
5. mar. 2014 12:53
KBH er da et dejligt sted?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login