mboost-dp1
Google Wave invitationer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Update...
Jeg har stadig 5 invites tilbage....
Så smid en PM....
Vender tilbage når der ikke er flere.....
Ja tak hvis der er en der har flere tilbage, jeg så den video Newz smed up, det ser satme godt ud.
[email protected]
[email protected]
Hey, du må også gerne sende en invitation til mig:D
[email protected]
[email protected]
Jeg kunne også virkeligt godt bruge en invite :)
[email protected]
[email protected]
#60+61
Jeres øjne skuer ganske givet forkert, jeg kan ikke se hvor femi-signal-værdien er henne? Og hvor i alverden står der dkbn henne? Der står Højere end Justin på min ryg, et ganske givet sandt udsagn, men man er åbenbart socialt ekskluderet hvis man går i bar overkrop på newz.dk? (forudsat man kan gå på newz, aha?)
Men hvis det virkelig generer jeres sårbare hornhinder at se lidt hud, så skal jeg straks installere et endnu værre :) God dag til jer begge.
PS. Mange tak.
Jeres øjne skuer ganske givet forkert, jeg kan ikke se hvor femi-signal-værdien er henne? Og hvor i alverden står der dkbn henne? Der står Højere end Justin på min ryg, et ganske givet sandt udsagn, men man er åbenbart socialt ekskluderet hvis man går i bar overkrop på newz.dk? (forudsat man kan gå på newz, aha?)
Men hvis det virkelig generer jeres sårbare hornhinder at se lidt hud, så skal jeg straks installere et endnu værre :) God dag til jer begge.
PS. Mange tak.
Hej..
#71 kunne jeg også få en invitation please :)... jeg vil meget gerne prøve den.
min mail er: [email protected]
#71 kunne jeg også få en invitation please :)... jeg vil meget gerne prøve den.
min mail er: [email protected]
Streg mig fra mangler-listen, har lige fået :). Skal nok huske at tjekke herinde, hvis jeg får nogle at dele ud af.
Hvis nogen skulle have en invite i overskud må man da godt sende en til [email protected]
Så kom min invitation. Hvis du mangler nogen at "lege med", så tilføj [email protected].
Til dem der mangle folk at snakke med er der nu opretted en tråd hvor man kan skrive sin wave konto så folk kan add en.
http://newz.dk/forum/tagwall/google-wave-96328
http://newz.dk/forum/tagwall/google-wave-96328
Hvis nogen får en ekstra invitation i overskud må den gerne sendes til [email protected]
Jeg modtager også MEGET gerne en invite hvis der er nogen der har en i overskud.
jiklln "AT'' gmail ''DOT" com
jiklln "AT'' gmail ''DOT" com
Jeg har ikke nogen speciel salgstale, udover at jeg selvfølgeligt synes idéen lyder interessant; det lyder som om de kommer tæt på den smarteste løsning til kommunikation over internettet.
Men hvis du har en invite i overskud, kunne jeg godt tænke mig at få syn for sagen :)
jpgaardhus [hos] gmail.com
Men hvis du har en invite i overskud, kunne jeg godt tænke mig at få syn for sagen :)
jpgaardhus [hos] gmail.com
Tja hvis der skulle gå hen og være en der har en ekstra invitation vil jeg da også meget gerne have en på:
[url=mailto:[email protected]][email protected][/url]
Synes godtnok wave ser meget interessant ud.
[url=mailto:[email protected]][email protected][/url]
Synes godtnok wave ser meget interessant ud.
hvis nogen er så sød at have en mere er jeg også meget interesseret i det på [email protected]
Jeg vil også meget gerne bede om en invite...
Send venligst til superman001[at]gmail[dot]com
Takker!!!
Send venligst til superman001[at]gmail[dot]com
Takker!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.