mboost-dp1
ATT: Terracide (det med somatisk kontra psykosomatisk, du ved)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvor mange af jer herinde tror virkelig selv på at han er så "dum" at han ikke kan google sig til det svar i ønsker. Jeg fandt det selv på ret kort tid.
Hvor mange af jer tror "ikke" at han ville havde skrevet noget for længst, hvis han havde i sinde at vedligeholde hans image.. eller mangel på det samme..
Hvad tror i sansynligheden er for at han for some reason syntes det er mere sjovt bare at - ignorere jer / tale uden om / skrive volapyk - for at se jeres reaktioner?
I spilder jeres kræfter..
Bare fortsæt, vil ikke ødelægge jeres sjov.
Syntes bare at jeg ville spille storebror et par sekunder.
*og jeg har altså ikke gidet læse det hele siden sidst, der var simpelthen for meget.. så i må lige bære over mig hvis det er malplaceret.
Norrah - Et eller andet skabsfilosofisk intellektuelt vrøvl.
Hvor mange af jer tror "ikke" at han ville havde skrevet noget for længst, hvis han havde i sinde at vedligeholde hans image.. eller mangel på det samme..
Hvad tror i sansynligheden er for at han for some reason syntes det er mere sjovt bare at - ignorere jer / tale uden om / skrive volapyk - for at se jeres reaktioner?
I spilder jeres kræfter..
Bare fortsæt, vil ikke ødelægge jeres sjov.
Syntes bare at jeg ville spille storebror et par sekunder.
*og jeg har altså ikke gidet læse det hele siden sidst, der var simpelthen for meget.. så i må lige bære over mig hvis det er malplaceret.
Norrah - Et eller andet skabsfilosofisk intellektuelt vrøvl.
Jeg tror at vi måske er ude i det første historiske tilfælde, hvor en persons IQ er blevet så høj, at den har lavet overflow.vandfarve (194) skrev:Terra - Er du dum eller hvad?
Selvfølgelig har Henrik da googlet. Og han har hurtigt fundet ud af, at det han skrev var noget meningsløst vrøvl. Men så var det lissom allerede for sent at trække i land.
Hver gang Henrik skriver volapyk eller taler udenom, er det en indrømmelse af, at han ikke vidste, hvad han talte om, men bare fyrede nogle tilfældige ord af, som han syntes lød smarte. Og det synes jeg er ret skægt. For ikke at sige interessant - det er trods alt ikke hver dag, man får lov at se en mand fra '75 opføre sig som et 13-årigt barn.
Hver gang Henrik skriver volapyk eller taler udenom, er det en indrømmelse af, at han ikke vidste, hvad han talte om, men bare fyrede nogle tilfældige ord af, som han syntes lød smarte. Og det synes jeg er ret skægt. For ikke at sige interessant - det er trods alt ikke hver dag, man får lov at se en mand fra '75 opføre sig som et 13-årigt barn.
Der er nu brugt 203 posts på at påpege at der i én post er brugt én udokumenteret sviner. Tror sq Lingu er den eneste som tror der var tale om en faglig diagnose.
Hvis vi skal lave poster for hver enkel udokumenterede sviner på nettet så tror jeg sq Newz skal til at have opgraderet noget hardware.
Der er nu brugt 203 posts på at påpege at der i én post er brugt én udokumenteret sviner. Tror sq Lingu er den eneste som tror der var tale om en faglig diagnose.
Hvis vi skal lave poster for hver enkel udokumenterede sviner på nettet så tror jeg sq Newz skal til at have opgraderet noget hardware.
mbw2001 (204) skrev:Der er nu brugt 203 posts på at påpege at der i én post er brugt én udokumenteret sviner.
Jeg tror, du har overset det her. Det har ikke noget med en sviner at gøre - det er et spørgsmål om, at Henrik demonstrerer at besidde den viden, som Henrik implicit påstår at besidde.
mbw2001 (204) skrev:Tror sq Lingu er den eneste som tror der var tale om en faglig diagnose.
What's all this then?
Dit forsvar af Henrik er lidt nuttet, men fuldstændigt malplaceret.
LinguaIgnota (206) skrev:Jeg tror, du har overset det her. Det har ikke noget med en sviner at gøre - det er et spørgsmål om, at Henrik demonstrerer at besidde den viden, som Henrik implicit påstår at besidde.
I stand corrected. Mere end én. Ændrer dog ikke mit budskab.
LinguaIgnota (206) skrev:mbw2001 (204) skrev:Tror sq Lingu er den eneste som tror der var tale om en faglig diagnose.
What's all this then?
En masse mennesker som ser en mulighed for at rette Terra og straks hopper på.
LinguaIgnota (206) skrev:Dit forsvar af Henrik er lidt nuttet, men fuldstændigt malplaceret.
Jeg forsvarer ham absolut ikke. Han er en Troll. Jeg griner bare af hvor meget tid i bruger på det.
You are not beating the troll, you are feeding the troll.
Vi har vidt forskellige udgangspunkter. Jeg mener ikke, at Henrik er en troll - jeg mener, at Henrik som oftest er oprigtig i sine indlæg.
Daniel-Dane (6) skrev:I spilder jeres tid på at diskutere med ham. Selv folk med en proklameret IQ på de nogen og 160 kan ikke se, at en samtale med terracide er ligegyldig [...]
Anywho, indtil 'parent' kommer til CSS, må vi nøjes med:
$('.comment:has(h2 a[title=terracide])').remove();Smid den ind i en eller anden browser/addon, som kan køre den automatisk. Det er meget bedre end at ignorere folk, da jeg personligt stadig åbner for indlæggene.
Norrah (201) skrev:Hvor mange af jer herinde tror virkelig selv på at han er så "dum" at han ikke kan google sig til det svar i ønsker.
Jeg er oprigtigt i tvivl.
Det er en god troll, når man ikke kan se at det er en troll. På den anden side gør han så meget dumt/barnligt, som ikke har noget at gøre med at trolle. Det tyder på at han bare er sådan.
mbw2001 (204) skrev:Der er nu brugt 203 posts på at påpege at der i én post er brugt én udokumenteret sviner
Nu er det jo ikke sådan, at det er den eneste udokumenterede svinder han er kommet med. Det er bare et tilfældigt eksempel.
Det kunne lige så godt have været en anden sviner der blev taget udgangspunkt i. Det kunne lige så godt have været en anden bruger som startede tråden. Og det kunne lige så godt have foregået IRL eller whatever.
Nej, jeg har ikke modtaget noget fra Demenslinien. De sidder sikkert stadig og griner over, hvor åndssvagt et spørgsmål jeg har stillet.
Eller overvejer hvorfor fanden de sidder på et kontor i Københan, når de stod på en mark et sted i nærheden af Herning for 5 minutter siden.
terracide (219) skrev:drbravo (216) skrev:Er der kommet svar fra demenslinjen?
Terracide har sikkert bestilt nogle store værker som skal leveres fra udlandet.. Den slags tager tid! Hans svar kommer sikkert snart..
Næ, før lingu er færdig med google-svar morer jeg mig bare...
wat
Nah, jeg tror bare at han har problemer med at læse, så han får Google translate til det i stedet. Det kunne i hvert fald forklare hvorfor han for det meste ser ud til at tale om noget helt andet end det han kommenterer.
Når man taler om solen:
Så deeet.
Demenslinien skrev:Kære [mit navn].
Undskyld det sene svar på dit spørgsmål, men vi har haft travlt med flytning m.m.
Du spørger om vi kender diagnosen "psykisk senil demens" . Jeg mener ikke, at diagnosen giver nogen mening. Senil betyder blot gammel, og en demens sygdom er defineret ved at være en somatisk lidelse. Du kan læse mere på www.videncenterfordemens.dk
.................................
Med venlig hilsen
Else Hansen
Telefonrådgiver
Demenslinien
Tlf: 5850 5850
[email protected]
Bemærk ny adresse pr. 1 juni:
Ny Kongensgade 20, st. tv
Dk - 1557 København V
Tlf.: 3940 0488
www.alzheimer.dk
Støt mennesker med en demenssygdom og deres pårørende
SMS HUSK til 1272. Så støtter du Alzheimerforeningen med 100 kroner (+ alm. trafiktakst).
Så deeet.
LinguaIgnota (223) skrev:Når man taler om solen:Demenslinien skrev:Kære [mit navn].
Undskyld det sene svar på dit spørgsmål, men vi har haft travlt med flytning m.m.
Du spørger om vi kender diagnosen "psykisk senil demens" . Jeg mener ikke, at diagnosen giver nogen mening. Senil betyder blot gammel, og en demens sygdom er defineret ved at være en somatisk lidelse. Du kan læse mere på www.videncenterfordemens.dk
.................................
Med venlig hilsen
Else Hansen
Telefonrådgiver
Demenslinien
Tlf: 5850 5850
[email protected]
Bemærk ny adresse pr. 1 juni:
Ny Kongensgade 20, st. tv
Dk - 1557 København V
Tlf.: 3940 0488
www.alzheimer.dk
Støt mennesker med en demenssygdom og deres pårørende
SMS HUSK til 1272. Så støtter du Alzheimerforeningen med 100 kroner (+ alm. trafiktakst).
Så deeet.
Så dette er dit endelige svar...fra en telefon rådgiver?
Næeh, det endelige svar var #186. På nuværende tidspunkt har Else fra Demenslinien såmænd bare bekræftet det, som alle andre end dig allerede vidste. Du er blevet skolet, lille Henrik - vær glad for, at du i det mindste har lært noget nyt.
fidomuh (228) skrev:#224
... Telefonraadgiver @ Demens Linien > Telefon Support @ Fullrate.
QFT
Also, hvordan kan det være, at Else-tøsen ikke kender den rigtige adresse? Det hedder altså http://www.videnscenterfordemens.dk/, ikke http://www.videncenterfordemens.dk/ ...
[mit navn] - Dit navn er ude, Lingu, du kan ikke skjule det :)
gnarfsan (230) skrev:Netdoktor
Videnscenter for demens
Demensnet
Sundhedsstyrelsen
De er rørende enige.
Du er simpelthen for dum, Gnarfsan. Psykisk senil demens er en særlig dansk diagnose, der er så sjælden, at Google ikke kender den. Det siger Henrik selv.
Men du kan være helt rolig, du får slet ikke brug for Google, for Henrik og Lise har helt styr på alt det der med demens. Det siger Henrik nemlig også selv.
LinguaIgnota (231) skrev:gnarfsan (230) skrev:Netdoktor
Videnscenter for demens
Demensnet
Sundhedsstyrelsen
De er rørende enige.
Du er simpelthen for dum, Gnarfsan. Psykisk senil demens er en særlig dansk diagnose, der er så sjælden, at Google ikke kender den. Det siger Henrik selv.
Men du kan være helt rolig, du får slet ikke brug for Google, for Henrik og Lise har helt styr på alt det der med demens. Det siger Henrik nemlig også selv.
Så når jeg kan google "psykopat" betyder det så det er en gældende diagnose?
Terra - This should be fun...
terracide (232) skrev:LinguaIgnota (231) skrev:gnarfsan (230) skrev:Netdoktor
Videnscenter for demens
Demensnet
Sundhedsstyrelsen
De er rørende enige.
Så når jeg kan google "psykopat" betyder det så det er en gældende diagnose?
Terra - This should be fun...
Hvis du finder lige så troværdige kilder som Sundhedsstyrelsen, så ser jeg ingen problem med det projekt.
LinguaIgnota (231) skrev:Psykisk senil demens er en særlig dansk diagnose, der er så sjælden, at Google ikke kender den. Det siger Henrik selv.
Som idemand og medstefter af studieforeningen Demensa, ved jeg hvad, jeg snakker om, og jeg tager afstand fra enhver kvaksalver, der stiller den diagnose.
Hvis du googler psykopati, så vil du hurtigt lære, at begrebet er blevet erstattet af dyssocial personlighedsforstyrrelse. Det er ingen hemmelighed - til forskel fra "psykisk senil demens", som kun Henrik og Lise kender til.
Jeg ved ærlig talt ikke, hvad Henrik fabler om, så det er lidt svært at svare på hans spørgsmål.
Jeg ved ærlig talt ikke, hvad Henrik fabler om, så det er lidt svært at svare på hans spørgsmål.
Måske man skulle søge ind hos Fullrate, så man kan snakke med Henrik hver dag!
http://www.fullrate.dk/om_fullrate/fullrate_job/ne...
Omvendt, så er det nok svært at få den stilling.. Henny bliver jo headhuntet til den stilling der:
Velformuleret? Tjek.
Tålmodig og pædagogisk? Tjek.
Teamspiller? Tjek.
En høj grad af selvdisciplin og er stabil? Tjek.
Humor, udafvendt og let ved samarbejde? Tjek.
http://www.fullrate.dk/om_fullrate/fullrate_job/ne...
Omvendt, så er det nok svært at få den stilling.. Henny bliver jo headhuntet til den stilling der:
Velformuleret? Tjek.
Tålmodig og pædagogisk? Tjek.
Teamspiller? Tjek.
En høj grad af selvdisciplin og er stabil? Tjek.
Humor, udafvendt og let ved samarbejde? Tjek.
Chewy (244) skrev:Hehe :-)
Det er lige det der med at åbne øjnene... (Hvilket minder mig om at jeg skal ha fingrene i en Redbull...)
Virker Redbulls ???
Chewy (248) skrev:@247
Ohhh yeah!
Til en hvis grad... Men sådan er det squ med alt, der er en grænse for hvor træt man kan være og forvente at opkvikkere hjælper...
jamen så vil jeg til at købe dem :-) har brug for det, den lille holder os vågne om natten :-(
drbravo (249) skrev:Hvad mener du med virker? Koffeinmængden er intet i forhold til en kop stærk kaffe, til gengæld glider de hurtigere ned fordi de er kolde - og så er de self sprængfyldt med sukker - og psykosocial demens?!
kan ikke lide kaffe.. så godt er jeg ikke integreret i det danske samfund :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.