mboost-dp1

[Request/Feature] overvågede tråde..


Gå til bund
Gravatar #1 - zin
24. okt. 2007 23:24
Hej-ohøj på newz.dk!
En lille ting der kunne være rart, til at holde styr på sine overvågede tråde ville være om man kunne fjerne *alle* sine overvågede tråde - meget ligesom man markere alle indlæg som læst - og ydermere skifte personlig indstilling således at alle tråde man skriver ikke bliver tilføjet til overvågede tråde per automatik.
Jeg har lavet en doven søgning og checket div. indstillinger, men intet jeg kan finde giver noget tilfredsstillende svar!
Gravatar #2 - zin
24. okt. 2007 23:30
Bemærk: Når jeg siger "automatisk" mener jeg at jeg *ikke* behøver fjerne et flueben hver gang jeg laver en post - men at jeg blot kan gå ind i indstillinger, vælge: "Når ny post oprettes følges der automatisk med i tråden."-muligheden fra og så i stedet benytte det fine link i bunden af tråden til at markere at jeg gerne vil følge med i den. :-)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
25. okt. 2007 06:08
Har smidt den i trac, så må vi se hvad hmn siger til det :)

Lyder dog som en god ide.
Gravatar #4 - holmen
25. okt. 2007 07:16
Nu vi er ved emnet:
I gamle dage (før V4) skulle man ind i de enkelte overvågede tråde, for at gøre dem uinteressante.
Nu om dage skal man blot trykke på en enkelt knap på forum-oversigtssiden for at gøre en tråd uinteressant.
Det er rigtig rart at det er sådan, men...

P.T. Står der, bl.a., følgende i en tråd, ligegyldigt om den er overvåget eller ej:
Overvågning

Skriv et indlæg, så tilføjes tråden automatisk til overvågede tråde, så du let kan følge med i den fremover.
Følg med i denne tråd

Jeg savner muligheden for også at kunne gøre en tråd uinteressant "inde fra" selve tråden af, ligesmo man kunne før V4.

Den ny funktion er rar når man vil gøre mange tråede uinteressante.
Den gamle måde er rar, når man har fulgt en diskussion i noget tid, og man læser det nyeste indlæg og så konstaterer at tråden ikke længere er interessant.
Så er/var det dejlig let at gøre den uinteressant, for det var jo lige i nærheden af den nyeste post.

Hvis det ikke er meget besværligt at genindføre, så vil jeg da gerne foreslå at man genindfører den gamle metode til at gøre tråde uinteressante, så begge muligheder er der.
Gravatar #5 - Spiderboy
25. okt. 2007 13:43
Hmm... Hvorfor er der behov for ikke at følge med i en tråd automatisk når man skriver et indlæg? Er det fordi man gerne vil sige sin mening, men ikke er interesseret i læse de andres?

Det kan godt være jeg tager fejl, men jeg kan ikke umiddelbart se en fornuftig grund til at det ikke skal være automatisk som default.

Jeg er dog enig i, at det ville være fint om man kunne framelde sig inde i selve tråden.
Gravatar #6 - zin
26. okt. 2007 16:02
#5:
Fordi du ikke nødvendigvis mener at tråden er spændende blot fordi man poster i den. Nogle tråde er bare bedre end andre, og hvis man synes én tråd er specielt interessant bør man overvåge den. Den mindre interessante tråd kan du checke, når du har lidt mere tid, eller keder dig. :-)

Ydermere; Når en tråd er lukket burde den ikke være med i "overvågede tråde" længere - det giver jo ingen mening (efter man har læst de sidste indlæg) ;)
Gravatar #7 - Spiderboy
27. okt. 2007 11:58
#6
Hmm.. Det kan du have ret i. F.eks. en småkedelig poll-tråd. Forklaring accepteret. :-)

Ang. det med lukkede tråde vil jeg også give dig ret i. Det giver ikke mening at overvåge en lukket tråd.
Gravatar #8 - zin
28. okt. 2007 00:11
Det er godt der er nogle af os der holder øje med tingene... :-P
Gravatar #9 - hmn
29. okt. 2007 19:31
Listerne er blevet lavet med lidt ajax for at gøre dem hurtigere, og så er der kommet en flush knap til at slette alle overvågede tråde med.
Gravatar #10 - hmn
30. okt. 2007 07:35
Har nu lavet så listen opdaterer hver 30sek hvis der er skrevet nye indlæg.
Gravatar #11 - zin
30. okt. 2007 16:36
#10: Skønt! :)
Hvad med det automatisk satte flueben i "Følg med i denne tråd". Kan der gøres noget ved dette?
Gravatar #12 - hmn
30. okt. 2007 18:08
Jeg mener nu stadig at hvis man skriver i en tråd så bør man på en eller anden måde også følge med i den, og hvis man så ikke vil det, så burde det ikke være et problem at klikke at man ikke vil følge med i tråden.
Gravatar #13 - zin
31. okt. 2007 18:20
Boo! Giv mere troll-friendliness. :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login