mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der var i overtændningscontainer i går
... der fik en førstegradsforbranding i går
... hvis handsker, hjelm og maske fik smelte-skader
... der synes det var AWSUM!
... der fik en førstegradsforbranding i går
... hvis handsker, hjelm og maske fik smelte-skader
... der synes det var AWSUM!
@sprut - er blevet gammel, så drikker faktisk kun "rent" alkohol, og holder mig oftest fra noget tilsat smag etc., men bor ko også tæt på grænsen - så har adgang til det billige :)
@overtænding - træning. Intet andet. Er jo brandmand, så et par gange om året bruger jeg 12 timer på beredskabsstyrelsens tekniske skole i Tinglev (eller Haderslev), i deres ruinby hvor vi er i brandhus, overtændingscontainer og laver forskellige rednings/frigørelsesøvelser.
I går var det i brandhus et par gange (et hus der er bygget, bare for at vi kan sætte ild til det), samt overtændingscontainer og et FUH hvor den ene bil lå på hovedet, hvor vi skulle have en patient ud :)
Det er ikke bare sjovt, det er også ski'e spændende!
@sprut - er blevet gammel, så drikker faktisk kun "rent" alkohol, og holder mig oftest fra noget tilsat smag etc., men bor ko også tæt på grænsen - så har adgang til det billige :)
@overtænding - træning. Intet andet. Er jo brandmand, så et par gange om året bruger jeg 12 timer på beredskabsstyrelsens tekniske skole i Tinglev (eller Haderslev), i deres ruinby hvor vi er i brandhus, overtændingscontainer og laver forskellige rednings/frigørelsesøvelser.
I går var det i brandhus et par gange (et hus der er bygget, bare for at vi kan sætte ild til det), samt overtændingscontainer og et FUH hvor den ene bil lå på hovedet, hvor vi skulle have en patient ud :)
Det er ikke bare sjovt, det er også ski'e spændende!
sgt.borup (51805) skrev:... der har sat en ny skærm i min gamle htx bærbar, det er nu rart ikke længere at have tordenfluer bag skærmen =)
Hvorfor ikke bare rense skærmen?
Jeg har bare skilt mine skærme ad og renset dem meget forsigtigt.
De består af flere lag film, hvor tordenfluerne sidder imellem to lag.
Så har man også en mulighed for at tape kanten af skærmen godt sammen, når man har samlet den igen.
Jeg har bare skilt mine skærme ad og renset dem meget forsigtigt.
De består af flere lag film, hvor tordenfluerne sidder imellem to lag.
Så har man også en mulighed for at tape kanten af skærmen godt sammen, når man har samlet den igen.
Jakob Jakobsen (51812) skrev:sgt.borup (51805) skrev:... der har sat en ny skærm i min gamle htx bærbar, det er nu rart ikke længere at have tordenfluer bag skærmen =)
Hvorfor ikke bare rense skærmen?
Fordi jeg havde en ekstra skærm liggende i skuffen som har bedre farver og synsvinkel, så det ville virke dumt at bruge tid på at rense en dårligere skærm
KopNudler (51808) skrev:#51807
Smager det ikke kunstigt?
Noget af det gør. Deres thai suppe er ok. Deres grønsagssuppe har jeg ikke prøvet endnu, men den skulle være forfærdelig :P
Thoroughbreed (51809) skrev:#51807
Den færdigblandede mango/something er awsum!
Den færdige mango/appelsin er awesome, ja. Den ikke-blandede mango/vanilje er super nasty. Hvordan fucker man sådan en blanding op? :P
Elskov (51817) skrev:Den ikke-blandede mango/vanilje er super nasty. Hvordan fucker man sådan en blanding op? :P
Bedre spørgsmål: hvordan kan man fucke noget med mango op?!
Elskov (51817) skrev:KopNudler (51808) skrev:#51807
Smager det ikke kunstigt?
Noget af det gør. Deres thai suppe er ok. Deres grønsagssuppe har jeg ikke prøvet endnu, men den skulle være forfærdelig :PThoroughbreed (51809) skrev:#51807
Den færdigblandede mango/something er awsum!
Den færdige mango/appelsin er awesome, ja. Den ikke-blandede mango/vanilje er super nasty. Hvordan fucker man sådan en blanding op? :P
Har du prøvet at blande den med mælk og knust is? Så bliver den sådan kinda okay ... Problemet er, at bland-selv er VLCD, hvor færdig blandede er meal-replacement ... Eller er det omvendt o_O
Anywho, bland-selv har fibre og alt mulig snallerværk i ...
- har du prøvet chokolade/mint barren? Det er som en After Eight, bare supersize! ^_^
Thoroughbreed (51820) skrev:
Har du prøvet at blande den med mælk og knust is? Så bliver den sådan kinda okay ... Problemet er, at bland-selv er VLCD, hvor færdig blandede er meal-replacement ... Eller er det omvendt o_O
Anywho, bland-selv har fibre og alt mulig snallerværk i ...
- har du prøvet chokolade/mint barren? Det er som en After Eight, bare supersize! ^_^
Jeg må prøve det med mælk :) men ja, de færdige er meal replacement. Og på næsten dobbelt så mange kalorier som VLCD-produkterne.
Jeg har ikke prøvet mint-barren, for jeg har ikke fundet den nogen steder :O men jeg har hørt, den er awesome.
Elskov (51821) skrev:Jeg må prøve det med mælk :) men ja, de færdige er meal replacement. Og på næsten dobbelt så mange kalorier som VLCD-produkterne.
Jeg har ikke prøvet mint-barren, for jeg har ikke fundet den nogen steder :O men jeg har hørt, den er awesome.
Bilka har ofte tilbud på dem, ellers kan jeg anbefale med24.dk - de er nok det billigste sted jeg har fundet det indtil videre. Og leveringen er rimelig hurtig.
Handler du der mere end en gang, så får man noget bonus/rabat - mener det er 5 eller 10%
- edit -
Mht færdigblandet vs pulver - der er dobbelt op på kalorierne, og dobbelt op på smagen - fedt er bare #1! ... Men prøv med mælk :) Ellers er kakao faktisk oookay ...
Apropos mit link - derinde kan man til fornuftige penge købe en start-pakke, hvor der er een af hvert Nupo-produkt :) Så kan man se hvad man kan lide ..
Bare husk at få mættet fedt i kosten.
Ny forskning har sat kraftig forbindelse mellem fedtfattige kure og depressioner.
Primært fordi man ikke får mættet fedt nok til at holde fedtlaget på myelinskederne på aksonerne ved lige, så der bogstaveligt talt sker kortslutninger i hjernen.
Ny forskning har sat kraftig forbindelse mellem fedtfattige kure og depressioner.
Primært fordi man ikke får mættet fedt nok til at holde fedtlaget på myelinskederne på aksonerne ved lige, så der bogstaveligt talt sker kortslutninger i hjernen.
interessant(min far har forbandet mættet fedt og røre det slet ikke hvis han kan undgå det) har du et link til en artikel?
interessant(min far har forbandet mættet fedt og røre det slet ikke hvis han kan undgå det) har du et link til en artikel?
Læste det i science for et halvt års tid siden, men kan ikke lige finde det online.
Det eneste der kommer nær, er denne artikel.
Problemet er at mange er blevet så fedtforskrækkede, så de holder sig helt til fler- og umættede fedtsyrer, og næsten ikke får mættede fedtsyrer, som også er livsvigtige.
Der er dog også tegn på at et overindtag af fedt kan være medvirkende på depression, så det er at finde den gyldne middelvej.
Personligt har jeg tidligere lidt af depression og set i bakspejlet, kan jeg se at det passer perfekt med de tidspunkter hvor jeg gik på hårde kure for at tabe mig.
Læste det i science for et halvt års tid siden, men kan ikke lige finde det online.
Det eneste der kommer nær, er denne artikel.
Problemet er at mange er blevet så fedtforskrækkede, så de holder sig helt til fler- og umættede fedtsyrer, og næsten ikke får mættede fedtsyrer, som også er livsvigtige.
Der er dog også tegn på at et overindtag af fedt kan være medvirkende på depression, så det er at finde den gyldne middelvej.
Personligt har jeg tidligere lidt af depression og set i bakspejlet, kan jeg se at det passer perfekt med de tidspunkter hvor jeg gik på hårde kure for at tabe mig.
er det på tide at smide resten af sin morgenmad ud når man sider og bliver i tvivl om det er et stykke banan eller en rosin man spiser?
Nej da, spis du bare videre!..
- men er det morgenmad kl 03:22? Burde det ikke nærmere være natmad? ;)
Nej da, spis du bare videre!..
- men er det morgenmad kl 03:22? Burde det ikke nærmere være natmad? ;)
...der var inde og se Django i weekenden. Damn den var åsåm! Kan klart anbefales for drengerøve typer. :P
...der var til børne fødselsdag igår. Og som tog tidligere hjem med et stresset hjerte.
...der seriøst burde ringe til lægen ang det. Men synes konstant at hun snakker med dem.
...der også skal snakke med tandlægen ang. en tand hun fik renset for nyligt... Men stadigvæk føler at tandkødet er "ømt" eller uroligt, trods at det ikke bløder efter en tur med tråden. :/
...der er blevet til et gammelt vrag...
...der var til børne fødselsdag igår. Og som tog tidligere hjem med et stresset hjerte.
...der seriøst burde ringe til lægen ang det. Men synes konstant at hun snakker med dem.
...der også skal snakke med tandlægen ang. en tand hun fik renset for nyligt... Men stadigvæk føler at tandkødet er "ømt" eller uroligt, trods at det ikke bløder efter en tur med tråden. :/
...der er blevet til et gammelt vrag...
Ah! Nej, det er det ikke :P Men kan da købe den med henblik på videre salg til dig hvis du smider lidt ekstra i prisen :P
...der ringede ind til TDC for at opsige. Der blev ellers tilbudt 199 kr. pr. mnd i stedet for 269 kr. pr. mnd.
Til jer der har internet igennem TDC, prøv at ringe til 70 70 30 30 og prøv at få bedre pris på jeres internet. Jeg fik det ellers 70 kr billigere pr. mnd.
Til jer der har internet igennem TDC, prøv at ringe til 70 70 30 30 og prøv at få bedre pris på jeres internet. Jeg fik det ellers 70 kr billigere pr. mnd.
Den gode gamle "Jeg er fandme færdig med jer" virker næsten hver gang :)
--
... der kom til at tage det forkerte op af fryseren >_<
... der nu skal have mørbradbøffer i stedet for gyros ^_^
Den gode gamle "Jeg er fandme færdig med jer" virker næsten hver gang :)
--
... der kom til at tage det forkerte op af fryseren >_<
... der nu skal have mørbradbøffer i stedet for gyros ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.