mboost-dp1
Google+ / Google Plus | Invite søges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MasterPeter (246) skrev:masterpeter666 [hosthost] gmail.com
Done
Chewy (250) skrev:Hvem er det der er Jesper Jensen?
Magten
Magten (254) skrev:Jeg kan dog ikke finde ud af om det er for at skræmme folk væk? Det kan ikke være et godt indtryk de får når de lige klikker ind første gang :/
Det er nemmere bare at klikke på dit fil billede og tagge, end at skulle helt ind i albums og finde et passende billede.
Og det giver en bedre effekt end hvis det er fivefingers de ser ;D
lorenzen (259) skrev:skal man gøre noget specielt bagefter?
Man skal læse denne tråd hvor det er beskrevet flere gange.
myplacedk (30) skrev:Her er detaljer:
For overhovedet at være med nu, skal man have en Google-account som IKKE er en apps-account. Den behøver dog ikke at slutte med "@gmail.com".
Der er i øjeblikket lukket for at sende invitationer, og hvis man allerede har fået en kan den ikke bruges lige nu.
Her er tricket som stadig virker:
Og det er en person som allerede har en konto som skal gøre det.
1) Upload et foto
2) Del fotoet med den der skal inviteres
3) Tag fotoet med samme person
Personen får nu en mail om tagget, og kan så godkende eller afvise. Man skal dog tilmelde sig før man kan godkende, og det får man så mulighed for. Derefter kan man så godkende eller afvise tagget.
Jeg går i gang fra en ende af i denne tråd, til jeg ikke gider mere.
myplacedk din lort. 14 sekunder hurtigere, det er jo lige så kort tid som sex!
NightZtorm (275) skrev:c'mon... gief invite plox therkel.jakobsen[at]gmail
SlettetBruger (264) skrev:Nej.. det er alt for belastende at sidde og rette de addresser til :P
Tak! Endelig er jeg inde. :DLowkey (273) skrev:Der er åbent lige nu hvis man har en invite.
Hvem er Kevin Simper, og hvorfor er han på min blokeringsliste?
Daniel-Dane (281) skrev:Tak! Endelig er jeg inde. :D
Hvem er Kevin Simper, og hvorfor er han på min blokeringsliste?
Han bor lige ved siden af mig, kan jeg se.. Spøjst..
@251
@252
Tænkte nok at det var ham...
Det er "lige" gået op for mig at han har gået på den samme folkeskole som mig. Dog en del årgange under mig, mener at det var samme årgang som min lillebror...
Jeg kan ikke tage hans navn i min mund, men jeg kan sige så meget, at han har stået på hænder i Sæd.
@252
Magten
Tænkte nok at det var ham...
Det er "lige" gået op for mig at han har gået på den samme folkeskole som mig. Dog en del årgange under mig, mener at det var samme årgang som min lillebror...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.