mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (51829) skrev:- men er det morgenmad kl 03:22? Burde det ikke nærmere være natmad? ;)
vi er nogle som tager på arbejde på den tid
...som lige har fået fri fra arbejde!
...som har en mester der fandt ud af hvad en 3rd års lærling får i løn når det er sats 2 :-P
...som fik afvide at vi ikke må have mere end 44 timer om ugen da vi er for dyre i løn
...som venter spændt på sin løn på torsdag(der skulle gerne være et pr. kilo på :-P)
...som først nu fik svar fra google omkring den portal jeg submitted
https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/super...
https://dl.dropbox.com/u/17458891/screenshot/super...
..Der lige så at Mojang har lavet en Minecraft PI og kom til at tænke på Thoroughbreed og hans Rasberry PI
Ved ikke om det har interesse, her er den dog:
minecraft-pi-edition
Ved ikke om det har interesse, her er den dog:
minecraft-pi-edition
csstener (51853) skrev:vi er nogle som tager på arbejde på den tid
Det var dog trist ...
...som venter spændt på sin løn på torsdag(der skulle gerne være et pr. kilo på :-P)
Ditto - dog er det først næste torsdag - men det skulle da gerne ende ud i 20-22.000 udbetalt
...Der piratkopiere MERE efter at ha fået Netflix, nøj hvor er det nedern at finde en lækker serie, og den så er x sæsoner bagud.
Hvis Hånter giver mig lov, så er jeg frisk ^_*
Hvis Hånter giver mig lov, så er jeg frisk ^_*
Umiddelbart en bedre oplevelse end Spotify her til morgen, selvom Rdio kan være utroligt sløv til at loade de sange man har offline.Magten (51855) skrev:...der overvejer at teste Rdio på telefonen.. Kan sgu næsten kun være bedre end Spotify's lorte app..
Håber det løser sig når jeg får lavet playlists..
Ronson (51870) skrev:Måske der skulle arrangeres et Newz HW-loppemarked.
Det har Thoroughbreed sgu ikke råd til.
Yvossen! Tortur er ikke tilladt jf. Genéve konventionen!
Men en gang Newz-loppemarked-sønderjysk-kagebord-ost-kaffe-øl lyder slet ikke tosset! Og 4-5 mand ved hvor jeg bor!
Men en gang Newz-loppemarked-sønderjysk-kagebord-ost-kaffe-øl lyder slet ikke tosset! Og 4-5 mand ved hvor jeg bor!
En dag jeg har fri, og kæresten har tid til at bage (og giver lov!)
En dag jeg har fri, og kæresten har tid til at bage (og giver lov!)
.. Der mangler nogen der kan uidentificere denne...
Har kun det billede og ikke set den IRL.
EDIT:
Har vist indsnævret det til HP Mini 2133 EDIT:EDIT:EDIT:eller 2140.
Nogen der ved hvad sådan en bølle er værd?
EDIT: EDIT
Nogen der evt. vil give et bud på den?
EDIT: EDIT: EDIT: EDIT:
Regner med 600+ PP.
Har kun det billede og ikke set den IRL.
EDIT:
Har vist indsnævret det til HP Mini 2133 EDIT:EDIT:EDIT:
Nogen der ved hvad sådan en bølle er værd?
EDIT: EDIT
Nogen der evt. vil give et bud på den?
EDIT: EDIT: EDIT: EDIT:
Regner med 600+ PP.
Nå, Rdio er også crap. Alt offline musik væk midt i afspilning.. Very nice.Magten (51863) skrev:Umiddelbart en bedre oplevelse end Spotify her til morgen, selvom Rdio kan være utroligt sløv til at loade de sange man har offline.
Elskov (51880) skrev:... der er sulten! Jeg craver fast føde!
Spis et flute til din suppe - og køb en af de der barrer! De er ornli' syg!..
ProTip(TM) - Brug en blender til at blande en blandselv med mælk og knust is - og stil den derefter i fryseren i 15-30 minutter - så er der nemmerlig dømt milkshake!
Du kan jo evt. spice den op med nogle bær eller whatnot ... Bare ikke brug en marsbar - de bliver så fandens hårde når de er kolde >_<
- edit -
Also, fuck dig JJ! ^_^
Hånter (51873) skrev:... der MEGET stærkt overvejer en afbudsrejse! Kæft jeg er træt af vinteren efterhånden. Hvis der så bare lå en meter sne, så det var til at holde ud, men nej nej... det skal bare være pisse koldt! -.-'
Alt bliver ikke bedre af sne, nu har det sneet i godt og vel de 7 dage jeg har været her.
Det er bare så besværligt at være pirat.Ronson (51879) skrev:Hvornår lærer I at pladeselskaber ikke ønsker jer som kunder, men blot at I piratkopierer deres produkter så de kan komme på finanloven.
Nu dukkede der nogle playlists op som offline i Spotify, som ikke har været valgt til offline i flere uger.. No wonder telefonen var ved at være fyldt op hvis der ligger numre jeg har "slettet".
Og nej, det kan umuligt være WP der er noget galt med! :D
... der lige har været i tyskland og handle - aka fylde en indkøbsvogn for under 500 kr
http://peecee.dk/uploads/022013/IMG_59162.jpg
Hvad man ikke lige kan se er slagtervarerne;
1 kg gyros
700 g kalkun cordon bleu
1,4 kg marineret kyllingebryster (3 slags marinade/sovs)
Beløb?
477,50 kr ^_^
Ta' den Kvickly!
1 kg gyros
700 g kalkun cordon bleu
Beløb?
477,50 kr ^_^
Ta' den Kvickly!
...der ikke kunne finde kyllingevinger i butikken.
...der i stedet har paneret en gang kyllingeinderfileter med sesamfrø og revet parmesanonst, bagt dem i ovnen i 40 minutter, til de var sprøde og gennemvarmet. Derefter er de blevet vendt i en blanding af en del Sriracha sauce, en del smør, lidt flydende honning, citronsaft og salt.
Dertil serveres majskolbe, tilberedt i ovn, med salt og smør.
...der guffer.
...der i stedet har paneret en gang kyllingeinderfileter med sesamfrø og revet parmesanonst, bagt dem i ovnen i 40 minutter, til de var sprøde og gennemvarmet. Derefter er de blevet vendt i en blanding af en del Sriracha sauce, en del smør, lidt flydende honning, citronsaft og salt.
Dertil serveres majskolbe, tilberedt i ovn, med salt og smør.
...der guffer.
Thoroughbreed (51889) skrev:http://peecee.dk/uploads/022013/IMG_59162.jpg
Chili con carne pulver? Aj-aj-aj.
Thoroughbreed (51889) skrev:... der lige har været i tyskland og handle - aka fylde en indkøbsvogn for under 500 kr
1 kg gyros
700 g kalkun cordon bleu
Beløb?
477,50 kr ^_^
Ta' den Kvickly!
Manofsciencemanoffaith (51893) skrev:Thoroughbreed (51889) skrev:http://peecee.dk/uploads/022013/IMG_59162.jpg
Chili con carne pulver? Aj-aj-aj.
Bullionterninger .. frosne panerede skinkeschitzler, burgerboller ... Altså det kan da godt være du har fået det billigt, men hvorfor fan køber du så ikke noget ordenligt?
edit: og det lyder da ikke meget anderledes end hvis du havde købt det samme i lidl herhjemme?
Magten (51863) skrev:Umiddelbart en bedre oplevelse end Spotify her til morgen, selvom Rdio kan være utroligt sløv til at loade de sange man har offline.Magten (51855) skrev:...der overvejer at teste Rdio på telefonen.. Kan sgu næsten kun være bedre end Spotify's lorte app..
tag et kig på soundcloud, deres app funker gangske godt.
OxxY (51894) skrev:Bullionterninger .. frosne panerede skinkeschitzler, burgerboller ... Altså det kan da godt være du har fået det billigt, men hvorfor fan køber du så ikke noget ordenligt?
edit: og det lyder da ikke meget anderledes end hvis du havde købt det samme i lidl herhjemme?
Laver du din egen fond? Det har jeg ikke tid til!
Har du smagt de schnitzler?!! De er MEGA awsum! Burgerboller? Srsly?! Hvem fanden gider bruge tid på at bage dem, når du kan købe 6 ganske udmærkede for 0,49 euro!
Besides, Lidl stinker - i hvert fald i Tyskland ...
Pointen var forøvrigt også mere slagtervarerne - købt ved en .. Slagter .. Alene kødet ville koste 500kr i Danmark!
- edit -
Chili-pulveret er et forsøg. Og jaja, sig hvad I vil - men vi spiser ikke på McD, fordi at vi har travlt - for så kan man jo li' hurtig lave en gang chili eller noget ... For når man er to med fuldtidsjob, hvor den ene bruger ~2 timer på kørsel, og den anden kører til brand/øvelse i tide og utide - så er der sgu ikke tid til at bruge to timer på maden hver dag ... Det gør vi i weekenden!..
...der prøver at hjælpe sin kusine med at oprette apple id.
Hun kan sit email udenad. Password? Nej.
Anden email som er backup hvis hun glemmer hendes password? Tjek!
Password? Nej.
Hun har 2 mails som hun ikke har adgang til fordi hun ikke kender sine passwords. Bwah! Det er irriterende :D
Hun kan sit email udenad. Password? Nej.
Anden email som er backup hvis hun glemmer hendes password? Tjek!
Password? Nej.
Hun har 2 mails som hun ikke har adgang til fordi hun ikke kender sine passwords. Bwah! Det er irriterende :D
Og det er ikke password123? Eller hendes fødselsdag?
Surprise! Hun har tænkt på det ... Oh - wait ...
Og det er ikke password123? Eller hendes fødselsdag?
Surprise! Hun har tænkt på det ... Oh - wait ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.