mboost-dp1
Flere Google Wave Invites
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Godaften,
Som nævnt før:
Den oprindelige tråd er blevet lidt uoverskuelig så opretter lige en ny tråd.
Jeg har lige fået 30 nye invites - så smid din e-mail herunder og så smider jeg en invite :) (og prøv nu at lade vær med at gøre tråden for uoverskuelig før de alle sammen er væk (poste din egen invites etc.))
Denne tråd skal nok blive opdateret løbende, ligesom den anden.
Vh.
Nerq
Som nævnt før:
http://newz.dk/forum/tagwall/google-wave-invitationer-95978/page1 skrev:Jeg er kommet med i Google Wave testen og vil da gerne uddele nogle invites, hvis der er nogen der stadig mangler. Har 20 af give af - så post her og jeg sender en invite.
Den oprindelige tråd er blevet lidt uoverskuelig så opretter lige en ny tråd.
Jeg har lige fået 30 nye invites - så smid din e-mail herunder og så smider jeg en invite :) (og prøv nu at lade vær med at gøre tråden for uoverskuelig før de alle sammen er væk (poste din egen invites etc.))
Denne tråd skal nok blive opdateret løbende, ligesom den anden.
Vh.
Nerq
Nerq (4) skrev:Så er de første 2 sendt ^^
og husk venligst:wave.google.com skrev:Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick.
Happy waving!
P.S - Er spændt på at modtage min kaffe engang!
Du sender bare dine kontoting til min mail, så er kaffen din :)
Og tak for inviten :)
Hvis du stadig har nogle overskydende ville jeg da sætte pris på en invite. :)
[email protected]
På forhånd tak.
[email protected]
På forhånd tak.
Det kan godt være, jeg er fræk nu, men det kunne være super interessant, hvis mine to studie-gruppe-kammerater også havde Wave, så jeg tillader mig at smide deres e-mails her:
[email protected]
[email protected]
:-)
[email protected]
[email protected]
:-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.