mboost-dp1

Går ikke ned til seneste ulæste indlæg


Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
19. okt. 2007 09:24
Fejlen har været der lige siden den nye version af newz.dk kom på..

Hvis jeg(man) bruger Internet Explorer 7(Ved ikke med IE6) så går den først ned til de indlæg man ikke har læst, men så bagefter går den helt op i toppen igen.. Hvornår bliver fejlen lavet? Det er mega irriterende..

Fejlen er der ikke i Firefox, og nej løsningen er ikke at alle skifter til Firefox.
Gravatar #2 - Benjamin Krogh
19. okt. 2007 09:34
Skift til Firefox ;)

Fejlen er der periodisk også i Firefox. Så tror ikke at et skifte ville hjælpe ret meget. Hvad sker der når du trykker "gå til ulæste"? Det plejer at virke her.
Gravatar #3 - Simonth
19. okt. 2007 10:16
Når jeg trykker "Gå til ulæste indlæg" efter at den har gået ned og op, så går den ned til der hvor den skal..altså dvs. det virker..
Gravatar #4 - MiniatureZeus
20. okt. 2007 12:05
Ja hos mig virker det altså fint.
Nyeste af IE7, uden nogle ad-ons, på Win XP Pro.
Gravatar #5 - TullejR
20. okt. 2007 12:07
Hvad vil vi ha'? V3! Hvornår vil vi ha' det? NU! :-)
Gravatar #6 - hmn
20. okt. 2007 12:27
#1

I nogle browsere er der nogle underligheder med det at den skal hoppe ned selv, og jeg kan ikke helt finde ud af hvad problemet er.

Noget tyder på det er noget javascript der nogle gange fejler, og i nogle browsere slet ikke virker (f.eks. i safari) men jeg har ikke lige haft tid til at debugge det, men vi er bekendt med problemet.

Skulle en af jer finde fejlen skal i være velkommen til at skrive direkte til mig.
Gravatar #7 - vandfarve
20. okt. 2007 14:47
Jeg vil gerne tilslutte mig Simoth og sige, at jeg også har præcis samme fejl, og at den har været der ligeså længe. Jeg har valgt at leve med det, men nogle gange kan det være irriterende. Det sker både på Vista og XP.

Ville det hjælpe, hvis alle de, der oplevede problemet, klarlagde deres styressystem, browser og version af java?
Gravatar #8 - Dreadnought
20. okt. 2007 15:00
Fejlen er næsten konstant i IE6.
Gravatar #9 - vandfarve
21. okt. 2007 09:17
Update:

Fra og med igår virker newz.dk nu korrekt for mig. Browseren finder automatisk de ulæste indlæg og bliver der modsat de forrige gange. Wuhu!

"... Nu har jeg det meget bedre. Tak for hjælpen, kopattesalve!"

(Jeg tager forbehold for de folk, der ikke kan huske Andens første cd)
Gravatar #10 - Cloud02
21. okt. 2007 10:58
#8
Opdater din browser.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login