mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (49982) skrev:#49981
Well, går ud fra at du har testet det samme HDMI stik + kablet?
I så fald, så kan det være din adapter der er fucked - er den original, eller aftermarket? Og i så fald, hvor er den købt (her tænker jeg garanti)
Det er jo bare usandsyneligt svært at vide når maskinen ikke giver noget info om den port overhovedet. Jeg kan se der bliver trukket strøm igennem adapteren til hdmi switchen så et eller andet virker, men jeg aner jo ikke om maskinen overhovedet forsøger at sende signal eller hvad.
og hele lortet er apple originalt, så må vel bare smide det til reperation, er bare ærgeligt man har minis mulighed for at fejlfinde på det selv, og man skal sikkert vente en evighed på at få det tilbage, hvilket er lidt svært for min kæreste lige pt pga studiet.
og et skud med havl geværet gennem knuppen(hovedet) på den er ikke en ordenlig måde at aflive den på?
og et skud med havl geværet gennem knuppen(hovedet) på den er ikke en ordenlig måde at aflive den på?
...som af vise årsager aldrig får dyr.
det der var fandeme ikke pændt sagt om folk der har dyr.
// forpulede terafucker
det der var fandeme ikke pændt sagt om folk der har dyr.
// forpulede terafucker
terracide (50018) skrev:Elskov (50015) skrev:Hvorfor må jeg ikke have fuzzy warm feelings for mit kæledyr?
Btw: Hej Terra, vi har savnet d... savnet d... Nej, jeg kan ikke.
Det er spild af liv...kræet kunnne ikke være mere ligeglad med dig...the story of your life ^^
Det ved jeg da godt. Men det handler jo ikke om, at den er glad for mig, men omvendt. Og speaking of naivitet, så er det ret naivt af dig at tro, at alle er ligeglade med mig Oo Du har ikke engang mødt mig. Hvem er nu uimodtagelig over for logik?
... der i mandags stod og så på da dyrlægen tog livet af vores 6-årige kat, det er nu ikke noget der har påvirket mig, jeg har knapt givet det en tanke til nu. Det er nok noget der kommer af at have set kæledyr komme og gå gennem hele mit liv.
Elskov (50019) skrev:terracide (50018) skrev:Elskov (50015) skrev:Hvorfor må jeg ikke have fuzzy warm feelings for mit kæledyr?
Btw: Hej Terra, vi har savnet d... savnet d... Nej, jeg kan ikke.
Det er spild af liv...kræet kunnne ikke være mere ligeglad med dig...the story of your life ^^
Det ved jeg da godt. Men det handler jo ikke om, at den er glad for mig, men omvendt. Og speaking of naivitet, så er det ret naivt af dig at tro, at alle er ligeglade med mig Oo Du har ikke engang mødt mig. Hvem er nu uimodtagelig over for logik?
Du kan ikke læse...kært...læs imellem linjerne...sløve drog...
Yvossen (50020) skrev:... der i mandags stod og så på da dyrlægen tog livet af vores 6-årige kat, det er nu ikke noget der har påvirket mig, jeg har knapt givet det en tanke til nu. Det er nok noget der kommer af at have set kæledyr komme og gå gennem hele mit liv.
Næh, jeg har også haft kæledyr hele mit liv, og det gør lige ondt hver gang de dør.
kan han ikke bare forlade newz i stedet? eller hvis man nu i stedet for at få hans posts minimeret, kunne få dem totalt fjernet så man ikke kan se hvad han skrev? ...ville da være bedre
kan han ikke bare forlade newz i stedet? eller hvis man nu i stedet for at få hans posts minimeret, kunne få dem totalt fjernet så man ikke kan se hvad han skrev? ...ville da være bedre
csstener (50025) skrev:#50023
Sjovt, sådan en mening har jeg også om andre her på Newz...
Men hvad ville Newz være uden alle tosserne?
Caek of Doom (50024) skrev:Næh, jeg har også haft kæledyr hele mit liv, og det gør lige ondt hver gang de dør.
Sandt. Jeg har det dog lidt sådan også ved begravelser, tror ikke de bliver hårde før det måske bliver mine forældre, brødre eller mulig kone/kæreste/afkom.
Det blev mig der tog katten til dyrlægen da min mor ikke kan holde til det.
Hånter (50026) skrev:csstener (50025) skrev:#50023
Sjovt, sådan en mening har jeg også om andre her på Newz...
Men hvad ville Newz være uden alle tosserne?
Det ved jeg snart heller ikke, jeg ville nok føle mig lidt alene når jeg ville være den eneste tilbage.
Funny story ..
Jeg har endnu ikke fældet en tåre ved en menneske-begravelse, hverken min halvbror, eller da min far døde her i efteråret ..
Dog havde jeg det virkeligt dårligt da min kat blev aflivet, og ditto da min brors hund blev aflivet.
@Eva, hør ikke på Terra, han er bare misundelig over ikke at have følt noget i hele sit liv ;)
Funny story ..
Jeg har endnu ikke fældet en tåre ved en menneske-begravelse, hverken min halvbror, eller da min far døde her i efteråret ..
Dog havde jeg det virkeligt dårligt da min kat blev aflivet, og ditto da min brors hund blev aflivet.
@Eva, hør ikke på Terra, han er bare misundelig over ikke at have følt noget i hele sit liv ;)
Thoroughbreed (50029) skrev:Jeg har endnu ikke fældet en tåre ved en menneske-begravelse
Jeg har heller ikke fældet den mindste tåre ved nogen af de begravelser jeg har været til...kun lige ved ondtagelse af min lille søsters begravelse..:-(
...som nu blev helt trist.
csstener (50030) skrev:Jeg har heller ikke fældet den mindste tåre ved nogen af de begravelser jeg har været til...kun lige ved ondtagelse af min lille søsters begravelse..:-(
Thoroughbreed (50029) skrev:hverken min halvbror, eller da min far
Begravelser siger mig intet - kan ikke være trist, for vi ved det ender der før eller siden. Dog er jeg lidt blød om hjertet hvad dyr angår - men måske er det fordi at jeg havde et tættere forhold med min brors hund, end min egen familie o_O
Thoroughbreed (50013) skrev:#50008
1. Virker HDMI-kablet?
2. Virker HDMI-indgangen i tv'et?
3. Har du en anden computer at teste med?
- hvis nej, så gå til butikken hvor du købte adapteren
Det er fint du prøver at hjælpe men nu har jeg svaret ja til 1-2 hele to gange :) Har ingen andre macs i huset så kan ikke teste adapteren, og skidtet er købt på apple.dk så er ingen butik at gå ned i.
... der prøver at tyde punkt 10 http://www.sict.aau.dk/digitalAssets/56/56431_3sem...
Calculators, pen, book and ... ?
Elskov (50012) skrev:csstener (50010) skrev:#50009
Nej.
fjols (50011) skrev:Nej, det er det ikke.
Hvorfor? Det giver jo ingen mening.
Skal skadedyr så også nusses og have en sprøjte?
sgt.borup (50033) skrev:... der prøver at tyde punkt 10 http://www.sict.aau.dk/digitalAssets/56/56431_3sem...
Ruler
Qw_freak (50036) skrev:sgt.borup (50033) skrev:... der prøver at tyde punkt 10 http://www.sict.aau.dk/digitalAssets/56/56431_3sem...
Ruler
jeg læste det som "Ruls"
OxxY (50032) skrev:Thoroughbreed (50013) skrev:#50008
1. Virker HDMI-kablet?
2. Virker HDMI-indgangen i tv'et?
3. Har du en anden computer at teste med?
- hvis nej, så gå til butikken hvor du købte adapteren
Det er fint du prøver at hjælpe men nu har jeg svaret ja til 1-2 hele to gange :) Har ingen andre macs i huset så kan ikke teste adapteren, og skidtet er købt på apple.dk så er ingen butik at gå ned i.
Sorry, forstod ikke at du havde testet kablet :P
Hvor i landet bor du? Mon ikke der en Newz-Macfag der kan ligge port til? Hvis du kommer forbi grænsen melder jeg mig friviligt ^^
Hvis en hamster lider, så er det humant at skyde den med et haglgevær, Det er også fint med en sprøjte, men jeg tror den bliver mere stresset af at blive fragtet til dyrelægen og blive fikseret af menneskehænder for så at blive injiceret med en dødssprøjte, end hvis den bliver sluppet fri på græsplænen og så bliver blæst i stykker af et haglgevær. Det er da federe at blive skudt i naturen end at blive aflivet på en klinik af en mand i kittel.
holmen (50044) skrev:Hvis en hamster lider, så er det humant at skyde den med et haglgevær, Det er også fint med en sprøjte, men jeg tror den bliver mere stresset af at blive fragtet til dyrelægen og blive fikseret af menneskehænder for så at blive injiceret med en dødssprøjte, end hvis den bliver sluppet fri på græsplænen og så bliver blæst i stykker af et haglgevær. Det er da federe at blive skudt i naturen end at blive aflivet på en klinik af en mand i kittel.
Du bevæger dig ind på et minefelt, tror bare vi skal lade diskussionen ligge og undgå uheldige meninger kommer på bordet. :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.