mboost-dp1

911 Hoax

Gå til bund
Gravatar #51 - Clauzii
20. jul. 2009 19:09
#50:
Lige før der bliver klippet, på venstre side, der hvor flyet gik ind.

Se evt disse også:
Billede 1

Billede 2 (den hvide firkant mist i eksplosionen)

Billede 3
Gravatar #52 - gnаrfsan
20. jul. 2009 19:15
#51:
De er ikke firkantede nok til at jeg vil kalde dem en rigtig firkanter, og røgudviklingen ser jo helt naturlig ud. Du får jo en eksplosion hvor materialet bliver blæst ud i ret flade udsnit pga. etage adskillelsen, så et eller andet sted undervejs kan det jo godt komme til at se firkantet ud. F.eks. når det når ud og begynder at falde efter at være bremset af luftmodstanden...
Gravatar #53 - m_abs
20. jul. 2009 19:49
JensOle (42) skrev:
De tror i hvert fald paa det.

Jo, men personlig overbevisning siger intet om sandheden i det. ;)

Jeg har set rigeligt med folk, bl.a. kreationister, som har en ekstrem stor overbevisning om deres gæt på virkeligheden er sand.

Anders Feder (39) skrev:
Hvad gør de så når de skal bygge det nye WTC og det gamle stadig står der?

Maler det gamle hvidt og påstår det er nyt?
Gravatar #54 - Niklas H
20. jul. 2009 20:57
#53 Er det ikke svært at male noget du ikke kan se? Ellers skal de gøre det synligt, men så ødelægger man lige som det hele. Ellers så maler man bare i luften og håber på at man rammer, men det kommer til at se pænt weird ud at du: 1) maler ud i luften og malingen faktisk bliver hængende. 2) Der er intet under malingen - intet fundament, ingen vægge, ingen "indmad" af bygningen.
Gravatar #55 - Cloud02
20. jul. 2009 21:00
sKIDROw (8) skrev:
Konspirationsteoretikere er beviset på, at psykisk syge ikke kan behandles ambulant. De får jo åbentlyst ikke tages deres medicin... ;)
Echelon og Area 51 startede også ud som konspirationsteorier.
Gravatar #56 - holmen
20. jul. 2009 21:11
JensOle (1) skrev:
Naar nu vi er igang med de store konsprationsteroier hvad mener i saa om ideen at bushregeringen stod bag 911.

Se evt :
http://video.google.com/videoplay?docid=-603171135...

Jeg mener klart det er langt mere sansynligt end at maanelandingerne er fup.

Jamen så synes jeg at vi skal vurdere om holocaust overhovedet fandt sted. Gassede man overhovedet jøder? koncentrationslejre? Brugte nazisterne overhovedet det?
2. verdenskrig, var det ikke bare en tegneserie og er ham der Hitler ikke bare en figur fra en gammel pakke cornflakes?
Gravatar #57 - JensOle
20. jul. 2009 21:19
holmen (56) skrev:
Jamen så synes jeg at vi skal vurdere om holocaust overhovedet fandt sted. Gassede man overhovedet jøder? koncentrationslejre? Brugte nazisterne overhovedet det?
2. verdenskrig, var det ikke bare en tegneserie og er ham der Hitler ikke bare en figur fra en gammel pakke cornflakes?

Aaaarrrrr.... Den er jeg saa ikke helt med paa.
Gravatar #58 - gnаrfsan
20. jul. 2009 21:28
Cloud02 (55) skrev:
Area 51
Er vel stadig... Det er jo bare en militærbase, hvor de måske afprøver nye flytyper og måske ikke.
Gravatar #59 - holmen
20. jul. 2009 21:32
JensOle (57) skrev:
holmen (56) skrev:

Aaaarrrrr.... Den er jeg saa ikke helt med paa.
Jo du er så...
Gravatar #60 - m_abs
20. jul. 2009 21:44
Nilks (54) skrev:
Er det ikke svært at male noget du ikke kan se? Ellers skal de gøre det synligt, men så ødelægger man lige som det hele.

Nej, nej. Det er jo bag et usynlighedeskjold og den amerikanske regering kan selvfølgelig sende folk ind bag skjoldet for at male det.

Og de har jo selvfølgelig hologram teknologi, så de kan få det til at se ud som om de bygger et nyt, mens det gamle bliver malet.

holmen (56) skrev:
Gassede man overhovedet jøder?

Findes der overhovedet jøder?
Gravatar #61 - gnаrfsan
20. jul. 2009 21:45
m_abs (60) skrev:
Findes der overhovedet jøder?

Jeg har set en, men det var skumring og han var langt væk...
Gravatar #62 - JensOle
20. jul. 2009 21:48
holmen (59) skrev:
Jo du er så...

Saa skal du soerme komme med en god forklaring.
Gravatar #63 - holmen
20. jul. 2009 21:49
JensOle (62) skrev:
Saa skal du soerme komme med en god forklaring.
Næ, for det er en konspirationsteori...
Gravatar #64 - gnаrfsan
20. jul. 2009 21:52
Skummelt, nettet er ellers fuldstændigt blottet for JensOles udtalelser om det emne o.O
Gravatar #65 - Cloud02
20. jul. 2009 22:14
gnarfsan (58) skrev:
Er vel stadig... Det er jo bare en militærbase, hvor de måske afprøver nye flytyper og måske ikke.
Er jo først i 2003 at eksistensen af militærbasen blev bekræftet af myndighederne.
Gravatar #66 - gnаrfsan
20. jul. 2009 22:19
Cloud02 (65) skrev:
Er jo først i 2003 at eksistensen af militærbasen blev bekræftet af myndighederne.

Ok ok, min fejl.
Gravatar #67 - Anders Fedеr
20. jul. 2009 22:53
Vi kan også bare blive enige om at alle konspirationsteoretikerne er en hoax hvis ikke de kan bevise at de ikke er regeringsstyrede zombier.
Gravatar #68 - themuss
20. jul. 2009 23:28
Nybegyndere, hvad med at nogle ORDENTLIGE konspirationer som David Ickes Reptilian Agenda. Det kan varmt anbefales. Commander X er også sjov.
Gravatar #69 - übermench
20. jul. 2009 23:39
jo mere man får george bush regerings-periode på afstand jo mere latterlig er disse 9/11-konspirations teorier i mit hoved. Jeg kan godt forstå hvorfor mange folk ville tro på disse teorier. Der var sket en stor katastrofe i deres land, i deres nok mest prægtige by. Og så var frembragt af disse 19 arabiske mænd ved hjælp af knive. Folk vil bare helst have at store begivenheder har store årsager - så derfor vælger folk at tro på konspirations teorier, fordi tanken at 19 viljestærke fanatikere kan ændre verden gør dem utrykke.

Men det værende sagt, så kan jeg stadig grine over at folk påstår at george bush kunne have planlagt noget som 9/11 og fået hele verden til at tro på det - uden at nogen i hans egen regering sladrede om det. Hvis man ser på Abu Graib, Iran-kontra-skandalen og ikke mindst watergate så kan man se at amerikanske regeringer ikke kan holde noget hemmeligt. Og slet ikke noget som 9/11 .... de kan også kun være total sindsyge hvis de planlagde noget som 9/11. Massemord på egen befolkning er ikke noget man kan skjule, slet ikke i USA.

Når jeg hører disse konspirations teoretikere så kommer jeg konstant til at tænke på denne video:

edit: og denne:

Men eller kan jeg også anbefale DR2 dokumentar om emnet:
Gravatar #70 - gnаrfsan
20. jul. 2009 23:40
#68: Se, det er konspirationsklasse!
Nærmest grænsende til en religion. Han snakker jo om guder og det hele...
Gravatar #71 - themuss
21. jul. 2009 02:22
#70 Han var fodboldkommentator i tidernes morgen :)

(lige et stykke nyttesløs information)
Gravatar #72 - terracide
21. jul. 2009 05:36
Cloud02 (55) skrev:

Nej, hvilket logisk kollaps.
"Echelon" startede som "Echelon", der så blev lækket...det var og har ladrig været en konspirationsteori.
"Area51" myten opstod fordi det var lettere (og mere belejligt) at have folk lede efter E.T...end hvad der rent faktisk foregik, har selv skrevet en blogger om det for længe siden:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry74538.html
Sådan forvandles små tomme metalkugler til "UFO"...

Og fordi folk er elendige til at observere ting objektivt og ser f.eks varmluftballoner som en "UFO.

Det sjove er at der er lige så meget hold i konspirationsteorier som religion:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry73920.html

Så griner man af sølvpapirshat-folket, så skal man huske også at grine af de religiøse tåber...
Gravatar #73 - Jakob Jakobsen
21. jul. 2009 08:44
Det hedder ikke Echelon.
Gravatar #74 - themuss
21. jul. 2009 21:54
terracide (72) skrev:
"Echelon" startede som "Echelon", der så blev lækket...det var og har ladrig været en konspirationsteori.
Mener du Carnivore?
Gravatar #75 - Anders Fedеr
21. jul. 2009 22:19
Carnivore var indenrigs, ECHELON er udenrigs.
Gravatar #76 - themuss
21. jul. 2009 22:22
Det er jeg godt klar over, men tak for det Du taler til mr. sølvfoliehat :)
Gravatar #77 - Anders Fedеr
21. jul. 2009 22:52
Fair nok - er bare ikke sikker på hvordan Carnivore så kom ind billedet?
Gravatar #78 - Clauzii
22. jul. 2009 11:24
Det sorte 'firkant-agtige' røg i flg. 2 billeder er altså fuldstændigt normalt?

Billede 1

Billede 2

Og flg. er altså en helt normal sammenstyrtning?

Billede 1

Billede 2

Billede 3

Billede 4
Gravatar #79 - Jakob Jakobsen
22. jul. 2009 11:29
Ja og Ja.

Hvordan skulle det ellers styrte sammen? flyve ud i rummet?
Gravatar #80 - Tumleren
22. jul. 2009 12:50
Clauzii (78) skrev:

Billede 1

Billede 2

Og flg. er altså en helt normal sammenstyrtning?

Billede 1

Billede 2

Billede 3

Billede 4

Du bliver altså nødt til at præcisere lidt mere, hvad det er du synes der ikke ser rigtigt ud. Lav noget i paint eller noget, fordi både røg og sammenstyrtninger ser jeg intet galt med
Gravatar #81 - Anders Fedеr
22. jul. 2009 20:17
Clauzii (78) skrev:

Hvis du tænker på den der svulmende måde røgen ser ud på er det så vidt jeg ved helt naturligt - det er jo også sådan store skyer ser ud.

Sandsynligvis er det der sker at varmeudviklingen skaber en trykforskel mellem luften lige omkring ilden og luften udenom, så luften begynder at cirkulere mellem de to områder (= der opstår lufthvirvler). Lufthvirvlerne river så røgen rundt så den får den der form.
Gravatar #82 - gnаrfsan
22. jul. 2009 20:27
Røg udvikling ser generelt ret tilfædigt ud i voldsomme brande:

http://www.google.com/hostednews/afp/media/ALeqM5j...
Gravatar #83 - Clauzii
22. jul. 2009 20:36
#82:
Enig, men det mener jeg ikke kan sammenlignes med de 2 sorte 'firkantede' røgskyer - ovenikøbet med de fire puff's i hjørnerne.

Men firkanter lader til at være ret relative herinde :)
Gravatar #84 - Anders Fedеr
22. jul. 2009 20:41
#82 Jep, men jeg vil vove at påstå at røgen får den form mens den er i nærheden af ilden - hvis ild ikke var varmt ville røgen bare 'stige til vejrs' / se mere lineær ud.
Gravatar #85 - arne_v
22. jul. 2009 20:45
Cloud02 (55) skrev:

UFO'er i Area 51 er stadig en konspirations teori.

Eksistensen af området har aldrig været en konspirations teori, da enhver kunne tage derud og blive stoppet af sikkerhedskontrollen.
Gravatar #86 - arne_v
22. jul. 2009 20:55
JensOle (11) skrev:
I Michaels Mores's 911 faar man forklaret motivet ret godt. Kontrol med olie.

Man gik ind i Afghanistan som en følge af 11. september.

Der er mig bekendt ikke en dråbe olie i Afghanistan.

JensOle (16) skrev:
jamen jeg har alsaa hoert at Bush har/havde sine egen penge invasteret i vaabenindustrien og har er blevet en meget rig mand pga. krien mod terror.

Bush familien er i olie industrien ikke i våben industrien.

Gravatar #87 - JensOle
22. jul. 2009 21:02
#86 Se filmen. Det er lidt kompliceret/langt ude. - som saa mange andre 'konspirationsteorier'.
Gravatar #88 - Cloud02
22. jul. 2009 21:24
arne_v (86) skrev:
Der er mig bekendt ikke en dråbe olie i Afghanistan.
Der er en masse pipelines som har skulle igennem afghanistan og Karzai har brokered dem. Karzai har desuden været en tidligere medarbejder af firmaet som havde kontrakt på at levere olie fra Uzbekistan ned gennem Afghanistan og til Pakistans søhavne.
Gravatar #89 - terracide
22. jul. 2009 22:28
Til alle de tåber som tror at 9/11 og golf-krigen handlede om Olie, så havfde det været nemmere for USA at invadere Canada...eller Mexico:

http://www.eia.doe.gov/pub/oil_gas/petroleum/data_...

Som så ofte er uvidenhed og konspirationsteorier gode venner...
Gravatar #90 - gnаrfsan
22. jul. 2009 22:55
#89: Det havde de ikke fået sympati til. Hvis de havde taget Canada eller Mexico, så havde de nok ikke kunne nøjes med den ene eller den andens modstand.

Ikke at jeg tror på 9/11 konspirationsteorien dog. Det er jo helt vanvittigt at forestille sig.
Gravatar #91 - Bladtman242
22. jul. 2009 23:32
gnarfsan (3) skrev:
At risikere krig med de fleste lande i verden, uden noget reelt at vinde?

det mener du ikke vel? er du klar over antallet af solgte put-aktier lige inden 911? for slet ikke at nævne at det, i manges øjne, retfærdiggjorde krigen i irak og kampen mod terror.

Den daværende regering har haft masser af grunde til at gøre det, spørgsmålet er så bare om det virkelig VAR dem der gjorde det:D
Gravatar #92 - Clauzii
23. jul. 2009 01:08
#86:
Afghanistan, pipeline nordpå. De har villet bygge en siden 80erne. Om det så er nemmere nu? Ved det ikke.
Gravatar #93 - JensOle
23. jul. 2009 06:35
Clauzii (92) skrev:
Om det så er nemmere nu? Ved det ikke.

Det var noget af det foerste der blev gjort, efter invasionen.

EDIT: ifoelge Michael More's 911.
Gravatar #94 - terracide
23. jul. 2009 07:47
#93:
At du lytter til Michael Moore og endda betragter ham som en "kilde" viser hvor langt ude du er...og ikke kun hvad dit had til microsoft angår.
Gravatar #95 - JensOle
23. jul. 2009 08:26
Hvorfor tror du jeg tilfoejer :
JensOle (93) skrev:
EDIT: ifoelge Michael More's 911.

For att kunne stille sig objektivt til noget maa man da hoere alle argumenter og saa selv tage stilling.

Men du danner aabenbart blindt dine holdninger udfra hvad store firmarer siger du skal tro, og hvad andre mener.
Tag nu og laes paa dine H.C. Andersen eventyr.
Hvis alle blindt bare tror paa, hvad de faar at vide bliver de foert bag lyset foer eller siden.

Argumenter som :
Russerne tror pa USA var paa maanen, saa det maa vaere rigtigt.
og
Det havde vaeret nemmere at invadre Canada(Et NATO land).

Er om ikke lige saa langt ude som alle de argumenter som alle de argumenter der taler for konspirations teorierne.

Jeg vil igen gerne understrege, at jeg tror USA var paa maanen og jeg tror ikke(vil ikke) paa at bushregeringen stod bag 911, jeg mener det burde undersoeges. - Der er rigtigt mange ting der lugter.

At du vaelger at gaa gennem livet med skyklapper pa er dit valg.

Terra: - ignorance is bliss.
Gravatar #96 - JensOle
23. jul. 2009 08:34
Med hensyn til MS, saa burde du vaere gammel nok til at kunne huske historien, men du har sikkert bare levet i din gamer-lamer-bilss uden at opdage hvad der er sket omkring dig.
- Dette emne gider jeg ikke igen kommer naermere ind paa, i hvert fald ikke her og nu.
Gravatar #97 - gnаrfsan
23. jul. 2009 08:36
#95: Problemet med Michael More er at han ikke kan nøjes med at fremstille argumenter. Han klipper i folks udtalelser, så det virker som at de siger noget andet end de gør, for at skaffe troværdighed til bullshit.

Hans interview med Marylin Manson tog ca 2 timer. Se hvad der kom ud af det. MM er sur, og han blev oven i købet fremstillet positivt. (Det var dog i Bowling for Columbine)
Gravatar #98 - JensOle
23. jul. 2009 09:05
terracide (94) skrev:
At du lytter til Michael Moore og endda betragter ham som en "kilde" viser hvor langt ude du er...og ikke kun hvad dit had til microsoft angår.

At du kommer med et saadanne argument og drager det over paa MS viser bare, at du er en ignorant klovn, der mangler alt sans for logik og selvstaendig tankevirksomhed.

Kom nu 'op af hulen' terra.
Gravatar #99 - JensOle
23. jul. 2009 09:22
Hvad mener du med at Marylin Manson er sur.

Men ja. - Jeg fand ham rimelig fornuftig at hoere paa i Bowling for Columbine.

Kan man se interviewet i fuld laengde et sted ?
Gravatar #100 - gnаrfsan
23. jul. 2009 09:33
JensOle (99) skrev:
Hvad mener du med at Marylin Manson er sur.

Det siger han i et interview, hvor han bliver spurgt om hans citat i filmen. Jeg kan godt finde det frem, men jeg har ikke tid lige nu.

JensOle (99) skrev:
Kan man se interviewet i fuld laengde et sted ?

Nej. Desværre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login