mboost-dp1

Yderligere information


Gå til bund
Gravatar #1 - TheAvatar
9. nov. 2007 19:49
Hey - må indrømme jeg ikke har søgt i forummet, men nogen som kan fortælle mig hvad "yderligere information" gør andet end at lave "en stor hvid firkant" mellem post-indhold og navnelinien?
Gravatar #2 - TheAvatar
9. nov. 2007 19:51
Tænkte lige et SS ville være på sin plads:
www.sjacob.dk SS
Gravatar #3 - siliankaas
9. nov. 2007 20:44
Hej.

Det bruges til at se hvad andre har ratet et indlæg - dvs hvis jeg rater dit indlæg #1 som sjov så kan du trykke på yderlige og så jeg har ratet det "sjov"

Håber det giver mening :-)
Gravatar #4 - TheAvatar
9. nov. 2007 20:58
Det giver mening, men kan du så ikke tage din usynlighedskappe af næste gang du rater mig sjov?
Medmindre lortet ikke virker...

www.sjacob.dk SS #2

Kører Windows XP SP2 IE 6.0

(PS, foreslå ikke FF eller IE7 - nægter begge to, når IE6 virker super hurtig og stabil til ALT andet end newz.dks 'Yderligere informations' hurlumhej :D)
Gravatar #5 - siliankaas
9. nov. 2007 21:05
#4 Tja - nogle gange forsvinder informationerne helt ud til højre for mig - altså ud over det man kan se på skærmen, så man skal rulle til siden (hvis man kan sige sådan) :D

Eller ved jeg ik - jeg er jo også bare mening mand ;-)
Gravatar #6 - TheAvatar
9. nov. 2007 21:08
Haha TAK!

Samme gælder her. Må være en af de der ekstra cool features med det nye newz :P
Samme med det med, at når man klikker tilbage osv, så hopper den ALTID til toppen af en nyhed, ikke den kommentar man var ved - forskelligt fra den forgående version
Gravatar #7 - zin
9. nov. 2007 22:07
#6: Det må være noget IE6 noget - FF og IE7 har ikke problemet (testet på arbejde og på min personlige PC).
Hvad med Opera - eller Safari? Mozilla Suite? :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login