mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nice - det lyder som en fed mulighed :)Claus Jørgensen (60696) skrev:Samme job, men fra Redmond i stedet for Stockholm. Ikke et tilbud på papiret endnu, men fik et ret kraftigt hint fra min chefs chef i dag.
Men 3 ugers ferie per år er lidt turn off for en globetrotter.
På den anden side, hvis det er muligt er karrieremulighederne en del bedre i USA (indenfor MS). Jeg har pt. arbejdet de sidste 3 uger i Redmond, og lidt sjovt er det da.
...der venter spæææændt på at Dell sender min Venue 8 Pro.. Da jeg bestilte stod den forventede leveringsdato til d. 5/3, men efterfølgende har de ændret til "senest d. 14/3" :(
Har ikke lagt mærke til det med udfald på nettet. men skal holde øje med det.
Den ville dog ikke sende SMS'er i morges >_<
Den ville dog ikke sende SMS'er i morges >_<
Fjolle (60695) skrev:Jakob Jakobsen (60693) skrev:god pizza ... gaffel.
Blasfemi!
Hvordan vil du spise en deep pan pizza med et par hele steaks og ½liter bearnaisesauce på med hånden? :)
Ronson (60702) skrev:Jeg elsker jeres svar på mit indlæg, de er alle a la "du har ret, men lige præcis dét her pizzeria som jeg kender er alligevel bedst"...
Synes ikke jeg giver dig ret.
Der er altid forskel på kvaliteten og selvfølgelig vil man da have sin personlige favorit.
Problemet er vel at det altid kommer til at virke omsonst at alle råber på deres favoritsted, når nu smag og behag er forskelligt. Fx synes jeg din pizza med hele steaks og sauce lyder som en forfærdelig kombination.
Men du fortæller i det mindste hvad du mener gør dit pizzaria godt.
Værre er det når der ikke er nogen begrundelse, og endnu værre når der bliver efterspurgt pizza i Viborg, og der kommer forslag fra det ganske land.
Men du fortæller i det mindste hvad du mener gør dit pizzaria godt.
Værre er det når der ikke er nogen begrundelse, og endnu værre når der bliver efterspurgt pizza i Viborg, og der kommer forslag fra det ganske land.
Bella Casa er udemærket, god hygiejne, lækker atmosfære, masser af udvalg og flinke mennesker.
de laver dog reklamer med Comic Sans, så det er no-go.
Så er der Cosa mia, hvor atmosfæren er 0, men selve maden er i top, og de laver pizza med Whiskey (Du kunne engang få danmarks dyreste pizza her)
Prisen er i top. Men tilgengæld kører der en latter klam MS paint animation på skærmen, hvor det ser ud til at en pizza snakker.
de laver dog reklamer med Comic Sans, så det er no-go.
Så er der Cosa mia, hvor atmosfæren er 0, men selve maden er i top, og de laver pizza med Whiskey (Du kunne engang få danmarks dyreste pizza her)
Prisen er i top. Men tilgengæld kører der en latter klam MS paint animation på skærmen, hvor det ser ud til at en pizza snakker.
Jakob Jakobsen (60710) skrev:Fjolle (60707) skrev:^Det lyder ikke som en pizza...
Hvad er en pizza?
http://en.wikipedia.org/wiki/Neapolitan_pizza skrev:According to the rules proposed by the Associazione Verace Pizza Napoletana, a non-profit Association founded in Naples in 1984 by the oldest and well known Neapolitan pizzaioli, the genuine Neapolitan pizza dough consists of wheat flour (type 0 or 00, or a mixture of both), natural Neapolitan yeast or brewer's yeast, sea salt and water. For proper results, medium strength flour with medium protein content (as used for bread-making rather than cakes) must be used. The dough must be kneaded by hand or with a low-speed mixer. After the rising process, the dough must be formed by hand without the help of a rolling pin or other machine, and may be no more than 3 millimeters (0.12 in) thick. The pizza must be baked for 60-90 seconds in a 905°F (485°C) stone oven with an oak-wood fire. When cooked, it should be crispy, tender and fragrant.
There are three official variants: pizza marinara, which is made with tomato, garlic, oregano and extra virgin olive oil, pizza Margherita, made with tomato, sliced mozzarella, basil and extra-virgin olive oil, and pizza Margherita extra made with tomato, mozzarella from Campania in fillets, basil and extra virgin olive oil. The pizza napoletana is a Traditional Speciality Guaranteed (Specialità Tradizionale Garantita, STG) product in Europe. The Association reserves the right to accept variations of the product and recognize their authenticity if they are informed by the Neapolitan tradition of pizzas and are not in contrast with the rules of neapolitan gastronomy AVPN Rules.
:P
Relevant: Skør dommers mening om hvad pizza ikke er..
.. der er vanvittigt træt af Apples iTunes-lort.
Min chef downgradede fra iOS6 > iOS7 og var i den forbindelse tvunget til at opdatere sit iTunes fra 10.. something til 11.1.4.
Nu går AppleMobileDeviceHelper ned _hver_ gang han sætter sin tlf. til.
Komplet afinstallering, genstart osv. er prøvet.
Der er ingen problemer med iTunes 10, men den kan ikke synce med telefonen. Opgraderer man (fra iTunes) går den ned. Laver man en clean installation, går den ned.
Lorteprogram. Lortefirma. Lortetelefon.
Min chef downgradede fra iOS6 > iOS7 og var i den forbindelse tvunget til at opdatere sit iTunes fra 10.. something til 11.1.4.
Der er ingen problemer med iTunes 10, men den kan ikke synce med telefonen. Opgraderer man (fra iTunes) går den ned. Laver man en clean installation, går den ned.
XorpiZ (60712) skrev:.. der er vanvittigt træt af Apples iTunes-lort.
Havde samme problem:
ALT Apple-software skal afinstalleres. Også Bonjour, QuickTime osv. Når det HELE er væk, burde en reinstallation virke. (Mener også at jeg var inde BAGEFTER at trykke på "Opdatér Driver" til netop AppleMobileDeviceHelper og SÅ virkede det)
Netop.
Hvor mange kan så reelt påstå at de har fået en ægte pizza i Danmark?
Jeg prøvede for et lille år siden at lave en pizza lige efter den officielle opskrift.
Havde skaffet alle de rigtige ingredienser inklusiv San marzano tomater, bagesten osv. For at få det så rigtigt som muligt.
Den kom til at ligne en reklame for "rigtig" pizza, men er du gal hvor var smagen skuffende.
Så vil jeg hellere have en god pizza i stedet for en rigtig pizza.
Netop.
Hvor mange kan så reelt påstå at de har fået en ægte pizza i Danmark?
Jeg prøvede for et lille år siden at lave en pizza lige efter den officielle opskrift.
Havde skaffet alle de rigtige ingredienser inklusiv San marzano tomater, bagesten osv. For at få det så rigtigt som muligt.
Den kom til at ligne en reklame for "rigtig" pizza, men er du gal hvor var smagen skuffende.
Så vil jeg hellere have en god pizza i stedet for en rigtig pizza.
Clauzii (60714) skrev:Havde samme problem:
ALT Apple-software skal afinstalleres. Også Bonjour, QuickTime osv. Når det HELE er væk, burde en reinstallation virke. (Mener også at jeg var inde BAGEFTER at trykke på "Opdatér Driver" til netop AppleMobileDeviceHelper og SÅ virkede det)
Har prøvet at slette alt Apple-relateret. Har dogi kke prøvet at opdatere driveren.. er det i enhedshåndtering du finder den?
... der synes Porre er en mægtig fin fyr (og foretrukne pusher!)
... der kaldte kapsel-kaffe for pulver-kaffe
... der (åbenbart) var lidt til grin
... der krydser fingre for i morgen!
... der kaldte kapsel-kaffe for pulver-kaffe
... der (åbenbart) var lidt til grin
... der krydser fingre for i morgen!
Ronson (60681) skrev:JAMEN MIT PIZZERIA I MIT LOKALOMRÅDE ELLER NOGET JEG HAR BESØGT ET ELLER ANDET EKSOTISK STED SOM ESBJERG ER BARE DET BEDSTE!!!!!!11
Det er lige belastende hver gang folk skal udnævne et bestemt sted eller område som det bedste pizzeria/grillbar i verden...
Hold nu kæft og indse at de alle er på mere eller mindre samme niveau.
Det gør helt ondt i hjertet at se så meget meningsløs vrede.
XorpiZ (60717) skrev:Clauzii (60714) skrev:Havde samme problem:
Har prøvet at slette alt Apple-relateret. Har dogi kke prøvet at opdatere driveren.. er det i enhedshåndtering du finder den?
Ja. Det er et par måneder siden, men er ret sikker på at det var sådan jeg gjorde.
WARNING!
Der er en chance for at dine CD/DVD-drev bliver ubrugelige efter en iTunes install/update!!!
Der bliver installeret en driver der hedder GEARAspiWDM.sys (mm.). Jeg har lige nu været igennem en fjernelse, og kan nu se/bruge mine drev igen vha. følgende:
Start regedit.exe og gør PRÆCIS som følger:
Slet følgende:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\GearAspiWDM
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\GEARSecurity
Find HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\System\CurrentControlSet\
Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} og slet:
GEARAspiWDM i UpperFilters.
Control\Class\{6D807884-7D21-11CF-801C-08002BE10318}:
Slet GEARAspiWDM i UpperFilters.
Control\Class\{CE5939AE-EBDE-11D0-B181-0000F8753EC4}:
Slet GEARAspiWDM i UpperFilters.
GENSTART!
Slet GearAspi.dll fra Windows\System32
Slet også Gearsec.exe hvis den er der.
Slet GearAspiWDM.sys fra Windows\System32\Drivers
Slet Windows\System32\GEARAspi.dll i nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\
CurrentVersion\SharedDLLs
Slet Windows\System32\Gearsec.exe fra nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\
Slet Windows\System32\Drivers\GearAspiWDM.sys fra nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\
GENSTART!
Og det skulle virke igen. Det er ikke sikkert at man kan se drevene inde fra iTunes bagefter, men ----- det er der vist ikke noget at gøre ved :(
sgt.borup (60721) skrev:... der har fundet en 64GB SSD i elektronikskrot dyngen på uni
... der har kørt test på den, den fejler ikke noget
... der undrer sig :S
Jeg tror nu også en 64GB ssd ville samle støv mig, så den var nok også røget i en skrotbunde
Hængerøven (60722) skrev:sgt.borup (60721) skrev:... der har fundet en 64GB SSD i elektronikskrot dyngen på uni
Jeg tror nu også en 64GB ssd ville samle støv mig, så den var nok også røget i en skrotbunde
jo jo, men det her er jo fortrinsvist studerende som smider i skrotdyngen, jeg ville da personligt ikke nænne at smide sådan en størrelse ud den er jo dejlig til studiebrug
sgt.borup (60723) skrev:Hængerøven (60722) skrev:sgt.borup (60721) skrev:... der har fundet en 64GB SSD i elektronikskrot dyngen på uni
jo jo, men det her er jo fortrinsvist studerende som smider i skrotdyngen, jeg ville da personligt ikke nænne at smide sådan en størrelse ud den er jo dejlig til studiebrug
mjah... Der kan jo knap nok være en windows på sådan en disk, så man skal vel egentligt bruge den som sekundær hdd, og hvem gider makke med det for 64gb? :)
Hængerøven (60724) skrev:sgt.borup (60723) skrev:Hængerøven (60722) skrev:sgt.borup (60721) skrev:... der har fundet en 64GB SSD i elektronikskrot dyngen på uni
mjah... Der kan jo knap nok være en windows på sådan en disk, så man skal vel egentligt bruge den som sekundær hdd, og hvem gider makke med det for 64gb? :)
Hvem gider installere windows på en studiebærbar, på et elektronik studie ? xD
sgt.borup (60725) skrev:Hængerøven (60724) skrev:sgt.borup (60723) skrev:Hængerøven (60722) skrev:sgt.borup (60721) skrev:... der har fundet en 64GB SSD i elektronikskrot dyngen på uni
Hvem gider installere windows på en studiebærbar, på et elektronik studie ? xD
jeg køre win8
jeg har købt en ssd på 64GB
jeg har 2 hdd i, den gamle skive som sad som main før og den nye ssd
jeg har ikke plads mangel
det er en billig løsning i stedet for at invistere i en ny bærbar
csstener(^,^) (60729) skrev:
jeg køre win8
jeg har 2 hdd i den gamle skive som sad som main før og den nye ssd
Hvordan gør du brug af din SSD? Er det system disken, og snakker vi i en bærbar?
Hvor stor er den sekundære hdd?
Ronson (60731) skrev:En standardinstallation af windows 7 med diverse drivers fylder 15 GB.
men så kommer page file, hibernation file, system restore osv. Allerede her er vi med en gennemsnits computer vel oppe mod en fordobling af pladsbruget.
Så kan man selvfølgelig slå nogen af disse features fra, men hvem ville dog slå system restore fra? og hibernation er ret brugbart på en bærbar.
page file er nok ikke det vigtigste i en bærbar så der kan spares en god sjat
Jeg har kørt Windows 8 (og opgraderet til 8.1) på en 64 GB USB i 8 måneder nu, med Office pakke, lidt musik, arbejdsværktøjer og hvad der ellers hører til.Hængerøven (60724) skrev:
Og nårh ja, en virtuel Windows 7 maskine ligger der også på den.
Det er altså ikke så svært...
Hængerøven (60730) skrev:csstener(^,^) (60729) skrev:
jeg køre win8
jeg har 2 hdd i den gamle skive som sad som main før og den nye ssd
Hvordan gør du brug af din SSD? Er det system disken, og snakker vi i en bærbar?
Hvor stor er den sekundære hdd?
ssd'en er system disken ja, det er en bærbar(sorry kan se jeg edited det lidt for sent), den sekundære er på 300GB og det er efter mit behov rigeligt når vi snakker en skole bærbar.
Hængerøven (60732) skrev:Ronson (60731) skrev:En standardinstallation af windows 7 med diverse drivers fylder 15 GB.
men så kommer page file, hibernation file, system restore osv. Allerede her er vi med en gennemsnits computer vel oppe mod en fordobling af pladsbruget.
Så kan man selvfølgelig slå nogen af disse features fra, men hvem ville dog slå system restore fra? og hibernation er ret brugbart på en bærbar.
page file er nok ikke det vigtigste i en bærbar så der kan spares en god sjat
De 15 GB var inkl. alle opdateringer og XBMC (for at være helt præcis). Der er ikke noget slået fra, da den formentlig skal installeres om.
Men jeg slår også altid system restore fra og page file hvis der er tilpas meget ram.
Men som sagt - 15 GB med alt slået til.
Faktisk har jeg det kørende på en 30GB SSD med openelec i multiboot. Så 64GB ville praktisk talt være overkill i dette setup.
Min er også helt rund, men kun på den ene side. På højre side (når kameraet er imod dig) er der hos mig lige plads til at få en lille negl ind imellem plast og metal, hvis jeg sætter press på, og kører fingeren op af kanten, resulterer det i en betydelig flænge i huden.
SlettetBruger (60743) skrev:betydelig flænge i huden
Nårhhh, lille ven da...
http://fromthepews.files.wordpress.com/2010/07/dan...
mail skrev:Kære Rune Duus
Vi håber, du har været glad for at bo hos os, og at du har tid og lyst til at svare på et par spørgsmål vedr. din fraflytning.
...der er i tvivl om mit nuværende legemål er blevet opsagt - eller om boligselskabet har været 1 år og 2 måneder om at sende en mail ud
XorpiZ (60746) skrev:... der skrev en mail til SE/Stofa og fortalte om de pakketab jeg oplever.
.. der fik svar til formiddag, hvor de fablede om, at min router kunne være skyld i dårlig hastighed, og at jeg skulle køre en masse hastighedstest.
De har åbenbart ikke læst min mail. :<
Alle de ting de forespørger gør jeg som regel inden jeg kontakter dem og fremviser dokumentation på det.
IT-ekspert Yvossen (60748) skrev:XorpiZ (60746) skrev:... der skrev en mail til SE/Stofa og fortalte om de pakketab jeg oplever.
.. der fik svar til formiddag, hvor de fablede om, at min router kunne være skyld i dårlig hastighed, og at jeg skulle køre en masse hastighedstest.
De har åbenbart ikke læst min mail. :<
Alle de ting de forespørger gør jeg som regel inden jeg kontakter dem og fremviser dokumentation på det.
Det burde jeg nok have gjort ja. Jeg forstår bare ikke, hvorfor han fabler om en hastighedstest, når jeg fortæller ham om pakketab.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.