mboost-dp1
Google+ / Google Plus | Invite søges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
hmm, enten har de lukket for hullet eller også kan jeg bare ikke find ud af at join.
Ender hele tiden på https://plus.google.com/u/0/up/start/?sw=1&typ...
hmm, enten har de lukket for hullet eller også kan jeg bare ikke find ud af at join.
Ender hele tiden på https://plus.google.com/u/0/up/start/?sw=1&typ...
Jeg får at vide at jeg ikke er gammel nok :(
På nettet kan jeg læse mig til at det er fordi google ikke har alle retigheder på plads endnu, så jeg må vel bare vente lidt :(
På nettet kan jeg læse mig til at det er fordi google ikke har alle retigheder på plads endnu, så jeg må vel bare vente lidt :(
Okay, det troede jeg eftersom den gik igang med verifcationer :(
Nogen der ville prøve at inviterer mig med den her email i stedet?
jacob "a" dinmobil.net
Nogen der ville prøve at inviterer mig med den her email i stedet?
jacob "a" dinmobil.net
Jeg har ikke modtaget nogen mail, har du skrevet min mail rigtigt ind?
ps: min ven vil også gerne ind :)
Hans mail er nicolai "a" dinmobil.net
Super mange tak for hjælpen :)
ps: min ven vil også gerne ind :)
Super mange tak for hjælpen :)
Jeg har tilknyttet en gmail til min google bruger nu, måske var det problemet:
Jacobatdinmobil.net "a" gmail.com
Jacobatdinmobil.net "a" gmail.com
Fjolle (59) skrev:Det var lidt besværligt at komme ind, men det virkede sku.
Hvordan fanden kommer I ind? Jeg har haft en invite de sidste to dage, men den har skrevet "Allerede inviteret? Vi har midlertidigt overskredet vores kapacitet. Prøv venligst igen om lidt." konstant. Bliver I bare ved med at sidde og klikke, eller er det ikke alle der får meddelelsen?
Jeg vil også gerne hvis nogen ville invite mig :)
pkpx10 HOS gmail.com
- Men det der med en app-konto, er det til Android? For jeg bruger den også på min telefon, men samtidig også til mail, calendar og docs.. Virker den så?
pkpx10 HOS gmail.com
- Men det der med en app-konto, er det til Android? For jeg bruger den også på min telefon, men samtidig også til mail, calendar og docs.. Virker den så?
jacobschwartz (72) skrev:Jeg har ikke modtaget nogen mail, har du skrevet min mail rigtigt ind?
Det ser sådan ud, men jeg prøver igen.
jacobschwartz (72) skrev:ps: min ven vil også gerne ind :)
Done.
jacobschwartz (73) skrev:Jacobatdinmobil.net "a" gmail.com
Done.
patrickpetersen (76) skrev:pkpx10 HOS gmail.com
Done.
patrickpetersen (76) skrev:Men det der med en app-konto, er det til Android?
"Apps", ikke "app". Det har intet med mobiler at gøre. :)
"Google Apps" er google-accounts på dit eget domæne, se fx. http://gmail.myplace.dk
Bliver ved med at få.
Andre der oplever det samme?
G+ skrev:Allerede inviteret? Vi har midlertidigt overskredet vores kapacitet. Prøv venligst igen om lidt.
Andre der oplever det samme?
Der kan godt gå et godt stykke tid, før den kommer :(
Men på min nr. 2 mail får jeg nu samme besked som så mange andre, der er fyldt op :(
Men på min nr. 2 mail får jeg nu samme besked som så mange andre, der er fyldt op :(
bach1969 (81) skrev:perbach gmail[dot]com
zacho (82) skrev:zacho112 [at] gmail.com
HenrikBak (83) skrev:[email protected]
OstepopS (85) skrev:[email protected]
redhead (92) skrev:redjamesg [underlig krusedulle] gmail [prik] com
Værsgo'
Ud af de 21 email-adresser jeg havde før ovenstående batch, er der kun 5 jeg kan se har fået en Google+ adresse. Så ved jeg ikke hvor mange der ikke har prøvet, og hvor mange der har problemer.
Men husk at invites ikke kan bruges til noget lige nu! Man får en mail om at man er blevet tagget på et billede, I skal forsøge at acceptere at i er blevet tagget. Så kan i tilmelde jer, hvorefter i kan afvise tagget.
Men husk at invites ikke kan bruges til noget lige nu! Man får en mail om at man er blevet tagget på et billede, I skal forsøge at acceptere at i er blevet tagget. Så kan i tilmelde jer, hvorefter i kan afvise tagget.
myplacedk (96) skrev:#95
Hm. Du står ellers fint på min liste, den har enda fundet dit korte Google nickname. Spam filter?
Til alles information (da jeg netop har skrevet med myplacedk):
Det lader til, at der er en lang ventetid på at modtage notifikationerne om tagning.
Jeg fik myplacedk's besked omkring 6 timer efter, at myplacedk havde fortalt, at han havde sendt den.
Det kunne godt tænkes, at "problemet" så skal findes hos Google.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.