mboost-dp1

Bil søges:


Gå til bund
Gravatar #101 - Magten
5. aug. 2009 19:32
#91
Det kan ikke beskrives meget bedre end "prøv det" :)

Der er en verden til forskel på hvordan en Citroen og en BMW ligger på vejen. Hvordan de reagerer når du drejer, eller træder på pedalerne.
Jojo, de kan begge dreje og køre fremad og stoppe.. Men måden de gør det på er meget forskellig...

Småting som når du lukker døren og det ikke lyder som hele bilen er lavet af plastik og er ved at falde fra hinanden..
Når man trykker på en knap og man ikke kan mærke/høre plastik skrabe mod hinanden..

At den næsten selv glider på plads i gearne og man ikke sidder og rører rundt i en sovsekande for at finde 2. gear..

Det var lidt af de ting jeg selv er irriteret over ved de franske biler jeg har kørt..

#100
En Supra er lækkert vogntøj ja ;) Knap så fedt er det dog at de er så gamle..
Mon ikke Supraen ville få lidt problemer hvis det var start fra 0? Lamboens launch control er altså noget der virker og sender dig afsted i en helvedes fart :D
Gravatar #102 - myplacedk
5. aug. 2009 20:29
Ah, endelig noget konkret. :)

plz (93) skrev:
Reagerer motoren hurtigt på speederen, eller skal man vente flere sekunder før der sker noget?

Normalt gør den som jeg beder om, når jeg beder om det. Den dør lidt når jeg kommer over 100. Dvs. kører jeg fx. 130, så må jeg nogle gange "tage tilløb" for at lave en effektiv overhaling. Men det er nu hvad jeg synes man kan forvente af en ny diesel-bil til 150.000.

plz (93) skrev:
Er gearkassen "smooth" og letkørende, så det er en fornøjelse at skifte gear, eller føles det som en gammel traktor?

Det går glimrende. Jeg skubber gearstangen over i det gear jeg vil have, og rammer lynhurtigt og i første forsøg. Min kæreste brokker sig nogle gange over at jeg skifter gear for hurtigt, fordi hun ikke kan holde hovedet stille.

plz (93) skrev:
Lyder motoren godt?

Den lyder glimrende.

plz (93) skrev:
Kan du mærke gennem rattet præcis hvad forhjulene laver (uden at det bliver ubehageligt selvfølgelig) eller føles det "dødt" som en joystick?

Jeg synes jeg har rigtig god føling med det. Jeg kan mærke præcist hvornår den begynder at understyre osv.

plz (93) skrev:
Forsøger bilen at køre ligeud gennem svingene (understyring) eller bider den sig bare fast med forhjulene?

Tjah. Når den understyrer kører jeg omkring dobbelt så hurtigt gennem et sving som "normale folk", så jeg skal vist køre ret sindssygt før det giver problemer. En racerbil kan sikkert klare det langt bedre, men det er ligegyldigt for mig.

Fx. er der et 270-graders sving jeg tager dagligt, hvor folk normalt kører 30-40 stykker. Der begynder jeg at understyre ved omkring 70, hvis vejen er våd. På tør vej ved jeg ikke hvad bilen kan klare, omkring de 70-80 stykker bliver centrifugalkraften for ubehagelig.

plz (93) skrev:
Krænger den som det skæve tårn i Pisa så snart du sætter farten op i en kurve?

Jeg har ikke lagt mærke at den krænger. Det gør den da nok, men det er ret ligegyldigt i forhold til centrifugalkraften.

plz (93) skrev:
Eller ligger den fladt på vejen og styrer så præcist at du kan ramme apex i svingene med en milimeters nøjagtighed - hver gang?

Nu kører jeg så ikke racerløb, men jeg kan fint ramme en parkeringsbås selv om jeg kører som om det var et almindelige "2. gears sving", og båsene ved siden af er taget.

Jeg kan godt se at en BMW er bedre på nogle af punkterne (fx. er der sikkert nogle der synes motoren lyder bedre), men ikke noget jeg kan se der skulle have betydning for mig.
Gravatar #103 - myplacedk
5. aug. 2009 20:32
paradise_lost (94) skrev:
Men må gi dig, af alle kendte franske mærker så syntes jeg du har valgt det bedste mærke. For de bruger hvis ikke deres røv dyre hydraulik systemer mere.

Årh hvad, jeg ville elske en hydraulik-undervogn. Jeg regner med at min næste bil bliver en C5 med hydraulik, det koster vist kun 10-15.000 ekstra eller sådan noget.

Det skal bare være 3. generation, de to første er ikke pålidelige nok efter min smag (og dermed for dyre).

Jeg kan dog sagtens forstå dem der ikke kan lide at køre med det.
Gravatar #104 - myplacedk
5. aug. 2009 20:36
Magten (101) skrev:
Jojo, de kan begge dreje og køre fremad og stoppe.. Men måden de gør det på er meget forskellig...

Det er jeg ikke i tvivl om. Forskellige er de da.

Magten (101) skrev:
Småting som når du lukker døren og det ikke lyder som hele bilen er lavet af plastik og er ved at falde fra hinanden..

Heh, det kan selv C1 klare, hvis du spørger mig. Det lyder ikke som en Mercedes, men der er hverken plastik eller skramlen. Bare et stille "klop".

Magten (101) skrev:
Når man trykker på en knap og man ikke kan mærke/høre plastik skrabe mod hinanden..

At den næsten selv glider på plads i gearne og man ikke sidder og rører rundt i en sovsekande for at finde 2. gear..

Går fint her. Men ja, jeg har også prøvet en (gaaammel) Citroen, hvor det føles som om gearstangen bare er til at røre rundt i olien med.
Gravatar #105 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2009 20:46
Er der nogen der kan finde den danske anmeldelse af Citroen C3, jeg mener det var på TV2?

Jeg har i hvert fald aldrig grinte så meget som da han begynder at flå alt interiøret ud af den da det var så dårligt at man dårligt nok skulle kigge på det.
Jeg kan også huske at Citroen ikke var så glade for ham :D
Gravatar #106 - myplacedk
5. aug. 2009 21:07
Jakob Jakobsen (105) skrev:
Jeg har i hvert fald aldrig grinte så meget som da han begynder at flå alt interiøret ud af den da det var så dårligt at man dårligt nok skulle kigge på det.

Huh? Det fungerer fint i min, og jeg er ikke flink ved den.

Mine lange ben "sparker" tit rundt omkring når jeg stiger ud. Jeg bruger den af og til som arbejdskøretøj, dvs. beskidte træsko og handsker. Jeg har enda væltet en (halvtom) kaffekop som stod i forruden, under en spisepause i skoven. Jeg tører den bare af med en våd klud, og så er den som ny igen. (Dog ikke tit nok, ifølge kæresten.)
Gravatar #107 - Zombie Steve Jobs
5. aug. 2009 21:09
Og så kan man så også få lov at betale 60k om året i forsikring - medmindre man er 75 og har kørt bil i 50 år uden at lave en eneste skade :|

Negative, ikke hvis det er en "classic" du kan forsikre det svin for omkring 3000 om året og med kvart vægtafgift............
Gravatar #108 - Magten
5. aug. 2009 21:45
#104
Jeg tror vi har meget forskellig smag når det kommer til hvad "godt" er :)

Bevares, en spritny Citroen knager og brager ikke. Men der er rigtig meget plastik i forhold til en BMW, og man kan se og mærke det meget tydeligere.

Men så igen, man betaler også det ekstra for BMW'en :)
Gravatar #109 - qed
5. aug. 2009 22:06
Rigtige mænd kører Bugatti Veyron.
Rigtig rigtig rige mænd kører Bugatti Veyron. :-)
Gravatar #110 - Magten
5. aug. 2009 22:17
#109
Og Top Gear folkene, som man jo overhovedet ikke er misundelig på! :(



"What we've proved now, is athat the Bugatti Veyron, which is known as the fastest car in the world, is faster than another kind of car..." :D
Gravatar #111 - Jakob Jakobsen
5. aug. 2009 22:40
#109
Rigtig fed bil, men 120L benzin på 15 minutter, siger altså av i min pengepung :D

Vil hellere have [url= som min anden bil, der findes nok ikke sjovere køretøj på 4 hjul.
Den er endda også lavet i en [url= version.
Gravatar #112 - qed
5. aug. 2009 23:03
#110
Ja, det er en fed kommentar.. Og klart mand, jeg misunder Top Gear-hovederne hvergang jeg ser det! Det ville være et fedt job!

#111
Ja, det er sgu ikke for sjov.. Tilgengæld kan man så i teorien også nå omkring 100 km på de 15 minutter :D

Var det ikke også Ariel'en de kårede til årets bil i en af sæsonerne på trods af, at den på ingen måde er praktisk?
Gravatar #113 - XorpiZ
6. aug. 2009 04:56
Tanghaar (107) skrev:
Negative, ikke hvis det er en "classic" du kan forsikre det svin for omkring 3000 om året og med kvart vægtafgift............


Seriøst? Det må du gerne fortælle lidt mere om.

Hvis man kan det, så er det klart værd at overveje næste gang jeg skal have bil. :o
Gravatar #114 - paradise_lost
6. aug. 2009 05:40
XorpiZ (113) skrev:
Seriøst? Det må du gerne fortælle lidt mere om.

Hvis man kan det, så er det klart værd at overveje næste gang jeg skal have bil. :o


Hvis det er en veteran bil så kan alle biler forsikres meget billigere end normalt.
Gravatar #115 - paradise_lost
6. aug. 2009 05:45
myplacedk (103) skrev:
Årh hvad, jeg ville elske en hydraulik-undervogn. Jeg regner med at min næste bil bliver en C5 med hydraulik, det koster vist kun 10-15.000 ekstra eller sådan noget.


Ja det er herre dejligt, men ikke når det begynder at gå i stykker, men bevares hvis du køber en forholdsvis ny Citroen og skifter den ud inden den når det punkt hvor det går i stykker og køber en ny så er det da kanon.

Men ellers med hensyn til BMW vs Cito debatten. Prøv at lån eller lej en BMW og kører rundt i den i 1 uges tid ligesom du gør med Citoen. Hvis den bedste måde du kan "overbevises" på når du aldrig har kørt en BMW.
Gravatar #116 - paradise_lost
6. aug. 2009 05:53
Magten (110) skrev:
#109
Og Top Gear folkene, som man jo overhovedet ikke er misundelig på! :(



"What we've proved now, is athat the Bugatti Veyron, which is known as the fastest car in the world, is faster than another kind of car..." :D


Damn nice cars. Godt klaret af Mclaren at den tager Bugattien i optrækket (hvilket jeg syntes er vigtigst)
Gravatar #117 - XorpiZ
6. aug. 2009 06:54
paradise_lost (114) skrev:
XorpiZ (113) skrev:
Seriøst? Det må du gerne fortælle lidt mere om.

Hvis man kan det, så er det klart værd at overveje næste gang jeg skal have bil. :o


Hvis det er en veteran bil så kan alle biler forsikres meget billigere end normalt.


Men er der ikke nogle krav til hvor meget man må bruge den?
Gravatar #118 - myplacedk
6. aug. 2009 06:55
paradise_lost (115) skrev:
men bevares hvis du køber en forholdsvis ny Citroen og skifter den ud inden den når det punkt hvor det går i stykker og køber en ny så er det da kanon.

Som sagt, så skulle det kun være de to første generationer af undervognen der bliver slidt op for hurtigt.
Gravatar #119 - MiniatureZeus
6. aug. 2009 07:06
XorpiZ (117) skrev:
paradise_lost (114) skrev:
XorpiZ (113) skrev:
Seriøst? Det må du gerne fortælle lidt mere om.

Hvis man kan det, så er det klart værd at overveje næste gang jeg skal have bil. :o


Hvis det er en veteran bil så kan alle biler forsikres meget billigere end normalt.


Men er der ikke nogle krav til hvor meget man må bruge den?


Du må kun kører i den i sommer halvåret.
Og det er for optimistisk at tro, at det er billigere! Veteran biler skal holdes ved lige meget tit, de går rimelig hurtigt i stykker, hvor det tit er nogle meget dyre reparationer.
Min onkel har en Jaguar E-type S3 fra '72 som hele vinteren holder i en opvarmet garage, hvor den serviceres, bliver kørt lidt og vedligeholdt. Alligevel, hver sommer når han har taget den ud, så går der noget i stykker. Sidste gang var det benzin pumpen som gik en tur, hvilket kostede næsten 10.000 kr. at reparere, desuden skal motoren helst renses komplet hver andet år for at forebygge de slidfejl der kommer med alderen.
Og selvom E-typen er en af de biler som der findes rigtig mange af, er reservedels priserne utroligt dyre.

Man kan dog også, lige som nogle af mine fars venner, købe en helt nye '64 Mustang, altså en kit car, men det er overhovedet ikke den samme følelse som at køre i en original superbil fra den tid af..
Gravatar #120 - Thinq
6. aug. 2009 08:48
myplacedk (57) skrev:
Er det forkert, hvis mit hjerte siger "whatever"?

Nej, sådan har jeg det sku også. Biler er noget jeg tilsyneladende går SÅ meget mindre op i end mine kønsfæller at det næsten er bizart. P.t. har jeg en grøn bil og den er klasser bedre end min gamle. Den var blå. Jeg ved ikke om der umiddelbart er noget at konkludere ud fra det.

myplacedk (82) skrev:
Så kan jeg godt forstå at du ikke er meget for franske biler. Men jeg vil nu hellere se på en større statistik, end fra én familie. ;-)

Jeg vil nu sige at man ikke skal læse mange statistikker for at bekræfte fordommene. Udover dine opridsede kriterier sætter jeg pålidelighed allerhøjest. Check f.eks. Applus' hjemmeside (statisik i venstre menubar). Det er som oftest Toyota og Mazda der topper (på den gode måde) statistikkerne. For europæiske biler er det helt typisk tyskerne der har færrest fejl og mangler mens det i bunden er tæt løb mellem italienske og franske biler. Der er selvfølgelig modeller og mærker der skiller sig ud fra dette (både positivt og negativt) men trenden er helt klar i mine øjne. Jeg har læst for mange statistikker til at vælge en fransk eller italiensk bil, og det har intet med hjertet at gøre.


(#94, #103: det er mig bekendt ikke hydraulik men hydropneumatik affjedring der er karakteristisk for Citroën)
Gravatar #121 - myplacedk
6. aug. 2009 10:44
Thinq (120) skrev:
Jeg vil nu sige at man ikke skal læse mange statistikker for at bekræfte fordommene.

Det er korrekt at de franske biler ifølge statistikkerne fejler oftere en mange andre mærker. Det betyder ikke at de ikke kan køre.

Der er andre faktorer som er LANGT vigtigere for pålideligheden, end hvilken bil du køber. Fx. hvordan du vedligeholder den, hvor gammel den er osv.

Thinq (120) skrev:
Check f.eks. Applus' hjemmeside (statisik i venstre menubar).


Det siger mere om ejernes og mekanikernes vaner. Nogle kører bilen til syn for at få en liste over hvad der skal laves. Andre laver bilen FØR de kører den til syn.

Jeg vil hellere se statistik for hvor mange biler der skal på værksted ufrivilligt. (Og der ved jeg godt at de franske biler også ligger i den dårlige ende.)
Gravatar #122 - Zombie Steve Jobs
6. aug. 2009 11:31
#111 SJovere køretøj? Kan du sige Caterham R500?! Har set den æde både din Ariel, F430 Scuderia, GT2, RS6 på bane, hvis du gerne vil have en Ariel, vil jeg da i høj grad anbefale R500'eren! Den er også en 100k biliigere.

#119/117: Det passer ikke, det kommer an på, hvordan du forsikrer den. En helårsforsikring koster lidt mere, men ikke noget, der kan slå bunden ud af en økonomi. Der er dog krav til medlemskab af veteranklub og opbevaring, så vidt jeg husker. Men vil da ikke anbefale at køre i den hele året, lortet er jo gammelt.

Den med reparationer, tja, du kommer til at kende en masse, der kan skrue og banke for dig, så tror ikke det er meget værre end udgifter til en hvilken som helst anden bil, selvfølgelig, hvis du er uheldig at få en der er pilrådden eller totalt smadret, så kan det blive dyrt.
Gravatar #123 - Norrah
7. aug. 2009 06:55
#122 Ariel atom 500..? Tvivler kraftigt på den "æder" den.
Gravatar #124 - Zombie Steve Jobs
7. aug. 2009 09:01
#123 det må komme an på en prøve. Caterham har mere erfaring, Atom 500 har en røv tung motor.
Yderligere er R500 hurtigere fra 0-100 (yderligere kan du allerede købe R500, Atom 500 findes endnu ikke.)

Ikke at noget af det betyder en skid på en bane. R500 er syge, Ariel Atom skuffede fælt, da jeg oplevede den. HAvde forventet at den tog en første plads, men når selv en stationcar kan køre fra den, så er er mine forhåbniger til Atom/R500 ikke ligefrem opløftende.
Gravatar #125 - vandfarve
7. aug. 2009 09:18
#124 Undskyld, men hvad?! Ifølge TopGear accelerer en Ariel Atom 300 fra 0-60 mph på under 3 sekunder og har 600hk/ton. Hvor mange stationcars finder du, der kan matche det?

Den var desuden næsthurtigst på deres scoreboard over Power Laps, foran bl.a. Porsche Carrera GT. Det kan godt være, at Caterham R500'eren er hurtigere, men det er marginalt, og du vil som person ikke kunne mærke det hovedet.

Så længe du blot har dine fakta på plads, for indtil videre findes der ingen stationcar, der kan matche nogle af dem.
Gravatar #126 - engfeh
7. aug. 2009 10:19
Tanghaar (124) skrev:
Ikke at noget af det betyder en skid på en bane. R500 er syge, Ariel Atom skuffede fælt, da jeg oplevede den. HAvde forventet at den tog en første plads, men når selv en stationcar kan køre fra den, så er er mine forhåbniger til Atom/R500 ikke ligefrem opløftende.


...Og hvem kørte den Ariel? En prof eller en amatør? For hvis køreren ikke er god betyder bilen nul og en skid!
Gravatar #127 - qed
7. aug. 2009 11:14
#126
Edit: Hov, læste forkert :)
Gravatar #128 - vandfarve
7. aug. 2009 14:17
#126 Heldigvis er TopGears liste over Power Laps rimelig troværdig, da det er den samme kører, der har kørt alle (da The Stig blev skiftet ud, blev Power Laps-boardet også).

Det eneste problem er, at de ofte kører under meget forskellige konditioner, da det engelsk vejr meget sjældent giver høj solskin og ingen vind, men jeg vil alligevel anbefale den som et godt fingerprej om bilernes kapacitet.
Gravatar #129 - engfeh
7. aug. 2009 14:50
Jeg kender udemærket til TG's tests (har set samtlige afsnit... Flere gange!), selvom jeg ikke er sikker på at The Stig er den samme hver gang. Det jeg snakkede om er den episode Tanghaar nævnte.
Gravatar #130 - Jakob Jakobsen
7. aug. 2009 17:39
#128

The stig er ikke én person, det er flere forskellige.
Gravatar #131 - Norrah
7. aug. 2009 18:39
#130 Det er blot en teori, de har godt nok haft schumacher inde en gang ihvertfald, og det tog de ret tykt pis på.
Gravatar #132 - Magten
7. aug. 2009 19:11
Jakob Jakobsen (130) skrev:
#128

The stig er ikke én person, det er flere forskellige.
Når ingen ved hvem det er, hvordan ved man så at det ikke er en person? :)
Gravatar #133 - Jakob Jakobsen
7. aug. 2009 19:24
#132

Jeg fandt på et tidspunkt en billedcollage på nettet, hvor det var tydeligt at han var flere forskellige højder.
Gravatar #134 - Jakob Jakobsen
7. aug. 2009 19:51
Hmm... kunne ikke finde det igen. Det eneste jeg dog kunne finde, er fra "The Sun" som er på niveau med EB.
Link
Gravatar #135 - vandfarve
7. aug. 2009 21:18
Jakob Jakobsen (130) skrev:
#128

The stig er ikke én person, det er flere forskellige.


Indtil videre er det sikkert, at The Stig har været tre personer, hvilket jeg på ingen måde udelukker i mit ovenstående indlæg. Spørgsmålet er, om at han har været flere.
Gravatar #136 - qed
8. aug. 2009 01:23
Da Black Stig afslørede sig i sin biografi udtalte han sig om, at der generelt var flere personer, som spillede personen "The Stig".. Men til Power Laps er det den samme person, der tester bilerne..
Gravatar #137 - Thalion
8. aug. 2009 03:42
Cykel?
Gravatar #138 - Zombie Steve Jobs
8. aug. 2009 07:53
#126 Banelicens, racerbane, biler, flere biler, flere mennesker kører forskellige biler, forskellige biler sætter forskellige tider, tider holdes op mod hinanden i løbet af 3 dage, og wooow, ja, en dragracer med jetmotor kan kommer fra 0-100 på et halvt sekund, men en Fiat 500 ville stadig æde den på en bane, ffs....

Og ja, til din information blev Ariel Atom kørt af en norsk racerkører, et par finner, danskere. Goddamn, man, du vil virkelig ikke tro på noget, den hurtigste tid var langsommere end R500.

#125 vi taler bane, BANE BANE BANE BANE BANE, det eneste, der betyder noget, fuck 0-100, siger intet om en bil, Audi RS6 åd den Ariel Atom, GT2 åd den, F430 Scuderia åd den, R500 åd den.

Og ja, har også set alt top gear, skal vi lige tage den, endnu en gang, for prins knud:

Gumpert Apollo 1.17.1

Ascari A10 1.17.3

Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6

Pagani Zonda F Roadster 1.17.8

Caterham R500 1.17.9 (cold tyres)

Bugatti Veyron 1.18.3

Pagani Zonda F 1.18.4

Maserati MC12 1.18.9

Ferrari Enzo 1.19.0

Lamborghini LP670 SV 1.19.0

Ariel Atom 1.19.5

Men det kan selvfølgelig være, at det var Clarksons mor eller en hund, der kørte den Ariel og schumachers "improved clone", der kørte R500'en.
Gravatar #139 - holmen
8. aug. 2009 09:05
Mazda 626 1,8i combi coupe fra 1992, 105 HK standard.
Og så tror jeg at vi lukker diskussionen her.
Gravatar #140 - vandfarve
8. aug. 2009 09:50
#138 Øhm, du læser tydeligvis hverken, hvad jeg eller du selv skriver. Jeg ved udmærket, hvad jeg snakker om, men gør du?

Jeg har forstået, at R500'eren er hurtigst, hvilket jeg på ingen måde har udelukket, men kom ikke og fortæl mig, at du efter at have kørt dem begge kan fortælle, at der er en forskel. Vi snakker om 1,6 sekunder eller cirka 2% i forskel i banetiden.

Dernæst, så tvivler jeg stærkt på, at Audi RS6, GT2 og F430 Scuderia "åd den", da de intet ikke ligger på listen (RS6'eren) eller ligger under den på listen. Faktisk, den selvsamme liste, som du referer til i dit indlæg.

Sidst, vægt og hk/vægt-ratio er alfa og omega på en bane, hvilket Ariel Atom (og din højt elskede R500) har lært. Har du overhovedet set bilen, når du skriver "vi taler bane, BANE BANE BANE BANE BANE, det eneste, der betyder noget, fuck 0-100"? Dens hurtige acceleration skyldes netop den lave vægt og høje ydelse!

Tanghaar, kom nu ind i kampen og læs, hvad du selv skriver, inden du poster. Det er ikke kriminelt.

(Must... not... do... it...)

Terra - Epic fail! :P

Gravatar #141 - Jakob Jakobsen
8. aug. 2009 10:16
#136

Når det er bevist at han er flere personer, hvordan kan du så være sikker på at det er den samme der kører powerlaps?
Gravatar #142 - qed
8. aug. 2009 12:44
#141
Jeg er ikke 100% sikker, men eftersom Black Stig var den samme i de to første sæsoner, indtil han afslørede sig selv, giver det mening at det er den samme nu..

"De andre The Stig" bliver brugt, når de laver skuespil. Og her tænker jeg ikke på Big Stig eller The Stig's African cousin som tydeligvis er en anden, men fx i den challange, hvor de skal igennem London på 4 forskellige måder. Her skal The Stig bruge offentligt transportmidler.
Gravatar #143 - vandfarve
8. aug. 2009 14:28
#141 Vi kan på ingen måde være sikker, men jeg vælger at tro, at det er én og samme person.

Hvorfor? Fordi en hemmelighed bliver sværere at skjule, jo flere mennesker der er impliceret, fordi de gerne vil have konsistens, og fordi det sikkert er rimelig svært at finde kvalificerede kørere.
Gravatar #144 - Jakob Jakobsen
8. aug. 2009 15:08
#143

Jeg ved ikke hvor meget de vægter konsistens, men hvis man vurderer ud fra deres "kapløb" er det ikke meget.

Langt de fleste gange de kører om kap, ligger bilerne jo altid side om side, med den vindende bil kun lidt foran, noget der meget sjældet sker i virkeligheden.

Det er tydeligt klippet sammen for at få mere spænding.
Gravatar #145 - Zombie Steve Jobs
8. aug. 2009 22:27
#143 anden bane end tgs, du kan tjekke bilmagasinet/teknikmagasinet, for at finde relevante data.
Sådan var virkeligheden bare. Ved du, hvad du snakker om? Hvad arbejder du med til daglig?
Gravatar #146 - vandfarve
9. aug. 2009 08:20
#145 Alt, hvad jeg skrev, er udledt logisk på baggrund af de mange udsendelser, som jeg har set, samt den logik, som folk normalt bruger.

Det er svært at sige mig imod, når vi ingen dokumentationer kan fremlægge, hvorfor mine (og andres argumenter) er meget løse, hvilket jeg også redegør for i mit indlæg. Jeg vælger at tro, at de kun har brugt én The Stig pr. version af deres Power Laps. Du er velkommen til at tro noget andet, men det er i og for sig uinteressant for mig.

There, happy now?
Gravatar #147 - myplacedk
9. aug. 2009 09:09
Man kunne også bare konkludere at TopGear blot er underholdning, som man ikke skal gå for højt op i.

Det er da vist blevet vist så mange gange før, at de fortæller den version af sandheden, som er mest underholdende. Og underholdende, det er det da. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login