mboost-dp1
Google+ / Google Plus | Invite søges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (202) skrev:caekofdoom at gmail.com
Tagged, undskylder på forhånd for billedet du er tagget på ;)
SlettetBruger (200) skrev:Suk.. :P
Done
Nej nej... det er 'JUBII!
B~)
EDIT: ... men kommer ikke ind. Må så foreløbigt leve med at være tagget på Porres pizza! B~)
Ja jeg tagger dig i et billede. og så får du en mail om du er blevet tagged. og kan i heldige tilfælde oprette en konto.
Lingu:
Lingu:
Mail skrev:Jesper Jensen taggede dig i et album på Google+: 4. jul. 2011
Vis foto
Google+ projektet løser i øjeblikket alle småproblemerne med en lille gruppe testere. Hvis du ikke kan få adgang til Google+, kan du komme igen på et senere tidspunkt. Få flere oplysninger.
Når Google+ tillader flere tilmeldinger, er du i stand til at godkende eller fjerne tags. På nuværende tidspunkt kan du fjerne dette tag, hvis du ønsker det.
Hmm. Sådan en vil jeg også have. Plz to tag linguaignota gmail, så jeg også kan få sådan en. Min mail er dum. :(
Nu hvor der er kommet fem-fingers-udsalg så bliver jeg også nødt til at hoppe på vognen.
Så er der en der kan sende en invite i min retning på [email protected] ?
Så er der en der kan sende en invite i min retning på [email protected] ?
PlattFuss6.7 (232) skrev:Need invite plattfuss6.7 at gmail dot com
Magten (233) skrev:Done.
Virkede ikke :-\
Der kan godt gå lidt tid inden den kommer frem :) [/quote]Magten (238) skrev:Virkede ikke :-\
Har fået en mail med at jeg er blevet tagget. Men klikker jeg på det siger den bare at jeg mangler en invite
PlattFuss6.7 (241) skrev:Der kan godt gå lidt tid inden den kommer frem :)
Har fået en mail med at jeg er blevet tagget. Men klikker jeg på det siger den bare at jeg mangler en invite [/quote]
Prøv igen senere. Derefter prøver du igen senere. Dette gør du så et sted mellem 1-1237192371923796283741394710294712 antal gange... Og pludselig får du lov at oprette dig..
Done ^^Systran (243) skrev:soerendholm
Der er kun en ting at gøre: Bliv ved med at prøve indtil den beder dig om dine informationer :)PlattFuss6.7 (241) skrev:
Har fået en mail med at jeg er blevet tagget. Men klikker jeg på det siger den bare at jeg mangler en invite
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.