mboost-dp1
Google Wave invitationer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kunne virkelig godt tænke mig en Wave Invite.
Hvis der er nogen som har mulighed for at sende en invite, så må i gerne sende den til [email protected].
Jeg takker på forhånd =)
Hvis der er nogen som har mulighed for at sende en invite, så må i gerne sende den til [email protected].
Jeg takker på forhånd =)
Er der stadig nogle wave invites derude? I så fald må en eller anden godt sende en til [email protected]
Mange tak!
Mange tak!
Jeg vil også meget gerne bede om en invite.
rozzkill (a) gmail.com
Håber der er nogle af jer der har modtaget invitationer herinde, der kan dele ud af deres invitationer. Det ville være smart. :D
På forhånd tak.
rozzkill (a) gmail.com
Håber der er nogle af jer der har modtaget invitationer herinde, der kan dele ud af deres invitationer. Det ville være smart. :D
På forhånd tak.
Diskill (111) skrev:Jc, Morten, Stig, Jan, Desca og sejr er blevet inviteret.
Jeg har modtaget den og siger rigtig mange tak!
Heya,
Hvis der er nogen som ligger inden med invitation til google wave som de vil dele ud af vil jeg være utrolig taknemlig for at modtage en :)
Min mail er [email protected]
På forhånd tak :)
Hvis der er nogen som ligger inden med invitation til google wave som de vil dele ud af vil jeg være utrolig taknemlig for at modtage en :)
Min mail er [email protected]
På forhånd tak :)
Hvis der stadig gives invites ud vil jeg mægtigt gerne have en på minnyekat snabel-a gmail punktum com
Hej
Anyone?! ...med en invitation til google wave i overskud, som de ovenikøbet deler ud af, vil jeg være mere end taknemmelig for at modtage sådan en. På forhånd tak
[email protected]
Anyone?! ...med en invitation til google wave i overskud, som de ovenikøbet deler ud af, vil jeg være mere end taknemmelig for at modtage sådan en. På forhånd tak
[email protected]
Google har igen igen igen været gavmilde og smidt 8 Google Wave invitationer i min retning - skriv din mail i en pm til mig, så skriver jeg dig op
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.