mboost-dp1

Tidbegrænsning på nye brugere


Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
17. jun. 2008 10:22
Ja det siger lidt sig selv, vi møder hele tiden nye brugere med 1 post der bare smider en reklame op, og derefter smutter, eller bare noget spam, mon ikke dette ville mindskes hvis der var en 30minutters begrænsning på? eller lign.

Andre som læser dette må gerne komme med deres mening det skal bare ikke ende i en 3 siders diskussion :P
Gravatar #2 - Bjørn
17. jun. 2008 10:25
Skal man ikke bekræfte sin bruger med samme IP som brugeren er oprettet fra, - og går der ikke et stykke tid før bekræftelsen bliver sendt ud?

Hov - fandt lige dette
Du vil senest 30 min. efter oprettelse modtage en aktiveringsmail som du skal bekræfte fra den samme IP-adresse, som du anvender til tilmelding.

http://newz.dk/user/create
Gravatar #3 - BurningShadow
17. jun. 2008 10:26
Skulle de så ikke kunne logge ind de første 30 min., eller hvad mener du? De skal allerede aktivere deres bruger, det burde være nok, og da det ikke er det, så tvivler jeg på at en 30 min. begrænsning vil hjælpe.
Gravatar #4 - madeinrussia
17. jun. 2008 10:27
#3 Nej, man kan godt logge ind osv. bare ikke poste i fx 60min så, tror mange sælgere ikke orker at vente den tid.
Gravatar #5 - holmen
17. jun. 2008 10:28
Det har været foreslået før, og der skrev MZ at det ikke er en god ide med en tidsbegrænsning, da der er en del brugere der bliver oprettet for at få support til problemer.
Jeg er enig med det MZ meldte ud sidst,
Gravatar #6 - madeinrussia
17. jun. 2008 10:30
#5 Ja, så brugere som vil have gratis support kan ikke vente 30minutter ;P ?
Gravatar #7 - Niklas H
17. jun. 2008 10:31
Nej de vil nok opgive, og så finde en af de andre store IT-fora, hvor de kan få hjælp med det samme.
Gravatar #8 - madeinrussia
17. jun. 2008 10:36
#7 og at du slipper for at hjælpe dem, giver dig et problem i hvilken retning :)
Gravatar #9 - holmen
17. jun. 2008 10:45
#8 Det vil betyde færre brugere på newz. Jeg oprettede i sin tid min bruger for at få hjælp. Havde jeg skullet vente i eks. 30 min kunne det have været jeg havde fundet et andet site i stedet.

Du har selv nydt godt af ikke at skulle vente 30 min, så måske havde du fravalgt newz hvis du skulle vente, who knows?
Gravatar #10 - madeinrussia
17. jun. 2008 11:06
Nej, for har altid kigget herinde :) havde også en anden bruger, men det har du ret i.. hmm, men der må være en måde at slippe for dem på :9
Gravatar #11 - hgul
17. jun. 2008 13:46
#10

Den rapporter spam knap der har været tale om længe kunne være en mulig løsning. Det vil selvfølgelig kræve, at en fra crewet så ville gøre noget ved den pågældende tråd.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login