mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har jeg heller ikke. Det er derfor jeg køber dem en af gangen....men det er min plan at at købe 4x512GB ssd'er
Har jeg heller ikke. Det er derfor jeg køber dem en af gangen....men det er min plan at at købe 4x512GB ssd'er
csstener (49950) skrev:havde fået afvide at de forringer ens hdd levetid hvis man for to hdd'er til at joine til 1Mort (49947) skrev:Du har kunne lægge Steam spil på forskellige diske, siden tidernes morgen, hvis du kører NTFS. Du opretter blot et junction point, så en folder peger på en folder som ligger på anden disk.
Du kan feks se her, hvordan du kan gøre det.
Tror muligvis at du har hørt om RAID, hvis man har 4x SSD, så bør man også have en ordenlig RAID controller og så smide dem i RAID0.
At lave et symlink fra en HDD til en anden HDD dræber ikke dine diske hurtigere.
Ja jeg har d hørt om raid men har ingen ide om hvordan man laver det.
csstener (49954) skrev:#49953
...men du har købt 4x512GB SSD?!?
Hånter (49952) skrev:
... der elsker sådan noget vejr. Sne, koldt og vidunderligt <3
Ditto! Mere sne, mere frost!
...som nu har fået en sms fra proshop om at jeg får et nyt headset som erstatning for det gamle...alt i alt er de generalle gode hvad det andgår support.
Skal bare lige ind i næste år så der er penge på kontoen igen
Skal bare lige ind i næste år så der er penge på kontoen igen
...der ikke forstår brugers problem med program-navne.
Navn på program: "Mdoc"
skrevet af brugere i mails "Mdok" "M doc"
Navn på program: "TotalView 3"
skrevet af brugere i mails: "Total View" "Total Viewer" "Telefon View"
DET STÅR JO LIGE DER PÅ JERES SKÆRM!
Navn på program: "Mdoc"
skrevet af brugere i mails "Mdok" "M doc"
Navn på program: "TotalView 3"
skrevet af brugere i mails: "Total View" "Total Viewer" "Telefon View"
DET STÅR JO LIGE DER PÅ JERES SKÆRM!
Er det ikke nok at påpeje at HUN er fejlen? Det er jo dét Apple plejer at sige.
...Der prøver at fokuserer på Rum-nyheder i konkurrencen, dem mangler vi altså at få lidt oftere.
...Der prøver at fokuserer på Rum-nyheder i konkurrencen, dem mangler vi altså at få lidt oftere.
SlettetBruger (49968) skrev:...Der prøver at fokuserer på Rum-nyheder i konkurrencen, dem mangler vi altså at få lidt oftere.
Hvad hjælper det når man poster tre nyheder, og to af dem bliver sacked, fordi at SCA hellere vil have nyheder om, hvor mange timer USA bruger på Facebook >_<
- edit -
Det hjalp sgu at bande :D Min Voyager-historie er med igen nu...
Hånter (49971) skrev:OxxY (49967) skrev:... der er træt af damens lorte MBP, det lort er jo totalt umuligt at fejlfinde på. "Men det er jo apple, der er aldrig noget i vejen" *rolleyes*
Hvad gør den da?
Displayport (eller lightning eller hva fan det nu heder) har besluttet sig for over natten at holde op med at virke. Det virkede i går aftes og her til formiddag da hun ville slutte den til tv'et sker der nul og en skid.
Skærm menuen er totalt useless. Der står INGENTING, der er ingen knapper til at forcere et skift, eller få noget information om hvad der sker. Det virker bare ikke ...
edit: der er tilsluttet sådan en hdmi omformer fra apple, og jeg kan se på min hdmi switch at der er strøm igennem, og kabler etc er self tjekket.
OxxY (49974) skrev:Displayport (eller lightning eller hva fan det nu heder) har besluttet sig for over natten at holde op med at virke. Det virkede i går aftes og her til formiddag da hun ville slutte den til tv'et sker der nul og en skid.
Skærm menuen er totalt useless. Der står INGENTING, der er ingen knapper til at forcere et skift, eller få noget information om hvad der sker. Det virker bare ikke ...
Den hedder Mini Displayport - hvilken adapter bruger du? mDP > HDMI?
Virker indgangen i TV'et? (sorry, jeg bliver nødt til at spørge)
Hvilken udgave af OSX kører du med?
OxxY (49974) skrev:Hvad gør den da?
Displayport (eller lightning eller hva fan det nu heder) har besluttet sig for over natten at holde op med at virke. Det virkede i går aftes og her til formiddag da hun ville slutte den til tv'et sker der nul og en skid.
edit: der er tilsluttet sådan en hdmi omformer fra apple, og jeg kan se på min hdmi switch at der er strøm igennem, og kabler etc er self tjekket. [/quote]
Kan du finde TV'et under Systemindstillinger --> Skærme?
OxxY (49976) skrev:Se edit :)
Mhs til OSX blev den købt i februar tror jeg nok, ved ikke lige hvilken version det er, går ud fra det nyeste ...
Min er fra januar, og blev født med OSX 10.7 Lion - det sidste ny er 10.8 Mountain Lion (ikke at der er den store forskel)
Er det HDMI, og virker indgangen på tv'et?
... der er uendelig glad for at min ISP ikke sender en router med, men blot stikker mig et modem og siger "du klarer resten"
Ingen cybercity, ingen failrate, ingen bøvl!
Ingen cybercity, ingen failrate, ingen bøvl!
Well, går ud fra at du har testet det samme HDMI stik + kablet?
I så fald, så kan det være din adapter der er fucked - er den original, eller aftermarket? Og i så fald, hvor er den købt (her tænker jeg garanti)
... der [url= nom[/url] julekager og konfekt!
I så fald, så kan det være din adapter der er fucked - er den original, eller aftermarket? Og i så fald, hvor er den købt (her tænker jeg garanti)
Thoroughbreed (49982) skrev:#49981
apkat (49985) skrev:eller er det bare mig? Rimelig vigtigt at geninspille om-nom-nom til de forskellige sprog
Det er en anden omnomnom - og synes faktisk at den danske er meget bedre end den britiske :/
Uanset hvad, jeg var flad da jeg så reklamen ... "om-nom-nom"
...der gør opmærksom på at man ved Kaffekapslen.dk kan få en pose slik GRATIS :P
I kender procedren; ved at bruge ordet gratis forpligter de sig til at leverer skidtet omkostningsfrit til "Køberen"
I kender procedren; ved at bruge ordet gratis forpligter de sig til at leverer skidtet omkostningsfrit til "Køberen"
SlettetBruger (49993) skrev:I kender procedren; ved at bruge ordet gratis forpligter de sig til at leverer skidtet omkostningsfrit til "Køberen"
NOPE.
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/prismarkedsfring#kap2 skrev:17. Udtrykkene ”gratis”, ”vederlagsfrit”, ”uden betaling” eller lignende må kun anvendes, hvis den erhvervsdrivende ikke afkræver forbrugeren andre omkostninger end de uundgåelige udgifter, der er forbundet med at reagere på markedsføringen af produktet, samt afhentning eller betaling for levering af produktet, jf. bekendtgørelse nr. 1084 af 14. september 2007 om urimelig markedsføring i forbrugerforhold, § 2, jf. nr. 20 i bilaget til bekendtgørelsen.
"der er forbundet med at reagere på markedsføringen af produktet" er ikke sikker på hvad denne sætning betyder >_<
HVa fanden, mindes da at Ronson engang var en rigtig "Gratis"-tyv.
HVa fanden, mindes da at Ronson engang var en rigtig "Gratis"-tyv.
Barkane (49998) skrev:...der fik Illustreret Videnskab abonnement af kæresten i den 1. oktober 2012.
...der fik sin første blad af Illustreret Videnskab blad i dag.
...der ikke forstår hvorfor man skal vente så længe med at få sin blad når man har bestilt abonnement.
Læs Nat Geo istedet for.. Der er mere stof..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.